Zadelsnuiver - '10 Toyota Prius 3 // '05 BMW 530iA M-Sport // sneeuwpret..

Gepost door Zadelsnuiver 
Ahja, fascinerend wel ja. Heerlijk die ruimte die je daar moet hebben ook trouwens winking smiley

En ook dat je inderdaad soort van in de rij moet staan als geïnteresseerde voor een bepaalde auto. Dat is hier misschien zo bij bepaalde hele unieke wagens, maar over het algemeen zal dat natuurlijk bij de meeste auto's niet voorkomen.
300k plus aan km's zou ik absoluut niet doen, het is niet alleen de motor wat aan slijtage onderhevig is.
Denk dat je het beste eens een keer naar Duitsland kun gaan en meerdere exemplaren daar gaat bezichtigen, met die 6/7k moet dat absoluut lukken.
Is ook een optie natuurlijk, in Duitsland halen thumbs up
Zit er sterk aan te denken om nu voor een habbekrats tijdelijk een 318i aan te schaffen en dan in de zomer (toch op vakantie in NL) verder te zoeken naar een mooie 328i oid.
Zadelsnuiver
Ja het is wel lastig uit te leggen, alles is hier vrijwel duurder in aanschaf, maar maandelijkse lasten zijn dan weer wat gunstiger evenals de benzineprijs. Wat wel een nadeel is is dat het een vrij beperkte markt is en dus ook beperkt aanbod. We zitten hier in een land 8 maal groter dan Nederland maar met slechts 5 miljoen inwoners. Sommige plekken zijn zo dunbevolkt dat er misschien een paar duizend man wonen in een gebied zo groot als heel Nederland. Om het bij BMW'S te houden, wanneer er hier in omgeving Helsinki een net exemplaar aan word geboden is het vrij normaal dat er een wachtlijst is met geïnteresseerden en zal een auto vaak binnen een dag verkocht zijn omdat er simpelweg meer vraag is dan aanbod.
Wat je ook vaak ziet is dat auto's gewoon hogere kilometerstanden hebben. Waar je in Nederland het liefst onder de 200 dkm blijft, is het hier vrij normaal om een auto met 300 dkm nog voor een fikse prijs op marktplaats te zetten.

Dan zou ik zeker gaan kijken in het buitenland. Duitsland stikt natuurlijk van die oude 3-series en ook in Nederland kun je heel behoorlijke exemplaren vinden die ruim binnen je budget vallen. Heb je meteen een auto die goedkoper is, minder gereden heeft en niet 350 dagen per jaar door de Finse sneeuw heeft geploegd. winking smiley
Vanochtend kwam er opeens een mooie 318Ci te koop online. Stond mooi in de buurt en lang verhaal kort: dit staat nu in mijn garage:

Kleur is 442 Graugrün metallic en het interieur is volleder zwart met witte stiksels.

Later vandaag wat meer tekst en uitleg smiling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-05-2019 22:45 door Zadelsnuiver.
Gaaf hoor!
Ziet er op de foto's goed uit, ben benieuwd naar verdere info!

Gefeliciteerd
Mooi auto, mooie uitvoering. Maar de grootste attractie mist imo. Een 6-in-lijn...sad smiley
Dank heren! Ik zag de kleur en was direct verliefd! Dacht eerst nog even dat het een Individual was, mede door de combinatie met het leder en de stiksels maar het blijkt gewoon een reguliere kleur te zijn. Verder niet boeiend, maakt hem niet minder mooi imho smiling smiley

De auto komt uit 2003 en heeft de nieuwere 2.0 met 143 pk en een handbak. 220 dkm gelopen en volle onderhoudshistorie is aanwezig. Origineel Finse auto wat helaas wel betekent dat de lak niet perfect is; de wielkastranden vertonen kleine blaasjes en ook zit er een plekje op de raamstijl. Dit gaat in de zomer wel allemaal aangepakt worden om de auto weer helemaal strak te krijgen.

143 pk is eigenlijk voldoende om gewoon vlot mee te komen. De C4 was sneller, maar dit rijdt beter, meer direct en toch comfortabel. Koppel voelt ook als voldoende aanwezig en bij 120 km/h is het nog heerlijk stil in de auto en ligt hij als een blok op de weg.

