NGTR zijn Clio 1.2 Expression 2001. 300.000 km op de teller!!!

Gepost door Nico GTR 
Gefeliciteerd met de driehonderdduizend + kilometers. thumbs up

Ik vrees alleen dat deze 'te goed' is voor klokje rond. Valt geen verhaal van te maken.. in de zin van dat Joep wat zaken kan opsporen. Dat vertelt toch wat beter voor youtube dan een volledige goed nieuws show.
Gefeliciteerd Nico! Enne... Wel ff tanken anders haal je de 300.003 niet eens ... nut smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-11-2019 22:30 door madmat1986.
Durashift

Ik vrees alleen dat deze 'te goed' is voor klokje rond. Valt geen verhaal van te maken.. in de zin van dat Joep wat zaken kan opsporen. Dat vertelt toch wat beter voor youtube dan een volledige goed nieuws show.

Ik ben daar ook bang voor, zelfs op de lak valt niets aan te merken. Ik ben bang dat Joep zegt: kom maar terug als hij echt klokje rond is ( 1 miljoen? ).
Echt heel knap hoor, zo'n kilometerstand maakt de auto écht bijzonder, ben er vrij zeker van dat je geen tweede in zo'n staat ooit nog zult tegenkomen. Gefeliciteerd!
Ja eindelijk! Heel veel komt het natuurlijk niet voor bij een Clio die niet afgeragd is. Met je lijstje aan reparaties kan dit zeker een leuke zijn voor klokje rond!
Wauw, gefeliciteerd met deze degelijkekm stand. Mijn auto is enkele jaren ouder (1997) en gaat nu richting de 182.000 haha dus ik ga je voorlopig niet inhalen :P
Maar sinds jij je Clio erg goed bijhoudt zal die 400.000 ook wel gemakkelijk haalbaar moeten zijn thumbs up
Mooie kilometerstand.
Op de verkoopsites is 388.224 de Clio met de hoogste kilometerstand.
Het zou mooi zijn als je de 400k weet te halen.

Onze V40 staat nu op 352k, maar die wordt pas rond de 500k interessant voor klokje rond, denk ik.
Op de manier waarop jij hem blijft onderhouden, waarom zou nog eens 2 ton erbij niet lukken?
Gefeliciteerd! Jij maakt ook wel serieuze kilometers hè. Ik heb je eerste pagina even teruggelezen. Ik kocht mijn Rover ook in 2016 met 17xxxx km, maar zit nu pas op de 241k terwijl ik dacht dat ik best wat reed... big smile smiley

Ik hoop dat hij in klokje rond komt, als voorbeeld van hoe het ook kan!
Peter O
Gefeliciteerd met je 300.000, de Clio ziet er nog altijd goed uit zeg. Chapeau!

Dank je Peter, niet alleen van buiten maar ook van binnen. winking smiley Doen we nog steeds af en toe ons best voor.

ak2
Gefeliciteerd Nico, je ziet het zeker niet aan de auto af. Het zou leuk zijn als de auto in klokje rond komt.

Dank je ak2, hij gaat wel steeds ietsje verder achteruit, maar uiteindelijk word het wel wat. Zeker weten! Nu nog ff kijken hoe ik contact met Nic kan leggen. big smile smiley

opel omega
Netjes! Goed bezig!

Of niet dan! En door.

Durashift

Merci! big smile smiley

Mwoh, huidige staat vallen er wel een paar dingetjes op aan te merken. Allemaal simpel op te lossen met een beetje uren om alle hitteschilden weer vast te zetten. En de plaat van de achterklep. Dan is die wel weer stil te noemen gok ik. Verder blijven er dingen op het lijstje staan om weer kilometers eraf te halen....en uiteraard meer vermogen. tongue sticking out smiley

madmat1986
Gefeliciteerd Nico! Enne... Wel ff tanken anders haal je de 300.003 niet eens ... nut smiley

Dank je! Haha ja ik heb de 300.075 gered.....46 liter getankt in de 50 liter tank, beetje onzuinig gereden. sad smiley

AsconaGT
Gefeliciteerd! smileys with beer

Thanks! smileys with beer

rke
Durashift

Ik ben daar ook bang voor, zelfs op de lak valt niets aan te merken. Ik ben bang dat Joep zegt: kom maar terug als hij echt klokje rond is ( 1 miljoen? ).

De lak op het dak wel hoor. crying smilie

Marc 827 3500
Gefeliciteerd met de mijlpaal!

Dank je Marc!

Zadelsnuiver
Echt heel knap hoor, zo'n kilometerstand maakt de auto écht bijzonder, ben er vrij zeker van dat je geen tweede in zo'n staat ooit nog zult tegenkomen. Gefeliciteerd!

Daar ben ik dan ook wel zeker van. big smile smiley Dank je! drinking smiley

Engineer2
Ja eindelijk! Heel veel komt het natuurlijk niet voor bij een Clio die niet afgeragd is. Met je lijstje aan reparaties kan dit zeker een leuke zijn voor klokje rond!

