Zadelsnuiver - '10 Toyota Prius 3 // '05 BMW 530iA M-Sport // sneeuwpret..

Gepost door Zadelsnuiver 
Ja Nederland wat moet ik er over zeggen. Ik zal er altijd van blijven houden maar ik ga voorlopig niet meer terug, mij te druk daar. Ik geloof best dat er nog plekjes zijn o.a. waar Bofkont woont waar je nog gewoon je fiets buiten kan laten staan en je niet urenlang per dag in de file staat en je niet bang hoeft te zijn dat je s'avonds na een lange dag werken geen parkeerplek meer kan vinden enzo maar dan zit ik toch liever hier big smile smiley

@Bofkont das goed nieuws, ik hoop dat het allemaal vrij makkelijk te fixen is. Ze gaan me laten weten wanneer ik even langs kan komen, nogal een vrij drukke week voor hem blijkbaar.
Zit trouwens nog wat te zoeken naar die interieurdelen, beetje ideeën opdoen. Vind dit schitterend, maar kost even ruim 2000$

Een andere optie is natuurlijk het te (laten) spuiten, goedkoper en de mogelijkheden zijn eindeloos. Zo zou je bijvoorbeeld alles in de kleur van de carrosserie kunnen laten spuiten.

Nadeel is natuurlijk dat het niet origineel is, maar dat kun je altijd weer vervangen voor een origineel setje als dat zou moeten.

Laatste optie is een aftermarket set van eBay kopen en hopen dat het allemaal netjes past etc. Zo is er best veel keuze voor een fractie van de originele prijs, wellicht een gokje waard?

[www.imolatuning.com]

Zo lijkt de "Light mahogany" mij wel wat.
Ik zou nummer 11 doen. big smile smiley

Je kunt die delen overigens ook laten wrappen.
Mooie BMW! Spuitwerk kan best mooi maar dan wel hele zijkant doen. Als ik jeen foto bij tankstation bekijk zou ik zeggen dat het achterscherm al iets anders van kleur is. Bijna niet te zien hoor, maar lijkt er wel op.
Bofkont
Nico,

Terugverhuizen naar Drenthe-Friesland.
Leuk werk geen gezeik weinig mensen, volop tolerantie, er is immers toch geen mens om tegen aan te zeiken grinning smiley
Geen winter is alleen maar een voordeel, brrrr wat heb ik daar een pleuris hekel aan!!

Maar wat voor werk is daar dan voor mij Rene? Niks automotive gerelateerd. Dan moet ik besluiten in scheepsbouw te gaan, ook leuk. Of Wartsilla of wat dan ook in Kampen en Zwolle. Vind ik ook wel mooie plekken!
Flevoland trekt me ook wel ergens. Maar ja.......opnieuw beginnen met een droombaan in Scandinavie lijkt me heerlijk! Tuurlijk zul je Nederland missen van tijd tot tijd. Maar dan rijd je toch lekker het stuk terug voor een vakantie?
Ik ben een beetje klaar met generiek Nederland. Tuurlijk zijn er heel veel fijne mensen, iets waar ik ook zondag weer van overtuigd ben geraakt. Maar af en toe! Zeuren, zeuren zeuren en nog eens! En ik word nu ook al een zeur op al die zeurende mensen.

Ik ga echt proberen een baan in t buitenland te krijgen. En niet omdat het daar zoveel beter is, maar omdat ik dan werk doe wat ik wil.

Zadelsnuiver
Ja Nederland wat moet ik er over zeggen. Ik zal er altijd van blijven houden maar ik ga voorlopig niet meer terug, mij te druk daar. Ik geloof best dat er nog plekjes zijn o.a. waar Bofkont woont waar je nog gewoon je fiets buiten kan laten staan en je niet urenlang per dag in de file staat en je niet bang hoeft te zijn dat je s'avonds na een lange dag werken geen parkeerplek meer kan vinden enzo maar dan zit ik toch liever hier

Oh ja over een parkeerplek gesproken..........nut smiley niet zeuren Nico. Hij stond maar 250 meter verderop. Fiets gestolen? Ach hij was toch stuk. Ja soms is Friesland wel heel fijn. Maar nee.
En dan komt er ook nog bij dat de helft van de file's ontstaan omdat mensen simpelweg niet meer kunnen rijden. 3 rijbanen? Dan rijd je zoveel mogelijk rechts. NIET IN T MIDDEN!
Ik had er gisteren een in t midden en links van hem was een flinke rij auto's hem aan t inhalen (hij reed 110 waar 130 was toegestaan) ik heb hem aan de rechterkant ingehaald. Ik ga voor dat soort mensen niet eens meer mijn best doen!

