Michel1975: Van SEC naar Range Rover tot 626 en weer terug naar Benz

Gepost door michel1975 
Daar horen natuurlijk foto's bij! grinning smiley
Mooi! thumbs up

RaRo ingeruild, zelf verkocht of nog te koop?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-08-2015 00:18 door smarter.
smarter
Mooi! thumbs up

RaRo ingeruild, zelf verkocht of nog te koop?
RaRo ingeruild. 3 van die zware bakken is net ff teveel van het goedegrinning smiley

Rob0032
Ben je een taxibedrijf begonnen?
grinning smiley
Taxi nodig?
Zo hey heerlijke W140 van Marco Hof , kwaliteit gegarandeerd dus.
Absoluut een top exemplaar met die dikke V8.

Goede keus Michel thumbs up
Zo'n oude benz is natuurlijk wel aardig, maar ik weet precies welke auto je eigenlijk wilt hebben smileys with beer
Maar apparaat weer. Toch is zo'n W140 wel een ding zeg. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Rob0032
Vandaag wordt hij idd ingezet als patientenvervoer om mij vanuit het ziekenhuis naar huis te voeren. En zaterdag naar Heerhugowaard om de E55 op te halen.

Het is idd een zeer fijne auto met een beul van een motor. En alvast een afneembare Tabbert-haak eronder. Ik denk dat ik hem nog wel eens gaat missen.
Aras
Ik denk dat ik hem nog wel eens gaat missen.

Dat denk ik ook. Ik bewaar warme herinneringen aan mijn Datteltje. Een heerlijke wagen en onvergelijkbaar. Een unieke auto in alle opzichten, zo'n W140. Maar gelukkig hoef jij je ook niet te behelpen....
Aras
Rob0032
Vandaag wordt hij idd ingezet als patientenvervoer om mij vanuit het ziekenhuis naar huis te voeren. En zaterdag naar Heerhugowaard om de E55 op te halen.

Het is idd een zeer fijne auto met een beul van een motor. En alvast een afneembare Tabbert-haak eronder. Ik denk dat ik hem nog wel eens gaat missen.

Jeetje, dit ging even heel snel. Jouw ex dus. Leuk dat 'ie dan toch bij een bekende c.q. liefhebber terechtkomt. En zo'n E55 is natuurlijk niet te versmaden. W210 of W211?
Veel plezier met deze fijne kathedraal! Dat is wel heel anders rijden dan die raro.

Aras ook van harte met die mooie e55 AMG!!
Rob0032
Aras
Rob0032

Jeetje, dit ging even heel snel. Jouw ex dus. Leuk dat 'ie dan toch bij een bekende c.q. liefhebber terechtkomt. En zo'n E55 is natuurlijk niet te versmaden. W210 of W211?
Paarse W210 met wit leer.
Aras
Rob0032
Aras
Rob0032

Pfoeh, dat klinkt heel fout. GEWELDIG! thumbs up
Ah wat leuk de ex van Aras, zo blijft de auto mooi in beeld thumbs up
Rob0032
Aras
Rob0032
Aras
Rob0032

Pfoeh, dat klinkt heel fout. GEWELDIG! thumbs up

Fout was toch je tweede naam? grinning smiley
Rob0032
Aras
Rob0032

Het grappige is dat Sander mij vorig jaar net voor was en ik misgreep. Dus op het moment dat ik wist dat de w140 weer thuis kwam in HHW was het voor mij een kwestie van een telefoontje, woensdag een kop koffie en de deal was gesloten. De RaRo is idd ingeruild.
Mooie trekauto.
winking smiley

Nu de Kip nog even inruilen voor een Tabbert.tongue sticking out smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-08-2015 00:12 door Rembrandt.
Rembrandt
Mooie trekauto.
winking smiley

Nu de Kip nog even inruilen voor een Tabbert.tongue sticking out smiley
Die hadden we net ingeruild op de Kipgrinning smiley
Is wat wintervasterwinking smiley
Ik zou d'r een Kabe achter hangen van een meter of zeven. Lekker wintervast.
Had het gemeld. Ik heb net mijn Tabbert verkocht....grinning smiley
500 E
Ik zou d'r een Kabe achter hangen van een meter of zeven. Lekker wintervast.
Dit is al een Kip scandic.grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-08-2015 19:39 door michel1975.
Gullwing
Zo'n oude benz is natuurlijk wel aardig, maar ik weet precies welke auto je eigenlijk wilt hebben smileys with beer
Ik lees hem nu pas. Je waagt het niet.grinning smiley
Mooi Michel! Waar gaat deze auto voor worden gebruikt, hebben jullie nu twee auto's?
Ja dit wordt mijn dagelijkse auto. Mijn vrouw rijdt in de 300.
Ach het was natuurlijk slechts een kwestie van tijd, iemand die Benz gewend is houdt het met een RaRo nooit lang vol grinning smiley. Gefeliciteerd M1975, fraaie Kathedraal thumbs up
De eerste meters zijn gemaakt. Nog geen tijd om het hele boekwerk door te nemen om te kijken hoe alles werkt. Er moet ook nog gewerkt worden. Eerste indruk. Damn wat is die groot.grinning smiley
Nu waren de RaRo en de SEC ook niet klein maar dit is wel de overtreffende trap. Blij dat het slechts een SE is en geen SEL. Hij past nu al in geen enkel parkeervak. Ben blij met parkeervergunning. Ben ik hier in Alkmaar in ieder geval niet afhankelijk van de (krappe) parkeergarages.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-08-2015 12:47 door michel1975.
Gefeliciteerd met je nieuwe Mercedes! Kom je vast eens tegen hier in de buurt.

