Carkiller: Subaru Impreza WRX Prodrive 2004.

Gepost door Carkiller 
Tijd voor wat anders duswinking smileywinking smiley

Geintje uiteraard, nooit meer wegdoen! Ding is nog als nieuw (en bijzonder genoeg om ooit weer in waarde te stijgen?)
Erg attend van je!!

Blijft een mooie auto, en ja die moet he lekker houden.
Carkiller
Vandaag heb ik een klein feestje gevierd, 10 jaar in het bezit van mijn Impreza.
Technisch gezien de 17e van deze maand pas maar dan ben ik op vakantie, dus vandaag bij de dealer het personeel op een mooie taart getrakteerd.

Op naar de volgende 10 jaar.smiling smiley

Ook grappig dat deze 10 jaar in bezit post precies het 1000e bericht is in dit topic.
Bedenk je ook niet van tevoren.drinking smiley

Remt toch wel een stuk beter, de Subaru met de nieuwe remschijven en blokken.
Mindere remwerking sluipt er toch in, merk je niet omdat je er aan gewend bent.

Dus duidelijk, de remmen waren zeer aan vervanging toe na 14 jaar...
Total Loss
Gefeliciteerd! Heb met mijn vorige auto ook bijna de 10 jaar gehaald.

En toen was ie Total Loss?winking smiley
Gaaf! Gefeliciteerd thumbs up
In tijden waarin men om het jaar of soms twee jaar afhankelijk van lease contracten en dergelijke van auto wisselen vind ik het altijd bewonderingswaardig als iemand zo lang bij dezelfde auto blijft. En inderdaad, op naar de volgende 10! smiling smiley
speedtouch
Total Loss
Gefeliciteerd! Heb met mijn vorige auto ook bijna de 10 jaar gehaald.

En toen was ie Total Loss?winking smiley

Yep! winking smiley
Kwam trouwens bij de openingspost van dit topic terecht en nu begrijp ik het even niet meer. In de openingspost zeg je dat je op dat moment 10 jaar rijd met de Sub, dat was dus al in 2012. De Sub is van 2004 dus dat kon toen helemaal niet. Je zegt nu in 2018 wederom dat je 10 jaar in de Sub rijd. Kan het dus even niet meer volgen nu. Want is toch nog steeds dezelfde blauwe Subaru.

Edit : Laat maar, zie nu pas dat je de openingspost 86.000 x aangepast en geupdate hebt. Was even verwarrend tot ik aantal aanpassingen en datum van laatste aanpassing zag. winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-09-2018 17:24 door Total Loss.
Best saai af en toe, 2 japanners dus weinig te melden.

De Subaru staat nu binnen in de verwarmde garage aan de druppellader, wachtend op beter weer.
De Daihatsu heeft het een stuk zwaarder, moet door weer en wind net als bijna iedere andere auto maar doet dat probleemloos.

Volgend jaar begin ik aan een nieuwe functie op mijn werk, als het salaris wordt wat ik verwacht dan komt er iets anders voor de Dai en wellicht ook een 3e auto.
Wil toch een wat sportievere daily, dus ben al rond aan het kijken.

Wordt dus vervolgd.
Cool! Alvast gefeliciteerd. Een bump in salaris is altijd fijn natuurlijk thumbs up
Mogelijk een sportievere daily, altijd leuk. Rij je veel kilometers eigenlijk woon-werk?
48 km per dag, valt erg mee.

1 februari start ik in mijn nieuwe functie en krijg ik 17,5% meer salaris.
Ga dus op autojacht komende tijd, maar de Sub gaat zeker niet weg.drinking smiley
smileys with beer Ik vind het tijd om eindelijk eens in een Renault te stappen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-12-2018 18:26 door Nico GTR.
Ik sluit niets uit, < 1050 kg, minimaal 100 pk, sportonderstel, geschikt voor 4 personen en vooral leuk om te rijden.
Budget tot rond de 6000, maar een pareltje mag wel iets meer kosten.
Carkiller
Ik sluit niets uit, < 1050 kg, minimaal 100 pk, sportonderstel, geschikt voor 4 personen en vooral leuk om te rijden.
Budget tot rond de 6000, maar een pareltje mag wel iets meer kosten.

*Kuch* Opel Corsa OPC *Kuch*
*Kuch, Clio II RS *Kuch*

48 km per dag doe ik ook als woon-werk, en niets leuker om die kilometers ietwat sportief te doen thumbs up.
Mechanix
Swift Sport!thumbs up

Dan kun je beter een VW Up! kopen, die is beter. drinking smiley
adinsx
*Kuch, Clio II RS *Kuch*

48 km per dag doe ik ook als woon-werk, en niets leuker om die kilometers ietwat sportief te doen thumbs up.

Dat doe ik ook ongeveer en ik kan het alleen maar beamen.

En gefeliciteerd met de nieuwe functie. Zo'n salarisstijging zet tenminste zoden aan de dijk! thumbs up
Nico GTR
Mechanix
Swift Sport!thumbs up

Dan kun je beter een VW Up! kopen, die is beter. drinking smiley

Of een 911. Nog beter!big smile smiley
Carkiller
48 km per dag, valt erg mee.

1 februari start ik in mijn nieuwe functie en krijg ik 17,5% meer salaris.
Ga dus op autojacht komende tijd, maar de Sub gaat zeker niet weg.drinking smiley

Of een huis met dubbele garage?winking smiley
Ik heb mijn keuze al gemaakt, ik wil een Toyota MR2 erbij.
Een MR2 is licht, vlot en betrouwbaar (mits het onderblok al een keer aangepakt is)

Dai zal ook vervangen worden op termijn voor iets nog leukers, Sub blijft.
Wil dus voor 3 auto's gaan en dat is haalbaar.
Hopelijk heb ik in mei/juni dus weer een leuke update, als het vakantiegeld binnen is.

Ik heb mijn keuze al gemaakt, ik wil een Toyota MR2 erbij.

Dat aandringen van mij heeft toch geholpen drinking smiley

Helaas zijn de prijzen wel flink omhoog gegaan, wel fijn voor de huidige eigenaren natuurlijk winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close