smarter: Daihatsu Copen, Hyundai Veloster en smart forfour

Gepost door smarter 
Wat een verandering weer! En gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, je hebt iig een hele andere kant van de handel gezien.
Wat een upgrade...
van Ford via multimerken naar Audi thumbs up
Eens nieuwsgierig of dat nu ook in je postgedrag zal doorwerken, en je gaat toetreden tot de VAG-diehard-fanclub winking smiley
Hoedanook, proficiat met je terugkeer naar de verkoop face to face.

Komt er nu weer een Audi 100 of Golf cabrio??? tongue sticking out smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-10-2019 08:35 door British Racing Green.
He das weer een verandering. En zo te zien zit je nu in mijn gemeente.
Goede hoek voor autoliefhebbers en autospotters.

Veel plezier met de baan en de A4 (aan de A15)
Engineer2
En zo te zien zit je nu in mijn gemeente.

En die van mij...

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Thanks voor de felicitaties! Vandaag lekker dagje vrij en meteen dus mooi de tijd om wat productkennis op te doen met de nieuwe A4:

Gefeliciteerdthumbs up Het naar je zin hebben is het belangrijkste.

Overigens is de gefacelifte A4 echt prachtig in de juiste samenstelling thumbs up
Fijn dat smaken verschillen. Die iPad op het dashboard en die grille die zo vooruitsteekt, niet mijn wensmobiel.

Welke motor ligt erin? En rij je gewoon een demo en een nieuwe zodra hij verkocht wordt? Of gewoon een auto voor edn jaar en dan de volgende?
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Plezier in je werk is één van de belangrijkste dingen in het leven.

Ontzettend jammer dat je BMW weg is. Ik reed vandaag nog achter hetzelfde model, in dezelfde kleur maar dan 525i. Ik vind het model steeds mooier.
Gefeliciteerd en succes met de nieuwe baan.
Hele mooie A4, geniet ervan!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.