Michel1975: Van SEC naar Range Rover tot 626 en weer terug naar Benz

Gepost door michel1975 
Ook maar eens een mijnauto topic aangemaakt. Qua keuze is er geen touw aan vast te knopen. Oftewel Dissociatieve identiteitsstoornis of vroeger genoemd multiple persoonlijkheidsstoornis.

Mijn vrouw rijdt in een Mazda 626 GLX. Oftewel een van de ultieme karakterloze hufterproof auto's die er het afgelopen decennium verkocht/geproduceerd is. Sterker nog 10 jaar geleden stonden wij op de camping naast een Mazda verkoper. Voor de vouwwagen hing een Mazda 626 Wagon. Mijn eerste opmerking was destijds dat hij wel een verdomd goede verkoper moest zijn om dat soort auto's aan de man te brengen. Noem het voortschrijdend inzicht maar eigenlijk ben ik er best tevreden mee. Uiteraard is die wel full optionsgrinning smiley



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Dan de Volkswagen Polo Bluemotion. Door velen hier verguist. Inderdaad een leaseauto maar geloof me of niet volledig vrijwillig gekozen.
Alle vooroordelen en negatieve reacties hier ten spijt bevalt de VW trilplaat/VW Polo slowmotion uitstekend. Zal er niet teveel woorden aan vuil maken maar de Polo bevalt hier uitstekend. Zelfs vorig jaar als trekker voor de vouwcaravan. Enige nadeel is misschien het formaat. En, niet doorvertellen. Maar ik vind hem nog mooi ookcool smiley



Uploaded with ImageShack.us

En dan het laatste exemplaar. De auto die bijna 30 jaar gelden op mijn slaapkamer hing. De Mercedes 500 SEC. Iedere rit weer tovert deze auto een glimlach om mijn mond. Een origineel Nederlands geleverd exemplaar waar ook niets aan veranderd zal worden.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-06-2014 11:11 door michel1975.
Wauw zeg, een Bluemotion uit schuldgevoel voor het milieu omwille van de SEC?
Quote
British Racing Green
Wauw zeg, een Bluemotion uit schuldgevoel voor het milieu omwille van de SEC?
smiling bouncing smiley
Overigens is van schuldgevoel geen sprake. Maar financieel heft het een het ander wel opgrinning smiley(lees bijtelling en wegenbelasting en verbruik SEC)smileys with beer
Quote
Michel1975
Dan de Volkswagen Polo Bluemotion Maar ik vind hem nog mooi ook


Dat vind ik van de Smart ook die ik kocht voor mijn Eega.............................big smile smiley
De Benx is wel heel erg mooi!! Zo zie je ze maar erg weinig rijden. Te weinig? Misschien niet, blijft het wel lekker exclusief.
wat een bak zeg, dat ding. die mercedes, nog nooit van gehoord, maar WAUW eye popping smiley

nou ja, en die polo, je mist er niks aan, het rijdt erg goed, zit goed in elkaar, en is erg zuinig.
het is een goede auto, en idd, hij is absoluut niet lelijk.

ik zou hem nooit kopen, maar het is een goede auto.
Blijft een klasbak, die 500. Maar mijn mening was jou al een jaar of wat bekend.

Die 626.

De tering.
Quote
Dionysus
Blijft een klasbak, die 500. Maar mijn mening was jou al een jaar of wat bekend.

Die 626.

De tering.
grinning smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-10-2012 23:45 door michel1975.
Quote
Nissan GT-R, awesome
wat een bak zeg, dat ding. die mercedes, nog nooit van gehoord, maar WAUW eye popping smiley

nou ja, en die polo, je mist er niks aan, het rijdt erg goed, zit goed in elkaar, en is erg zuinig.
het is een goede auto, en idd, hij is absoluut niet lelijk.

ik zou hem nooit kopen, maar het is een goede auto.
Ik heb hem ook niet gekocht. Dat heeft mijn baas gedaangrinning smiley.

