Timo's Citroën Xantia 1.8 SX en 2.0 SX 1993, BX 16 TZI 1991, Renault Espace 2000 TSE 1986.

Gepost door Timo1990 
Van al mijn vorige auto's had ik hier ook een draadje, maar van mijn huidige nog niet. Snel verandering in brengen.

Sinds april 2012 heb ik deze BX GTi Automaat gekocht. Ik had een Citroën XM, waar ik helaas een lichte aanrijding mee kreeg. Omdat de kleur heel zeldzaam was, en er dus bij vervangende onderdelen gespoten moest worden, werd het repareren vrij kostbaar. Daarom de XM verkocht, en van de toch wel leuke schadevergoeding die ik had gekregen de BX gekocht.

Er mankeerde wel wat aan, maar het viel mee.

- De kachel kon alleen maar uit of op volle snelheid;
- De achterdraadarmlagers waren compleet óp. Dan staan de achterwielen zo onder de auto: /---\ , in plaats van recht. Wel enigzins te zien op onderstaande foto's. Dat resulteerde in aanlopende wielen in de wielkast met optrekken (induikende kont). Dat gaf een lawaaaaai aan gepiep en gejank, wat een bekijks had ik toen!
- Het fabrieksdakraam lekte;
- Voorbumper was ooit overgespoten, en bladderde af.

Verder was het een prima BX. De automaatbak schakelde ook soepel. Het veersysteem was nog tip top in orde, wat vrij zeldzaam is als je een BX bij een 'handelaar' koopt. 9 van de 10 keer hebben de veerbollen te weinig druk, en is de LHM (vloeistof van het veersysteem) koffiebruin in plaats van helder groen. Maar hier waren alle bollen op druk, filters schoon en de LHM nog mooi helder groen. Ook de bekende BX roestplekjes (wielkasten voor, kofferbakbodem, deurscharnieren) waren nog compleet roestvrij!







Qua aankleding had de GTi standaard: Centrale vergrendeling op afstand, 4 elektrische ramen, stuurbekrachtiging, open-deur indicator, luxe interieur. En als optie heeft deze nog een elektrisch schuif-kanteldak.
Veel vinden het een rare combinatie, GTi en automaat. Nou, ik vind het fantastisch! Vooral de kick-down blijft indrukwekkend!

Eenmaal voor de deur konden we aan de slag. Eerst de weerstand van de kachelmotor vervangen, en we hadden weer een normaal funcionerende aanjager. Toen de BX naar een Citroen specialist gebracht voor 2 verse achterdraagarmlagers, en we stonden 1,5 uur later weer buiten met een súper strak rijdende BX!



Toen de afwaterslangen doorgeblazen, en de dakraam was weer waterdicht. Tenslotte van een sloper een voorbumper + bumperlip gescoord, en het ziet er weer netjes uit.





Daarna alleen nog een dynamo gehad die overleed, en de eindemper die bij de benzinepomp besloot de auto te verlaten. Nieuwe dynamo uit Frankrijk laten komen, en een nieuwe einddemper, en we reden weer vrolijk rond!

Alleen nu heeft de BX een kleine winterpauze. Ik heb een benzinelekkage gekregen, de ocopus (retourslangbundel van het veersysteem) is lek gegaan, en de bobine is minder aan het worden, waardoor de BX slecht koud start, en met vochtig weer helemaal niet start. Prettig, in de herfst..

Daarom om even goedkoop de winter door te komen, een BX 14 voor minder dan 200 euro gekocht. Toen ik ging kijken was die vúil, en nogal uitgeleefd. Maar goed, toch maar gedaan. En daar absoluut geen spijt van, het ding rijdt al 2 maanden probleemloos alle kanten op, en er mankeerd gewoon zo goed als niks aan voor dat geld. Uiteraard eerst goed gewassen, gestofzuigd en wat puntjes op de i gezet, en daar was een verassend knappe auto tevoorschijn gekomen.





Die vreselijke Brezan wieldoppen hebben plaats gemaakt voor originele wieldoppen:



Een BX 14 Deauville, zoals deze uitvoering heet, was gewoon kaal. Een instapmodel. Geen stuurbekrachtiging, slinger ramen, alle deuren met de hand open en dicht doen, etc.

