NGTR zijn Clio 1.2 Expression 2001. Hoort die daar thuis?

Gepost door Nico GTR 
Nou.....bestuurder is waarschijnlijk Lars en anders een collega van hem. winking smiley

Bijrijder is ook geen doen. Dan wil iedereen...dus het is voor de liefhebbers kans om hem rijdend te zien en te horen, en uiteraard statisch goed eromheen te lopen. Maar als je echt interesse hebt in het kopen van een exemplaar dan kun je een afspraak maken met Stam of Munsterhuis.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-03-2018 15:49 door Nico GTR.
Nico GTR
Nou.....bestuurder is waarschijnlijk Lars en anders een collega van hem. winking smiley

Bijrijder is ook geen doen. Dan wil iedereen...dus het is voor de liefhebbers kans om hem rijdend te zien en te horen, en uiteraard statisch goed eromheen te lopen. Maar als je meer wilt dan kun je een afspraak maken met Stam of Munsterhuis voor een proefrit. smileys with beer

Haha, lijkt me de juiste keuze ja. En wat betreft de A110, ik bel Renault NL wel winking smiley. Lang weekend de Eifel door lijkt me wel wat drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-03-2018 13:53 door adinsx.
adinsx
Haha, lijkt me de juiste keuze ja. En wat betreft de A110, ik bel Renault NL wel winking smiley. Lang weekend de Eifel door lijkt me wel wat drinking smiley
Wie moet ik bellen voor een ritje door mij?

big smile smiley big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-03-2018 13:57 door rke.
adinsx
Nico GTR

Bijrijder is ook geen doen. Dan wil iedereen...dus het is voor de liefhebbers kans om hem rijdend te zien en te horen, en uiteraard statisch goed eromheen te lopen. Maar als je meer wilt dan kun je een afspraak maken met Stam of Munsterhuis voor een proefrit. smileys with beer

Als je nog hulp nodig hebt....drinking smiley Ik zie mijn kansen voor het besturen niet zo zonnig in....ernaast zitten gaat al lastig worden. sad smiley
Damianw26
Aah een renault meeting drinking smiley

Je weet. winking smiley
Mooie grille Nico! Erg leuke verbetering!! Subtiel, want als ik het niet zou weten zou het me niet opvallen!
Inderdaad even het vlaggetje erin, hebben wij ook gedaan bij de Y10, een Italiaanse vlag uiteraard winking smiley

Jammer dat ik zondag niet kan, het had me echt leuk geleken om te gaan kijken bij je meeting. De nieuwe A110 lijkt me wel gruwelijk gaaf! Ik denk niet dat die zal staan op Viva Italia winking smiley
Nou ik ga dan maar weer naar "Oh Oh Renault" voor mijn jaarlijkse dosis Renault smiling smiley

Mochten er nog mensen denken, goh die Nico zit in nogal wat dingen....ik wil die jongen eens ontmoeten.

8 april hebben wij vanuit RTC (zit ik in het bestuur), CRS en de ARCN de nationale openingsmeet 2018 bij van Kesteren Renault in Kampen.

Ik weet niet of ik je ga treffen, maar zoals het er nu naar uit ziet kom ik zondag ook nog even langs! Wel op rijd, om 12.30 uur of zo en blijft niet al te lang. We hebben een verjaardag in Amsterdam en daar wil ik niet al te lang blijven, dus ga gewoon wat leuke stops inplannen op de heen en terugweg gezien het mooi weer word en rijden wel via Kampen winking smiley
Thanks Marc!

Dank Peter, zal nog even een vlaggetje knutselen als ik er tijd voor heb...Clio moet eigenlijk wel helemaal gepoetst worden en ik heb geen idee wanneer ik dat ga doen.....tongue sticking out smiley

Ah leuk Ascona! Ik ben er persoonlijk vanaf iets over negen...en om 12:30 sta ik vast al mensen op te wachten voor het parkeerterrein. Zal het kenteken even extra in mijn hoofd prenten.
Nou! Alles klaar, kannen, kruiken, dat soort dingen....

Vrijdag laatste dingetjes opgehaald. Waaronder dit....

