Tydelyck
Zadelsnuiver
...even goed dat lampje in de gaten houden bij het starten

Misschien moet je, analoog aan unboxing videos, gewoon de camera even mee laten lopen bij het ophalen, instappen, sleutel in het contact, starten... zodat we er op een later moment vrijwel als in het echt getuige van kunnen zijn! Ook leuk voor jezelf voor later natuurlijk...

Ik vond dit wel een goed idee, dus bij dezen:
[youtu.be]

@uwbuurman geloof me die vuist willen ze liever niet zien [/stoerepraatmodusuit]
Kijk, dat zijn goede berichten. Je kan weer heerlijk genieten van het BMW gevoel dus.
Als ik je verhaal zo hoor niet helemaal zeker of er ook echt onderdelen vervangen zijn.
Voor diegenen die het filmpje niet gezien hebben (of niet wíllen zien spinning smiley sticking its tongue out ) alles werkt weer naar behoren en de auto rijdt werkelijk beter dan ooit. Uiteindelijk bleek de carterventilatie verstopt te zitten met allerlei gevolgen van dien. Er is een nieuwe gemonteerd en de problemen lijken tot zo ver opgelost. De garage heeft de auto blijkbaar uitgebreid getest en ik heb er zelf zojuist zo'n 120 km mee gereden dus voor het gevoel is alles nu in elk geval weer in orde.

@Kristian toen het lampje weer direct opdook nadat ik de auto de eerste keer terug kreeg heb ik wel even getwijfeld, maar dat kwam wellicht meer door de pessimistische reacties die ik daarop kreeg van vrienden en familie en ik had er zelf ook flink de balen in natuurlijk. In het filmpje zeg ik het inderdaad op een wat sarcastische manier maar op dit moment ben ik er van overtuigd dat alles gewoon naar behoren is opgelost thumbs up

Ik was ook al glad vergeten wat een kracht er in deze auto zit, ongelooflijk! Even invoegen op de snelweg en na twee keer met de ogen knipperen zit je al op de 180, het gemak waarmee deze auto snelheid maakt is gewoon onwerkelijk. Ook wel een beetje riskant wellicht want het gaat eigenlijk iets té makkelijk allemaal. Maargoed je koopt geen 530i om er vervolgens als een natte krant mee te rijden natuurlijk big smile smiley voor nu is het in elk geval rijden met een grote grijns thumbs up
Kijk, dat zijn verhalen!! Goedzo, lekker genieten nu van je 530i, taxi snel.uit het hoofd en gas op die lolly!!
Eind goed, al goed! Hopelijk gaat je 530i het vanaf nu helemaal goed doen. Prachtbak! Het lichte hout op het dashboard staat super. Ben er normaliter geen fan van maar hier klopt het gewoon thumbs up.
Hopelijk na deze tweede frisse start garant voor veel plezierige en probleemloze kilometers. smileys with beer
@uwbuurman de E200 mis ik niet, maar het was wel een berefijne auto. Ik wil nog lang niet denken aan een opvolger maar tegen die tijd is de kans groot dat er wel een Mercedes komt. Het genieten gaat helemaal goed komen thumbs up

@MBdoubleyou inderdaad, eind goed al goed al wil ik eerst even nog de auto flink aan de tand voelen voordat ik er verder in ga investeren. Eibach Soort veren met Bilstein dempers, ramen rondom tinten en een goeie polijstbeurt staan op het verlanglijstje maar zoals gezegd eerst de auto zichzelf laten bewijzen thumbs up

@TYN ik hoop het ook! big smile smiley de voorlopige uitzichten zijn in elk geval uiterst positief cool smiley
Jeetje meneer snuiver winking smiley Duurt wel erg lang met de Bimmer zo he! Ik hoop in ieder geval ook van harte dat je hem straks gewoon goed en storingsvrij weer in handen krijgt en er dan eindelijk eens volop van kan gaan genieten! spinning smiley sticking its tongue out
omniradius
Jeetje meneer snuiver winking smiley Duurt wel erg lang met de Bimmer zo he! Ik hoop in ieder geval ook van harte dat je hem straks gewoon goed en storingsvrij weer in handen krijgt en er dan eindelijk eens volop van kan gaan genieten! spinning smiley sticking its tongue out

eerst lezen, dan reageren winking smiley
Haha ja ach kan gebeuren thumbs up maar een beetje extra steun kan sowieso geen kwaad natuurlijk.

