BMW M140i

Gepost door iDutchman 
Dat ziet er inderdaad weer bijzonder netjes uit, voor zover dat van de foto's te beoordelen is.

Hoeveel was je nu kwijt, als ik vragen mag?
Super resultaat!! Staat er weer erg strak bij zo!!

En nou niet over een week weer door de wasstraat halen he winking smiley
BMW Power
Super resultaat!! Staat er weer erg strak bij zo!!

En nou niet over een week weer door de wasstraat halen he winking smiley

Ha, je zal mijn nooit in de wasstraat zien (mijn vorige auto is er letterlijk nog nooit doorheen gehaald). Lekker met de washmitt en een droogdoek.
Twix
Dat ziet er inderdaad weer bijzonder netjes uit, voor zover dat van de foto's te beoordelen is.

Hoeveel was je nu kwijt, als ik vragen mag?

Dank! De foto's kunnen niet eens volledig weergegeven hoe mooi het geworden is. De auto is écht helemaal in nieuwstaat. Ik ben intens tevreden.
Al met al (ook met gebruik van een leenauto voor een paar dagen) was het €1700,-. Maar dan doe je het ook all the way smiling smiley!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-03-2016 15:25 door iDutchman.
Echt superstrak! Heel mooi. En de prijs valt me opzich nog mee, al zou ik het niet doen met mijn eigen auto winking smiley
Een auto is uiteindelijk wel een gebruiksvoorwerp, de basis moet vanzelfsprekend goed zijn, maar steenslagjes zijn helaas niet te voorkomen.
Wat gaaf zeg! Ik zou het er zelf niet voor overhebben, maar het resultaat mag er zijn!
Jemig respect cool smiley
Ontzettend mooi werk geleverd hier, en al met al echt niet veel geld als ik alle werkzaamheden zo ga optellen.
Hier heb je echt jaren plezier van thumbs up

Ik ken Jurgh zijn werk, absoluut een vakman, zoals we hier ook weer zien.
Dank allen voor jullie commentaar smiling bouncing smiley thumbs up! Ik ben ook zéer blij met het resultaat. Blijf het topic volgen om de next step te ontdekken. Ik vermoed dat dit in Mei is. Weer eerst even hier van genieten!
Ik zou je, gezien alle effort die je hebt gedaan om de BMW weer beter als nieuw te krijgen, adviseren om haar te laten taxeren... Bij totaal verlies (diefstal/brand) krijg je dan wat van je investeringen terug.
Pietzoveel
Ik zou je, gezien alle effort die je hebt gedaan om de BMW weer beter als nieuw te krijgen, adviseren om haar te laten taxeren... Bij totaal verlies (diefstal/brand) krijg je dan wat van je investeringen terug.

Dat heeft bij zo'n jonge 1 echt geen enkele toegevoegde waarde. Je denkt toch niet dat de auto opeens veel meer waard is geworden omdat er wat krasjes zijn weggewerkt en er wat gepoetst is?

Enige wat wellicht zin heeft is wat accessoires meeverzekeren, zoals bijv stuur.

Wat ik me wel afvraag: voor het geld wat er nu ingestoken is. Had je niet gewoon beter een iets nettere 1 kunnen kopen waarbij dit niet nodig was geweest?
Pfiew, dat is een bak geld! Maar dan staat hij er wel weer ontzettend strak bij. Ben het wel met BMW Power eens, voor dat geld had je misschien ook direct een iets nettere kunnen kopen. Vind het toch altijd dubieus om te zien dat iemand zijn nieuwe BMW binnen 2-3 jaar zo heeft verwaarloosd op dat gebied.

Desalniettemin: hele leuke auto! Ik ben benieuwd naar de volgende update.
Netjes gedaan voor zover te zien maar belachelijk onzinnige investering in een standaard 1serie imo.
Dat vind wat te kort door de bocht beste R-W, het gaat erom dat de eigenaar er plezier aan beleeft, een hobby mag geld kosten toch.
Als ik kijk naar mijn eigen wat ik daar allemaal aan heb gedaan zullen ook veel mensen denken spoort hij wel met die oude bak grinning smiley
Tja veel mensen gaan 2 keer of vaker p/jaar op vakantie, wat kost dat??