En tenslotte nog een foto van beide samen:





17 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-02-2019 18:25 door Timo1990.
Jammer dat je de XM niet meer hebt, dat was toch wel een erg stijlvolle verschijning!

Leuke combinatie, een GTi met automaat. De motorruimte ziet er trouwens ook erg fris uit. De zwarte BX ziet er inderdaad uit als een koopje, leuk ding voor die centen! thumbs up
Een 2-tal fris uitziende BX-en................thumbs up daar ga je een hoop plezier en comfort van hebben
Anonieme bezoeker
Re: Timo's BX 19 GTi en BX 14
02-01-2013 20:35
Hé wat zonde dat jij de XM niet hebt kunnen behouden, 't was een hele fraaie!
Veel plezier met de BX-en.
mooie auto's inderdaad.

hou houden ze zich qua betrouwbaarheid?
Tja, ik vind het opzich wel prima. Ze zijn al 20 jaar oud, dus dat er af en toe eens wat kapot gaat vind ik niet zo erg.

Overigens nog even over de startproblemen van de GTi, ik had destijds wat filmpjes gemaakt over de startperikelen. Geen idee of daar liefhebbers van zijn, maar hier een koude start met vochtig weer (niet aanslaan dus):





En hier een filmpje na de bobine geföhnt te hebben:





Ook nog vergeten te melden, de GTi staat op 177.000 kilometer, en de 14 Deauville op 263.000 kilometer.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-01-2013 21:36 door Timo1990.
Ik vind het al met al nog best veel reparaties in amper 8 maanden tijd.

Even een snelle opsomming

Dynamo
Einddemper
Achterwielophanging
Lekkage brandstofslang
Lekkage slang veersysteem
Niet goed functionerende aanjager
Bobines die minder zijn

Per reparatie kost het misschien niet veel, maar alles bij elkaar opgeteld kan het veel geld gekost hebben.]


Een schatting van de kosten als leek zijnde

Dynamo 150 incl montage
Einddemper 120 incl montage
Achterwielophanging 250 incl montage
Lekkage brandstofslang 60
Lekkage slang veersysteem 60
Niet goed functionerende aanjager 30
Bobines die minder zijn 80

(warm of zeer koud?)
Nou, als leek zijnde zit je echt heel warm. thumbs up w.b.d. eerste 3 zit je gewoon goed. Daarna niet meer .

- Brandstof slang: 0 euro, had nog liggen.
- Lekkage veersysteem klopt
- niet goed functioneren aanjager: 10 euro
- bobine: 45 euro.

Nogmaals, zet je er een vergelijkbare auto naast van 20 jaar oud, zal het (denk ik?) niet veel uit maken. Er gaat zo af en toe wel eens wat kapot. Dynamo en uitlaat vind ik slijtage. De rest is gewoon pech?
Overigens moet ik bekennen dat ik me er niet zo druk om maak. Ik rij ook geen BX om lekker goedkoop en probleemloos van A naar B te gaan, dan zit ik in de verkeerde auto. drinking smiley
Ik heb een Kappa uit 1996 met bijna 190.000km en daar is af en toe ook wat mee, maar ook weinig schokkende zaken.

De afschrijving die je uitspaart t.o.v. een nieuwe auto wegen niet op tegen de extra reparaties die soms nodig zijn om je eigen auto rijdend te houden.

Mocht het uit de klauwen lopen qua reparaties zeg je sneller gedag tegen een oude auto dan een nieuwere.

Ik ben nog erg blij met mijn oude bakkie i.i.g.
Mooie BX'en!thumbs up Wel jammer dat de XM het veld moest ruimen...sad smiley
Geweldige auto's die BX-en. De laatste echte Citroëns tesamen met de XM.
Quote

Een BX 14 Deauville, zoals deze uitvoering heet, was gewoon kaal. Een instapmodel. Geen stuurbekrachtiging, slinger ramen, alle deuren met de hand open en dicht doen, etc.

Heb je er zelf dat GTi interieur ingezet? Dat scheelt wel in zitcomfort!

