ketelapper: Audi A6 4G Limousine (2015) - laatste loodjes (tot 22-2)

Gepost door ketelapper 
Komende week waarschijnlijk productie van mijn nieuwe A6; schema is rijden op 1 maart a.s.
De ontmanteling van de mods en daarmee uitverkoop van onderdelen uit mijn huidige A6 is begonnen eye rolling smiley

* B&O tweeters - gereserveerd
* schakelflippers - gereserveerd
* pianolak MMI-panelen - gereserveerd

* Beaufort inleg
Naar mijn mening de aller- aller- allermooiste inleg ooit in een Audi. Zwart hout met aluminium strips. Onbeschadigd!
Verkocht

* Sonniboy set
Volledige set zonweringen, waarvan ik alleen de kleine 'driehoekjes' heb gebruikt. Panelen voor zijruiten en achterruit heb ik keurig opzij gelegd, in verband met af fabriek zonweringen. Maar nu dus weer als complete set beschikbaar.
Verkocht

* mijn zomerwielen! 19 inch originele Audi-velgen, model PRK '10-spaaks turbine' van de A5. 8,5Jx19 PRK, ET33.
Set van vijf (5!) velgen, waarvan 4 afgelopen gebruikt. Vier stuks zomerbanden profiel <2mm dus versleten, één velg zonder gemonteerde band. Eén velg met kleine beschadiging, rest gebruikt maar in heel goede staat. Direct beschikbaar, winterwielen liggen er nu onder. Foto's kan ik maken, ben ik vooralsnog pas van plan wanneer ik ze heb kunnen polijsten en waxen (medio februari)... maar op allerlei foto's in dit topic zijn ze te zien winking smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-01-2019 07:38 door ketelapper.

Dus winterslofjes er op voor de laatste twee maanden. Alleen retourtje Oostenrijk eind februari ga ik niet met deze banden doen eye rolling smiley Daarvoor regel ik paar dagen vervangend setje via dealer of vrienden, of wellicht met de S4 heen en weer vroemen. Wordt dan heerlijke rit maar ook een dure rit.

Dan heb je wel het voordeel van Quattro. Toch lekker op wintersport lijkt me.
Vandaag af kunnen spreken dat mijn nieuwe auto per 22 februari zal rijden smiling smiley Dus de laatste loodjes met de huidige.

Vrijdag a.s. afspraak bij Coen Donkers / Audiparts Veghel:
- uitbouw Beaufort decorlijsten
- inbouw originele aluminium decorlijsten
- uitbouw B&O tweeters
- uitbouw aluminium schakelflippers

Een en ander komt bij goede liefhebbers terecht die er in hun A6'en verder van genieten!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close