Maar zonder dollen ik vind het echt een prima auto. Misschien wat klein maar dat heeft niets met de auto te maken maar alles met het formaat A/B segment.

Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oudgrinning smiley.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-10-2012 22:48 door michel1975.
haha, ben ook pas 17, dus de wereld van auto's heeft nog genoeg geheimen.
en die kan ik allemaal nog gaan ontdekken
Lekker gevarieerd wagenpark. thumbs up Hou ik wel van.

Mazda en Polo doen mij niet zoveel, maar die SEC zeker wel. Wat een prachtbak, helemaal als hij origineel is.
Inderdaad een heel fraai gelijnde auto, die Mercedes SEC. thumbs up
Vindt die mercedes egt stoer model en ziet er nog goed uit thumbs up,Doet me denken aan zo'n dictator auto!
Quote
Jordan Vd Heide
Doet me denken aan zo'n dictator auto!

En dat vind je stoer? eye rolling smiley
Quote
Michel1975
Voel me opeens oud

Als je nick je geboortedatum is..troost je dan ben ik ouder....................big smile smiley
Maar even over de Peauleau, ik heb in een 3cil diesel gereden (het vorige model) maar wat een klein berggeitje en dan nog met een gezin van 4 en 2 koffers gewoon gaan.............big smile smiley
Ik vind die polo ook mooi hoor, nette auto's. thumbs up
Quote
JW01 (vanaf een Appel)
Quote
Jordan Vd Heide
Doet me denken aan zo'n dictator auto!

En dat vind je stoer? eye rolling smiley
Ik vind een 600 Pullman ook wel stoercool smiley Denk dat je hem zo moet opvattengrinning smiley

Quote
Joël D.
Lekker gevarieerd wagenpark. thumbs up Hou ik wel van.

Mazda en Polo doen mij niet zoveel, maar die SEC zeker wel. Wat een prachtbak, helemaal als hij origineel is.
626 doet mij ook niets maar is wel retepraktischgrinning smiley Want vooruit te branden is dat hok niet maar daarom rijdt mijn vrouw er ook in.cool smiley

Quote
Icebrain
Quote
Michel1975
Voel me opeens oud

Als je nick je geboortedatum is..troost je dan ben ik ouder....................big smile smiley
Maar even over de Peauleau, ik heb in een 3cil diesel gereden (het vorige model) maar wat een klein berggeitje en dan nog met een gezin van 4 en 2 koffers gewoon gaan.............big smile smiley
Deze mocht met krap 500 km op de teller volgeladen met een vouwcaravan erachter naar Zuid-Frankrijk en gewoon gaan.grinning smiley Nick is idd. geboortejaar. Wel grappig voel me hardstikke jong maar merk aan steeds meer zaken dat ik toch echt ouder word. Helemaal als je dit soort antwoorden krijgt. grinning smiley

@ Def jouw Jag mag er ook zijn.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-10-2012 22:39 door michel1975.
Tja, dan wijk ik maar weer eens van de rest af. Ik ben namelijk zo iemand die deze Mazda wel mooi vindt.
Tweemaal heb ik bijna dit model gekocht... De laatste keer "verloor" hij echter van de Rover 75. Vorm voor functie, dus...

Die Benz is bruut, machtige kar. Maar ja, ik heb er zelf ook wel een paar gereden, helaas niet met zo'n machinekamervulling! winking smiley

De Polo, ach ja, de Polo. Qua model heeft-ie wel wat, maar niet genoeg om hem te willen hebben. Te weinig eh Lebensraum... tongue sticking out smiley


Eigenlijk doen wij net omgekeerd. Jij klein bakkie als daily driver en een bak van hier tot het eind van de straat voor de lol.
Ik een forse Passat Variant voor het reguliere vervoer en een Frans karretje van 3,5 meter kort pour le plaiser et loisir. cool smiley
Quote
michel1975
Quote
Nissan GT-R, awesome
wat een bak zeg, dat ding. die mercedes, nog nooit van gehoord, maar WAUW eye popping smiley

nou ja, en die polo, je mist er niks aan, het rijdt erg goed, zit goed in elkaar, en is erg zuinig.
het is een goede auto, en idd, hij is absoluut niet lelijk.

ik zou hem nooit kopen, maar het is een goede auto.

Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oudgrinning smiley.

ik ben 16 en ik ken hem welbig smile smiley
Gave bak. Mooi dat hij zo origineel is.
Ik vind de polo ook wel mooi. Als ik een auto in het B-segment zou moeten kopen, zou het ook een polo worden waarschijnlijk.
En die mazda. Tja. Mooie uitvoering, maar daar houdt het dan ook wel mee op
Prachtige SEC thumbs up
Hoewel de SEL van de W126 mij nog meer kan bekoren, is dit ook zeker "one of my favorites" smiling smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-10-2012 12:36 door Rearwheel Driver.
Quote
michel1975
Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oudgrinning smiley.

Moet je voorstellen dat de jeugd nu in Nederland enkel alleen a labeltjes kent. Die weten straks niet eens dat er ook 6,8 of 12 cilinders bestaan. Deze hebben een poster van een Prius / opel ampere boven hun bed. (als ze dat al hebben tegenwoordig, want een auto is fout, vies en slecht)
Quote
Gullwing
Quote
michel1975
Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oudgrinning smiley.

Moet je voorstellen dat de jeugd nu in Nederland enkel alleen a labeltjes kent. Die weten straks niet eens dat er ook 6,8 of 12 cilinders bestaan. Deze hebben een poster van een Prius / opel ampere boven hun bed. (als ze dat al hebben tegenwoordig, want een auto is fout, vies en slecht)

goh nou niet lullig gaan doen he?
ik zeg alleen dat ik deze auto niet ken, dat wil niet zeggen dat ik niet weet dat er merken als Aston-Martin, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Alfa-Romeo, Pagani, Lotus, Mclaren, Mercedes AMG, Caterham, Ginetta, en ga zo maar door bestaan.

boven mijn bed hangt een poster van een Nissan GT-R, een Lamborghini Aventador en Reventon, een A-M DBS, en een Renault F1 uit 2008.
in de kast is het langzaamste model een Renault 4, 16, en Laguna, Kangoo, en clio.
de rest heeft een V6 of hoger (als echt model)

Prius? houd alsjeblieft op.
ik ben en blijf een petrolhead, dus als ik dan een auto niet ken, wil dat nog niet zeggen dat ik alleen het 0 en 14% bijtellings segment ken.
Die SEC is geweldig! Prachtig model en nog origineel Nederlands ook! De Polo vind ik wat minder (eigenlijk alleen de motor), maar ik herken zeker dat de lage bijtelling wat meer ruimte schept voor een hobby-auto.
En die Mazda, sja... Ruim, en met lederen bekleding. Dat laatste moet misschien wel de USP zijn voor dit exemplaar. Waarom overigens de caravan achter de Polo en niet achter de 626?
Quote
Barri
Die SEC is geweldig! Prachtig model en nog origineel Nederlands ook! De Polo vind ik wat minder (eigenlijk alleen de motor), maar ik herken zeker dat de lage bijtelling wat meer ruimte schept voor een hobby-auto.
En die Mazda, sja... Ruim, en met lederen bekleding. Dat laatste moet misschien wel de USP zijn voor dit exemplaar. Waarom overigens de caravan achter de Polo en niet achter de 626?
Hij heeft ook achter de 626 gehangen. Sterker nog bijna 3 jaar geleden wisselde ik van baan en daar zat geen leaseauto bij. Mijn vrouw reed in een Seicento en deze heeft toen kortstondig als familieauto gediendgrinning smiley. Vlak voor de vakantie heb ik speciaal de Mazda gekocht als 'tussen'auto om de vouwcaravan te trekken. Na de vakantie zou ik hem weer wegdoen. Alleen de auto beviel dusdanig en de veiligheid van een Seicento liet toch wel wat te wensen over. Daarop hebben we de Seicento weggedaan en de 626 als tweede (derde) auto gehouden. De Polo kan de vouwcaravan prima trekken en Nederlander als we waren was de keus tussen een zuinige diesel met tankkaart en een eigenlijk best zuinige 626. Die keus was niet heel moeilijk. Dus vandaar.