Zaterdag, opbouwen (uiteraard liep mijn werk ook nog uit, dus was ik veel te laat vertrokken)

En na een rondje over het industrieterrein in een:

Williams, niet te geloven dat het mocht, maar wat een ding joh! Heel erg analoog, sist, blaast, schakelt vrij hakerig maar wel trefzeker. Niet ontzettend snel, maar het weggedrag door het gebrek aan gewicht....ik zou er wel eentje echt willen leren kennen. Immers ga je met andermans auto van 30.000 euro niet heel snel. Maar ja.....stond op het lijstje, maar nu helemaal!

Ik had het al enkele dagen lang met Tom over de planning....wanneer moet ik mijn auto wassen. Antwoord was dus om 20:52 op zaterdagavond. Dus maar direct snel begonnen, insectenspray over de voorruit en de neus.

Mooie dunne foam opgezet, verdunning van 1 op 12 waarbij je direct de washmitt erover kunt halen. Maakt zo heerlijk makkelijk schoon.

Zo dan maar....verder nergens tijd voor maar gelukkig zit die nog goed in zijn wax...morgen nog ff afspoelen in Kampen en dan gaan we bezig! big smile smiley

Als je morgen langskomt, zeg dan even hallo. winking smiley
Ah Gaaf Nico! Clio lijkt mooi te glimmen!! smiling smiley

Veel plezier morgen!! Ik huil nog steeds qua planning!
Die rode Alpine staat er wel echt héél dik bij op die wielen zeg, heerlijk!

Cliootje staat er ook weer strak bij, ik wil eigenlijk wel meer weten over dat foamen! Ik heb al een hogedruk spuit, wat heb ik nu precies nodig om er ook schuim mee te kunnen blazen? En zijn die setjes universeel?
Tsja, keuzes Peter.....smileys with beer Soms zijn ze lastig.

Zadelsnuiver
Die rode Alpine staat er wel echt héél dik bij op die wielen zeg, heerlijk!

Cliootje staat er ook weer strak bij, ik wil eigenlijk wel meer weten over dat foamen! Ik heb al een hogedruk spuit, wat heb ik nu precies nodig om er ook schuim mee te kunnen blazen? En zijn die setjes universeel?

Mooi he! Alpine GTA Le Mans! Prachtige wagen! Echt bijna perfect te noemen, en dan te bedenken dat die nog gebruikt word ook....heerlijk!

Even afhankelijk van de soort hogedrukspuit heb je een specifieke aansluiting nodig. Dan bestel je een foam gun maakt niet echt uit welk merk je neemt, er zijn goede en slechte. winking smiley Maar ga bij voorkeur voor een foamlance van metaal. Kunnen meerdere flessen op dus dat is geen probleem.

En dan kun je er gewoon een overmaat aan autoshampoo in doen, dat werkt, maar er zijn ook echt specifieke shampoo's of "foams" die deze taak overnemen.

Dit is wel een leuke vergelijking

Maar autofinesse, etc. hebben ook wel speciale foamshampoo, dus kijk maar wat er bij jouw goed verkrijgbaar is. En dan is het uittesten hoeveel je nodig hebt voor een goede plaklaag of een losse laag zoals deze. Maar deze is fijn als je ermee wilt kleien of gewoon snel wilt wassen. 20 minuten, hele auto. big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-04-2018 23:23 door Nico GTR.
Dank voor de toelichting Nico, ik ga me er eens in verdiepen thumbs up

Veel plezier vandaag smiling smiley
Ik ben zelf maar kort bij de Renault-meeting in Kampen geweest, maar ik vond het er goed verzorgd en gezellig uit zien, mooie opkomst van auto's ook. Zowel voor oude(re) auto's als nieuwe auto's kon je er goed terecht en mede door het weer, hing er een goede sfeer.
Super netjes weer de clio en de meeting vast ook! Die clio williams vind ik meer dan enorm gaaf, heerlijk met die gouden velgen ookcool smiley
Ik ga nog even foto's verzamelen. Vanwege de enorme opkomst. (Bijna 350 auto's) heb ik amper foto's kunnen maken. Maar wat was dit een geslaagd evenement. Hechtisch, maar alles liep perfect en de diverse dingen die we hadden geregeld kwamen allemaal perfect uit. De Megane was wat laat, maar de bestuurder vond het zo gezellig dat die gewoon nog langer bleef dan initieel beloofd.