Niet zeuren!

Ehm, mag ik kiezen voor de 2e optie, Titanium. thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-04-2017 00:11 door Nico GTR.
Nico
En dan komt er ook nog bij dat de helft van de file's ontstaan omdat mensen simpelweg niet meer kunnen rijden. 3 rijbanen? Dan rijd je zoveel mogelijk links. NIET IN T MIDDEN!

Niet meer? Hoe oud ben je ook alweer...
Overigens raad ik aan om meer aan de rechterkant te rijden. winking smiley
Wow ik heb dit helemaal gemist, wat een wending en wat een mooie wagen. Die kleur is echt prachtig kan me voorstellen dat je daarop viel. Zal die prachtige velgen van de Citroën missen maar kan me goed voorstellen dat dit heerlijk rijdt. Ben geen BMW man maar het rijdt toch altijd speciaal.

Wrappen is een goede mogelijkheid, 3M Di-noc heeft verschillende hele mooie hout versies. Ook brushed aluminium is erg mooi. Heb het zelf ooit eens gedaan. Best lastig maar resultaat was goed. Wij gebruiken ze regelmatig voor auto interieur mock-ups. Echt mooi spul.
RobEU
Nico
En dan komt er ook nog bij dat de helft van de file's ontstaan omdat mensen simpelweg niet meer kunnen rijden. 3 rijbanen? Dan rijd je zoveel mogelijk links. NIET IN T MIDDEN!

Niet meer? Hoe oud ben je ook alweer...
Overigens raad ik aan om meer aan de rechterkant te rijden. winking smiley

Ehm ja! Rechts inderdaad.

Ik ben 21 jaar oud, met ondertussen 3,5 jaar een rijbewijs en ik reed met mijn rijlessen al beter dan sommige figuren op de weg. Damn! Het is verschrikkelijk Rob! Echt! De figuren die overal met 170 door willen knallen zijn erg omdat die alle vaart eruit halen. De figuren die in de drukte een rij vrachtwagens in gaat halen met 110 is helemaal erg! Rijd als je op de meest linkerbaan zit gewoon de daar geldende maximumsnelheid.

Mensen die gaan waarschuwen voor flitspalen op een traject nabij Kampen want daar kun je ff een rijtje inhalen....ja maar daar mag je 70. Als je 70 rijd doet die paal het niet!
Optrekken met de gang van een slak zodat er 5 mensen door t stoplicht gaan in plaats van 7 of 8. Niet zeuren!
Nico GTR

Ik ga echt proberen een baan in t buitenland te krijgen. En niet omdat het daar zoveel beter is, maar omdat ik dan werk doe wat ik wil.
. thumbs up

Doen, zeker als je nog jong bent en niets je bindt om in NL te moeten blijven. In het ergste geval vind je het niets en kom je terug met een nieuwe waardering voor NL.

Of eigenlijk is het ergste geval dat je na 10+ jaar merkt dat je niet meer terug zou kunnen omdat het gewoon niet meer 'past' confused smiley

Afijn gewoon doen is een levens ervaring en op automotive vak gebied een must.
Het is altijd wel makkelijk om te roepen dat je het 'beter' doet als anderen Nico. Soms zou een meer bescheiden toon meer gepast zijn... maar goed, dat is slechts mijn mening smiling smiley

De gedachte om naar 't buitenland weg te trekken speelt ook wel eens bij mij door de bovenkamer...
Ik heb 't al eens gedaan voor een jaartje (Berlijn) maar dat lijkt alweer eeuwen geleden.

Vrienden van ons (stelletje) is begin vorig jaar naar de costa del sol verhuisd, voornamelijk het klimaat omdat zij beginnende reuma heeft.
Echter zijn ze adfelopen maart weer teruggekeerd... reden: ze konden niet aarden in Spanje.

