Sketcher's Disco Fever (Land Rover Discovery II Td5) Iets met meer PK

Gepost door Sketcher 
Las Vegas is altijd leuk, voor jong en oud, en geld is eenvoudig uit te geven.
Wilde de rest va de plaatjes uploaden, maar helaas mag niet van Flickr.

Grrrrr Daar kon je op wachten. Flickr is een tijdje geleden verkocht en er moet natuurlijk plots betaald worden. Op zich ben ik best tevreden met Flickr maar 50+ euro per jaar is natuurlijk ook niet gratis. Wie weet er een goed alternatief?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-01-2019 22:34 door Sketcher.
Sketcher

Grrrrr Daar kon je op wachten. Flickr is een tijdje geleden verkocht en er moet natuurlijk plots betaald worden. Op zich ben ik best tevreden met Flickr maar 50+ euro per jaar is natuurlijk ook niet gratis. Wie weet er een goed alternatief?

Ik ook nog niet. sad smiley Het kloterige vind ik ook dat het jaarlijks in 1 keer betaald moet worden. Dan heb ik dat liever per maand ofzo....maar nee dat kan dan weer niet.

Misschien maar iets privaat's maken ofzo...want via Google Photo kan het ook niet echt. Facebook nog wel maar dan heb je kans dat de URL eens een keer wijzigt plus dat je makkelijk traceerbaar bent.
Misschien viewbug eens proberen. Al zie ik daar niet direct hoe je het moet delen op een forum...en ik zie net dat die ook een subscription willen.

Ach je mag nog 1000 foto's hebben op Flickr.
Nico GTR
Sketcher

Ik ook nog niet. sad smiley Het kloterige vind ik ook dat het jaarlijks in 1 keer betaald moet worden. Dan heb ik dat liever per maand ofzo....maar nee dat kan dan weer niet.

Misschien maar iets privaat's maken ofzo...want via Google Photo kan het ook niet echt. Facebook nog wel maar dan heb je kans dat de URL eens een keer wijzigt plus dat je makkelijk traceerbaar bent.
Misschien viewbug eens proberen. Al zie ik daar niet direct hoe je het moet delen op een forum...en ik zie net dat die ook een subscription willen.

Ach je mag nog 1000 foto's hebben op Flickr.

Kan wel per maand maar is veel duurder. £6 (of £5.99) per maand. Ik zou natuurlijk wel alle foto's kunnen deleten die ik niet ergens op een forum heb staan. Dan blijf ik wel onder de 1000.....hoop ik. Wel irritant. Heb geen probleem met betalen maar £48 is best duur.
Ik gebruik altijd postimages punt org, privacy be damned.
Afgelopen week weer in regen sneeuw en wind onder de Disco gelegen. Soms moet ik mezelf even herinneren dat het een hobby is smiling smiley Plots, na wat off-road spielerei waren beide onderste rubber van de schokdempers FUBAR. Eerste gedachten was om gelijk maar mijn voorste 2 schokdempers te vervangen maar ik kon niet kiezen welke ik zou willen. De gene die ik eventueel zou willen kon ik niet op tijd bestellen (had auto in weekend nodig) dus even in mijn onderdelen magazijn ( :-) ) gedoken en 2 had inderdaad 2 nieuwe rubbers liggen.

Makkelijke klus, waar het niet dat de boutjes wat vast zaten en moeilijk te bereiken (door de veren heen). 1 nieuw rubber ging niet in de oude schokbreker dus toch maar snel een nieuwe (standaard) schokbreker gekocht om de hoek. In de lente vervang ik ze beide door wat betere exemplaren met meer articulatie.

Ik was wel geschokt om de 3 jaar oude veren te zien. Die ga ik verven, moet alleen een flexiebel genoeg verf zien te vinden. Iemand een idee?

Ook nog de andere droplink vervangen voor de ACE,

Hier helaas niet veel sneeuw gevallen dus sleeën ingeladen en een stukje gereden om met de kinderen wat te spelen in het witte spul.

Alvast mijn excuses als er foto's missen van dit topic. Ik probeer mijn flicker account wat te op te schonen en probeer zoveel mogelijk foto's te houden maar het kan zijn dat er een paar verdwijnen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-02-2019 13:15 door Sketcher.
A3 White
Heb je gedacht aan een aantal lagen plastidip?

Ja maar dat is niet echt bedoeld tegen de roest en niet echt bestand tegen de steenslag denk ik dus wellicht iets sterkers.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close