Wat een mooie GTi eigenlijk, prima ding lijkt me.
Nee zat er al in, zit inderdaad stukken beter. drinking smiley
En het is nog wel het oude GTi interieur, zoals dat eigenlijk in mijn BX hoort! Daar heb ik een 16v interieur in gezet en het oude interieur voor weinig weggedaan wegens ruimtegebrek. Mocht je het ooit kwijt willen moet je maar even roepen, originaliteit is ook wel fijn smiling smiley
Ha, een BX Deauville!
Dat was de eerste nieuwe auto die ik als verkoopstagiere bij een Citroëndealer verkocht in 1990.
Volgens mij was het GTI-interieur een van de zaken die bij het Deauville-pakket hoorde. Samen met getint glas, een zwart dashboard en lichtmetalen velgen. Die velgen zijn in de loop der tijd verdwenen, zie ik. En de oorspronkelijke Deauville's waren alleen in het wit leverbaar en dat was een actiemodel. Later werd de Deauville meer een permanente uitvoering en werden ze ook in grijs en donkerblauw leverbaar.
En in vergelijk met een écht kale 14 E was een Deauville al heel wat. We hebben er destijds een hele hoop van verkocht.

De boekhouder van dat bedrijf reed zelf altijd in een BX GTi Automaat. Kocht meestal eens in de paar jaar de demo van Citroën Nederland. Dan had hij een leuk aangeklede versie waar hij dan weer een tijd mee vooruit kon.

BX-en waren een belangrijk onderdeel van mijn leven in de jaren dat ik mijn werkzame leven in de autosector begon. Toevallig had mijn zwager met de kerst een compilatie gemaakt van familievideo's uit begin jaren '90 en daarin zit de familie opvallend veel in een BX, doorgaans een uitleenauto van de dealer waar ik toen werkte. Ik woonde nog thuis, mijn vader had een Clio (en later een ZX) en ik een AX van de zaak. Maar als we naar familie gingen was het prettig met een grotere auto te gaan en dan wisselde ik mijn AX voor een uitleen-BX (vaak een 16 TRi Break). Dat reed een stuk lekkerder en de baas betaalde de benzine...

Mooi om te zien, deze twee. Brengt weer herinneringen terug aan heel fijn rijdende auto's.
Hou ze goed en geniet van deze mooie auto's!
Leuk verhaal, ik zal mijn best doen.

Alleen dat stukje dat een Deauville standaard voorzien is van een GTi interieur klopt niet. Dat is altijd het 'schotse picknickkleed' zoals ik het altijd noem geweest.



De BX 16 progress en de 19 routiere hadden wel weer standaard een GTi interieur. (zijn uitgeklede 16- en 1900 modellen).
Hoi Timo,

Je hebt gelijk, ik herinner het me nu weer.
Het is dan ook al weer een jaar of 20 geleden.

Naar aanleiding van mijn vorige reaktie ben ik meteen naar boven gelopen om even in een oude doos te kijken en ja hoor: ik had de gewoonte altijd wat folders mee naar huis te nemen en te bewaren. Met de grap dat ik daar later mijn pensioen van ging betalen. Zo heb ik eens een hele doos schitterende folders van de XM meegenomen (de introductiefolders) omdat ze anders de container in zouden gaan. Inclusief de extra gedrukte folder van de XM-24V.
Maar ik had binnen 20 seconden ook een nieuwe folder van de BX in mijn handen. Als je geïnteresseerd bent moet je dat maar even laten weten middels een PB (persoonlijk bericht) via de mogelijkheden van dit forum.
Daar staat bij het uitrustingsniveau achterin zowel de Deauville als de GTI. In die tijd was de Deauville al de basisversie geworden en waren de Progress en de Routière ook leverbaar.
Quote

De BX 16 progress en de 19 routiere hadden wel weer standaard een GTi interieur.

Maar nooit déze GTi stoelen, altijd de "schone" GTi stoelen smiling smiley
Anonieme bezoeker
Re: Timo's BX 19 GTi en BX 14
04-01-2013 20:37
Erg leuke BX'en hoor! thumbs up
Zondag de GTi weer eens tot leven gewekt.
Ik was erachter gekomen dat de GTi en de Deauville allebei dezelfde bobine hebben. En op het Citroen-forum was een jongen met een BX Break met dezelfde motor als de GTi die exact hetzelfde probleem had, slecht koud starten. Hij had een 'leen' BX waar die allerlei onderdelen kon uitwisselen om te kijken wat het was. Uiteindelijk bleek daar de bobine de boosdoener te zijn. Ik was wel benieuwd hoe mijn GTi startte met de bobine van de Deauville.