Alles hele dikke prima dus. Geen idee hoe we dit volgend jaar kunnen verbeteren.

Laten we beginnen met de Clio, aangezien die nu op 228.000 staat, de laatste grote rekening 26.000 km terug is en ik ergens besloten heb dat de auto niet meer weggaat omdat naarmate de tijd vordert iedereen iedereen steeds verbaasder reageert op de kilometerstand gaan we nu de volgende stap in. Uitdeuken! De auto heeft ruim 2 uur binnen gestaan, in zijn natuurlijke habitat. Maar in plaats van meer dan 20 dingetjes zitten er nu nog maar 6 in. (Helaas de onbereikbare voor nu)

Laat ik even beginnen met de belangrijkste voor mij...de achterklep, zoals te zien, een flauw ei en een wat scherper tikje.

WAUW!

Qua impressie!

Zelfs een Britse Clio maakte zijn opwachting!

AlbertsH
Ik ben zelf maar kort bij de Renault-meeting in Kampen geweest, maar ik vond het er goed verzorgd en gezellig uit zien, mooie opkomst van auto's ook. Zowel voor oude(re) auto's als nieuwe auto's kon je er goed terecht en mede door het weer, hing er een goede sfeer.

Dat is leuk om te horen Albert, dank je wel!

Bofkont
Top man thumbs up

Mooi toch! big smile smiley Geeft ook wel een beter gevoel ergens als je die prachtige ronde doorlopende lijn zo ziet.

Damianw26
Super netjes weer de clio en de meeting vast ook! Die clio williams vind ik meer dan enorm gaaf, heerlijk met die gouden velgen ookcool smiley

Was echt fantastisch!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-04-2018 22:08 door Nico GTR.
Het was inderdaad fantastisch, en ook bijzonder goed georganiseerd. Wat waren er veel zeer bijzondere Renault's . Logisch dat er veel mensen op af zijn gekomen.
ak2
Het was inderdaad fantastisch, en ook bijzonder goed georganiseerd. Wat waren er veel zeer bijzondere Renault's . Logisch dat er veel mensen op af zijn gekomen.

Thanks ak2! thumbs up
Ziet er echt goed uit allemaal! Wat een mooie showroom ook thumbs up

Heb je een betere foto van die blauwe Alpine op Borbet A velgen?
Locatie is hier ook echt top, dan kunnen heel veel mensen hoog en laag gaan springen dat ze het ver rijden vinden (gek genoeg hoor je veel Nederlanders harder dan de Belgen en Duitsers) zolang Wimfried het wil faciliteren is dat gewoon geen discussie, we houden de openingsmeeting hier!

Nog niet Zadelsnuiver, maar zal vast nog wel komen. Heb wel deze gevonden.

En de laatsten, om het af te leren.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-04-2018 23:51 door Nico GTR.
Een heel geslaagde dag.

Je was zo druk bezig dat ik je maar niet gestoord heb.

Ik heb lekker kunnen kletsen, vooral over het modificeren van de RS II. Er waren een aantal mensen aanwezig met hands on race-ervaring en zij waren bereidwillig de kennis te delen. Ik heb genoten.
Verder was er een heel divers assortiment auto's, zelfs een Twingo die de naam Kliko meer waard is dan mijn bolide. Mijn favorieten zijn toch wel de oudere Alpine's, waarvan er meerdere aanwezig waren. De oude, rode sportwagen in de showroom was heel mooi, maar van zo'n auto gaan mijn handen jeuken. Wat voor een auto is dat eigenlijk?

Ik heb ook nog even staan te kijken hoe de plaatwerker met zijn besteksetje de deuken uit jouw auto eist te wrijven. Wat een kunstenaar is dat...

Qua volk was ik een van de weinigen die besef heeft dat er ook goede auto's van andere merken bestaan, maar dat kon de pret niet drukken. In ieder geval hebben jullie dit jaar een groots evenement neer weten te zetten.
Ik ben er ook nog een 1,5 uur geweest, wat was het top voor elkaar! Waarbij het weer natuurlijk ook een grote duit in het zakje deed. Ik wil niet weten hoe het gras er bij had gelegen met veel regen.

