Timo / Peugeot 306 Cabriolet (2001)

Gepost door Timo 
Joep83
Mij gaat het om het interieur, dashboard, deuren en bumpers...

Heb ze gemaild. kan nu nl. niet telefoneren...

Hopelijk hebben ze 'm nog.

Ah oke. Dat zijn grotendeels de goeie delen winking smiley Ik hoop voor je dat ze 'm inderdaad nog hebben.
Zo jij hebt aardig wat auto's versleten de afgelopen 2 jaar! Het trieste beeld van je eerste Rover afgevoerd op een trailer ligt nog vers in mijn geheugen. Hopelijk heb je met deze meer geluk. Het blijft in elk geval een bijzonder smaakvol model, een van de fraaiste ontwerpen uit de jaren 90. Heb er zelf ook vaak naar gekeken maar is nooit een serieuze kanshebber geweest voor mij. Was hij maar met Honda motoren geleverd: met de 1.5 VTEC bijvoorbeeld zou het een perfecte auto zijn geweest!

Ga je de airco nog laten maken of laat je het zo? Bij mijn Mazda is ook de airco stuk (waarschijnlijk de pomp) maar heb daardoor een aardige korting kunnen afdingen. Ik denk wel dat ik hem laat maken afhankelijk van hoe hij in maart door de APK komt...
Ik kijk het ook even aan. Hij (of, indien de Dame, zij) moet in februari voor de apk, als dat niet te duur wordt ga ik ook naar de airco laten kijken. Met een beetje geluk hoeft ie alleen bijgevuld te worden, maar aangezien ik behalve in de Lancia nooit eerder airco gehad heb zal ik het voorlopig niet missen. En de zomer loopt op z'n einde, dus nodig is het ook niet.

De eerste aanpassingen zijn overigens een feit. Kleine aanpassingen, maar wel essentieel. Met name dit gedrocht stoorde ik me ontzettend aan:

De vorige eigenaar was, aan het chromen opschrift te zien, ongetwijfeld een Rover-liefhebber maar dit ziet er toch niet uit. Gelukkig had ik nog iets liggen van de vorige Rover:

De oplettende kijker heeft ze misschien al gespot, maar er zijn ergens in de kofferbak ook twee losse speakers te zien. Die heb ik naast de hoedenplank erin gezet, waar twee aansluitpunten zitten. Niet alleen ziet het er op deze manier een stuk beter uit dan eerst, er zijn meer voordelen: 1) deze hoedenplank is origineel dus de koffklep sluit beter, 2) het geluid is een stuk gebalanceerder door de hele auto heen in plaats van alleen een dreun van achteren en 3) het scheelt ook een paar kilo. De oude plank was ontzettend zwaar door een dikke homp mdf waar de speakers in zaten.

Daarnaast was ik ook geen fan van de kentekenhouder die achterop zat. Die was een soort dubieus geel-wit. Is dus vervangen, en wel voor de enige garage-reclame die een plek op m'n auto verdient.

Er zitten nog wat andere sjakie-accesoires op die er vanaf moeten en ik wil originele Rover-logootjes achterop plaatsen, maar die dingen stoor ik me minder aan. Komt op z'n tijd dus wel. Volgende stap: auto wassen en foto's maken. Als ik tijd heb. En een goede camera.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-09-2014 18:01 door .Timo.
Nice. Kleur van letters op kentekenplaathouder matchen met de auto!
Charme noemen ze dat, een auto die elke 20.000 km rijp is voor de sloop. Geef mij de charme van een Corolla maar die ik gewoon een paar jaar kan rijden zonder noemenswaardige dingen.

Verder wel respect voor je originele auto-keuzethumbs up Een verademing voor het straatbeeld
Ik besefte me net dat ik nog helemaal geen fatsoenlijke foto's geplaatst heb en dat ik inmiddels alweer zo'n vier maanden in de Rover rijd, en dat allemaal probleemloos. Een paar weken geleden is de auto bovendien zonder op- of aanmerkingen goedgekeurd. Dus tijd voor een kleine foto-update!

