Carkiller
omniradius
Leuk hoor! Ben benieuwd, gefeliciteerd in ieder geval! smiling smiley

Dank je. Is niet zo uniek als een Paseo, maar was wel een zoektocht.
Oudere genoeg, maar ik zocht een specifiek bouwjaar.

Wat maakt dat ene bouwjaar zo bijzonder?
Jay DoubleYou
Carkiller
omniradius
Leuk hoor! Ben benieuwd, gefeliciteerd in ieder geval! smiling smiley

Dank je. Is niet zo uniek als een Paseo, maar was wel een zoektocht.
Oudere genoeg, maar ik zocht een specifiek bouwjaar.

Wat maakt dat ene bouwjaar zo bijzonder?

Verbeteringen, extra's.
Nico GTR
Je kunt bijna spreken van een witte raaf! drinking smiley

Hij is niet eens "wit"
Eerst even oud vs nieuw.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-10-2020 15:15 door Carkiller.
En beetje donker uitgevallen showroomfoto's waarvan de laatste ook niet heel scherp is maar voor het idee.

Zal op een mooie dag nog meer foto's plaatsen, eerst maar eens lekker rijden.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-10-2020 15:19 door Carkiller.
Ha, een T-Sport, ik verwachtte het al. Inderdaad veel leuker dan een normale Yaris.

Ik heb ook weleens naar een T-Sport gekeken, maar ik vond ze 3 jaar terug opvallend duur. Ze zullen waarschijnlijk ook niet zo hard meer afschrijven.
Mocht CK zijn oude Yaris missen dan kom ik wel een biertje bij hem drinken drinking smiley
Mechanix
Ha, een T-Sport, ik verwachtte het al. Inderdaad veel leuker dan een normale Yaris.

Ik heb ook weleens naar een T-Sport gekeken, maar ik vond ze 3 jaar terug opvallend duur. Ze zullen waarschijnlijk ook niet zo hard meer afschrijven.

Deze vond ik meevallen qua prijs.
2010 model (zeldzaam!) van eerste eigenaar met 47.000 km maar niet veel duurder dan sommige 2007 modellen die te koop staan.
En de mijne heeft 6 versnellingen, is vanaf 2009 gewijzigd. Zuiniger en sneller.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-11-2020 02:55 door Carkiller.
Renaultje
Mocht CK zijn oude Yaris missen dan kom ik wel een biertje bij hem drinken drinking smiley

Al zou ik hem niet missen, bier staat altijd koud.thumbs up
Damianw26
Stukken leuker dan een gewone yaris, mooie aankoopthumbs upthumbs up

Dank je, ik miste net een beetje sportiviteit maar een Swift Sport vond ik weer te.
Pas vermogen bij 6000 toeren, wel heel erg sportieve stoelen en om daar nu een lange rit mee te maken, nee...

Dit is een mooie mix en ik vertrouw de techniek.
Nico GTR
Binnenkort de 6e versnelling maar uitproberen.

Kan je bij 70 al inschakelen, maar duidelijk.winking smiley
Carkiller én Renaultje: gefeliciteerd met de aankopen. thumbs up

Carkiller

(..)
Het geld moet 2 dagen voor de afleverdatum op hun rekening staan. (..). .

Hmm, zeker ervaringen uit het verleden dat klaargemaakte auto's niet betaald werden ofzo?
Of is de cashflow toch wat magertjes.. en wordt met de betaling de benodigde onderdelen aangekocht, indien van toepassing?
Pinnen bij aflevering kan/mag dus ook niet.. vreemd eigenlijk.
Durashift

Carkiller

(..)
Het geld moet 2 dagen voor de afleverdatum op hun rekening staan. (..). .

Hmm, zeker ervaringen uit het verleden dat klaargemaakte auto's niet betaald werden ofzo?
Of is de cashflow toch wat magertjes.. en wordt met de betaling de benodigde onderdelen aangekocht, indien van toepassing?
Pinnen bij aflevering kan/mag dus ook niet.. vreemd eigenlijk.

Ach ja, het is allemaal goed gegaan.
Auto rijdt echt heerlijk, begint een beetje los te komen nu. 6 is erg fijn, veel rust bij snelweg rijden.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-11-2020 00:53 door Carkiller.
Lexarno
Leuke auto!

Dank je, na 3 maanden zoeken was het echt degene die ik moest hebben.
Mooi hoor. Bijzondere kleur ook. Gisteravond had ik opeens het vermoeden dat het wel eens een T-Sport zou kunnen zijn, en ja dus! cool smiley
Carkiller
Dank je, ik miste net een beetje sportiviteit

Ik heb precies hetzelfde met m'n Fiesta, maar ik kan tot nu toe de neiging onderdrukken om een ST te kopen. grinning smiley Echter, ooit...
Leuke upgrade, best een fraai modelletje ook die Yaris. Sportpakket is wel heel bescheiden, het valt niet echt op als je het ziet rijden.
Ibud
Leuke upgrade, best een fraai modelletje ook die Yaris. Sportpakket is wel heel bescheiden, het valt niet echt op als je het ziet rijden.