Verder is de auto naar mijn weten compleet origineel, alleen de zomervelgen zijn niet origineel BMW maar dat komt wel goed. Vorige eigenaar heeft de auto ruim 10 jaar in bezit gehad en van binnen ziet hij er vrijwel als nieuw uit.

Hoop van het weekend wat leuke foto's te kunnen maken thumbs up
P. Klieder
Mooi auto, mooie uitvoering. Maar de grootste attractie mist imo. Een 6-in-lijn...sad smiley

Ja ik moet zeggen dat voor mijn dagelijkse rit van 15 km heen en 15 km terug de 2.0 vast voldoende gaat zijn. Neemt niet weg dat een 6-in-lijn natuurlijk mooier/fijner was geweest maar de huidige motor doet naar mijn mening geen afbreuk aan het sportieve imago. En wat niet is kan altijd nog komen natuurlijk winking smiley
Zo hey wat een gaaf origineel exemplaar zeg cool smiley
Kleurtje is echt top.
Al met al weer snel gegaan dan weer, geweldig weer dit!!

De wagen is idd geheel fabriek origineel , mijn grote complimenten daarvoor.
Zelfs de rubberen matten.
Helaas zoveel verpeste exemplaren al van de E46, om dit dan te zien is een verademing.

heel veel plezier met deze prachtige coupe, zie uit naar de updates !!
Zadelsnuiver
P. Klieder

Ja ik moet zeggen dat voor mijn dagelijkse rit van 15 km heen en 15 km terug de 2.0 vast voldoende gaat zijn. Neemt niet weg dat een 6-in-lijn natuurlijk mooier/fijner was geweest maar de huidige motor doet naar mijn mening geen afbreuk aan het sportieve imago. En wat niet is kan altijd nog komen natuurlijk winking smiley

Nee rijdt fijn, ook een viercilinder. Maar als funauto... Heb zelf een oude E36 6 cilinder. En een nieuwe F30 330e. Die eerste klinkt zoveel beter, loopt echt mooier.
Hey, dat ging inderdaad een heel stuk sneller dan verwacht haha tongue sticking out smiley

Gefeliciteerd in ieder geval, zeer mooie E46 heb je zo te zien en ik ben ook benieuwd naar meer foto's smiling smiley
Zwaar gave wagen maatje! tongue sticking out smiley

Maar zonder gekheid, mooie kleur en goed bewaarde auto. Beetje jammer dat het "slechts" een 2.0 is maar die rijd inderdaad al soepel en je komt niet al teveel tekort.
@Bofkont de originaliteit sprak mij ook onwijs aan, zelfs de originele radio zat er nog in en ook de knipperlichten zijn niet aan geknutseld zo te zien. Uiteindelijk blijft het natuurlijk jammer dat er geen 6 cilinder in ligt maar ik kon dit plaatje simpelweg niet laten staan. Maargoed als dit goed bevalt gaan we in de toekomst gewoon weer een stapje omhoog richting die 6 thumbs up

@P.Klieder ja dat geloof ik meteen, de BMW 6 staat natuurlijk bekend om zijn loopcultuur en dat is vrijwel ongeëvenaard. Maar voor nu is dit even voldoende voor mij.

@Omniradius, soms duurt het even maar als ik eenmaal in actie schiet is het vaak snel gebeurd. Heb zoveel auto's bekeken deze laatste paar dagen en de algehele staat van deze Coupé is echt zoveel malen beter van die andere meuk, ongelooflijk..

Voor nu een snel fototje uit de telefoon:

Toevallig staat z'n iets jongere broertje ook sinds vandaag te koop, minder gelopen maar geen leder.

[www.nettiauto.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-05-2019 22:48 door Zadelsnuiver.
Nico GTR
Zwaar gave wagen maatje! tongue sticking out smiley

Maar zonder gekheid, mooie kleur en goed bewaarde auto. Beetje jammer dat het "slechts" een 2.0 is maar die rijd inderdaad al soepel en je komt niet al teveel tekort.

Dank je Nico! Ik moet ook zeggen dat ik met wat reservering betreffende de 2.0 aan de proefrit begon, was vooral bang dat het 'smeuïge' van de 6 cilinder een groot gemis zou zijn maar eigenlijk loopt dit ook gewoon heel soepel en heb je in vrijwel elk verzet gewoon voldoende pep om mee te komen.
Mooie en nette auto! Altijd goed - aparte kleuren.