Tja, tis niet even makkelijk. Buiten het feit dat je in het nieuwe land werk/inkomen moet krijgen moet je ook de taal leren (en Fins.... godsamme, is dat niet een gruwelijk moeilijke taal??) en last but not least, nieuwe vrienden zien te maken.

Helaas heb ik geen talenknobbel, buiten mijn Engels wat ik redelijk beheers... en ik zie mezelf eerlijk gezegd niet naar de UK verhuizen. USA trekt me dan wel weer veel meer, maar ja... daar is het tegenwoordig min of meer onmogelijk om een verblijfsstatus te krijgen. Ze bouwen liever muren om iedereen buiten te houden eye rolling smiley

Dus ja. Voorlopig zitten we inderdaad nog hier in het vervelende NL. Ach ja anderzijds, zo slecht hebben we 't hier niet. Je kan ook in Somalië of Irak geboren worden. Dan heb je hele andere dingen aan je hoofd als "heb ik straks nog wel een parkeerplekje als ik thuis kom" winking smiley

Zo, dat was even mijn nacht-rant. Kan niet slapen... en dan word ik soms een beetje filosofisch tongue sticking out smiley
omniradius
Dan heb je hele andere dingen aan je hoofd als "heb ik straks nog wel een parkeerplekje als ik thuis kom"

Meer "waar is m'n huis gebleven?!" winking smiley
Overigens heb ik Zadelsnuiver Fins horen praten... Om op dat niveau te komen ben je wel een paar LOI-cursussen verder!
@Rob nummer 11 vind ik wel humor, maar dan zou ik nog eerder slangenleer kiezen ofzo, ook zo lekker fout big smile smiley

@Kristian ik zie wat je bedoelt, ik zag het ook met uploaden maar ik kan je verzekeren dat er in het echt geen kleurverschil zit. Aangezien alle 4 de wielkastranden evenmatig beginnen te roesten durf ik te stellen dat deze auto nog nooit is gespoten, of het moet echt 10 jaar geleden zijn geweest. Anyway aan die kant zit ook een deukje in het achterscherm dus grote kans dat dit hele paneel opnieuw gespoten moet worden.

@Nico je bent nog jong, dus als je die stap wilt nemen is nu wel zo'n beetje het beste moment. Ik was zelf 26 toen ik naar Finland verhuisde.

@sketcher, goede tip van 3M, ik zal eens kijken of er iets van mijn gading tussen zit! En bedankt voor de complimenten thumbs up

@Omniradius, ik ken ook veel mensen die hier zijn komen wonen om binnen het jaar weer terug naar NL te keren. Ik werkte de eerste 5 jaar hier bij een bedrijf waar voor toendertijd 6 verschillende landen klanten werden bediend vanuit het hoofdkantoor in Helsinki. Elke maand kwam er wel weer een nieuwe lichting Duitsers, Nederlanders, Oostenrijkers, Engelsen noem maar op, maar het verloop was erg hoog. Taal, cultuur, sport, welke mensen je om je heen hebt.. Sommige mensen zijn daar gewoon heel gevoelig voor en schieten al in de stress wanneer ze zich realiseren dat hun favoriete merk appelstroop hier helemaal niet verkocht wordt!
Aan de andere kant, dingen als werk, taal en vrienden, die dingen komen niet vanzelf daar zul je echt voor moeten knokken. Hier in Finland dubbel lastig want de taal is inderdaad bizar moeilijk om te leren EN de meeste Finnen hebben een Master want onderwijs is hier gratis (en relatief makkelijk) dus iedereen zit hier tot z'n 25e in de schoolbanken om zoveel mogelijk diploma's te vergaren. Kom ik daar aanzetten met m'n MBO big smile smiley

Maargoed, gewoon alles aanpakken wat je kunt vinden, er is in vrijwel elk land een redelijk grote Nederlandstalige enclave die je verder kunnen helpen en een netwerk waar weleens een baantje vrijkomt dus onmogelijk is het zeker niet. Waar een wil is, is een weg winking smiley