De auto houdt zich overigens heel goed, vooralsnog doet 'ie alles zoals het hoort *knocks on wood* dus ben ik een tevreden mensch. Sinds ik de auto terug heb alweer zo'n 500 km foutloze kilometers achter de rug en daar is de auto tenslotte voor gemaakt natuurlijk smiling smiley
R W xxx
omniradius

eerst lezen, dan reageren winking smiley

Jeetje wat is men hier altijd streng. Mijn excuses. nut smiley Ik had er dan denk ik te snel overheen gelezen want ik volg het topic over het algemeen wel hoor winking smiley

En superfijn dat ie weer terug op zijn plek is bij je @Zadelsnuiver. Ik hoop binnenkort mooie updates te mogen lezen over de 530iA!
Over updates gesproken; ja ik heb er wel een paar in gedachte big smile smiley
Ten eerste de emblemen rondom, die zijn gewoon niet zo netjes meer dus die wil ik wel binnenkort gaan vervangen maar ik moet nog even precies uitzoeken welke formaten ik nodig heb.
Verder zit er nog aan te denken om de 530i letters op de kofferklep te verwijderen maar aan de andere kant mogen mensen ook best weten dat het geen 520d is ofzo.
Qua interieur zou ik de instaplijsten graag vernieuwen, deze zijn van aluminium en zijn wat aan het oxideren dus dat is wel een doorn in het oog evenals de spiegelvoeten die zijn ook wel geoxideerd.
Overal zou ik de auto graag willen laten polijsten, wat kleine krasjes en deukjes wegwerken enzo zodat hij gewoon weer helemaal strak is van buiten.
Daarnaast wil ik de wielen een keer laten opknappen, hier en daar wat borduurschade maar dat is iets wat wellicht in de winter moet gebeuren.
Oh de ramen wil ik rondom opnieuw laten blinderen in een zeer lichte tint. Absoluut geen Sjonnie gebeuren ofzo maar gewoon dat de UV straling wat tegengehouden wordt en dat de ramen net een tikje donkerder zijn dan origineel.

Als laatste op het lijstje staat een verlaging, maar daar moet ik nog goed over nadenken of ik dat wil cq nodig heb. Hij staat natuurlijk al lager dan een gewone 5-serie dus voor het effect zou er al een HR sport kit onder moeten komen en dan moet je ook weer aan nieuwe dempers gaan denken enzo.. Maar naar mijn idee staat 'ie momenteel net iets te hoog op z'n wielen.

Doen we er voor de volledigheid ook nog een mooi plaatje bij; dat mistte nog op deze pagina smiling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-08-2020 14:40 door Zadelsnuiver.
GNee......zonde.....niet verlagen smiling smiley! Hij is juist helemaal goed zo thumbs up!

Die achterramen lijken wel heel donker zo. Dat is niet af-fabriek, toch?

Jij hierna een Mercedes...ik wil hierna weer een BMW smiling smiley.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-08-2020 22:57 door MBdoubleyou.
@Nico die man was zijn tijd gewoon ver vooruit. Ok de pre-LCI E65 vergeten we even maar de rest.. thumbs up

@MBdoubleyou, van voor zou hij een cm of 2 mogen zakken voor het mooie. Maar wat ik zeg het zit nog een beetje in mijn achterhoofd. De achterramen zijn door de vorige eigenaar geblindeerd, een beetje bruine tint zit er in. Vind het zelf te donker en staat een beetje raar want de achterruit is weer niet geblindeerd.
Zadelsnuiver

Als laatste op het lijstje staat een verlaging, maar daar moet ik nog goed over nadenken of ik dat wil cq nodig heb. Hij staat natuurlijk al lager dan een gewone 5-serie dus voor het effect zou er al een HR sport kit onder moeten komen en dan moet je ook weer aan nieuwe dempers gaan denken enzo.. Maar naar mijn idee staat 'ie momenteel net iets te hoog op z'n wielen.