Veel plezier ermee!
Zo he! dat is nog eens een leuke BMW, in een hele mooie kleur zeg!

Veel plezier ermee!
Ik wist wel dat het niet lang ging duren. Wat een gaaf ding zeg, gefeliciteerd hiermee. Kleur is inderdaad weer eens wat anders dan zilvergrijs of zwart. Deze velgen vind ik persoonlijk de mooiste die je kunt hebben. Bescheiden, maar niet saai.
En nog eentje van voor de facelift! thumbs up
Heerlijk apparaat. De mensen die alleen een bmw met een 6 pitter willen hebben, tja. Ach, ik ken er genoeg die aleen een M willen en dan alleen atmosferische motoren. Jij kiest voor deze en ik weet dat je er niks mee te kort komt. Mooie keuze, prachtige auto. Heel veel plezier.

@P. Klieder, een 330e is ook een ratelbak, net als al die 184 pk 320i 4 cilinders, zonder electromotortje. Start ze vooral niet met koude motor. Klinkt nergens naar. Wat voor e36 heb jij dan? Een 325i of een 328i?
@Springbok, dank voor je reactie. De kleur is echt apart en volgens mij vrij uniek voor een pre-facelift E46. Wat ik er over kon vinden is dat deze kleur vanaf Maart 2003 leverbaar was, en uit diezelfde maand komt ook mijn auto. Volgens mij vond rond dat moment ook de overgang naar de facelift over dus er kunnen er nooit veel zijn geleverd in deze kleur.

@Pjotr, veel dank! Dat gaat helemaal goed komen thumbs up

@Rob, ja je kent me ondertussen wel een beetje hè smiling smiley ook ik ben erg gecharmeerd van deze velgen, alhoewel ik graag voor de zomer een set 18" style 72's zou willen hebben.

@uwbuurman, 4 of 6, plezier heb je sowieso wel in deze Coupé. Voor mij zeker meer dan adequaat op dit moment.
Gefeliciteerd! Blijft een tijdloos design, zo'n E46 coupe. Leuke kleur en velgen ook. thumbs up
Hele mooie auto! Superkleur en heerlijk origineel. thumbs up Ook met een 4 cilinder een hele fijne auto en niet te vergelijken met de C4 Coupé. Geniet ervan.
Mooie wagen, gefeliciteerd!
Als ik zo meelees vraag ik me wel stiekum af waar je de tijd vandaan haalt; auto verkopen, zoeken, kijken en bekijken en nu alweer een nieuwe... (Jaloers) eye rolling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-03-2017 21:32 door HKluivert.
Wat een goed ding zeg! Goede kleur en de beste wielen ook!
@TYN helemaal eens, een hele elegante en tijdloze verschijning vind ik het thumbs up

@Smarter, Dank je! De C4 was een fijne en mooie auto, maar dit is wel van een ander kaliber en dat merk je aan alles. Hoe de deuren sluiten, hoe de ramen open en dicht gaan, hoe het op de weg ligt.. alles voelt gewoon meer solide.

@HKluivert, ik werk in ploegen, dus meestal ben ik vrij vanaf 14:00 's middags of heb ik zoals deze week juist heel de ochtend om dit soort zaken te regelen. Ik heb ook 3 kinderen maar gelukkig gaan er 2 al naar school en is mijn eega gewoon fulltime huisvrouw dus heb ik best wat vrije tijd.

@Barri, bedankt! De velgen en kleur complementeren elkaar heel goed vind ik smiling smiley

Heb nog even het VIN door de decoder gehaald, best leuk om al die informatie te zien:

Vehicle options

S249 Multifunction f steering wheel

S320 Deleted, model lettering

S441 Smoker package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S520 Fog lights

S650 CD player

S661 Radio BMW Business (C43)

S785 White direction indicator lights

S832 Battery in luggage compartment

S842 Cold-climate version

S862 Definit. of exhaust emission standard/COC

S863 Retailer Directory Europe

S885 On-board vehicle literature Swedish

S896 Daytime driving light switch

S255 Sports leather steering wheel

S530 Air conditioning

S548 Kilometer-calibrated speedometer

S851 Language version German
Kijk aan, nog een mooie E46 erbij op het forum! Veel plezier ermee! Niet om de Citroën teveel te benadelen, maar leuk dat je nu al zegt dat je de BMW al velen malen fijner vind aanvoelen. Dan doen die Duitsers zo in de eerste paar meters die je ermee hebt gemaakt toch wel iets heel goed!