Nu voldoen beide auto's niet meer als trekauto tenzij we de vouwcaravan voor een weekendje pakken want ze trekken helaas geen Tabbertgrinning smiley

Quote
Nissan GT-R, awesome
Quote
Gullwing
Quote
michel1975
Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oudgrinning smiley.

Moet je voorstellen dat de jeugd nu in Nederland enkel alleen a labeltjes kent. Die weten straks niet eens dat er ook 6,8 of 12 cilinders bestaan. Deze hebben een poster van een Prius / opel ampere boven hun bed. (als ze dat al hebben tegenwoordig, want een auto is fout, vies en slecht)

goh nou niet lullig gaan doen he?
ik zeg alleen dat ik deze auto niet ken, dat wil niet zeggen dat ik niet weet dat er merken als Aston-Martin, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Alfa-Romeo, Pagani, Lotus, Mclaren, Mercedes AMG, Caterham, Ginetta, en ga zo maar door bestaan.

boven mijn bed hangt een poster van een Nissan GT-R, een Lamborghini Aventador en Reventon, een A-M DBS, en een Renault F1 uit 2008.
in de kast is het langzaamste model een Renault 4, 16, en Laguna, Kangoo, en clio.
de rest heeft een V6 of hoger (als echt model)

Prius? houd alsjeblieft op.
ik ben en blijf een petrolhead, dus als ik dan een auto niet ken, wil dat nog niet zeggen dat ik alleen het 0 en 14% bijtellings segment ken.
Wat Gullwing denk wil zeggen is dat er 'vroeger' niet naar een cylinder meer of minder werd gekeken. Hooguit tijdens de oliecrisis destijds. Maar tegenwoordig is het bijna alleen nog maar A-label wat de klok slaat(Even gechargeerd maar daar komt het denk op neer. Correct me if I'm wrong Gullwing).
Quote

en Nederlander als we waren was de keus tussen een zuinige diesel met tankkaart en een eigenlijk best zuinige 626. Die keus was niet heel moeilijk. Dus vandaar.
thumbs up dat vermoeden had ik al! smiling smiley

Quote

Vlak voor de vakantie heb ik speciaal de Mazda gekocht als 'tussen'auto om de vouwcaravan te trekken.
Haha, mooi!
Quote
michel1975
Quote
Barri
Die SEC is geweldig! Prachtig model en nog origineel Nederlands ook! De Polo vind ik wat minder (eigenlijk alleen de motor), maar ik herken zeker dat de lage bijtelling wat meer ruimte schept voor een hobby-auto.
En die Mazda, sja... Ruim, en met lederen bekleding. Dat laatste moet misschien wel de USP zijn voor dit exemplaar. Waarom overigens de caravan achter de Polo en niet achter de 626?
Hij heeft ook achter de 626 gehangen. Sterker nog bijna 3 jaar geleden wisselde ik van baan en daar zat geen leaseauto bij. Mijn vrouw reed in een Seicento en deze heeft toen kortstondig als familieauto gediendgrinning smiley. Vlak voor de vakantie heb ik speciaal de Mazda gekocht als 'tussen'auto om de vouwcaravan te trekken. Na de vakantie zou ik hem weer wegdoen. Alleen de auto beviel dusdanig en de veiligheid van een Seicento liet toch wel wat te wensen over. Daarop hebben we de Seicento weggedaan en de 626 als tweede (derde) auto gehouden. De Polo kan de vouwcaravan prima trekken en Nederlander als we waren was de keus tussen een zuinige diesel met tankkaart en een eigenlijk best zuinige 626. Die keus was niet heel moeilijk. Dus vandaar.