Kortom ieder zijn eigen meug zeg ik altijd maar.
Bofkont
Dat vind wat te kort door de bocht beste R-W

ieder zijn eigen meug zeg ik altijd maar.

Beste Bofkont, R-W geeft alleen maar zijn eigen mening, zijn eigen meug zeg maar. Hij zegt "imo", dus "wat mij betreft". Op zijn mening valt niks af te dingen, en die is dus ook niet kort door de bocht.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2016 13:16 door Phaeton W12.
Mooi gedaan, maar ik zou niet meer met die auto durven rijden. Een 'goed gebruikte' auto maakt je toch wat zorgelozer.
Heb je zeker gelijk in, ik ben alleen van mening dat je dan wel met goed basismateriaal moet beginnen. Om 14 in dozijn leasetoppers op te gaan knappen op dergelijke wijze, tja, kan.

@bofkont was dat.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2016 12:48 door R-W.
Beste Phaeton W12 ,

Heeft u ook weer gelijk in thumbs up

Beste R-W ,

Nou ik vind dit anders wel een mooie volle auto, uiteraard baas boven baas hou je altijd.
Maar met zoiets als dit zou ik heel erg tevreden kunnen zijn.
Bofkont
Beste Phaeton W12 ,

Heeft u ook weer gelijk in thumbs up

Beste R-W ,

Nou ik vind dit anders wel een mooie volle auto, uiteraard baas boven baas hou je altijd.
Maar met zoiets als dit zou ik heel erg tevreden kunnen zijn.

Een BMW 1-serie zou ik ook niet zo snel een leasetopper noemen. Het is wel jammer dat het een 114 is, een BMW moet wel een beetje van z'n plek komen.
Dank voor alle reacties!

Om even in te haken op "had je niet wat nettere kunnen kopen": Ik ben een onwijze mierenneuker wat betreft de staat van de auto. Of ik nou een auto van €16k of €21k koop, gebruikerssporen hebben ze allemaal. Steenslag is haast onvermijdbaar en kleine parkeerschades kunnen gebeuren.

Deze BMW 1-serie had alle opties die ik wenselijk vindt (M-pakket, leder, panorama dak, 3-deurs, licht/regenpakket etc) en dit bleek toch niet altijd zo gemakkelijk te vinden. De auto was simpelweg heel netjes en goed onderhouden (interieur letterlijk als nieuw) maar ik wist dat ik toch een detail wilde gaan doen.

Ik heb deze BMW voor een zéer schappelijke prijs gekocht (€16000,-) en met het nieuwe stuur en de full detail kom ik uit op +/- €18100,-. Voor dat geld kan ik simpelweg geen andere kopen in deze staat met deze opties. De meeste andere van 2013 of nieuwe met deze opties beginnen bij dit bedrag en komen dan met dezelfde optische defecten. Stérker nog, als ik de auto nu zou verkopen, krijg ik er meer voor omdat deze in uitzonderlijke goede staat verkeert. winking smiley

Ik ben zielsgelukkig met de BMW. Hij rijdt letterlijk als nieuw en ziet er nu ook zo uit. De auto staat in midden in de stad, in Amsterdam. Dus nieuw houd je het nooit. Maar dat hoort erbij winking smiley. Mijn budget laat het ruimschoots toe om dit soort dingen te doen.