Zondag dus maar eens wat onderdelen uitgewisselt:



Nou, dat was een wereld van verschil. Ik startte, en het was klik - lopen! Zo snel heeft die dat nog nooit gedaan. Even wat visuele ondersteuning:





Gelijk een lekker stuk gereden met de GTi, wat een zalig weer!





1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-01-2013 19:45 door Timo1990.
Grappig eigenlijk hoe men actief is op allerlei fora. Jij ook hier dus. Leuk.
Anonieme bezoeker
Re: Timo's BX 19 GTi en BX 14
09-01-2013 12:33
Blijft een grappige auto zo'n BX. Ik zag net een hele mooie BX Sport bij een bedrijf in Heerlen/Hoensbroek staan. Blijkens de RDW site heeft ie echter sinds 1999 geen APK meer...? Het gaat om de PT-89-XV.

Ik las dat er oorspronkelijk slechts 2.500 exemplaren gebouwd zouden worden, maar dat men er vanwege het succes 5.500 extra heeft gemaakt.

update, hij staat te koop, voor best een stevige prijs cool smiley
[www.autoweek.nl]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-01-2013 12:35 door PassionWithoutLimits.
Welke zou kaler zijn, jou Deauville of mijn Bixnix?
Ik denk dat jij geen dashboardkastje hebt, maar een plankje? En heb jij 2 interieurlampjes? Achterwisser? Stootstrips?
Geen dashboardkastje, 1 interieurlampje, geen achterwisser, handchoke. Wel stootstrips.
Dan is die van jou kaler. winking smiley
big smile smiley, leuke discussie.

Welke auto heeft de minste luxe. spinning smiley sticking its tongue out
Vanmiddag nog even met de GTi op pad geweest. Rijdt wel apart, zo'n automaat door de sneeuw.

Vooral altijd lekker gas geven. big smile smiley
De BX Deauville is overgegaan naar medeforummer Bas. Zie: [www.autoweek.nl]

Ik geniet nu weer lekker 'fulltime' van de GTi. smiling smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-02-2013 13:26 door Timo1990.
Afgelopen maandag met de BX bezig geweest, het stabilisatorstangetje vervangen. Die van de passagierskant was hard aan vervanging toe. Zondag reed ik door Amersfoort over een klinkerweg met drempels. Wat een kabaal aan gerammel en geklapper was het, het leek wel vuurwerk. drinking smiley



Opzich ging het in eerste instantie prima. Ik had de bovenste moer zo los, en de onderste ook wel. Alleen moest die toen uit de draagarm komen, en dat was een gigantisch gekloot. Flink aan het rammen met het vuistje, maar hij wilde niet loskomen. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar op een gegeven moment belandde dat vuistje met een rotgang op m'n pink, en dat deed zeeeer! smiling bouncing smiley Flink aan het springen en vloeken geslagen in elk geval. nut smiley Nu heb ik onderhand een tweede duim op die hand, haha. Uiteindelijk met 2 vuistjes aan de gang geaan, en toen was het opeens FLOEP, los. De volgende keer koop ik wel een fuseevork, bespaart een hoop ellende denk ik.

Toen de nieuwe er op, wat een gekloot met dat meedraaien van dat draadeind, maar uiteindelijk zat het vast. Toen de proefrit.. Wat een rust!! Geen geklapper en gebonk meer. thumbs up

Bij mijn BX zijn ze laatst ook vervangen, bij het Magazijn gekocht voor 13 euro ofzo per stuk smiling smiley.
Deze was toevallig gratis, maar ik ga de volgende keer wel voor een wat duurdere. Ik weet niet hoe die van de BX Club zijn, maar je hebt ze ook met een gat bovenin voor een inbus. Dan kan je hem tegenhouden dat die niet meedraait bij het vastdraaien.Had die van de BX Club dat ook? Deze had dat niet, en dat was me een gekloot en gevloek met vastdraaien! thumbs down
Volgens mij hadden die van mij wel iets om ze tegen te houden, maar met een luchtsleutel is dat minder hard nodig smiling smiley.
De BX heeft gezelschap gekregen!

Ik woon in Zeist zo goed als tegenover een Citroën dealer. Daar zag ik al heel lang achter op het terrein een schitterende blauwe Xantia staan. Stond daar vanaf september 2012.