Nu voldoen beide auto's niet meer als trekauto tenzij we de vouwcaravan voor een weekendje pakken want ze trekken helaas geen Tabbertgrinning smiley

Quote
Nissan GT-R, awesome
Quote
Gullwing
Quote
michel1975
Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oudgrinning smiley.

Moet je voorstellen dat de jeugd nu in Nederland enkel alleen a labeltjes kent. Die weten straks niet eens dat er ook 6,8 of 12 cilinders bestaan. Deze hebben een poster van een Prius / opel ampere boven hun bed. (als ze dat al hebben tegenwoordig, want een auto is fout, vies en slecht)

goh nou niet lullig gaan doen he?
ik zeg alleen dat ik deze auto niet ken, dat wil niet zeggen dat ik niet weet dat er merken als Aston-Martin, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Alfa-Romeo, Pagani, Lotus, Mclaren, Mercedes AMG, Caterham, Ginetta, en ga zo maar door bestaan.

boven mijn bed hangt een poster van een Nissan GT-R, een Lamborghini Aventador en Reventon, een A-M DBS, en een Renault F1 uit 2008.
in de kast is het langzaamste model een Renault 4, 16, en Laguna, Kangoo, en clio.
de rest heeft een V6 of hoger (als echt model)

Prius? houd alsjeblieft op.
ik ben en blijf een petrolhead, dus als ik dan een auto niet ken, wil dat nog niet zeggen dat ik alleen het 0 en 14% bijtellings segment ken.
Wat Gullwing denk wil zeggen is dat er 'vroeger' niet naar een cylinder meer of minder werd gekeken. Hooguit tijdens de oliecrisis destijds. Maar tegenwoordig is het bijna alleen nog maar A-label wat de klok slaat(Even gechargeerd maar daar komt het denk op neer. Correct me if I'm wrong Gullwing).

dat weet ik ook wel.
toch denk ik dat je als petrolhead/ autofanaat toch minimaal een Twingo RS wil, of iets uit dat segment.
en als je auto's niet als hobby hebt, maar autorijden wel leuk vindt.
misschien dan wel, ja, maar dan gaan we denk ik meer in de richting van de Polo blueGT.
en als je auto's niks vindt, maar het milieu wel.
ja dan hangt er een paard, want dat elektrische spul is stukken vervuilender dan jouw Mercedes.
Ruim een jaar na dato maar weer eens een update.
De Polo heeft helaas na (wederom) wisseling van baan het veld moeten ruimen.
Als tussenpaus is dit 'hok' nog even voorbij gekomen.



Was net even te veel autoliefhebber om in zo'n oud gebakkie rond te rijden. Zelfs mijn vrouw wilde niet dood gevonden worden in mijn oerdegelijke V40 full options(NOT!!!!) inclusief tokkie-foliegrinning smiley. Dus de V40 moest het veld weer ruimen en de SEC werd voor het dagelijks verkeer ingezet. Iedere kilometer is een genot maar met zijn twee deuren en puntgave velours interieur met een opgroeiend kind en een hond zijn geen ideale combinatie. Dus na veel twijfel toch op zoek gegaan naar een vervanger voor de SEC. Nog wel aan het twijfelen gebracht na een weekje Ardennen. Wat rijdt die SEC heerlijk. Zelden een auto op hoge snelheid met zoveel souplesse en comfort gereden. Een Grand Turismo pur sang. En als pakezel toch beter geschikt dan gedacht. Wat kan die achterbak veel hebben. Het afscheid straks gaat zwaar vallen. Hij gaat zeker gemist worden.
En dan nu zijn opvolger. Veel eisen waren er niet.smiling bouncing smiley

Hij moest ruim zijn
Hij moest niet alledaags zijn
Hij moest leren bekleding hebben
Hij moest een (grote) caravan kunnen trekken(dus speciaal voor GW met trekhaak)grinning smiley
Hij moest een schuifmans hebben
Hij moest airco hebben
Hij moest cruise control hebben
Etc.
En dit alles voor het liefst voor weinig mogelijk.