Wederom @Rob, Kan ik me niet eens meer herinneren joh dat ik Fins had gesproken toen big smile smiley Ik beheers het ondertussen aardig maar toch is er een soort faalangst wat me tegenhoud om gesprekken in het Fins te beginnen. Dit terwijl ik eigenlijk een vrij outgoing persoon ben en normaal het me geen moer kan schelen wat mensen van me denken. Maar die drempel wordt gelukkig steeds lager, voor m'n werk ook steeds meer noodzakelijk dus ik moet wel!
Mooi gezegd Zadelsnuiver! En ik snap best wel goed wat je bedoeld. In mijn jaar in Berlijn heb ik ook hard mijn best gedaan om een klein clubje Duitse freunden op te bouwen. Echter, omdat mijn Duits waardeloos was en ik dus erg onzeker was om Duits te praten, ging ik vaak over in het Engels... en ja dan blijf je toch vaak in veel gesprekken de 'buitenstaander'.
En nu is Duits zeker voor een Nederlander niet eens zo moeilijk haha! Maar idd, met wilskracht kom je een heel end. Ben zelf helaas ook niet hoogopgeleid, maar heb wel een goede werkmentaliteit... dus daarmee kom ik altijd wel een eind hehe.
Momenteel heb ik alleen wel een koophuis en vaste baan die ik ook nog eens over het algemeen best wel leuk vind. Dan is alles even "opzeggen" best wel een opgave die je niet zomaar ff doet.

Maar goed we moeten t maar weer over mooie Bmw's gaan hebben. Speaking of which, ik typ dit bericht terwijl ik in de bus zit haha. Ik was zo f*cking gaar vanmorgen dat ik niet de energie had om te fietsen, en niet de helderheid om te gaan rijden. Dus dan maar als n zombie in de bus zitten tongue sticking out smiley
Volgens mij konden we allebei de slaap niet vatten vannacht big smile smiley ik hoef pas om 14:15 te beginnen dus kan nog even een paar uur op de bank chillen gelukkig cool smiley werkze!
Oh helemaal vergeten; ga ook een nieuwe kentekenplaat bestellen. De huidige voorste plaat is aardig verbogen en heeft wat roest rond de schroefgaten.
En dan als de auto naar de spuiter is geweest alles tegelijk installeren voor de maximale metamorfose big smile smiley
Zadelsnuiver
@Rob nummer 11 vind ik wel humor, maar dan zou ik nog eerder slangenleer kiezen ofzo, ook zo lekker fout big smile smiley

Wederom @Rob, Kan ik me niet eens meer herinneren joh dat ik Fins had gesproken toen big smile smiley Ik beheers het ondertussen aardig maar toch is er een soort faalangst wat me tegenhoud om gesprekken in het Fins te beginnen. Dit terwijl ik eigenlijk een vrij outgoing persoon ben en normaal het me geen moer kan schelen wat mensen van me denken. Maar die drempel wordt gelukkig steeds lager, voor m'n werk ook steeds meer noodzakelijk dus ik moet wel!

Hey hey hey, slangenleer is nooit fout! angry smily

En jazeker heb ik jou Fins horen spreken! Doe ik je niet na hoor. But then again, jouw Bulgaars zal dan wel weer wat minder zijn. Begrijpelijk trouwens die faalangst, hoewel (buiten een professionele omgeving) de Finnen het misschien ook wel leuk vinden. Ik had wat Finse woordjes en zinnetjes geleerd en daar kreeg ik wel leuke reacties op!
RobEU
Zadelsnuiver

Hey hey hey, slangenleer is nooit fout! angry smily

En jazeker heb ik jou Fins horen spreken! Doe ik je niet na hoor. But then again, jouw Bulgaars zal dan wel weer wat minder zijn. Begrijpelijk trouwens die faalangst, hoewel (buiten een professionele omgeving) de Finnen het misschien ook wel leuk vinden. Ik had wat Finse woordjes en zinnetjes geleerd en daar kreeg ik wel leuke reacties op!