@allen die het een belachelijke 'investering' vinden: Als ik niet gaf om waar ik in reed, dan kost ik wel een 10+ jaar oud Panda'tje (no offense). Nee, ik kies bewust voor deze BMW. Waarom zou je dan járen in iets gaan rijden met de ergernissen van dien als je het budget hebt op dit naar eigen wensen aan te passen? Ik bekijk dit als mijn auto, niet als een 14 in een dozijn. Stérker nog, wat kan mij het interesseren wat andere doen of hoeveel andere er zijn? Volgens mij ben ik degene die de auto gekocht heeft en hier jaren plezier van wilt hebben. Ik ben zelfstandig ondernemer in meerdere bedrijven en krijg geen 'leaseblik' van de zaak. Dus voor mij ligt het geheel anders. Ik ben 24 jaar en dit is mijn 2e auto (hiervoor de Renault welke ik overigens net zo 'vertroetelde'. Als we het over een 14 in een dozijn model hebben.. Nee, het was mijn auto en mijn trots.).

Even terugkomend op de 114i motorisering: Ik heb liever een volle auto dan een zware motorisering. Daarbij heb ik bewust gezocht naar een 114i (of 116i) omdat ik de chiptuning mogelijkheden wist. Zodoende zal de auto in Mei een chiptune beurt krijgen waarbij het vermogen drastisch toeneemt. Bij dit type zijn de 114, 116,118i allen voorzien van hetzelfde 1.6L blok met elk andere software. Daar gaan we dus wat aan doen spinning smiley sticking its tongue out.

Ze kunnen dus instellen dat in stand 'Comfort' de auto het fabrieksvermogen heeft terwijl als je naar 'Sport' gaat er bijvoorbeeld +110PK wordt vrijgeschakeld. Men die dit niet gelooft raad ik aan zich zich er eerst even te verdiepen.

8 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2016 14:11 door iDutchman.
Prima! thumbs up

Ik ben ook een onwijze mierenneuker en zoek wel naar de perfecte auto. Vandaar dat het niet echt opschiet denk ik winking smiley Maar ik snap je overweging als je deze scherp kon kopen. smiling smiley
BMW Power
Prima! thumbs up

Ik ben ook een onwijze mierenneuker en zoek wel naar de perfecte auto. Vandaar dat het niet echt opschiet denk ik winking smiley Maar ik snap je overweging als je deze scherp kon kopen. smiling smiley

Ha, precies. Jij herkent het dus spinning smiley sticking its tongue out. De auto was op wat steenslag en wat lakschades na in perfecte staat. Onderhoud helemaal in orde en verder in perfecte staat (interieur ook als nieuw). Zodoende ben je nu dus in 1x klaar

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2016 14:13 door iDutchman.
Chapeau.
Ik kan enorm genieten van dit topic en de manier waarop de TS alles grondig aanpakt.

En de enkele zure postings door dit topic komen we ook wel overheen.
Sommige verwacht je al gewoon dat ze gaan komen en van wie, heeft ook wel weer z'n charme...
ENTE
Chapeau.
Ik kan enorm genieten van dit topic en de manier waarop de TS alles grondig aanpakt.

En de enkele zure postings door dit topic komen we ook wel overheen.
Sommige verwacht je al gewoon dat ze gaan komen en van wie, heeft ook wel weer z'n charme...

Dank ENTE! smiling bouncing smiley
iDutchman
Ze kunnen dus instellen dat in stand 'Comfort' de auto het fabrieksvermogen heeft terwijl als je naar 'Sport' gaat er bijvoorbeeld +110PK wordt vrijgeschakeld. Men die dit niet gelooft raad ik aan zich zich er eerst even te verdiepen.

De update van Juni: 'comfort' knop afplakken. smileys with beer
@ENTE: Inderdaad alleen maar heel veel respect om te zien hoe iDutchman om zijn auto geeft. Naast al het detailwerk, vind ik het ook leuk om te zien hoe de auto gepersonaliseerd wordt door allerlei aanpassingen door te voeren zoals bijvoorbeeld het M-stuurtje (één van de beste stuurwielen die nu trouwens op de markt verkrijgbaar zijn!). Daar kunnen een hoop autobezitters/liefhebbers nog een voorbeeld aannemen!..thumbs up

@iDutchman: Het is jouw auto, het zijn jouw ideeën, het is jouw eigen tijd en jouw geld. Laat die anderen maar lekker lullen, ga zo door!
@ Enzo Ferrari Dank voor je commentaar. Ik ben het volledig met je eens! Gefeliciteerd met je MINI trouwens. Een heel mooi model en zeker een upgrade t.o.v. je Up!
ENTE
Chapeau.