3 weken geleden toen ik er met Twan (ook hier op het forum) langs reed, de stoute schoenen aangetrokken en naar binnen gelopen om verhaal te halen over de Xantia. Uit het verhaal bleek dat de Xantia van een ouder stel was geweest (eerste eigenaar), die de Xantia ingeruild hebben op een nieuwe C3. Ze gebruikte de Xantia nog voor de caravan in de zomer. Maar de caravan hadden ze niet meer, dus was de Xantia ook niet meer nodig.
De reden dat de dealer de Xantia 'bewaard' had, was omdat een stageloper van de werkplaats de Xantia wel erg graag wilde hebben. Maar ja, die had nog geen rijbewijs.. Dus die was erbij geroepen, en na wat overleg gaf die toe dat die ook wel verkocht mocht worden. (gelukkig drinking smiley )
Ik enkele dagen later terug voor een proefrit. Daar kan ik heel kort en bondig over zijn: ik was verkocht. Hij reed zó ongelooflijk lekker, super comfortabel ook. Dat veerde écht goed!
Na wat onderhandelen is die afgelopen woensdag APK goedgekeurd, en heb ik hem afgelopen donderdag opgehaald.

De Xantia is uit maart 1994, heeft 187.000 gelopen. Een vroege, die nog lekker inzakt, en 's ochtends weer in de beentje moet komen. Dat doen alleen de állereerste Xantia's nog!


Citroen Xantia by Timo1990NL, on Flickr


Citroen Xantia by Timo1990NL, on Flickr


Citroen Xantia by Timo1990NL, on Flickr

Wat mist hier?drinking smiley

IMG_0551 by Timo1990NL, on Flickr


IMG_0552 by Timo1990NL, on Flickr


Citroen Xantia and BX by Timo1990NL, on Flickr


Citroen Xantia and BX by Timo1990NL, on Flickr

Het ontzettend grijze interieur wordt ik wel een beetje verdrietig van, maar daar is al wat vervangends voor gevonden!
Als ze alleen maar met de caravan reden hadden ze geen binnenspiegel nodig!

Maarre... wel die spatlappen eraf hoor.
Lekker laten zitten die spatlappen, briljant man smiling smiley. Lekker kleurtje overigens! Binnenin mist volgens mij de radio, wel lekker rustig big smile smiley. Gefeliciteerd met je aankoop!
De radio zit achter het klepje, de binnenspiegel is wat er ontbreekt smiling smiley.
Quote
Harm78
De radio zit achter het klepje, de binnenspiegel is wat er ontbreekt smiling smiley.
Falend drinking smiley. Ik zei niets.
Anonieme bezoeker
Re: Timo's BX 19 GTi en BX 14
20-02-2013 11:57
Leuk en lekker basic, zo'n vroege Xantia!

Ik hoop dat het vervangingsinterieur niet te nieuw is? Dat zou namelijk afbraak doen aan het karakter. Enneuh, die ontbrekende binnenspiegel, is dat normaal? Lijkt me praktisch noch legaal... smiling smiley
Nee hoor, met 2 buitenspiegels is het gewoon APK goedkeur. Ik ken iemand die rijdt al jaren zo rond. drinking smiley Overigens basic is het niet, destijds was het toch een vrij luxe uitvoering: elektrische ramen, centrale vergrendeling op afstandsbediening, stuurbekrachtiging, luxe interieur, etc.

En de spatlappen laat ik lekker zitten inderdaad.
Anonieme bezoeker
Re: Timo's BX 19 GTi aut. en Xantia 18 SX
20-02-2013 15:28
Leuk, zo'n vroege Xantia, die heb ik zelf ook nog gehad als eerste auto! Ook een 1.8, maar een automaat, groen, en zonder spoiler achterop, met kenteken in de HR-DT-serie. Het was helaas al geen 'zakker' meer, dat vond ik wel jammer; ik herinnerde me dat opstijgen van de Citroëns van m'n vader toen ik klein was—hij had in 1994 een nieuwe Xantia die ook nog net een zakker-en-opstijger was, en de BX die we toen hadden deed hetzelfde. Maar ondanks dat mijn exemplaar niet iedere nacht door z'n knieën ging, heb ik er toch veel plezier van gehad: ben er regelmatig mee op en neer naar Frankrijk mee gereden en dat was lekker cruisen. Helaas is 'ie inmiddels vertrokken naar de eeuwige jachtvelden: na mij is mijn broer in de Xantia gaan rijden, en die heeft hem op een zeker moment voor de slooppremie ingeruild op een Peugeot 206.