Alleen het laatste is niet gelukt volgens mijn vrouwgrinning smiley

De opvolger voor de SEC is een Range Rover Classic LSE geworden.
De RR staat nu bij een plaatwerker. Roestvrije Range Rover Classics zijn gewoonweg niet meer te vinden.
Dus dan maar een goeie basis zoeken en zelf roestvrij laten maken. Overigens in goed overleg met de verkopende partij.
Als het nodige laswerk gedaan is zal de auto richting Gosliga vertrekken en daar twee weekjes logeren voor een Dinitrol behandeling.
Om er in ieder geval voor te zorgen dat deze RR voorlopig roestvrij blijft.



Nu nog even genieten van de SEC de resterende weken. Gister nog even uitgelaten op de Oberhausen Straight. Glimlach van oor tot oor. Dan is de RR met de CW waarde van een zeecontainer toch wel wat anders.grinning smiley
Zo'n ramp is een V40 toch niet? Maar een lekker lompe oude Range Rover is natuurlijk wel net een stukje leuker. winking smiley

Veel plezier ermee! thumbs up
Quote
michel1975
Nu nog even genieten van de SEC de resterende weken. Gister nog even uitgelaten op de Oberhausen Straight. Glimlach van oor tot oor.

Hoe kwam je daar zo verzeild? Is niet echt in de buurt van je woonplaats. Heerhugowaard toch?
Potverdikkie: een originele NL geleverde RR Classic LSE...thumbs up

En dan ook nog in de allermooiste kleur met schitterende bijpassende velgen en zonder 'softdash'. Kwijl!

Ik heb zelf de afgelopen weken een aantal foto's ingescand van auto's uit mijn jeugd. Dit was de RR van mijn pa begin jaren 90:



Quote
Zemelaar
Quote
michel1975
Nu nog even genieten van de SEC de resterende weken. Gister nog even uitgelaten op de Oberhausen Straight. Glimlach van oor tot oor.

Hoe kwam je daar zo verzeild? Is niet echt in de buurt van je woonplaats. Heerhugowaard toch?
Moeders wilde naar een kerstmarkt. Dan maar het aangename met het onaangename verenigen. Na het weekje sturen in de Ardennen laat ik geen moment onbenut om de SEC de sporen te geven.

@Smarter ik wist dat er 1 poster was die vroeger ook RR gereden had. de foto van de Rover icm de RR stond volgens mij in jouw topic toch?

@Dakloos de V40 is idd wat gechargeerd maar dit was echt een hok. Was nie duur niegrinning smiley



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-12-2013 22:48 door michel1975.
@michel1975: Mijn pa heeft vroeger RR gereden, ikzelf helaas niet. Ik heb er wel mooie jeugdherinneringen aan. De Rover P5 ervoor was ook van ons.

Wel op tijd tanken met zo'n RR...



Ja, dat ben ik, ca. 20 jaar geleden.
Sodeju, áls een Range Rover Classic, dan toch déze. thumbs up Prachtige kleur en uitvoering, en het feit dat 'ie orgineel NL is, is wel een kers op de taart. Mooi man. Hoop dat je er veel plezier van gaat beleven.

Een foto met de Tabbert erachter zie ik t.z.t. graag tegemoet. grinning smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-12-2013 23:04 door TYN.
Quote
smarter
@michel1975: Mijn pa heeft vroeger RR gereden, ikzelf helaas niet. Ik heb er wel mooie jeugdherinneringen aan. De Rover P5 ervoor was ook van ons.

Wel op tijd tanken met zo'n RR...


Ja, dat ben ik, ca. 20 jaar geleden.
Dat bedoelde ik ook. Volgens mij stond de foto van die p5 in jouw topic. Wist alleen niet meer bij wie dat was.