Ik heb je niet gezien, maar wel met een paar leuke mensen gepraat en vooral heel veel mooie auto's gezien. En ik ben zelf wat minder van 'tuning' en gelukkig stonden er vooral ook veel mooie originele of licht gemodificeerde auto's van jong tot oud. Vooral de enorme hoeveelheid alpines van de vorige generaties heeft mij echt verwonderd. Top!
Sjit! Zowel rke als jou Ascona misgelopen. Dacht nog wel je Laguna GT te hebben zien staan langs de zijkant van de weg, klopt dat?

En inderdaad Nico, het was uitstekend geregeld. Is al het leesvoer opgekomen?

De oude, rode sportwagen in de showroom was heel mooi, maar van zo'n auto gaan mijn handen jeuken. Wat voor een auto is dat eigenlijk?

Ik denk dat je de Alpine A108 bedoeld?
Ohh ik zag die blauwe Alpine ook al als gesponsorde reclame voorbij komen op instagram een paar keer... en ik moet zeggen dat ik het echt een ontzettend mooi ding vind. thumbs up

Geen idee wat ie kost, waarschijnlijk honderdmiljoenmiljard euro dus ik ga er niet eens naar kijken verder nut smiley Maar damn, mooi apparaat zeg!

Sjit! Zowel rke als jou Ascona misgelopen. Dacht nog wel je Laguna GT te hebben zien staan langs de zijkant van de weg, klopt dat?

Klopt, beetje in de bocht op het gras had ik hem geparkeerd. Ik heb jou (auto) niet zien staan zover ik mij kan herinneren
Ik stond, iets voorbij Van Kesteren, links het gras op. Zeg maar achter de blauwe Alpine A110 op die ronde verhoging. thumbs up. Om 14.15 ook weer vertrokken om op tijd bij een feestje in Vorden te zijn.

rke
Een heel geslaagde dag.

Je was zo druk bezig dat ik je maar niet gestoord heb.

Ik heb lekker kunnen kletsen, vooral over het modificeren van de RS II.
De oude, rode sportwagen in de showroom was heel mooi, maar van zo'n auto gaan mijn handen jeuken. Wat voor een auto is dat eigenlijk?

Ik heb ook nog even staan te kijken hoe de plaatwerker met zijn besteksetje de deuken uit jouw auto eist te wrijven. Wat een kunstenaar is dat...

Qua volk was ik een van de weinigen die besef heeft dat er ook goede auto's van andere merken bestaan, maar dat kon de pret niet drukken. In ieder geval hebben jullie dit jaar een groots evenement neer weten te zetten.

Aah had dat nou even gedaan! Tijd valt altijd te maken maar echt rustig genieten is er voor mij helaas niet bij inderdaad. Ach de opkomst zelf is al ruim voldoende beloning. Het mooie is dat iedereen er meestal naar toe leeft, zichzelf de deadline stelt dan de auto af te hebben en uiteindelijk dan er te staan....das het meest fantastische aan al die voorbereiding die er aan vooraf gaat.

Ja Tim, Stefan, Michel en uiteraard Jesse van Veban (met de Clio 4 RS) niet te vergeten (in volgorde ook nog, zwart, rood, grijs). Fijn dat je jezelf hebt vermaakt! Was nog een stukje rijden maar wel fijn dat het een geslaagde middag was.

Ik had niet verwacht dat het effect van het uitdeuken zo enorm zou zijn, maar ik heb maar fijn met rust gelaten, 2 uur later kwam die me halen dat alles klaar was. Echt perfect gewoon, dit is een man die vaker word ingehuurd door van Kesteren en ook al 3 jaar nu hier staat. Voorheen hadden we de deukentovenaar qua bedrijf maar die zit wat met zijn gezondheid en wil niet zover rijden. Maar deze is minstens zo gekwalificeerd.

De oude rode auto was inderdaad een Alpine A108 zoals Tom al laat zien, dit is een schuurvondst geweest, hij rijd, start, loopt, etc. is verder in redelijke mechanische conditie al moet ik erbij zeggen dat hij ook daar niet zonder werk is want rijden doet het voor geen meter. tongue sticking out smiley Bokken etc...maar wel leuk ding toch! Vrij onbekend ook.