+1

En mensen zullen mij ook voor gek verslijten dat ik dingen laat doen en zelf doe aan mijn auto. Mijn oom zei ook joh dat is het ding niet waard, rijd hem op en gooi hem weg. Nee! Das zonde.
Ook al heb ik hem pas net hij zit al onder mijn huid. En ik denk dat jij hetzelfde met de BMW hebt. Zeker nu denk ik echt dat je er heel erg van kunt genieten hoe die erbij staat. En ik snap absoluut waarom je dit allemaal zo doet en laat doen.
Heel leuk ook om te lezen, dus van mij ook. Ga zo door, en ik ben heeel erg benieuwd hoe jij de tuning gaat ervaren. Al enig idee waar je naartoe gaat? Want er zijn natuurlijk een paar mogelijkheden.
Nissan GT-R, awesome
ENTE
Chapeau.

+1

En mensen zullen mij ook voor gek verslijten dat ik dingen laat doen en zelf doe aan mijn auto. Mijn oom zei ook joh dat is het ding niet waard, rijd hem op en gooi hem weg. Nee! Das zonde.
Ook al heb ik hem pas net hij zit al onder mijn huid. En ik denk dat jij hetzelfde met de BMW hebt. Zeker nu denk ik echt dat je er heel erg van kunt genieten hoe die erbij staat. En ik snap absoluut waarom je dit allemaal zo doet en laat doen.
Heel leuk ook om te lezen, dus van mij ook. Ga zo door, en ik ben heeel erg benieuwd hoe jij de tuning gaat ervaren. Al enig idee waar je naartoe gaat? Want er zijn natuurlijk een paar mogelijkheden.

Dank voor je bericht. De afspraak staat op 7 Mei bij BR Performance. Toch wel een van de betere met hele goede aftercare.?Ze halen 'm eraf en zetten 'm er kosteloos weer op indien nodig. Tevens heb ik hier 10% korting weten te bedingen.

Ze schrijven 'm op maat op basis van mijn auto en het slijtagepatroon. Ik laat me goed informeren en kijken dan wel naar hoeveel PK's we gaan.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2016 23:15 door iDutchman.
De mensen die hier alleen maar piepen over de hoge investering kunnen beter op een boekhoudersforum gaan zitten. Een autoliefhebber doet gewoon soms irrationele dingen, dat maakt 'm juist tot wat 'ie is.

Deze actie kan ik zelf wel waarderen. Het resultaat is immers geweldig thumbs up
iDutchman
Dank! De foto's kunnen niet eens volledig weergegeven hoe mooi het geworden is. De auto is écht helemaal in nieuwstaat. Ik ben intens tevreden.
Al met al (ook met gebruik van een leenauto voor een paar dagen) was het €1700,-. Maar dan doe je het ook all the way smiling smiley!

Dat ziet er wel top uit en ik kan me helemaal voorstellen dat je die investering hebt gedaan. Ik ben niet zo pietluttig met krassen, maar ik als de foto's van jouw auto van voor de detailing zie, snap ik het helemaal. Dat zou mij ook storen. En als hij verder top is en naar je zin, dan geniet je nu extra van je glimmende bolide!
Phaeton W12
Beste Bofkont, R-W geeft alleen maar zijn eigen mening, zijn eigen meug zeg maar. Hij zegt "imo", dus "wat mij betreft". Op zijn mening valt niks af te dingen, en die is dus ook niet kort door de bocht.

Dat is lekker redeneren....

Op elke mening valt af te dingen, simpelweg omdat je het er oneens mee kunt zijn. En dus mag Bofkont zijn eigen mening (waar ik het overigens erg mee eens ben) daar best tegenover zetten.