HAha hehe hij is er! Mocht ff duren en ondertussen staat die alweer bijna 1000 km verder. En nee idd het is meer de staat naast de stand die het leuker maakt. Denk ik ook wel, en een leuke benchmark om nog eens te kijken over een paar jaar.
Alvast even gekeken wat erin zit over al die tijd...inclusief mijn velgen en banden....3000 euro. Das 3 cent per kilometer, doe ik het toch verdomde netjes of niet.

omniradius
Wauw, gefeliciteerd met deze degelijkekm stand. Mijn auto is enkele jaren ouder (1997) en gaat nu richting de 182.000 haha dus ik ga je voorlopig niet inhalen :P
Maar sinds jij je Clio erg goed bijhoudt zal die 400.000 ook wel gemakkelijk haalbaar moeten zijn thumbs up

Hmm 182.000 toen had ik er net 10.000 km op zitten in de Clio. drinking smiley

Zeker weten, 4 ton, 5 ton, waarom niet!

MX6
Mooie kilometerstand.
Op de verkoopsites is 388.224 de Clio met de hoogste kilometerstand.
Het zou mooi zijn als je de 400k weet te halen.

Onze V40 staat nu op 352k, maar die wordt pas rond de 500k interessant voor klokje rond, denk ik.

Prachtige stand!
Ja ik ken er ook wel een paar die echt meer hebben gelopen, waarvan er eentje wellicht wat in de buurt komt qua staat, helaas enkel de optische. Technisch laat die nog wat te wensen over.

Gewoon doorrijden toch!

Damianw26
Op de manier waarop jij hem blijft onderhouden, waarom zou nog eens 2 ton erbij niet lukken?

drinking smiley Weet niet! Denk dat het appeltje eitje is.

Zevens
Netjes, gefeliciteerd!! smileys with beer

Dank je! smileys with beer

MWH
Gefeliciteerd! Jij maakt ook wel serieuze kilometers hè. Ik heb je eerste pagina even teruggelezen. Ik kocht mijn Rover ook in 2016 met 17xxxx km, maar zit nu pas op de 241k terwijl ik dacht dat ik best wat reed... big smile smiley

Ik hoop dat hij in klokje rond komt, als voorbeeld van hoe het ook kan!

Afgelopen 2 jaar bijna 50.000 km per jaar ja. tongue sticking out smiley

De hoogtepunten:

08-02-2016: 172.500
08-02-2017: 186.000 -> tussenliggende periode 37 km per dag
17-09-2017: 200.000 -> tussenliggende periode 63 km per dag
02-03-2018: 222.222 -> tussenliggende periode 134 km per dag
31-10-2018: 250.000 -> tussenliggende periode 114 km per dag
08-11-2019: 300.000 -> tussenliggende periode 134 km per dag
Als we in die trend doorgaan word het:
22-11-2021: 400.000 -> tussenliggende periode 134 km per dag
Stel dat we een gemiddelde maken zonder jaar 1 wordt het:
22-04-2022: 400.000 -> tussenliggende periode 111 km per dag
En met alles gemiddeld wordt het:
08-09-2022: 400.000 -> tussenliggende periode 97 km per dag

Nu hebben we de trivia en het berekenen wel weer gehad. tongue sticking out smiley Maar ja het is veel!!

En zoveel heb ik niet eens gesleuteld voor mijn gevoel. Van tijd tot tijd is het wel eens saai en beginnen mijn handen te jeuken om er iets aan te doen. In plaats van enkel olie verversen elke 15.000 km.

Bedankt voor alle reacties, was wel eens stil hier laatste tijd maar goed. Een auto die niet verandert is ook niet zo leuk natuurlijk. big smile smiley Ik ben momenteel het traject ingestart om te beginnen met afstuderen. Hoe dan ook, als alles nog netjes op tijd gaat heb ik 10 juli mijn diploma en gebeurt er weer een heleboel. In ieder geval prive, autotechnisch kunnen we tegen die tijd wel bespreken. Grote kans echter dat er dan een einde komt aan de dappere kilometers van de D7F. En dat we weer eens ouderwets gaan sleutelen op het AW forum. smiling bouncing smiley
Even op deze pagina halen!

Nico GTR
Toch altijd weer even een heel apart gevoel als je door een 100.000 tal gaat. Maar goed, we gaan zeker met frisse moed verder. 300.000 km!!! smileys with beer Cheers Clio. Topding

En ja ik heb hem al opgegeven voor klokje rond. big smile smiley
GEFELICITEERD!!! cool smiley

Hoop dat je in klokje rond langskomt, fan van die "show" altijd leuk om te zien hoe auto's erbij staan na een x aantal km's. smiling bouncing smiley
We hopen allemaal mee dat je in klokje rond komt. Best een leuke ervaring. Ik was er meer dan 10 jaar geleden eens bij... met een net gekochte en enigzins gammele Fiat.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.