AsconaGT
Ik ben er ook nog een 1,5 uur geweest, wat was het top voor elkaar! Waarbij het weer natuurlijk ook een grote duit in het zakje deed. Ik wil niet weten hoe het gras er bij had gelegen met veel regen.

Ik heb je niet gezien, maar wel met een paar leuke mensen gepraat en vooral heel veel mooie auto's gezien. En ik ben zelf wat minder van 'tuning' en gelukkig stonden er vooral ook veel mooie originele of licht gemodificeerde auto's van jong tot oud. Vooral de enorme hoeveelheid alpines van de vorige generaties heeft mij echt verwonderd. Top!

Jammer dat ik jou ook heb gemist Ascona, maar ook goed om te horen dat het evenement geslaagd was. Qua weer konden we het niet beter treffen inderdaad. Staat van het grasveld met regen? nou ja dat laat zich wel raden gezien de 16 jarige zoon van Peter (medeorganisator en eigenaar van de blauwe A310 die in de showroom stond) de Kadjar van Wimfried die ze aan het detailen waren vastreed op het gras. Die heb ik nog lopen poetsen zondag. Maar het lag er echt heel goed bij inderdaad, gelukkig maar!

Ja dat is ook de kracht denk ik altijd, voor ieder wat wils en deze enorme verscheidenheid aan auto's brengt telkens meer mensen naar Kampen toe. Ook de reacties die je altijd ziet op facebook in de Renault groepen wanneer iemand meld niet naar Kampen te gaan zijn hilarisch. smiling smiley
Ik moet nog even horen hoe de leden van de ARCN het hebben ervaren maar inderdaad bijna 30 Alpine's buiten en dan nog 6 binnen was een hoop! Ook leuk dat de Belgen er weer waren, en meerdere zeer fraaie A110's zag ik al.

adinsx

En inderdaad Nico, het was uitstekend geregeld. Is al het leesvoer opgekomen?

Ik denk dat je de Alpine A108 bedoeld?

Goh gewoon 2 blauwe Laguna GT's met een Gyeon coating. big smile smiley

Dank Tom, ook leuk dat je er was, ik had nog 2 bundeltjes over, 1 achtergelaten bij Wimfried en 1 is meegegaan met Guido. Wel gek dat de leden van de ARCN er geen belang bij hadden. winking smiley
Maar ook veel mensen reageerden erg gretig op het blad dus werd goed ontvangen, nog bedankt daarvoor! thumbs up

Tof ding toch die A108?

omniradius
Ohh ik zag die blauwe Alpine ook al als gesponsorde reclame voorbij komen op instagram een paar keer... en ik moet zeggen dat ik het echt een ontzettend mooi ding vind. thumbs up

Geen idee wat ie kost, waarschijnlijk honderdmiljoenmiljard euro dus ik ga er niet eens naar kijken verder nut smiley Maar damn, mooi apparaat zeg!

Absoluut! big smile smiley

Nee das overdreven....stukje minder.
Nee, ik heb al.jaren geen Lagune GT meer. Ik heb sinds kort een oude Clio en die bevalt prima.

Dit soort meetings zijn een drama om met mensen af te spreken. Ik zag Nico z'n auto al buiten het terrein staan en ik heb mijn doosje er maar achter geparkeerd. Met het gevolg dat hij ineens heel eenzaam en alleen stond met een eigen burgerwacht van oranje vestjes.

Ik heb uit de verhalen met de andere racers begrepen dat het RS blok graag warm wordt en dat is ook onze ervaring tijdens de heuvelklim. Nu hadden de jongens heel professioneel een plakbandje over het lampje geplakt wat een koelvloeistoftemperatuur van 110+ aangeeft maar dat is beyond beunen, zeg maar. Voor de laatste proef van het seizoen... ok. Maar anders.....

Tegen mij hadden ze dus gezegd dat het lampje stuk was....