Pfoeh ja Bulgaars lijkt me ook geen pretje om te leren hoor! Ik merk overigens wel dat als ik nu bijvoorbeeld Duits probeer te praten er telkens Finse woorden uitkomen en ik ben echt een heel groot stuk Duits kwijt gewoon. Het lijkt alsof er slechts ruimte is voor 3 talen in mijn hoofd big smile smiley

En de Finnen kunnen het inderdaad ontzettend waarderen wanneer ik probeer Fins te spreken, ook al is het niet perfect. Vooral het vervoegen van de werkwoorden en de declinatie van naamwoorden is echt een verschrikkingen, maar zolang je de basis gebruikt weet men meestal wel waar je het over hebt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-04-2017 10:36 door Zadelsnuiver.
Inderdaad, het is vooral die wilskracht die over het algemeen universeel wordt geaccepteerd. Ik weet nog toen ik in Zuid-Amerika woonde, dat ik vloeibare zeep wou halen. Ik sprak al wat Spaans dus ging naar de winkel en vroeg naar vloeibare zeep. De beste man keek me aan alsof hij het in Keulen hoorde donderen. Na dertien keer herhalen was het nog steeds niet helemaal duidelijk, dus toen liet hij mij achter de toonbank zoeken naar wat ik zocht, en binnen no-time had ik gevonden wat ik zocht.
Bleek ik om vloeibare ham te hebben gevraagd. Jamon, jabon...
Nico hier in de automotive is idd niets, dan wellicht bij Donkervoort in Lelystad, is niet zo ver hier vandaan grinning smiley
Kennis van mij heeft er jaren gewerkt, mooi bedrijf, maar keihard aan de bak hoor en dan ook echt keihard!

Wellicht vind je dit leuk Zadelsnuiver.
file:///C:/Users/Ren%C3%A9/Downloads/2006_3Series_Coupe_Brochure.pdf

Kan zo snel de uitgebreide brochure niet vinden voor je , ik hem hem thuis wel krap aan 100 pagina's.
Hier de welke keuzes je origineel had destijds, los van de individual uiteraard.

Eerste linkje werkt helaas niet Bofkont, die zou je eerst ergens moeten uploaden.

Maar wel heerlijk om te hebben zo'n brochure, wellicht moet ik maar eens eentje bestellen. En nu dankzij deze foto's weet ik welke interieurlijst ik heb! Als ik het goed lees dan heb ik dus de Zeeflak Dunkelgrau. De eerste links op het eerste plaatje de meest rechtse op het 2e plaatje.
Ah sorry Zadelsnuiver.
[cache.bmwusa.com]

Hier de link!!
Wel van een 325ci/330ci
Ja die brochure van mij staan alle facelift E46 coupe's in, prachtige folder!!
Klopt idd jij hebt de zeeflak.
Onderweg naar huis met nieuwe spulletjes

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-05-2019 17:23 door Zadelsnuiver.
Ah, grappig om een gezicht te zien bij de naam nu. Mooie houthakkersbaard! tongue sticking out smiley
Dank je, niet verliefd worden ey big smile smiley

Zat vannochtend zoals gewoonlijk wat tweedehands sites af te gaan, zag ik opeens een mooie set originele BMW style 103 velgen te koop in de buurt! In het oude topic van Bofkont had ik deze velgen al een paar keer aan hem gesuggereerd voor de Z4, maar toen bedacht ik me dat ze ook best fraai onder de Ci zouden staan. 8x17 dus een maatje kleiner dan de beoogde Style 72's maar imho net zo mooi en natuurlijk iets meer aangenaam qua comfort. Hopelijk vanavond maar op z'n laatst zondag monteren. Banden zijn vrij nette Continental Contisportcontact 3's in 225/45.
Dat staat zeker goed. Ben persoonlijk geen fan van Continental. Die dingen onder mijn auto hebben echt 0 grip.
Nico GTR
Dat staat zeker goed. Ben persoonlijk geen fan van Continental. Die dingen onder mijn auto hebben echt 0 grip.

Das minder goed nieuws Nico! Nu ben ik toch benieuwd hoe het rijdt.. Maargoed zit nog profiel onder voor 2 zomers denk ik, maar als het niet bevalt komen er volgend jaar gewoon nieuwe banden om.
Zadelsnuiver
Zit trouwens nog wat te zoeken naar die interieurdelen, beetje ideeën opdoen. Vind dit schitterend, maar kost even ruim 2000$

Hoezo zou dit setje 2000 euro moeten kosten?? nieuw compleet ben je onder de 500 euro klaar met de interieurlijsten.