S842 Cold-climate version

Wat zal dat inhouden?

S885 On-board vehicle literature Swedish

Origineel afgeleverd in Zweden?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-03-2017 23:53 door Enzo Ferrari.
@Enzo het is gewoon grappig hoe de hele rijervaring anders is. De C4 was dan op papier misschien een Coupé, maar qua zitpositie en rijervaring was het gewoon een hatchback natuurlijk. Bij de BMW lijkt het alsof alles gericht is op een zo optimaal mogelijke rijervaring: de zitpositie, de locatie van de schakelpook, hoe de pedalen geplaatst zijn en hoe het stuur in de hand ligt dat soort dingen en bij de Coupé lijkt dat nog meer geaccentueerd dan de sedans waarin ik heb gereden.

Koudelandenpakket houdt normaliter in dat je stoelverwarming en ruitensproeiers krijgt maar die staan al apart op het lijstje dus ik ga het even uitzoeken. Maar het kan zijn dat er bijvoorbeeld extra beschermplaten aan de bodem van de auto zijn gemonteerd zoals bij mijn Citroën C5 het geval was.

De boekjes in het Zweeds kan heel goed kloppen; Zweeds is een officiële taal hier in Finland, net als België zijn we hier tweetalig waar vooral in het westen vaak Zweeds als eerste taal word gevoerd. Als de eerste eigenaar uit die regio kwam is het logisch dat hij de boekjes in het Zweeds wilde. De auto is wel 100% zeker origineel Fins, dat is te zien aan de stickers onder de motorkap etc.

Dat Fins/Zweeds is wel vreemd vormgegeven hier. Overal staat alles in het Fins en in het Zweeds aangegeven: verkeersborden, openingstijden, plaatsnamen noem maar op. Dan is het nog afhankelijk van de regio welke taal eerst staat aangegeven: in de Finstalige gebieden eerst Fins en in de Zweedstalige eerst Zweeds. Soms heb je een regio middenin een voornamelijk Finstalige stad waar dan opeens Zweeds weer de voertaal is. Best verwarrend voor buitenlanders maar voor mij als Nederlander moet ik eerlijk zeggen dat het Zweeds een stuk makkelijker te begrijpen is dan het Fins, of althans dat was in het begin zo.
Zadelsnuiver
Bij de BMW lijkt het alsof alles gericht is op een zo optimaal mogelijke rijervaring: de zitpositie, de locatie van de schakelpook, hoe de pedalen geplaatst zijn en hoe het stuur in de hand ligt dat soort dingen en bij de Coupé lijkt dat nog meer geaccentueerd dan de sedans waarin ik heb gereden.

Mooi is dat he! Daarom vind ik vrijwel elke BMW echt leuk en lekker rijden. Altijd weer een feest. Hoewel sommige kneuzen blaten over dat men de auto heeft voor de "buurman"...grinning smileygrinning smiley

Vlak verder ook de rijbalans niet uit. De 50/50 (of bijna dan) gewichtsverdeling draagt sterk bij aan de rijbeleving.
Tsja, sommige kneuzen blaten over het zogenaamd verplicht aantal cilinders in een BMW, andere kneuzen over het imago. Eigenlijk zijn we allemaal kneuzen.
Nee hoor, ik ben er altijd openlijk voor uitgekomen dat imago belangrijk is voor mij. Dit geldt voor de meeste mensen. Daarom heb je ook types die nooit een nieuwe Hyundai zouden kopen. Heeft niets met diens kwaliteit te maken, maar met het logo. Ik ben daar niet zo schijnheilig in.

En ik ben gewoon een man overigens.
Imago is ook belangrijk. Er is niemand op dit forum (of elders) waarbij dat niet geldt. Alleen sommigen durven te beweren dat (oa) BMW's gekocht worden vanwege het imago. Zie bijv. reacties van Lexus rijders in BMW reviews op deze site. Hilarisch
En weer een E46 erbij op het forumthumbs up
Ziet eruit als een keurige auto. Heel veel plezier ermee!
De 318 N42B20 motor is een hele fijne motor Zadelsnuiver!!
En realistisch gezien de betere keus dan de M52B20 320 zeslijn, de eerst genoemde is een veel vinnigere motor die graag toeren draait en niets onderdoet kwa prestaties.

