der Magistrat: Hyundai Veloster 1.6 GDI (2013)

Gepost door der Magistrat 
Dank, Escher!
Zeker, de zwarte delen moet ik nog doen, vooral rond de grille. Op de 'spoiler' zat een nare vogelpoepvlek, deze heb ik gelukkig bijna volledig kunnen verwijderen. Gelukkig, want deze was bijna zo groot als mijn hand... Het zijn dergelijke poetshandelingen die me wel echt motiveren om verder met de toch wel tamelijke rotklus door te gaan, haha.
Ik heb Hyundai al wel even gemaild, vreemd dat jij dit niet hebt. Het is echt een rare schade, ik zou niet weten hoe dit komt. Het is wel zonde, want verder is de lak eigenlijk echt nog wel goed. Zeker als dat vergelijk met de superzachte lak van de Ypsilon.
Over de spiegels: jep, dat heb ik ergens op een van de Hyundai-fora gevonden:
[www.hyundaiclubholland.nl]

Dan nog de breedte: klopt, dat zal ook wel. Alleen moet ik door een vrij smalle én diagonale opening van de poort om de straat op te rijden, dat gaat wel hoor, maar in de smallere en veel overzichtelijke Regata was dat echt een fluitje van een cent. smiling smiley

Dank, Joël! Ah kijk, bij de Civic dus ook. Och, zo belangrijk vind ik het nu nog niet. Ik ben alvast blij dat ik ze gewoon met een druk op de knop kan sluiten. Bij de Regata kon ik ze zelf vanuit de auto nog wel inklappen (raampje open, naar rechts hangen...), daar is de Veloster te breed voor en de middentunnel te groot.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.