Doen we er voor de volledigheid ook nog een mooi plaatje bij; dat mistte nog op deze pagina smiling smiley

Verlagen twijfel ik ook over of ik dat zou doen.... vind hem zo eigenlijk gewoon best wel mooi staan op zijn wielen. De ruimte tussen de dorpels en de wielen is wmbt echt niet buiten proportioneel groot nu.
Overigens zo van de zijkant vind ik deze 5 serie toch wel erg mooi hoor! Moet bekennen dat ik de achterkant altijd een beetje so-so vond kwa vormgeving maar bij nader inzien is het gewoon overall een hele mooie bak. thumbs up
Als je een M-sport onderstel hebt zou ik dat eigenlijk niet verlagen. Puur omdat je die rijeigenschappen niet terug krijgt...
@omniradius ja zo op de foto valt het wel mee inderdaad, gewoon een dezente rijhoogte. In het echt lijkt hij wel wat hoger te staan hoor, vooral als ik het vergelijk met andere 5-series met M-sport. Maar ik moet er gewoon nog even over nadenken smiling smiley

@Nico je zou er eens mee moeten rijden, voor mijn geval kan/mag het net ietsje strakker allemaal. Ik weet ook niet precies wat zo'n M-sport onderstel precies behelst maar het zou me niet verbazen als het niet meer dan een paar verlagingsveren blijkt te zijn.
Zadelsnuiver
@Nico je zou er eens mee moeten rijden, voor mijn geval kan/mag het net ietsje strakker allemaal. Ik weet ook niet precies wat zo'n M-sport onderstel precies behelst maar het zou me niet verbazen als het niet meer dan een paar verlagingsveren blijkt te zijn.

Wanneer ben je in Nederland. drinking smiley

Nou weet ik van de E46 330Ci van een vriend van mij dat die echt een flink ander onderstel had. Maar dat was M-tech, geen M-sport...voor zover dat een verschil maakte. Nieuwe dempers rondom was iets van 1800 euro bij de dealer....die heeft er nu een Eibach pro Street S schroefset onder. Dat scheen gelijk te zijn aan M-tech qua rijden. Geen idee of dat waar is...maar dat stuurt subliem!
Duurt nog wel even met die rot-Corona vrees ik Nico sad smiley

Die Eibach pro Street S schroefset zit nu al zo'n 3 weken in m'n winkelmandje maar dorst nog niet te bestellen. 1004 Euro op dit moment, de H&R is 1095. Vraag me af welke beter is. Maar jouw kameraad is dus wel te spreken over de Eibach SS?

Ik heb nog even gegoogeld, Msport is niet veel meer dan een iets stuggere Sachs schokdemper en 15mm verlagingsveren. Mtech is wel een heel ander verhaal volgens mij.
Zadelsnuiver

Die Eibach pro Street S schroefset zit nu al zo'n 3 weken in m'n winkelmandje maar dorst nog niet te bestellen. 1004 Euro op dit moment, de H&R is 1095. Vraag me af welke beter is. Maar jouw kameraad is dus wel te spreken over de Eibach SS?

Ik heb nog even gegoogeld, Msport is niet veel meer dan een iets stuggere Sachs schokdemper en 15mm verlagingsveren. Mtech is wel een heel ander verhaal volgens mij.

Dat zei mijn oma vroeger ook, ander woord voor durf toch?
Zadelsnuiver

Denk dat het erom zal spannen welke betah is. Maar ja hij is er zeer over te spreken, voor zover die al ver met de auto heeft gereden overigens.....moet nog gespoten worden. Maar ja ik snap de twijfel.

Mtech was echt een prijzige optie ook, maar goed, die auto is 12 jaar geleden door zijn vader gekocht met toen 50.000 km op de teller, super dik, bijna full-option. Staat nu iets van 300.000 + op. Wat een ding!
Ja dat spuiten.. E46 Coupé is een beestig mooie auto maar de lak is (pre-facelift in elk geval) absoluut niet van de beste kwaliteit.
Zadelsnuiver
Ja dat spuiten.. E46 Coupé is een beestig mooie auto maar de lak is (pre-facelift in elk geval) absoluut niet van de beste kwaliteit.

Oh dat is niet de eerste keer dat die gespoten is nee. Het is ook qua roestpreventie geen echt goede auto. Alhoewel alles vrij simpel voorkomen had kunnen worden het is namelijk puur cosmetisch tot nog toe. Ik zal je wel ff fotootje appen.
Hoe bevalt de BMW Zadelsnuiver? Is het probleem helemaal opgelost?

Ik heb tijdens mijn vakantie 2x aan je gedacht, nee niet omdat ik iemand met een baard zag.

Ik zag deze BMW:

Mooie kleur vooral, die misschien niet helemaal op de foto uitkomt.