Maar ontzettend gaaf die velgen.
Die gaan prachtig staan, ben idd een groot fan van de style 103, het is dat mijn eigen velgen zo smetteloos netjes zijn anders had ik ook al een setje.
Nico GTR

Bevreemd mij, onder mijn SLK zaten ook conti's sportcontact , zeer goede band naar mijn mening.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-04-2017 20:26 door Bofkont.
Bofkont

Hoezo zou dit setje 2000 euro moeten kosten?? nieuw compleet ben je onder de 500 euro klaar met de interieurlijsten.

Maar ontzettend gaaf die velgen.
Die gaan prachtig staan, ben idd een groot fan van de style 103, het is dat mijn eigen velgen zo smetteloos netjes zijn anders had ik ook al een setje.

Ha René,

Ik heb niet heel lang gezocht, maar de goedkoopste origineel berkenhout-set kost op ebay ruim 2000 US dollar. Maar wat ik zeg dat was ff 5 minuten vlug-vlug dus als jij zegt dat ze voor 500 ook te vinden zijn dan geloof ik dat direct. Nog steeds een stevig Prijs je maar dat is wel iets wat na het spuiten dan nog zou kunnen.

Deze week overigens niets meer gehoord van de spuiter maar dat was tussen de regels door ook al een beetje duidelijk dat dit een hele drukke periode is voor hem. Ik heb in principe geen haast maar zou wel graag willen weten wat het kostenplaatje doet. Nu dat ik eerst de velgen heb gekocht (spuiten was eigenlijk de prioriteit maar kon dit niet laten schieten) hoop ik maar dat het niet tegen gaat vallen anders wordt mevrouw Zadelsnuiver wellicht wat nerveus big smile smiley

Maar ik hoop dat de 103's net zo mooi staan als ik in gedachte heb. Ik kruip over een uurtje of wat de garage in dus hopelijk vanavond nog een fototje van de nieuwe setup thumbs up
Bofkont
Nico GTR

Bevreemd mij, onder mijn SLK zaten ook conti's sportcontact , zeer goede band naar mijn mening.

smiling bouncing smiley Ik heb er ECOcontact's onder liggen. Niet over te spreken. Absolute troep! En niet eens slijtvast dat bevreemd me nog het meest. Liggen op de achteras maar zitten nu al op 3 mm nut smiley
Ook even gekeken op Ebay staat idd die birke set voor 2100 dollar, helemaal gek zijn ze big smile smiley
Als je alle delen nieuw los koopt ben je volgens mij echt stukken goedkoper uit.

Ik heb deze setjes in het verleden wel voor 250 euro voorbij zien komen, maar wellicht dat ze schaars aan het worden zijn.
Ben ook al een tijdje uit de E46 scene van dat.
Ik zal eens goed voor je zoeken dit weekend thumbs up
Zadelsnuiver
Ik heb niet heel lang gezocht, maar de goedkoopste origineel berkenhout-set kost op ebay ruim 2000 US dollar. Maar wat ik zeg dat was ff 5 minuten vlug-vlug dus als jij zegt dat ze voor 500 ook te vinden zijn dan geloof ik dat direct. Nog steeds een stevig Prijs je maar dat is wel iets wat na het spuiten dan nog zou kunnen.

Bwoh, straf geld zeg! Zou het voor mij niet echt waard zijn om eerlijk te zijn. Dan maar imitatie of wrappen. Misschien geen echt hout, maar wie ziet dat? Desnoods plak je er een sticker van een houtworm op. Dan lijkt het wel echt. winking smiley
Even gekeken wat het nieuw moet kosten dit setje, 2087 euro bij de dealer.
Dus die ebay prijs is dan blijkbaar niet zo gek voor een nieuw setje drinking smiley
Dit zijn de nummers die je nodig hebt.
51167052055
51417049216
51457048971
51457048967
51417050643
51417050644
Maar nogmaals gebruikt heb ik ze voorbij zien komen tussen de 250/500 euro.
Kwestie van geduld en zoeken.
Bedankt voor het zoeken René, nieuw is dus echt geen optie. 500 Euro moet ik nog goed over nadenken. Inderdaad zoals Rob al aangeeft, er zijn andere opties natuurlijk. Zo'n ebay imitatie set durf ik ook wel te proberen voor een paar tientjes, als het werkt het zit je goed, en anders gooi je het weg (of zet het weer op ebay big smile smiley )