Op Marktplaats heb ik voor het kapitale bedrag van 50 euro een set velgen met winterbanden gekocht. Oke, de banden kunnen alleen deze winter nog mee, maar zelfs al zouden alleen de velgen bruikbaar zijn is het nog een mooie deal. Eigenlijk vind ik deze velgen nog mooier ook. Aanschouw:

Ja, ik was nogal zwaar beladen op die foto. Met een goede reden: ik ben verhuisd! Daarom tot slot een foto van de stad waar ik de komende maanden samen met de Rover zal verblijven:

Inderdaad: groeten uit Berlijn! big smile smiley
Gaaf, Berlijn! Leuke stad!! thumbs up
Die winterwielen was wel echt een topkoopje zeg! Dat vind je bij een VW Golf niet voor dat geld big smile smiley
Hey, tof joh! Wat ga je daar doen?

Mooie foto's ook. Erg leuke auto! thumbs up
Wat een fantastische stad is het, ik ben er verliefd op. Daar gaat de 306 zijn steven komend jaar ook nog wel naartoe wenden. En die winterset is inderdaad fraaier dan de zomerset: ik zou wisselen.
Wat een prachtige velgen! 5 tientjes!
En Berlijn is erg gaaf. Daar zou wel willen wonen....met zijn boeiende geschiedenis. En FC Union natuurlijk.
Veel geluk!
Tof! Waarom Berlijn inderdaad smiling bouncing smiley.

Mooie bak!
Bedankt!

Ik ben ook heel blij met de velgen big smile smiley Wil inderdaad wisselen, maar dat komt wel als ik nieuwe winterbanden ga kopen volgend jaar. En als ik die andere velgen in de buurt heb om de banden daarvan over te kunnen zetten. Lastig, lastig.

Waarom Berlijn? Ik ben een paar maanden geleden afgestudeerd maar het is echt heel lastig om in mijn vakgebied (stedenbouw) een fatsoenlijke baan te vinden. Zat dus op allerlei shitty baantjes te solliciteren om maar een inkomen te hebben, en Berlijn was een stad waar ik al een paar jaar voor langere tijd heen zou willen gaan omdat het zo'n ontzettend gave stad is. Dus toen ik een vacature voor een Nederlandstalige baan zag was het 1+1=solliciteren. En dat ging goed grinning smiley

Het werk zelf is niet heel spectaculair en totaal niet studiegerelateerd, maar ik zit wél mooi in Berlijn big smile smiley Dus nu blijf ik in ieder geval een paar maanden hier, en kan ik tegelijk nadenken over wat ik hierna wil gaan doen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-12-2014 19:52 door .Timo.
Ai, da's een flinke tijd sinds de laatste update hier. En het is allemaal een beetje anders gelopen dan van tevoren verwacht. Die 'paar maanden in Berlijn' uit de vorige post? Niet gelukt, ik zit er nu nog steeds. Voorlopig nog geen plan om weg te gaan, het blijft een fantastische stad grinning smiley

De Rover heeft zich sinds de laatste post nog een paar maanden goed bewezen, maar tijdens een van de ritten naar NL heeft de koppeling het begeven. Gelukkig vlakbij waar m'n ouders wonen, dus heb hem bij hen kunnen stallen. Inmiddels is de apk ook verlopen, en zouden de kosten voor een nieuwe koppeling én het APK-klaar maken flink in de papieren lopen. Rover heeft daarom de afgelopen maanden voor tuinornament gespeeld, tot ik eindelijk kon beslissen wat ik wilde.

Want tja, met de zomer (lees: festivals) op komst en de regelmatige trips Berlijn <> Nederland is het toch wel fijn om eigen vervoer te hebben. En uiteindelijk bleek het verstandiger om hier iets anders te kopen, dan om de Rover te repareren.

Helaas, geen AMC Pacer. Wel de Peugeot 306 die er achter staat winking smiley

En dat zijn gelijk de enige twee foto's die ik tot nu toe heb. Wat facts and figures:

- De auto was voorheen van een oude dame (*1923) die de 306 in 1994 nieuw gekocht heeft, ik ben nu de tweede eigenaar. Wel heeft de dame haar sporen nogal achtergelaten: het ding zit onder de deuken en krassen. Wat op zich niet heel erg is als je midden in een stad woont, is toch niet te voorkomen. Motorisch en qua interieur is de auto wel perfect onderhouden.
- In 22 jaar heeft de 306 slechts 107.000 km gereden. Net ingereden dus. Daarbij is er op onderhoud niet bespaard. Zo is de distributieriem in november vorig jaar vernieuwd, en is de 306 apk (of nouja, tüv) gekeurd tot 11/2017.
- De uitrusting is top of the line, de oude dame had het niet verkeerd. Elektrisch bedienbare ramen en spiegels, een elektrisch bedienbaar schuif-/kanteldak, airconditioning en een volledig lederen interieur dat eruit ziet alsof het er vorig jaar is ingezet. Zo afgeleefd als de auto er van buiten uitziet, zo mooi is hij van binnen. Ook een extra set stalen velgen met nagenoeg nieuwe winterbanden erbij gekregen.
- De wegenbelasting is een shocking 120 euro. Per jaar. En een parkeervergunning voor de binnenstad? 20 euro. Voor twee jaar. Eat that, Amsterdam.

Heb helaas nog geen tijd gehad voor een set fatsoenlijke foto's, maar dat komt binnenkort wel. Overmorgen rijd ik ermee naar Nederland, de eerste lange tocht. Ergens altijd spannend met een oud barrel stuk karakter, maar ik heb er vertrouwen in dat het probleemloos gaat.

Groot nadeel: gele koplampen zijn hier verboden sad smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-04-2016 22:51 door .Timo.
Wat jammer van je Rover sad smiley Een 306 is echter ook een fraaie auto en zeker zo'n eerste serie zie ik niet veel meer.
Opzich leuk toch, en lekker bezig vooral. Zijn inderdaad leuke auto's al zal een mooi setje LM de auto al een stuk doen opknappen.
Balen dat de rover weer exit is. sad smiley

Wel vind ik het superleuk dat je weer een leeuw rijdt! Je hebt ons nu helemaal lekker gemaakt over het interieur, dus ik verwacht een paar mooie foto's van de binnenkant! smiling bouncing smiley
Ben ook benieuwd naar foto's van het interieur! Volgens mij is het een 306 van vóór de facelift, dus zonder airbags, heb ik dat goed? Zit er een 1.4 of een 1.6 motor in? Ik heb zelf een 306 XS 1.4 gehad, 3-deurs, grijs metaal. Fijne auto met een uitstekende wegligging.
@Nissan: Lichtmetaal zou hem zeker goed doen, maar ik weet niet of ik daarnaar op zoek wil gaan. Kost weer geld en zo grinning smiley Denk dat ik met een set originele wieldoppen ook al vrij tevreden ben, en die zijn voor aanzienlijk minder te vinden. Maar goed, dat zeg ik nu. Wie weet hoe het over een paar maanden is.

@Jacob: Als ik onderweg naar of ergens in NL een goeie locatie tegenkom worden er zeker wat foto's gemaakt! En anders na terugkomst hier smiling smiley

@speedtouch: Het is inderdaad een Phase 1, maar die van mij heeft wel een airbag in het stuur, ook al zou dat volgens Carbase pas twee jaar later standaard geleverd worden. Apart.

Het is een 1.6, met 90pk. Geen snelheidswonder maar inderdaad wel een uitstekende wegligging, en rap genoeg voor normaal gebruik.
Och passen veel setjes op. Ik kan je niet zeggen hoe blij ik ben dat ik er LM onder heb gelegd. Nu had ik wel geluk met de banden die erop lagen. Dus dat was weer een meevaller.
Hij verdient het haast om van buiten opgeknapt te worden, als ik dat zo lees!
Slimme update! Niet per se leuk, al is een 306 natuurlijk altijd oké. Houd je de Rover nog aan voor beter tijden, of geef je 'm een zetje?

Wat de 306 betreft: die ziet er zelfs op deze foto's al vrij gehavend uit. Die lap je niet zomaar eventjes op. Een setje nette doppen zou 'm goed doen, als je de wel erg suffe wieldeksels die mijn rode ooit sierden maar achterwege laat...

Zwart staal is beter dan die suffe doppen winking smiley

Het scherm linksachter wat je hier ziet is met afstand het meest gehavende stuk van de auto, daar is iemand een keer flink langsheen geschampt. Vorige eigenaar had een schatting voor reparatie laten maken, dat zou op 400 tot 500 euro uitkomen. Misschien leuk voor de lange termijn, want qua kilometerstand is hij net ingereden. Kijken hoe erg ik me eraan ga storen.