Hoe dan ook: leuk om weer eens zo'n vroege Xantia te zien, en in een mooie kleur ook nog smiling smiley
vorige week de Xantia achtergelaten bij de Citroënspecialist voor onderhoud. Op het programma stond het vervangen van de distributieriem met alles daar omheen (waterpomp, rollen etc.) en de nokkenaskeerring. Die lekte namelijk bij aankoop. Ook is de radiateur vervangen, de huidige was wel erg slecht. Altijd mooi, die nieuwe glimmende onderdelen onder de kap.


IMG_0656 by Timo1990NL, on Flickr

Verder had ik af en toe last van een brandend motormanagmentlampje, op willekeurige momenten. De ene keer met koude motor tijdens stationair draaien en de andere keer weer opeens op de snelweg. Woensdag heb ik de bougies vervangen en nu blijft het lampje gewoon uit. Dat was makkelijk!

Afgelopen woensdag de Xantia voorzien van andere velgen! Bij m'n eerste Xantia was ik al een beetje aan het expirimenteren met leuke velgen. In eerste instantie was mijn keus gevallen op Peugeot 205 1.6 GTI velgen. Helaas bleken deze aan te lopen tegen de remklauw, dus zonder aanpassingen ging het niet passen. Toen ben ik verder gaan zoeken, en was mijn oog gevallen op ZX Volcane velgen. Na deze gepast te hebben op een meeting, bleken ze zonder aanlopen te passen en ook, naar mijn mening, goed te staan onder een Xantia. Helaas was het vinden een moeilijkere opgave, en dat was uiteindelijk niet gelukt.

Nu werden ze me aangeboden, en dat aanbod kon ik niet afslaan natuurlijk. Afgelopen woensdag er op gezet, en ik moet zeggen dat ik het erg goed vind staan! Zie hieronder de foto's.


Citroen Xantia by Timo1990NL, on Flickr


IMG_0678 by Timo1990NL, on Flickr


IMG_0680 by Timo1990NL, on Flickr


IMG_0679 by Timo1990NL, on Flickr
Die staan leuk! Mooi tijdloos model, de eerste Xantia! Mijn buurman heeft er twee gehad. De eerste in een prachtige groene kleur, die afhankelijk van de lichtinval blauw kleurde! thumbs up
Hé Timo, je loopt nog een update achter hier. Lees de titel eens. winking smiley
Prachtige Xantia. Lijkt me ook wel wat, een van de favoriete modellen uit m'n jeugd!
Quote
MWH
Hé Timo, je loopt nog een update achter hier. Lees de titel eens. winking smiley

Ik zie het ja, de BX heb ik een week of 3 geleden verkocht.


IMAG0062 by Timo1990NL, on Flickr

Afgelopen woensdag de Xantia voorzien van andere velgen! Bij m'n eerste Xantia was ik al een beetje aan het expirimenteren met leuke velgen. In eerste instantie was mijn keus gevallen op Peugeot 205 1.6 GTI velgen. Helaas bleken deze aan te lopen tegen de remklauw, dus zonder aanpassingen ging het niet passen. Toen ben ik verder gaan zoeken, en was mijn oog gevallen op Citroen ZX Volcane velgen. Na deze gepast te hebben op een meeting, bleken ze zonder aanlopen te passen en ook, naar mijn mening, goed te staan onder een Xantia. Helaas was het vinden een moeilijkere opgave, en dat was uiteindelijk niet gelukt.

Nu werden ze me aangeboden, en dat aanbod kon ik niet afslaan natuurlijk. Afgelopen woensdag er op gezet, en ik moet zeggen dat ik het erg goed vind staan! Zie hieronder de foto's.


Citroen Xantia by Timo1990NL, on Flickr


IMG_0678 by Timo1990NL, on Flickr


IMG_0680 by Timo1990NL, on Flickr


IMG_0679 by Timo1990NL, on Flickr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-03-2013 21:44 door Timo1990.
Ik vind 2 auto's onzin voor mij. winking smiley Sommige hebben ook het 'geluk' 3 of 4 of meer auto's te bezitten, en het voor elkaar krijgen ze alle 3 of 4 kapot te hebben. Ik zet m'n zinnen gewoon liever 1.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close