En deze Tabbert, met het grote raam! big smile smiley
Mooie spots weer Peter! Die bourdaux rode kleur heb ik wel vaker gezien ja, erg fraai! Die Tabbert is precies goed zo, en ernaast staat dezelfde Adria camper die wij in de zomer ook hadden. Overigens wel lekker toevallig weer want maandag haal ik de camper weer op voor een weekje weg. Deze keer gaan we wat meer naar het Oosten, en dan net ver naar het Noorden tot we sneeuw zien big smile smiley

Met de 530i alles verder lekker, maar hij lekt wel wat KVS nu! Geen idee of dit iets met de Vanos renovatie te maken kan hebben maar vrijdag gaat 'ie naar mijn eigen garage, dan hebben ze mooi een week de tijd om alles even na te kijken. Ze gaan ook de spiegelvoeten weer oplappen, die zijn wat gecorrodeerd.
Ah fijn vooruitzicht! Is het qua weer nog een beetje te doen? Ik zal nog eens kijken of ik Adria's heb vast gelegd. Volgens mij wel.

Was wel erg grappig, die camper ( en de Tabbert) waren gekomen toen wij op pad waren. Bij de Adria was een waar festijn aan de gang, met veel eten en mensen. zitten op kussens enzo op de grond. Echt een beetje zoals echte Tabbert-mensen doen, bij de Tabbert was een oudere dame, met allerlei gouden sieraden en zwart geverfd haar.
Het leek wel op een "Oma en haar familie" en oma moest even rusten/afstand nemen, en dus brachten ze haar wat eten... Nou zat ik er even naast, die vrouw hoorde er niet bij en ze brachten "alle buren" eten omdat ze over hadden.. Ik mocht geen aanname verhalen meer doen van mijn vader.. Dit was de tweede keer dat ik de plank volledig missloeg namelijk....

Jammer van het KVS, hopelijk valt het mee. Goed dat je de voetjes ook doet.

Fijne vakantie alvast!
Weet nog niet precies wat het weer gaat doen Peter, maar ik verwacht een paar mooie herfstdagen en natuurlijk regen big smile smiley maar dat geeft echt niks, we doen onze regenpakken aan en we gaan gewoon van de natuur genieten thumbs up

Vandaag zoals gezegd de BMW naar de garage gebracht, het KVS lek leek wel wat erger te worden ook dus goede timing wat dat betreft. Er zit ook een "kloenk" ergens in de ophanging dus die wordt ook nagekeken. Ik heb al aangegeven dat als er iets qua schokbrekers of veren vervangen moeten worden dat ze dan even bellen, in dat geval komt er een verlaging onder.

Maargoed nu eerst even afwachten maar smiling smiley
Allemaal reguliere slijtage wellicht, maar wel balen. Jij en e60 hebben geen plezierige start....
Hele fraaie E60 zadelsnuiver met een geweldige zes lijn!
Ik zou zeer zeker geen Lexus overwegen, de Bmw is zoveel meer een betere rijdersauto.
Lexus mooie auto's hoor, blijft volgens ook wel allemaal heel (in tegenstelling tot.. big smile smiley ) maar denk wel dat het inderdaad een zekere dynamiek mist. Nee, hierna komt er 99% zeker een E-klasse thumbs up

Maar als het goed is lekt de BMW straks niet meer, staat 'ie iets mooier op z'n pootjes én zijn de spiegeltjes weer helemaal fris dus kunnen we er weer even tegenaan thumbs up
Ah gaaf een E klasse! Een W211??
Persoonlijk mijn topfavoriet en dan met de M113 V8.
Trouwens ook geen probleemloze auto waar je fikse kosten aan kunt krijgen , maar in de basis absoluut wel degelijk
En ook zoveel meer karakter als een Lexus.
Goed om te horen dat de BMW straks weer helemaal fris is!! Oorzaak van het lekken bekend?

Hoe is de vakantie (enneeh wat voor camper heb je?)

Hopelijk blijft de BMW nu probleemloos, en anders gewoon een Benz. smileys with beer
Van BMW vind ik alleen de 1-serie tof (als in, daar zie ik me in rijden) of de A-Klasse van Mercedes (idem) . Na mijn vakantie heb ik wel gemerkt dat mijn 'Duitse hart' wel meer klopt dan ik dacht, en ik stiekem heel erg VW-fapper ben. Ik hoor jou nooit over Audi, is dat niet je ding? (Aagje dat ik ben) Lexus is tof vind ik, maar nee niet in de lijn qua rijplezier vergelijkbaar met BMW of Mercedes (denk ik)
@bofkont, ik heb een poos een W212 facelift als leenauto gehad toen de Vanos renovatie uitgevoerd werd, dat beviel echt heel goed thumbs up maar een W211 E500 lijkt me zeker heel gaaf.

