Timo / Peugeot 306 Cabriolet (2001)

Gepost door Timo 
Zo dan, eindelijk zitten ze er onder. Je ziet gelijk dat deze wielen voor dit ontwerp gemaakt zijn, wat 'n upgrade! Merk je ook nog verschil in rijgedrag met deze wielen/banden?
Beter laat dan nooit, toch? big smile smiley Ben er wel blij mee, aanblik was even wennen maar het staat wel echt goed. Qua rijgedrag merk ik vooral meer grip op een nat wegdek, die Vredesteins zijn echt prima banden.

Nieuwe pagina vraagt ook om een plaatje, dus bij deze.

Binnenkort de wasbox maar weer eens opzoeken...
Ik vind het echt fantastisch staan, ook onder de jouwe. Sierlijke concave wielen zonder naafgat, veel mooier kan het niet. Mocht je de auto ooit wegdoen... koop ik ze graag weer terug big smile smiley
Ik denk dat ie voorlopig nog wel blijft drinking smiley

Gisteren ben ik teruggekomen van een weekje Oostenrijk. 2000km gereden, wederom zonder problemen*. Auto voelde zich prima thuis op de bergpassen. Hoezo zou een cabrio alleen voor de zomer zijn grinning smiley

*) Nou ja, geen problemen tijdens het rijden. Het slot van de achterklep bleek minder goed tegen de vrieskou te kunnen. Op slot draaien ging al vaker lastig dus het slot was al vrij verrot, maar nu is het helemaal afgebroken. Gelukkig kan de bak nog wel open en dicht... als je weet waar het mechanisme zit grinning smiley Jammer, maar niet onoverkomelijk. Ik denk dat ik 't lekker zo ga laten. Zo vaak gebruik ik de bak toch niet.
Je moet 'm ook houden! Mooi hoor, zo in de Alpen en door de sneeuw en die wielen zijn ook echt een hele goede upgrade, blijkt maar weer. Hoe deden de Quatracs 't?
Altijd leuk om door de bergen te rijden!
Mooie foto's, komt mij bekend voor. Wildkogel-Arena?
Elco
Je moet 'm ook houden! Mooi hoor, zo in de Alpen en door de sneeuw en die wielen zijn ook echt een hele goede upgrade, blijkt maar weer. Hoe deden de Quatracs 't?
Niets dan lof voor de banden. Veel grip, ook bij wat hogere snelheid en relatief zuinig. Is een goede keuze geweest.

Matthijss
Altijd leuk om door de bergen te rijden!
Mooie foto's, komt mij bekend voor. Wildkogel-Arena?
Je mag door voor de magnetron grinning smiley Goed gespot! Ook eens daar geweest begrijp ik?
Dat zeker, meerdere keren per jaar meestalspinning smiley sticking its tongue out
We mogen weer een jaartje door drinking smiley Gelukkig met aanzienlijk minder drama dan vorig jaar.

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close