Er stond heel veel mooi spul, van een tijdsgetrouw getunede Renault 4 tot en met de A108.
De Belgische drie Alpines die als eerste binnenkwamen heb ik nog op de A27/A28 zien rijden, keurig met Vmax.
Oooh dan was je er ook vroeg! big smile smiley

We hadden het veld nog niet helemaal gereed dus dan ben ik meestal lui en zet ik hem langs de kant van de weg. Maar das (net niet helemaal) de bedoeling zeg maar, in principe vullen we eerst het grasveld wat we hebben afgezet, nu was dat vol om 12:30 dus begonnen we aan de wegkant te bouwen en dan loop je zo naar achteren toe, ik had half om half afgesproken dat mijn auto als een van de eerste de garage in ging voor mijn parkeerdeukjes, dus vandaar dat ik even lui was. big smile smiley
Overigens heb je dan ook een mooi exemplaar te pakken rke! thumbs up was een nette auto om te zien. Had net het kenteken niet helemaal helder helaas.

En inderdaad is dat wel een drama, maar goed, andere keer beter!
Nico GTR

Onbedoeld staat mijn auto er gewoon op, achter de Renault Zoë! smiling bouncing smiley
Ja, ik weet dat die onder het zand zit maar ik ben er eigenlijk te blij mee om het resultaat niet even te delen. Een goede foto van de situatie voor heb ik niet, maar het maakt de auto direct een stuk netter voor de allereerste indruk. En dat moet ook. winking smiley

Helemaal eens Nico, vakwerk afgelopen zondag. Enuh, dat putje ook uit het dak?

En ja, saharazand is thumbs down. Gepoetst blauw met lichte stippen staat hier geparkeerd moody smiley

Terugblikvideo: [www.facebook.com]
Nee, hij wil geen dak doen helaas...dus die zit er nog in. sad smiley

Ach moet wat te wensen over houden he....staat al bijna 230 op. winking smiley En hij is 17 jaar oud.

Ja ik wilde ook nog even een filmpje in elkaar schroeven. big smile smiley Wimfried was me voor.
rke
AsconaGT
Krijg even een flashback toen sabine met een ford transit de NBR over ging. Later ook nog met een golf 7 clubsport dacht ik, bijna genant hoeveel auto's ze voorbij ging van het caliber AMG, BMW M, Porsches en zo. grinning smiley
Zelfs de beroemde lawaaipapegaai JC was er stil van.

Er zijn er maar weinig die een bocht zo kunnen inschatten dat ze met de optimale slip de bocht doordribbelen. Sabine is daar meesterlijk goed in, misschien ook door haar kennis van 'de ring' .

Het 'trucje' van de bandenspanning veranderen heeft voor mij weinig zin. Ja, je kan er mee geleidelijk onderstuur in overstuur veranderen maar je doet dat door de grip aan de achterkant te verminderen in plaats van de grip in zijn geheel te verbeteren.
De hogere bochtsnelheid moet je dan verwezenlijken door de achterkant uit te laten breken en hem op vermogen de bocht uit te sleuren. ( FWD !)

Het is niet onmogelijk maar te moeilijk voor mij.
Ik ben een oude man met de bijhorende reflexen; voor ik goed en wel besef hoe ik de slip moet gebruiken, scheur ik weer een blaadje van de kalender.
Schitterende uitzending, waar de duitse schone JC even fijntjes op zijn plaats zetten. Zijn manlijk echo, aan duigen.
rke
AsconaGT
Krijg even een flashback toen sabine met een ford transit de NBR over ging. Later ook nog met een golf 7 clubsport dacht ik, bijna genant hoeveel auto's ze voorbij ging van het caliber AMG, BMW M, Porsches en zo. grinning smiley
Zelfs de beroemde lawaaipapegaai JC was er stil van.

Er zijn er maar weinig die een bocht zo kunnen inschatten dat ze met de optimale slip de bocht doordribbelen. Sabine is daar meesterlijk goed in, misschien ook door haar kennis van 'de ring' .

Het 'trucje' van de bandenspanning veranderen heeft voor mij weinig zin. Ja, je kan er mee geleidelijk onderstuur in overstuur veranderen maar je doet dat door de grip aan de achterkant te verminderen in plaats van de grip in zijn geheel te verbeteren.
De hogere bochtsnelheid moet je dan verwezenlijken door de achterkant uit te laten breken en hem op vermogen de bocht uit te sleuren. ( FWD !)