R-W
Heb je zeker gelijk in, ik ben alleen van mening dat je dan wel met goed basismateriaal moet beginnen. Om 14 in dozijn leasetoppers op te gaan knappen op dergelijke wijze, tja, kan.

En dit gaat naar mijn mening dan nog weer wat verder dan alleen kort door door bocht. Wat wil je nu bereiken door de auto van een medeforummer (als ik het zo lees een liefhebber die hartstikke trots is op zijn eerste eigen BMW) zo denigrerend te beschrijven?

@TS: ik zal je topic er verder niet mee bevuilen, maar dit is helaas ook een bijkomstigheid als je een leuke auto rijdt: mensen die er negatief over willen doen. Geniet van je mooie BMW!
Het is bijzonder dat sommigen het een onzinnige investering noemen. Een ieder mag voor zichzelf bepalen hoe zinvol een investering is. Gaat de investering dan alleen om het financiële aspect? Het kan ook een optische investering zijn? Een mooie auto is op zichzelf al een slechte investering (op een klassieker na).

Ik heb op mijn vorige auto's ook geregeld zaken laten overspuiten na aankoop van de auto. Zwart wordt aangemerkt als een makkelijke kleur, maar dat gaat alleen op, als zwart echt zwart is. Vaak heb ik auto's gehad die net niet helemaal zwart zijn. Dat zijn dan nog erg lastige klussen voor een spuiter. Zwart is bij bewolkt weer altijd zwart, maar met zon kan er wel degelijk kleurverschil optreden.

Echter, wat ik wel bijzonder vind is dat je aangeeft midden in het centrum te wonen. Ik ben ook pas in het centrum van een grote stad gaan wonen en merk dat ik daarmee ineens anders tegen mijn auto aankijk. Waar hij eerst droog in een parkeergarage stond, staat die nu buiten op straat file geparkeerd. Ook ik ben een detailfreak, maar merk dat ik dit steeds meer los laat. De realiteit is gewoon dat je hem niet geheel vlekkeloos houdt midden in het centrum. Zo heeft er laatst al iemand tegen mijn bumper gezeten. Paar krassen etc. Tsja, schouders ophalen en doorgaan. Wel extreem zonde als je dan net 1700 euro hebt geïnvesteerd. eye rolling smiley
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Echter, wat ik wel bijzonder vind is dat je aangeeft midden in het centrum te wonen. Ik ben ook pas in het centrum van een grote stad gaan wonen en merk dat ik daarmee ineens anders tegen mijn auto aankijk. Waar hij eerst droog in een parkeergarage stond, staat die nu buiten op straat file geparkeerd. Ook ik ben een detailfreak, maar merk dat ik dit steeds meer los laat. De realiteit is gewoon dat je hem niet geheel vlekkeloos houdt midden in het centrum. Zo heeft er laatst al iemand tegen mijn bumper gezeten. Paar krassen etc. Tsja, schouders ophalen en doorgaan. Wel extreem zonde als je dan net 1700 euro hebt geïnvesteerd. eye rolling smiley

Aan de andere kant: nu begint hij met een mooie en strakke auto. Natuurlijk zal door gebruik in de stad er echt wel weer een krasje hier en door op komen, maar dat doet natuurlijk niet heel snel al het werk te niet dat er nu in gestoken is. Dan ben je toch weer een paar jaar verder en wellicht heeft de TS dan allang zijn zinnen op wat anders gezet....grinning smiley
Dank voor wederom al het commentaar! Kan ik waarderen thumbs up. Het is immers exact zoals Elco en 520d en eenvrijeusernaamiserbijnaniet beschrijven.
Helaas heb ik geen parkeergarage onder mijn huis dus zal de auto altijd op straat moeten staan. Nu weet ik wel waar ik het minste risico loop en daar staat de auto altijd. Dit zijn altijd 'file parkeren' vakken. Een stuk beter dat de deur tot deur smalle vakken waar het gegarandeerd fout gaat.
Ach ja, het hoort bij wonen in Amsterdam.