Ja, subtiele verschillen, is ook echt geen "hot hatch" maar gewoon een snellere Yaris.
Zo zie ik hem ook.
Carkiller

Al zou ik hem niet missen, bier staat altijd koud. thumbs up

Ja dat komt sowieso goed thumbs up

Durashift

Thanks! Ben er erg blij mee. Fijne auto en best luxe. CK heeft er goed voor gezorgd, zowel technisch als optisch winking smiley

Carkiller

Dank je, na 3 maanden zoeken was het echt degene die ik moest hebben.

3 maanden? Voelde als 6 maanden, nu wel veel tijd over nu wij niet meer te hoeven zoeken big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-11-2020 16:15 door Renaultje.
Kan inderdaad best langer zijn. Maar in september was ik vrij en ben ik fanatiek gaan zoeken.
Met weinig succes...

Voor de geïnteresseerden:

Gekeken naar Suzuki Swift 1.2 16v, (2X Bandit en Exclusive) Suzuki Baleno 1.0 turbo, Suzuki SX4, (4X) Suzuki Swift Sport 1.6 16v, Toyota Yaris Hybride, Toyota Yaris 1.3 16v model 2011-2014, Toyota Yaris T-Sport 2007, (2X) Toyota Auris, zowel gewone als Hybride, Daihatsu Materia 1.5 16v, Kia Ceed 1.6 model 2012-2015, Kia Rio 1.4 model vanaf 2015, Hyundai i30 1.6 16v, Ford Fiesta 1.6 16v Titanium, Honda Jazz zowel gewone 1.4 16v als Hybride naar uiteindelijk een 2010 Yaris T-Sport.moody smiley

En vergeet er vast nog wel een paar...
Mazda 2 1.5 GT-M, Smart Forfour 2005 1.5 16v, Skoda Fabia 1.6 16v/Seat Ibiza 1.6 16v...drinking smiley
Aardig compleet lijstje. Ik dacht dat je ook nog naar een Mazda 3 had gekeken? Of dat was voor mij, dat ben ik ff kwijt drinking smiley
Renaultje
Aardig compleet lijstje. Ik dacht dat je ook nog naar een Mazda 3 had gekeken? Of dat was voor mij, dat ben ik ff kwijt drinking smiley

Is inderdaad ook nog langs gekomen...
Nico GTR
Renault Twingo RS

Ja, ooit maar A segment is te klein.
Erg leuk, een Yaris T-Sport! Gefeliciteerd!. Heerlijk om een dikke motor te hebben in een compacte auto, Erg fraai ook, dat wit parelmoer.
Zeker leuk, dank je Smarter. Alleen dat lampje, steeds weer.

Ja, ik geef te veel gas...drinking smiley
Haa leuk inderdaad, gefeliciteerd met deze mooie Yaris T-sport. Als mede Toyo eigenaar zal je over de betrouwbaarheid geen zorgen hoeven hebben denk ik. En is nog aardig rap volgens mij. Veel plezier!
Wel jammer dat je nog steeds die vlakke stoeltjes krijgt. Maar mooi ding CK!
Nico GTR
Wel jammer dat je nog steeds die vlakke stoeltjes krijgt. Maar mooi ding CK!

Zijn wel degelijk sportstoelen met zijdelingse steun.
Maar semi sportief inderdaad, net als rest van de auto.
Mooi hoor! Zal vast fijn rijden met zo'n dikke 1.8. Hij lijkt ook wat lager te liggen. Origineel of verlagingsveren?
Kristian
Mooi hoor! Zal vast fijn rijden met zo'n dikke 1.8. Hij lijkt ook wat lager te liggen. Origineel of verlagingsveren?

Dank je, origineel af fabriek verlaagd. Met maarliefst 0,8 cm...
Carkiller
Kristian

Dank je, origineel af fabriek verlaagd. Met maarliefst 0,8 cm...

Dat kan nog wel iets lager drinking smiley
Mooie Yaris T-Sport thumbs up. Vele veilige kilometers gewenst.
Sorry dat ik het goed geraden had, zonder enige voorkennis te hebben.
R J G Ruiters
Mooie Yaris T-Sport thumbs up. Vele veilige kilometers gewenst.
Sorry dat ik het goed geraden had, zonder enige voorkennis te hebben.

Is goed hoor, had wel verwacht dat het snel geraden werd.thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.