@Peter nog geen idee wat het lek is, zomaar een paar druppeltjes hier en daar, wellicht een gescheurd thermostaathuis ofzo?
We hebben overigens weer dezelfde camper geboekt, een Adria Matrix 670 SL, morgen ophalen!

Audi mwa, alles van na 2000 ongeveer doet me weinig, al heeft een maat van me net een S5 gekocht en dat is wel echt een beestige wagen thumbs up
Ah juist een W212, heb ik zelf veel minder mee.
Maar ook daar eigenlijk hetzelfde, kan ook een dure kostganger zijn met wat pech.
Thermostaathuis die lekken van Bmw is een gekend probleem, afgelopen voorjaar bij mij ook vervangen.
Valt allemaal wel mee qua werk en kosten.
Zelf nog nooit een Bmw of Mercedes in bezit gehad (wie weet ooit? drinking smiley ) Wel een Lexus zoals je weet, en ja.... probleemloos was die ook zeker niet eye rolling smiley

Uiteindelijk gaat het gewoon om het plezier dat je auto je geeft. Het is zoals een relatie he, iedere relatie heeft zo zijn ups en downs en soms heb je ff een hekel aan elkaar, om vervolgens weer in elkaars armen te vliegen en alles weer te vergeten en te vergeven winking smiley

(zo, wat een zweverige post is dit geworden nut smiley ) haha
Bedankt voor de tip Bofkont, ik zal tzt wel wat meer onderzoek doen naar de typische kwaaltjes van de W212, het gaat sowieso een facelift worden dus hopelijk zijn de meeste heuveltjes er dan wel uit.

@Omniradius geeft niks hoor dat "gezweef" big smile smiley en auto's zijn inderdaad soms net als vrouwen (of andersom) Ach zolang ze lekker rijden ben ik een tevreden mensch big smile smiley

De BMW vandaag weer opgehaald trouwens, een koppeling bij de onderste radiatorslang was de boosdoener. 132 Euro en het probleem is weer opgelost.
Eerder schreef ik ook al dat de ophanging wat geluid maakte. Er is een schokdemper stuk dus die moet vervangen worden maar de garage is er ook achtergekomen dat 2 van de gemonteerde veren (rechts voor en linksachter, je verzint het niet) niet de juiste M-sport veren zijn maar hoogstwaarschijnlijk van een "gewone" 530i. Ik heb dus direct contact opgenomen met de verkoper, en die heeft toegezegd om de helft van de kosten op zich te nemen. Morgen dus maar een nieuwe afspraak bij de garage maken, even wat prijsjes van verschillende mogelijkheden bekijken en dan staat 'ie binnenkort dus weer op een fris onderstel.

De spiegels hebben ze helaas nog niet aan kunnen pakken want de spuiter was nét een weekje vrij. Niet helemaal lekker afgesproken dus Maargoed ik ben al lang blij dat de auto weer thuis staat.

Weer een flinke lap tekst, dus we doen er maar een plaatje bij smiling smiley

Ik adviseer je om er 4 nieuwe veren onder te zetten. Die andere twee zijn vast nog origineel, dan en hebben extra op hun kop gehad, door die twee andere, verkeerde veren. Zelfde voor de schokdemper, op de zelfde as, beide vervangen. Daar zit zeker een groot verschil tussen een oude en een nieuwe.

Fijn dat het kvs lek weg is. De auto is bijna klaar!
Je hebt helemaal gelijk buurman, het idee is ook om er 4 nieuwe schokdempers en 4 nieuwe veren onder te monteren. De verkoper gaat natuurlijk niet de helft van het hele bedrag dan ophoesten maar al komen ze een paar honderd euro tegemoet vind ik het toch al netjes. Vandaag wanneer ik wat tijd heb ga ik op internet kijken of ik een leuke set kan vinden, dan de garage vragen om ze te bestellen en kijken wanneer de hele zwik er onder gaat, hopelijk nog wel voordat de winter losbarst big smile smiley