Met mijn vorige auto heb ik maar een een enkele keer een beschadiging opgelopen dus ik heb goede hoop. Het is nu een auto die in perfecte staat verkeert en mij tegemoet glimt en we zien wel hoe lang dat blijft. Eens in het jaar wat dingen laten herstellen is niet zo'n probleem!
520d
Phaeton W12

Dat is lekker redeneren....

Op elke mening valt af te dingen, simpelweg omdat je het er oneens mee kunt zijn. En dus mag Bofkont zijn eigen mening (waar ik het overigens erg mee eens ben) daar best tegenover zetten.

Natuurlijk kun je tegenover een mening een andere zetten. Maar in veel discussies over smaak- en gevoelsgerelateerde zaken worden er pogingen gedaan anderen te overtuigen van het eigen standpunt, alsof iemand overtuigd moet worden van een bepaalde waarheid. En als je een andere mening hebt, ga je "te kort door de bocht". Alsof je een denkfout maakt, dingen niet goed doordenkt, of ongenuanceerde conclusies trekt eye rolling smiley.

Als je eens even terugkijkt naar wat R-W zei. Hij vindt 1.700 euro een "belachelijk onzinnige investering in een standaard 1serie imo". Als hij dat zo vindt, dan vindt hij dat toch? Gewoon een mening. Als je een andere mening hebt, prima. Zet hem er tegenover. Maar ga er niet te snel vanuit dat de ander "kort door de bocht gaat" of ongenuanceerde conclusies trekt. Als iemand een mening heeft die gevoels- of smaakgerelateerd is (dat soort meningen vind je doorgaans in discussies over geld (bijvoorbeeld discussies over lenen) en prioriteiten bij budgetbesteding), dan is er geen reden om het met iemand "oneens" te zijn. Alsof je het met elkaar eens moet worden. Zie het gewoon als een uiteenwisseling van meningen, zonder veroordelende termen als "hier ga je erg kort door de bocht!".
Ik vind de 114i trouwens prachtig mooi geworden. Als iDutchman dit er voor over heeft, moet hij het vooral doen, je leeft maar een keer thumbs up
Phaeton W12
Als je eens even terugkijkt naar wat R-W zei. Hij vindt 1.700 euro een "belachelijk onzinnige investering in een standaard 1serie imo". Als hij dat zo vindt, dan vindt hij dat toch? Gewoon een mening.

Maar ook dat is een mening. De mening van Bofkont. Als hij dat zo vindt, dan vindt hij dat toch? Gewoon een mening.

Overigens niet gek, zo'n reactie. Als je je uitdrukt in de termen van R-W, dan kun je dat ook verwachten. Het is minst genomen niet erg beleefd om de investering van de TS te beschrijven als "belachelijke onzinnige investering." En als het daar dan nog bij bleef. In een latere reactie wordt de auto van de TS vervolgens nog beschreven als "14 in dozijn leasetopper." Dan is Bofkont nog erg mild door slechts te vinden dat R-W kort door de bocht gaat.

Maar ook dat is een mening. Mijn mening. En als ik dat zo vind, dan vind ik dat. Gewoon een mening.smileys with beer
Wat een prachtig resultaat en goede upgrades!thumbs up
Alleen nog een chipkuurtje en hij is inderdaad helemaal af.
Ik hoop de auto eens in het echt te zien bij Autoradam.winking smiley

Dit topic is voor mij extra interessant, want toevallig ben ik momenteel aan het sparen om mijn wielen ook als nieuw te laten maken en de auto volledig te laten overspuiten in de originele kleur. Fijn om te zien dat er in de omgeving van Amsterdam een goede spuiter zit.
Daarnaast wil ik mijn lederen interieur behandelen met colourlock en de hoedenplank zwart spuiten en voorzien van nieuwe HK speakercovers die ik al in huis heb. De meeste mensen zullen dit absolute kapitaalvernietiging vinden bij een auto van inmiddels 14 jaar oud en dat begrijp ik ook wel.
Echter, mijn auto is ook voor mij veel meer dan een vervoermiddel. Het is echt een beetje mijn kindje.
Perfectionisten zoals jij en bijvoorbeeld Bofkont op dit forum geven altijd weer inspiratie.
Beste 520d,