De rest is, op wat oppervlakkige dingen na, wel in orde en ik denk dat een goeie poetsbeurt ook wonderen doet. En van binnen zie je verder niet hoe het eruit ziet tongue sticking out smiley

De Rover krijgt waarschijnlijk een nieuwe eigenaar een vroegtijdig einde. Helaas, maar wel het verstandigst.
Leuk: Berlijn. Ook leuk: In Duitsland wonen en een Franse auto rijden. Zit er überhaupt wel een Peugeot-garage in Berlijn? grinning smiley
Ik sluit me overigens aan bij mijn voorgangers: kom maar eens met wat (betere) (interieur-) foto's!

Goede reis!
Van de eerste eigenaar, nota bene een dame uit 1923... Je treft het wel. Zeker als ik hoor in welke staat het interieur is en welke opties het heeft. De grijze kleur, deuken en krassen op een oude auto in een metropool: ik zou de stalen velgen houden, zonder wieldoppen. Vind het zo ook wel iets hebben. Hoe dan ook: veel (rij)plezier er van.
Liever die duffe originele doppen dan zwart staal wat mij betreft.
Bij gebrek aan fatsoenlijke foto's aan Timo zijn zijde, is mijn hulp ingeroepen. Toevallig ben ik ook in Berlijn dus een korte tête-à-tête was zo geregeld. De Peug is een geweldige auto en erg luxe uitgevoerd, vooral voor z'n tijd. De auto heeft heel veel deuken karakter en de grijstint is best bijzonder. Helaas zitten de zwarte velgen er nog onder, maar ik weet waar de auto de komende dagen geparkeerd staat, dus wellicht ga ik er nog even langs met een spuitbusje zilvergrijze verf. big smile smiley

Damn, zo luxe uitgevoerd verwacht je 'm inderdaad niet als je 'm zo ziet staan! Toch blijft het een mooie 306 smileys with beer

Met dat zilvergrijs ziet 'ie er ook een heel stuk moderner uit thumbs up
RobEU
Helaas zitten de zwarte velgen er nog onder, maar ik weet waar de auto de komende dagen geparkeerd staat, dus wellicht ga ik er nog even langs met een spuitbusje zilvergrijze verf. big smile smiley
Als je het maar laat moody smiley winking smiley Korte meeting maar goed om je even gesproken te hebben! Fijn ook dat jij wél foto's kan maken grinning smiley

Dan, nu ik er toch ben, gelijk maar inhoudelijk een update. Na aankoop moest er ik een liter olie (of twee) in gooien omdat het peil wel heel laag stond. Was even bang dat dat een gewoonte zou worden, maar daarna heb ik niet meer hoeven bijvullen. Inmiddels heb ik de auto 5 maanden en heb ik er zo'n 6500 km mee gereden. Tot nu toe allemaal probleemloos, hij bevalt perfect.

Ik ben de komende 1,5 week niet thuis maar daarna zal ik toch eens kijken of ik interieurfoto's kan maken, want de reden dat ik juist deze 306 gekocht heb zie je op bovenstaande foto's niet. Rob, waarom heb je niet gelijk een complete fotoserie gemaakt? grinning smiley
welke motor zit er in die XT? 1.4 of 1.6?

Foto's van dat luxe interieur? Ik heb een keer in zo'n leren uitvoering gezeten, ik kan me herinneren dat die stoelen maar wat lekker zaten!

Inderdaad, met die zwarte velgen geeft zo'n winterbanden gevoel haha... staal zal hem goed staan, ik dacht opeens aan de 106 Rallye, met gespoten stalen velgen.
.Timo

Ik ben de komende 1,5 week niet thuis maar daarna zal ik toch eens kijken of ik interieurfoto's kan maken, want de reden dat ik juist deze 306 gekocht heb zie je op bovenstaande foto's niet. Rob, waarom heb je niet gelijk een complete fotoserie gemaakt? grinning smiley

Omdat jij maar 14 seconden tijd had!
Heb je trouwens een bericht getypt vanuit Portugal? Snelle vlucht gehad!