En ja dan is hij wel bijna klaar, heb in mijn winkelmandje ook nog een nieuw logo voor de achterklep en nieuwe M-sport instaplijsten. Deze week maar eens even wat bestellingen de deur uit doen thumbs up
Al lezende door de avonturen die je hebt met deze fijne automobiel, valt me op dat je relatief veel beroep doet op de verkopende partij voor een vorm van garantie of coulance. Dit is een auto van 15 jaar oud. Is de consumentenbescerming in Finland, of zijn algemene garantievoorwaarden bij verkoop gebruikte auto's dan zoveel meer omvattender dan in Nederland?
Wat @DagDromer zegt viel mij ook op. Je gaat nu niet voor de eerste keer terug naar de verkopende partij geloof ik toch? En ze komen je wederom tegemoet. Erg netjes hoor.
Ik heb ook zo mijn twijfels of een garagebedrijf in NL bij een (relatief) oudere auto zo coulant zou reageren.

Verder vind ik het mooi dat je een foto van je dikke bimmer hebt genomen precies bij een bordje voor WANDELAARS EN FIETSERS hahaha! nut smileybig smile smileydrinking smiley
Die wandelaars en fietsers kunnen m'n rug op big smile smiley nee is gekheid natuurlijk, stond daar maar een minuutje of wat geparkeerd.

De reden waarom ik telkens terug kan vallen op de verkopende garage is omdat ik het hoofd sales van dat bedrijf goed ken, dus ik krijg wellicht een iets andere service dan een ander. Het KVS lek bijvoorbeeld heb ik gewoon 100% zelf betaald en niet eens over gesproken met de verkoper; dat is gewone slijtage. Echter de vering van de auto, daar zijn gewoon onjuiste componenten gebruikt en dat vind ik wel een puntje om aan te stippen bij de verkoper. Vergeet ook niet dat ik zo'n 6 weken de auto kwijt ben geweest, dus daar zit nog wel wat ruimte voor klanttevredenheid zeg maar.
Pfoe je blijft wel bezig. Maar dat de verkopend partij nog iets tegemoet komt is wel netjes.
Ik ga binnenkort ook maar eens langs bij de verkoper van mijn Cadillac met mijn bij een gesprokkelde factuurtjes. een krappe 4 rooitjes. Misschien komt ie ook met rooitje over de brug spinning smiley sticking its tongue out
Ik weet niet hoe het in Finland is maar in andere Scandinavische landen zijn auto's van 15 jaar oud nog een stuk meer geld waard en ook nog gewoon gereden. Vergelijkbaar met een 7 jaar oude auto bij ons. En ook heb je dan veel meer dat je zulke oude auto's ook gewoon bij een dealer of "jong-gebruikt" garage aantreft. Dan zijn de verwachtingen qua service natuurlijk ook anders.

Goed te lezen dat je met een aantal stappen zometeen wel de 5er helemaal goed hebt.
Klopt helemaal wat je zegt Engineer, in Nederland is zo'n 15 jaar oude BMW met bijna 240 dkm op de klok iets wat je vooral bij vage handelaren terug gaat vinden, hier in Finland is dit gewoon nog een "premium" occasion zeg maar. Ik heb er ook nog een gezond bedrag voor betaald; het was absoluut geen koopje dus dan heb je er ook wel een bepaalde verwachting bij natuurlijk.

Maar neemt niet weg dat dit super goede service van de verkoper is, krijgt echt een hele dikke pluim van mij thumbs up
Eindelijk de Schroefset besteld, het gebonk in de ophanging is nu écht een stuk erger geworden, dus snel een afspraak gemaakt bij de garage om de hele zwik te vervangen. Op de 16e kan ik al terecht, dus ik moest nu snel iets bestellen wat binnen een week leverbaar moet zijn. Bij een online winkel waar ik vaker had besteld hadden ze een JOM blueline set liggen, direct leverbaar en de prijs was ontzettend goed. Dit is wel echt een budget set, dus eerst heel veel reviews gelezen en tot de conclusie gekomen dat het geen troep zou moeten zijn, vrij comfortabel nog en redelijke bouwkwaliteit. Nu zijn ze besteld en verwacht ze ergens begin volgende week binnen te krijgen.
Ik ha het gewoon proberen, als het écht troep is kan ik alsnog een duurdere/betere set bestellen natuurlijk, maar ben ik voorlopig in elk geval van het gebonk af big smile smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.