Wel is het de zaak de ketting en spanner goed in de gaten houden van deze motor !!
Kun je helaas gerust een kwaal noemen van de N42B20, wellicht eens preventief laten controleren is geen overbodige luxe.
P. Klieder
Imago is ook belangrijk. Er is niemand op dit forum (of elders) waarbij dat niet geldt. Alleen sommigen durven te beweren dat (oa) BMW's gekocht worden vanwege het imago. Zie bijv. reacties van Lexus rijders in BMW reviews op deze site. Hilarisch

Ik kan me daar tot dusverre in vinden dat BMW wel een vanzelfsprekende keuze is en gezien de expansiedrift van het modellengamma, richt BMW zich hier ook meer en meer op. Neemt niet weg dat er genoeg liefhebbers zijn die heel bewust een BMW kopen om diens kwaliteiten, zoals Bofkont, Zadelsnuiver en waarschijnlijk jijzelf.
Zadelsnuiver
De boekjes in het Zweeds kan heel goed kloppen; Zweeds is een officiële taal hier in Finland, net als België zijn we hier tweetalig waar vooral in het westen vaak Zweeds als eerste taal word gevoerd.

Weer wat geleerd!..thumbs up

Ik zie trouwens dat je veel op nettiauto.com kijkt. Is dat het Finse gaspedaal? En hoe gaan de Finnen in het algemeen met hun auto om?

Wat betreft de opties is het inderdaad leuk om uit te spitten wat het nou precies in houdt allemaal.

Nogmaals veel plezier met deze mooie Coupé! Kunnen we binnenkort nog wat meer foto's verwachten?..big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-03-2017 12:56 door Enzo Ferrari.
Nettiauto is een beetje de autotrader van Finland, koop vrijwel al mijn auto's via dat kanaal.
Veel Finnen zijn wel zuinig op hun auto, kost allemaal een hoop geld hier en afstanden zijn groot dus je wilt wel enigszins betrouwbaar onder weg zijn. Zou erg vervelend zijn als je met -30 ergens buiten de stad zou stranden, als je dan geen deken ofzo bij je hebt kan het zelfs levensgevaarlijk zijn.

Je kan zelf ook de gegevens van jouw BMW checken, Google maar op BMW VIN decoder thumbs up

Ik hoop in het weekend de auto te kunnen wassen/poetsen en wat mooie foto's te maken.
Bofkont
De 318 N42B20 motor is een hele fijne motor Zadelsnuiver!!
En realistisch gezien de betere keus dan de M52B20 320 zeslijn, de eerst genoemde is een veel vinnigere motor die graag toeren draait en niets onderdoet kwa prestaties.

Wel is het de zaak de ketting en spanner goed in de gaten houden van deze motor !!
Kun je helaas gerust een kwaal noemen van de N42B20, wellicht eens preventief laten controleren is geen overbodige luxe.

Bedankt voor deze tip Bofkont! Had inderdaad al wat informatie gevonden over deze ketting en de bijbehorende kwaaltjes. Uit het onderhoudsboekje kan ik nu even niet opmaken of bij de laatste beurt van 1 maand geleden ook de remvloeistof vervangen is, dus ik wil sowieso voor volgende week een afspraak proberen te maken bij de garage om dat te laten checken/vervangen en gelijk ook de ketting te laten inspecteren.
Zadelsnuiver
Dat Fins/Zweeds is wel vreemd vormgegeven hier. Overal staat alles in het Fins en in het Zweeds aangegeven: verkeersborden, openingstijden, plaatsnamen noem maar op. Dan is het nog afhankelijk van de regio welke taal eerst staat aangegeven: in de Finstalige gebieden eerst Fins en in de Zweedstalige eerst Zweeds. Soms heb je een regio middenin een voornamelijk Finstalige stad waar dan opeens Zweeds weer de voertaal is. Best verwarrend voor buitenlanders maar voor mij als Nederlander moet ik eerlijk zeggen dat het Zweeds een stuk makkelijker te begrijpen is dan het Fins, of althans dat was in het begin zo.

Heel vrij vertaald: (steenkolen)

Svenska är mer som tyska, finner jag det lättare. Finska, men jag bara hört.