Leuke sfeerimpressie die foto met die oranje Holtcamper ernaast,thumbs up

@TYN heb kennelijk een zwak voor originele Nederlanderswinking smiley Wederom toeval maar inderdaad een leuke bijkomstigheid.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-12-2013 23:07 door michel1975.
Ziet er knap uit.
Wel benieuwd hoe de Range zal bevallen na de SEC. Het zijn 2 totaal verschillende auto's, hebben eigenlijk niets met elkaar gemeen, en je zult m.b.t. de RR vergevingsgezinder moeten zijn dan m.b.t. de SEC.

Kijkende naar je wensenlijstje had ik de SEC ingeruild op een 500 of 560SEL, een meer voor de hand liggende keuze, maar respect dat je het aangedurfd hebt om juist voor deze Brit te kiezen thumbs up.
Ik kan er naar blijven kijken, wat een pracht exemplaar, Michel! thumbs up
Quote
michel1975
Leuke sfeerimpressie die foto met die oranje Holtcamper ernaast,thumbs up

Als jouw nickname verwijst naar je geboortejaar, schelen we maar 1 jaartje. Ik ben van '74. Dat we dan dezelfde dingen herkennen is dan haast voorspelbaar.

Het feit dat we beiden een Golf 1 cabrio (gehad) hebben en de W126 mijn favoriete Benz is, is dan niet meer dan een logisch gevolg. smiling smiley
Quote
R W D
Ziet er knap uit.
Wel benieuwd hoe de Range zal bevallen na de SEC. Het zijn 2 totaal verschillende auto's, hebben eigenlijk niets met elkaar gemeen, en je zult m.b.t. de RR vergevingsgezinder moeten zijn dan m.b.t. de SEC.

Kijkende naar je wensenlijstje had ik de SEC ingeruild op een 500 of 560SEL, een meer voor de hand liggende keuze, maar respect dat je het aangedurfd hebt om juist voor deze Brit te kiezen thumbs up.
Wat betreft vergevingsgezindheid zal er inderdaad wel wat 'gevraagd' worden calculeer ik zo in. Inderdaad twee compleet verschillende auto's Ook min of meer bewust geweest. De w140 heeft ook op de shortlist gestaan maar dat vond ik teveel hetzelfde voor nu. Misschien straks als vervanger voor de 626.

Quote
smarter
Ik kan er naar blijven kijken, wat een pracht exemplaar, Michel! thumbs up
Dank voor alle leuke reacties.
In ieder geval ruimte zat op de achterbank op de SEL onder de RR'sgrinning smiley

Quote
michel1975
De w140 heeft ook op de shortlist gestaan maar dat vond ik teveel hetzelfde voor nu. Misschien straks als vervanger voor de 626.

Een opmerking tussen neus en lippen door. Maar realiseer je je wel wat je hier zegt? Met een Range Rover Classic én een W140 (én een Tabbert) word je voor mij de ongekroonde koning van het AW-forum. smileys with beer
Man man wat een hok, toch een beetje de BMW X6 van de jaren 80.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-12-2013 00:14 door Gullwing.
Quote
Gullwing
Man man wat een hok, toch een beetje de BMW X6 van de jaren 80.

Ik zou dat als een compliment opvatten...

Mooie RR. In tegenstellng tot de SEC zit je echt op de bok.
Je zit wel lekker in de kijkerd zo met die lage ruitlijn grinning smiley
Wat een gave Range Rover zeg! Mooie opvolger van de SEC. Vooral de kenner ziet wat er zo bijzonder aan is. Ik ben uitermate benieuwd naar meer foto's! thumbs up
Gepaste kleding is eigenlijk een vereiste in deze auto......

Quote
michel1975
In ieder geval ruimte zat op de achterbank op de SEL onder de RR'sgrinning smiley


Je kunt er gewoon tussen liggen slapen! grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.