@lvdm,
Een 1.6 brult er onder de kap, en dat ding ziet er verdomd netjes uit. Timo en ik hebben er bijna 3 seconden met veel interesse naar gekeken. Al snel concludeerden we beiden dat we geen idee hadden waarnaar we aan het kijken waren. big smile smiley
Nee, dat was op m'n tussenstop winking smiley Inmiddels heelhuids aangekomen in Lissabon. Er rijden hier nog heel veel 306-jes rond, en ben nu overtuigd dat ik er ook een set goeie velgen onder wil hebben. Zelfs 14" staat al prima. Of iets als dit.

Wit staal als op een Rallye vind ik fantastisch, maar daar is de 306 niet kleurig genoeg voor grinning smiley
Het kan wel .Timo.
Als RobEU nu even langs gaat met wat spuitbussen wit in plaats van zilver.....

Na de vakantie:

big smile smiley
haha precies wat ik in gedachten had! Dat ziet er toch geweldig uit?

Die 1.6 is een geweldig blok! Eerlijk gezegd vond ik het koppelverloop prettiger dan de 16-klepper die ze in de 307 gingen gebruiken. Boven de 200,000km kan je wat problemen krijgen, moet even nadenken wat dat ook weer was, olieverbruik of zo? Ik ben al weer enige tijd uit de PSA hoek weg...
Altai
Het kan wel .Timo.
Als RobEU nu even langs gaat met wat spuitbussen wit in plaats van zilver.....

Na de vakantie:

big smile smiley

Nice! Op welk vliegveld staat je bolide, Timo? Heb morgen wat tijd over voor m'n vlucht namelijk... big smile smiley
RobEU
.... Heb morgen wat tijd over voor m'n vlucht namelijk... big smile smiley

smileys with beer
thumbs up
Wel eerst even licht opschuren voor het beste resultaat Rob:
RobEU
Helaas zitten de zwarte velgen er nog onder, maar ik weet waar de auto de komende dagen geparkeerd staat, dus wellicht ga ik er nog even langs met een spuitbusje zilvergrijze verf. big smile smiley
Gelukkig heeft Rob zich ingehouden grinning smiley

Vandaag heb ik de 306 precies één jaar in bezit, in die tijd heb ik er 16.400 km mee gereden. Kilometerstand nu: 123.300km. Niet onaardig voor een auto van ruim 22 jaar oud. Eind november zijn de remschrijven en -blokken vóór vervangen, verder loopt het beestje probleemloos. Het is bijna saai. Onnodig te zeggen dat de 306 érg goed bevalt.

Goed, de velgen zijn dus nog steeds zwart. En de deuken het karakter zit er nog steeds op, ik heb er goed mee leren leven. En, omdat het na een jaar toch wel eens tijd wordt... de vorig jaar beloofde foto's (telefoonkwaliteit, onbewerkt, sorry):

Shit, vers gewassen komen de deuken nog sterker naar voren grinning smiley

Het interieur:

Mijn favoriete onderdeel:

En nog wat interieurplaatjes, omdat dat met afstand het mooiste van de auto is:

Achterbank heeft normaal hoofdsteunen, maar die liggen thuis. Had vlak hiervoor met neergeklapte achterbank gereden, er past ook verrassend veel in.

1994-radio:

Elektrisch verstelbare ramen en spiegels, en krassen levenservaring:

Goed, fotobelofte ingelost. Op naar een volgend probleemloos jaar smileys with beer
Die binnenkant ziet er toch wel heel erg mooi uit! Valt nog wel wat van te maken. winking smiley
Prachtig inderdaad! Da's zeker de meest luxe 306 die ik ooit heb gezien smileys with beer
Wat leuk Timo!

Gaaf interieur zeg! Prachtig! Leuke foto's!
Bevalt het nog steeds in Berlijn?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-04-2017 10:56 door Pjötr.
Dank, dank smiling smiley Ben er inderdaad erg blij mee hoe 'ie er van binnen bij staat.

Nico GTR
Die binnenkant ziet er toch wel heel erg mooi uit! Valt nog wel wat van te maken. winking smiley
Plan is om op lange termijn ook het exterieur aanpakken. Maar dat is voor later, dat zie je toch niet als je erin zit grinning smiley

Pjötr
Bevalt het nog steeds in Berlijn?
Yes, Berlijn blijft een toffe stad! Hoewel ik wel heb besloten om in juni terug naar Breda te verhuizen. Ben hier nog steeds graag, maar ik hoef er niet per se meer te wonen. Dus binnenkort tijd voor een nieuwe uitdaging big smile smiley

Er kwam laatst ook nog post binnen trouwens. Heb een tijdje terug een onvrijwillige fotoshoot gehad. En het is een erg matige foto geworden...

