Timo's Citroën Xantia 1.8 SX en 2.0 SX 1993, BX 16 TZI 1991, Renault Espace 2000 TSE 1986.

Gepost door Timo1990 
Dank beide!

Ik heb meestal één auto voor de deur verderop in de straat en één op de parkeerplaats. winking smiley

Het is alleen toch wat anders gelopen allemaal..

HB-NL-86 by Timo van Vuurde, on Flickr

Ik had uiteindelijk eigenlijk besloten gewoon lekker mijn huidige blauwe op te knappen en mee te gaan rijden. Totdat een vriend een Saab 93 automaat had gekocht en ik daar eens een rondje in ging rijden. Ik riep al een poosje dat ik graag weer een automaat wilde en nu werd weer bevestigd hoe fijn ik dat vind. Uiteindelijk dus maar de knoop doorgehakt en achter deze donkerblauwe Xantia 2.0i SX uit 1993 met beige interieur aan te gaan. ca. 215.000 kilometer op de teller, redelijk goede staat. Een waterlekkage van waarschijnlijk het schuifdak in het interieur, het hydractief doet soms een beetje onverwachte dingen en het heeft even een grote onderhoudsbeurt nodig. Maar wat rijdt het fijn! grinning smiley

HB-NL-86 by Timo van Vuurde, on Flickr[
Ik ben helemaal met je eens dat die andere kleur mooier is, maar die automaat hè big smile smiley Helaas heb je tegenwoordig niet meer zoveel keuze in Xantia's.

Wat kleine dingen gedaan aan de Xantia. Gele kapjes in de koplampen geplaatst voor mooi geel licht:

IMG_0740 by Timo van Vuurde, on Flickr

Alleen de mistlampen nog een keer, om het af te maken!

Verder alle dashboardlampjes vervangen, maar dan ook echt alle. Bijna niks deed het meer, onder de 140 km/h zag ik niet hoe hard ik reed. big smile smiley Dus tellerhuis, kachelhuis, klokje, aansteker, automaat indicator, alles vervangen. Wat kan ik toch gelukkig worden van zulke klusjes.

Verder nog 'luxe' kentekenplaten geplaatst en, hoe vreselijk het de meeste ook vinden, een windkap bij het schuifdak. drinking smiley

Heerlijk bevredigend werk, die kleine prutsen aan een auto. Lekker bezig!!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close