Oke mijn arsenaal is uitgeput. tongue sticking out smiley
P. Klieder

Euhh ho even met de vooroordelen ajb winking smiley

Ik rijd Lexus en heb niets dan lof over Bmw in het algemeen. Vind het prachtige wagens (de meeste dan) en een mooi merk en mij maakt het verder echt niet uit wat je rijdt.
Zo lang je er zelf maar blij en enthousiast over bent vind ik. thumbs up
Natuurlijk is imago belangrijk, maar elk mens/elke autorijder vult dat op zijn eigen manier in. Ik rij een Prius en een BMW, 2 compleet verschillende imago's maar in werkelijkheid ben ik maar een hele gewone jongen en rij ik de auto's die ik mooi vind, lekker vind rijden of op een andere manier gewoon interessant vind.

Absoluut zullen er mensen zijn die alleen in een BMW of Mercedes willen rijden en hun neus ophalen voor al het andere, maar zo zijn er ook Prius rijders, en VAG rijders, en Alfa Romeo rijders en Land Rover rijders en Volvo rijders en ga zo maar door. Leven en laten leven thumbs up
Image zegt mij niets, ik ben gewoon groot fan van Duitse en Aziatische auto's, de eerste vooral om de voortreffelijke afwerking en rijkwaliteiten en de 2e om hun technische hoogstaande producten.
Zie het nu pas voorbijkomen, gave auto Zadelsnuiver! Ik wist trouwens niet dat dit model ook als coupe geleverd is.
Ik kijk uit naar een paar mooie plaatjes van de BMW!
Zadelsnuiver
Nettiauto is een beetje de autotrader van Finland, koop vrijwel al mijn auto's via dat kanaal.
Veel Finnen zijn wel zuinig op hun auto, kost allemaal een hoop geld hier en afstanden zijn groot dus je wilt wel enigszins betrouwbaar onder weg zijn. Zou erg vervelend zijn als je met -30 ergens buiten de stad zou stranden, als je dan geen deken ofzo bij je hebt kan het zelfs levensgevaarlijk zijn.

Je kan zelf ook de gegevens van jouw BMW checken, Google maar op BMW VIN decoder thumbs up

Ik hoop in het weekend de auto te kunnen wassen/poetsen en wat mooie foto's te maken.

Ja, zeker in die koude omstandigheden is de betrouwbaarheid van de auto erg belangrijk. Ik vind het zelf ook altijd interessant om op YouTube van die koude starts bij extreem lage temperaturen te bekijken. Sommige auto's hebben daar toch wel veel moeite mee. Welke voorzorgsmaatregelen neem jij tijdens zulke temperaturen?

De VIN decoder is mij wel bekend! Ik heb zowel de MINI als de BMW daar wel een keer doorheen gehaald, maar je komt toch altijd wel weer verrassende zaken tegen in zo'n uitdraai.

Succes met wassen, en ik ben benieuwd naar de foto's!
@Damian, Dank je! Ik vind de E46 eigenlijk in elke vorm wel een schitterende verschijning, maar de Coupé is stiekem misschien wel de mooiste thumbs up

@Zevens, kijk zo leer je nog eens wat winking smiley als het weer meewerkt ga ik morgen proberen wat foto's te maken.

@Enzo, vrijwel alle auto's hier zijn voorzien van een blokverwarming. Dat is een verwarmingselement in het motorblok welke de koelvloeistof opwarmt. De meeste parkeerplaatsen hebben ook een paal met een stopcontact en timer zodat je in kunt stellen dat 2 uur voor het geplande vertrek de motor wordt opgewarmd. Dit systeem werkt dus met electriciteit maar er zijn ook systemen die op benzine of diesel werken. Mijn BMW heeft dan ook nog een stekker in het interieur (onder het handschoenenkastje) waar je een specifiek voor de auto ontwikkeld straalkacheltje op aan kunt sluiten zodat bij de vertrek de cabine lekker warm is en de ramen ontdooit zijn.

Onder dit zwarte klepje zit de aansluiting voor die paal, lijkt een beetje op een mini aanhangerstekker.

Gefeliciteerd Zadelsnuiver, het is een fraaie BMW 318Ci gewordenthumbs up.
Heb je nog plannen er iets aan te doen? Verlagen, velgen etc.?
Any way, veel plezier.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.