124km/u waar je 100 mag. Gelukkig hoef je hier geen nier te verkopen om je boete te kunnen betalen.
Leuk autootje en ik wist niet dat Peugeot's al zo luxe konden zijn in 1994 smiling bouncing smiley
Ik had al begrepen dat je weer terug naar het Bredase zou gaan. Blijft toch trekken he. winking smiley
Gaat de Peugeot eigenlijk met je mee?

Leuke foto trouwens! Van het interieur dan. winking smiley
Blijft leuk, 076 drinking smiley

Maar yes, de Peugeot gaat mee smiling smiley Natuurlijk staan de export-/importkosten niet in verhouding tot de waarde, maar tegelijk ga ik voor hetzelfde geld als deze 306 nooit zo'n luxe uitvoering met lage kilometerstand vinden. Dus ja, hij gaat mee. Alleen erger ik me nu al aan het importkenteken...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-04-2017 13:00 door .Timo.
Zo duur zal het niet zijn toch? Gewoon als verhuisgoed meenemen, apk kun je gewoon overnemen. Peanuts... uh... Erdnüsse!
RobEU
Gewoon als verhuisgoed meenemen
Is niet eens nodig, 't beestje is zo oud dat er sowieso geen BPM afgetikt hoeft te worden. Even kijken wat het makkelijkst is qua papierwerk.

In totaal gaat 't grapje naar schatting 250-300 euro kosten, wat inderdaad niet veel is. Maar de auto zelf was maar 1100 euro. De verhouding is zoek tongue sticking out smiley
Dat is nog best wat ja. Waar zitten die kosten dan in? Verhuisboedel heeft trouwens ook als nadeel dat je je auto volgens mij niet mag verkopen in de eerstvolgende 12 maanden.
Pfoe, heb je even? nut smiley Uitvoerkenteken aanvragen, speciale exportverzekering afsluiten (die belachelijk duur is), extra maand wegenbelasting aftikken, exportkentekens laten drukken. Dan naar Nederland rijden, auto aanmelden bij de RDW, in NL kentekenregister laten inschrijven en kentekencard aanvragen, een set gele platen laten maken. En dan zie ik ongetwijfeld nog iets over het hoofd.

Samenvatting: €€€€€
Dat klinkt inderdaad ingewikkeld.. Je zal er ongetwijfeld al onderzoek naar gedaan hebben.. toch even mijn idee 'droppen' winking smiley

Kan je het niet zodanig organiseren dat je op legale wijze met het huidig kenteken en verzekering de laatste rit maakt naar NL?
Dus, zeg maar, een paar dagen voordat je (ik neem aan..) huurperiode van je verblijfadres in DLD afloopt.. cq inschrijving in gemeente Berlijn.
Dan in NL aangekomen, vrijstelling voor BPM voor 14 dagen aanvraagt bij NL belastingdienst.
Binnen die 14 dagen regel jij een RDW keuring.

Dan is het wel zo dat jouw Duitse kentekenplaten en bewijs wordt ingenomen door de RDW.
Je kan dan een NL ééndagskenteken aanvragen.. voor op de keuringsdag.
Dan is het wel zaak de auto (formeel) ergens op eigen terrein te parkeren in afwachting van het daadwerkelijke NL kenteken.
Je kan dus een paar dagen niet auto rijden..

[www.rdw.nl]

[www.rdw.nl]

~~~~~ Ik denk dat het import kenteken nog wel eens mee kan vallen.. In de zomer zitten we ergens in de P serie, denk ik. Misschien al R..
Qua 'periode' wel gelijk aan '96 / '97.. dus een snelle lezer kan er, qua modelgeneratie, best een authentieke combinatie in zien,. winking smiley
Hey wat een chique 306! Ik dacht eerst "Oh zonde van die mooie 216!" Maar nu ik de interieurfoto's heb gezien vind ik de 306 een stuk leuker. Neemt niet weg dat de 216 erg leuk was, vooral in die kleur.
Veel succes met uit/invoeren van de Peugeot thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close