Anyway, de wieltjes liggen eronder! Vieze auto en vieze wielen maar voor nu even een snelle foto. Morgen even lekker wassen enzo thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-05-2019 17:25 door Zadelsnuiver.
Dank heren, ben zelf ook erg blij met het resultaat. Ze vullen de wielkasten erg lekker, offset is hetzelfde als de Style 46 maar deze zijn 1 inch breder (7x16 vs 8x17) en dat zie je goed!
Het design van de velg past imho ook erg goed bij de Coupé, sportief maar toch elegant en dat was precies wat ik wilde. Ook even een klein blokje om geweest en rijdt lekker strak en zonder trillingen enzo dus ik ben erg tevreden. Nu tijd voor een biertje drinking smiley
Ziet er goed uit hoor. thumbs up Leuke combinatie zo. Grootte is imo precies goed, 18 inch is net te groot denk ik.
Dank je Joël, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Als ik wat foto's bekijk van E46's op Style 72's bijvoorbeeld vind ik het aardig op het randje. Verhouding velg/band moet voor mij altijd in balans zijn, en soms lijkt het dan net alsof er een zwartgeverfd elastiek omheen zit in plek van een band.
Staat zeker goed! thumbs up Is ie trouwens verlaagd?

Ik heb zelf 18" eronder maar bij mij zie je toch nog net iets teveel wheel-gap... zou hem graag iets verlagen. Geen idee of dat een heel duur geintje is eigenlijk. Vast wel eye rolling smiley
omniradius

Ik heb zelf 18" eronder maar bij mij zie je toch nog net iets teveel wheel-gap... zou hem graag iets verlagen. Geen idee of dat een heel duur geintje is eigenlijk. Vast wel eye rolling smiley

231 euro, enkel eronder zetten en ff uitlijnen.
Nico GTR
omniradius

231 euro, enkel eronder zetten en ff uitlijnen.

Hah, dat valt goed mee ja. big smile smiley
Alleen kan ik dat er niet zelf onder zetten. Ik zou niet weten hoe dat in zijn werk gaat.

Maar thanks! Sorry @ Zadelsnuiver voor de mini topic-kaap winking smiley
@Joop, Dank je! Ik zag ze online en wist gewoon dat ik ze moest hebben. Ben blij dat ik niet de enige ben die het mooi vindt.

@Omni, merci! Hij is overigens niet verlaagd. Had daarjuist een mooi zicht in de wielkasten en alles is origineel. Maar ik denk dat "sportieve" BMW's vanuit de fabriek al aardig laag staan afgesteld. Verlagen hoeft echt niet duur te zijn, zoals Nico al liet zien kan het voor een paar honderd euro en als de boel niet al te vast zit is het misschien 2 uurtjes werk. Uitlijnen is inderdaad altijd wel aan te raden maar dat kost ook de wereld niet. Zou wel erg vet staan bij Lexy!
Ik had het ook moeten doen. Merk nu pas hoe hoog het ding staat achter. nut smiley

Wellicht donderdag nieuwe veren ophalen. thumbs up Weet alleen niet wanneer ze eronder gaan. tongue sticking out smiley
Nico GTR
Ik had het ook moeten doen. Merk nu pas hoe hoog het ding staat achter. nut smiley

Wellicht donderdag nieuwe veren ophalen. thumbs up Weet alleen niet wanneer ze eronder gaan. tongue sticking out smiley

Ja Nico, had ik je al verteld toen de veer gebroken was hé big smile smiley En als ze eenmaal onder de keukentafel liggen gaat het toch kriebelen en liggen ze er veel eerder onder dan je gepland had thumbs up wat voor set heb je voor ogen?

Nog maar even 2 plaatjes van gisteren:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-05-2019 17:27 door Zadelsnuiver.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.