Je RaRo zag ik voorbij komen op Facebook. Enthousiaste reacties! Die is Marco Hof vast snel weer kwijt.
michel1975
De eerste meters zijn gemaakt. Nog geen tijd om het hele boekwerk door te nemen om te kijken hoe alles werkt. Er moet ook nog gewerkt worden. Eerste indruk. Damn wat is die groot.grinning smiley
Nu waren de RaRo en de SEC ook niet klein maar dit is wel de overtreffende trap. Blij dat het slechts een SE is en geen SEL. Hij past nu al in geen enkel parkeervak. Ben blij met parkeervergunning. Ben ik hier in Alkmaar in ieder geval niet afhankelijk van de (krappe) parkeergarages.
Kratje bier als je hem schadevrij door de Karperton heen krijgt.
Aras

Dat lukt je met een Lupo nog niet...
rzasa
Aras

Dat lukt je met een Lupo nog niet...
Daag me niet uitgrinning smiley
Lukt me volgas.
Aras

Is dat niet die parkeergarage met de reclame van een autoschadebedrijf op de slagboom? grinning smiley
En gebouwd uit het pensioenfondspotje van de Focwa.
Aras
grinning smiley
Ik durf de uitdaging wel aan.

Net bij Marco vandaan ik had nog wat voor hem en hij voor mij.
Meteen even kennis gemaakt met Mark de nieuwe eigenaar van de RaRo.thumbs up
michel1975
Aras
grinning smiley

De doorverkoop is vlot deze maand.
Aras
michel1975
Aras
grinning smiley

De doorverkoop is vlot deze maand.
Klopt bijkomend probleem is alleen dat door alle afleveringen van Marco de w124 nog steeds niet gemaakt is.grinning smiley
Eerste keer tanken. Nou ja tweede keer, maar eerste keer dat ik hem zelf leeg gereden heb. 444 km en 66,67 liter. Valt me zeker niet tegen zeker gezien de ritjes.
michel1975
Eerste keer tanken. Nou ja tweede keer, maar eerste keer dat ik hem zelf leeg gereden heb. 444 km en 66,67 liter. Valt me zeker niet tegen zeker gezien de ritjes.
Dat is best netjes, ik kreeg het niet boven de 1 op 6.
Leuk je even gesproken te hebben. Wat een gekkenhuis zaterdag bij Marco. Even de auto overgeschreven met een 250d met 90 pk, daarna mijn 354pk meegenomen. Je moet dan echt van het ESP knopje afblijven.
Aras
michel1975
Dat is best netjes, ik kreeg het niet boven de 1 op 6.
Leuk je even gesproken te hebben. Wat een gekkenhuis zaterdag bij Marco. Even de auto overgeschreven met een 250d met 90 pk, daarna mijn 354pk meegenomen. Je moet dan echt van het ESP knopje afblijven.
Hoi Sander. Daarom was ik er al op voorbereid dat het verbruik redelijk wasgrinning smiley kan misschien ook zijn dat er wellicht wat kortere stukken mee gereden zijn?

Was idd gekkenhuis. Was echt toeval. Eerst vandeweek de nieuwe eigenaar van de RaRo gesproken en vervolgens jou zaterdag. Hoe bevalt het kanon? Maandag nog even met Marco bellen inzake de 300. Wellicht krijgt die ook op zeer korte termijn een opvolger.
520d
Had het gemeld. Ik heb net mijn Tabbert verkocht....grinning smiley

Jammer, het was een mooie combinatie te zien op de foto met de XC70. Is/komt er wat nieuws voor in de plaats achter de A6?
Bedenk me net dat dit de tweede keer in een week tijd is dat ik ongezien een auto koop.
Mooi stel hè?

2 importbenzen met importkentekens oei...grinning smiley
Gefeliciteerd! Veel plezier met beide auto's. Moet de W124 de deur uit?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2015 12:46 door Caspian.
Mooi setje! Waarom is de 124 weggegaan? Had toch net een dure reparatie gehad?
Phaeton W12
Mooi setje! Waarom is de 124 weggegaan? Had toch net een dure reparatie gehad?
Mijn vrouw was een beetje 'klaar' met oude auto's en miste de airco wel heel erg. De C is daarnaast een stuk zuiniger met zijn 2.0 en zesbak. 1 slurpbak is wel genoeg. grinning smileyDit was een wel erg net exemplaar met nog geen ton op de teller en wederom was de deal met Marco snel gesloten.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.