Het is niet onmogelijk maar te moeilijk voor mij.
Ik ben een oude man met de bijhorende reflexen; voor ik goed en wel besef hoe ik de slip moet gebruiken, scheur ik weer een blaadje van de kalender.
Schitterende uitzending, waar de duitse schone JC even fijntjes op zijn plaats zetten. Zijn manlijk echo, aan duigen.
De ford Trasit

[youtu.be]

[youtu.be]
Sabine Schmitz ,
Is zowiezo slecht voor je echo.

Maare, WAT EEN GAVE MEETING!! All die Renaults bijelkaar, geweldig!!
Wat een resultaat van de deukendokter! Heel erg fijn dat hij er nu weer zo strak bij staat. Die deuken op het dak komen nog wel een keer goed joh, dan is hij echt weer helemaal strak.
Ik miste rke nog. smileys with beer

Centraal NL Rally vandaag, niet veel mee van doen, meer mijn hoofd laten zien, gewoon gezellig en gemoedelijk, vrij klein ook. Maar leuk! big smile smiley
Is ook wel weer eens fijn om gewoon over een evenement te lopen en met iedereen te praten die daar is. Zonder dat je je druk hoeft te maken om dingen die je nog moet doen.
Het begint een gewoonte te worden maar ik houd best wel van sleutelen aan een auto en om nu na 3 weken tentamens eindelijk weer eens de noodzaak te hebben mijn handen vuil te maken....normaliter ben ik wat moe na mijn werk op zaterdagochtend vroeg (4 uur opstaan). Maar nu gelijk met frisse moed om kwart voor 11 begonnen.

Over Deja-vu gesproken

Nu ik toch alles los had liggen ook de wielkuipen maar even goed schoongemaakt.

Daarna alles weer op zijn wieltjes gezet en echt aan de slag.

Hopelijk ga ik deze zomer de Clio nog helemaal polijsten, maar het dak is echt erg.....wel handig overigens, je mist geen enkel deel meer. tongue sticking out smiley

Begint weer ergens op te lijken, via Thomas en Rene ook maar de Sonax netshield gebruikt. Ik heb erboven nog een laagje Collinite wax opgezet. Je ziet het niet.....althans, rechts is het 2 laagse netshield, collinite. Links enkel de netshield. De gladheid van het oppervlak is echter wel vele malen beter aan de collinite kant.

Met nieuwe veren en dempers staat die ook eindelijk weer eens recht. big smile smiley Mooi frontje zo....

Zo moet t wel goed zijn toch?

Blijft toch ook een prachtige kleur.

Hoe rijd dat nu ingereden verlagingsveren in combinatie met nieuwe dempers? Nou....het was natuurlijk mijn originele plan ware het niet dat mijn fusee anders is dan de 1.6 van welke ik de dempers had overgenomen. Maar...zo hoort t. Stevig, in balans, soepel waar het nodig is, snel uitgedempt, niet stuiterig, deinen is weg....ik houd op met zeuren! Tevreden. smileys with beer
thumbs up

Staat er netjes gepoetst bij
En de verlaging maakt de auto mooier dan OEM.

Mooi ook dat het stuiteren eruit is met de nieuwe dempers smiling smiley
Een verlaging kan een auto nooit (zo extreem) verpesten
Dat poetsen vind ik niets. Een auto is een werkpaard. Niets zo mooi als een laag vuil en veel muggen op de voorruit. Dan zijn er meters gemaakt en dat is pas genieten. De vrachtwagen van deze week was niet netjes meer maar had best gewerkt. Rijden....dat is genieten. Het moet gebruikt worden.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-04-2018 20:27 door Boppie.
Boppie
Dat poetsen vind ik niets. Een auto is een werkpaard. Niets zo mooi als een laag vuil en veel muggen op de voorruit. Dan zijn er meters gemaakt en dat is pas genieten.

Dat zie je verkeerd Boppie, het gaat erom dat de auto veel jonger en lager in kilometers word ingeschat. winking smiley Bovendien staan er ondertussen al bijna 230.000 km op de teller dus hij staat echt niet stil. winking smiley

En hij word vaak genoeg vies.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-04-2018 20:30 door Nico GTR.
Mooie glans en verstandig besluit! Nadelen van de verlaging wegen absoluut niet op tegen de voordelen m.i
Vies is werken. Ik hou niet van paradepaarden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close