smileys with beerthumbs up

Beste SLB BMW,

thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-03-2016 18:48 door Bofkont.
Ach wat is kapitaalvernietiging. De een houd van voetbal en gaat daarvoor heel europa door om zijn/haar club te zien. De ander verzuipt voor 1000 euro in de maand met stappen en hier is iemand heel blij en zuinig op zijn vervoersmiddel.
Ik heb er respect voor. Technisch wil ik al mijn materiaal op orde hebben en zal nooit bezuinigen op onderhoud. Alleen zal je mij niet met 2 emmers claybar etc de auto zien poetsen.
Gaaf man!!! Ik heb mijn eigen 13 in een dozijn leasetopper (320d touring) bij aanschaf, toen 2 jaar oud, een zelfde behandeling gegeven. Ik snap het helemaal.

Ik heb sportstoelen geplaatst, de koplamp sproeiers geplaatst en ook PDC voor. Daarnaast de halve auto laten spuiten. Wat fijn om de auto op smaak te hebben. Jouw auto, jouw wensen!

Dit is mijn BMW, net twee jaar oud en een week in mijn bezit in 2008, eerst de voorzijde, daarna is de complete achterzijde nog gedaan:

Kortom: lekker doorgaan. Veel plezier met je mooie en volle BMW!!!
SLB BMW
Wat een prachtig resultaat en goede upgrades!thumbs up
Alleen nog een chipkuurtje en hij is inderdaad helemaal af.
Ik hoop de auto eens in het echt te zien bij Autoradam.winking smiley

Ik sta er elke week met de hand de auto te wassen dus grote kans dat ik je een keer zie? winking smiley Dank voor je reactie!
Ik was er zélfs gisteren nog, hier een foto er vlak naast.

Het is moeilijk een mooie foto met je iPhone te maken. Alles wat je ziet zijn waterdruppels. De auto glimt zo tongue sticking out smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-03-2016 22:02 door iDutchman.
uwbuurman
Gaaf man!!! Ik heb mijn eigen 13 in een dozijn leasetopper (320d touring) bij aanschaf, toen 2 jaar oud, een zelfde behandeling gegeven. Ik snap het helemaal.

Ik heb sportstoelen geplaatst, de koplamp sproeiers geplaatst en ook PDC voor. Daarnaast de halve auto laten spuiten. Wat fijn om de auto op smaak te hebben. Jouw auto, jouw wensen!

Dit is mijn BMW, net twee jaar oud en een week in mijn bezit in 2008, eerst de voorzijde, daarna is de complete achterzijde nog gedaan:

Kortom: lekker doorgaan. Veel plezier met je mooie en volle BMW!!!

Ah kijk, Dat ziet er aardig hetzelfde uit! Heb je het een beetje netjes kunnen houden?
Euh, nee. Twee kleine kinderen verder... Tja... Krasjes, voetjes op de bank etc..Ik wil daarom deze auto nog een jaar of twee houden, dan zijn ze oud genoeg om een nieuwe auto te kopen. Nu is dat zonde. Mijn f30 komen ze niet in,de touring is van mijn vrouw.
Ik ben benieuwd hoe strak de tuning uit gaat pakken. Dat wordt ook nog wel wat thumbs up

Ik kan best begrijpen dat je kritisch ben. Een professionele poetsbeurt zou ik nog wel een keer met onze E93 willen doen, maar dan wel voor iets minder geld... Dit zou mij iets te gortig zijn.
uwbuurman
Euh, nee. Twee kleine kinderen verder... Tja... Krasjes, voetjes op de bank etc..Ik wil daarom deze auto nog een jaar of twee houden, dan zijn ze oud genoeg om een nieuwe auto te kopen. Nu is dat zonde. Mijn f30 komen ze niet in,de touring is van mijn vrouw.

Jouw kinderen komen je auto niet in?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close