Wouter82’s Sierra’s ('83 1.3 Custom, 1.6 L, 2.0 V6 GL, 2.3 V6 Ghia, '84 XR4i, '85 Van 2.3D en '92 Combi CLX) en ’90 P100 1.8 TD | Rijden, wassen, keuren

Gepost door Wouter82 
Nico GTR
Prachtig, nog even een werkbank, gereedschapskist, schuurapparaat, zaag, draaibank, frees, straalkast, brug en een wasmachine en je zit daar heeeeeeerlijk!

De ruimte daarvoor zit aan de andere kant van de brandwerende wand! eye popping smiley
Vandaag met mazzeltsov de Van en de Corvette overgebracht. De bedoeling was de GL, maar die had er echt geen zin in.

Gewoon Dirk
Nico GTR
Prachtig, nog even een werkbank, gereedschapskist, schuurapparaat, zaag, draaibank, frees, straalkast, brug en een wasmachine en je zit daar heeeeeeerlijk!

De ruimte daarvoor zit aan de andere kant van de brandwerende wand! eye popping smiley

Klopt smiling smiley Nu nog in gebruik van de huidige bewoners die de inventaris nog moeten verkopen.

Wouter82
Gewoon Dirk
Nico GTR

Klopt smiling smiley Nu nog in gebruik van de huidige bewoners die de inventaris nog moeten verkopen.

Shit man! Das echt ideaal!
Wat een ruimte! eye popping smileythumbs up Ben benieuwd hoe dat klinkt als je de Corvette daar binnen laat brullen. grinning smiley

Ga je die andere Sierra station van destijds daar ook neerzetten?

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-10-2017 22:38 door Jay DoubleYou.
Jay DoubleYou
Ga je die andere Sierra station van destijds daar ook neerzetten?

Jazeker, die gaat binnenkort ook naar Roosendaal smiling smiley
Alle reservespullen die er in liggen kunnen er dan uit en dan even wassen. Misschien zoetjes aan wat dingetjes er aan doen, zoals bumpers vervangen maar de auto zal voorlopig wel geschorst blijven. Idem voor de L, al wil ik die wel op een zeker moment weer rijdend hebben, dat zou volgend jaar moeten lukken.
Mijn hemel, je hebt ruimtes en je hebt ruimtes, dit is de overtreffende trap eye popping smiley Gefeliciteerd, echt heel mooi.
Haha, woow! Doet me denken aan de woorden die de schoonmoeder van mijn oude buurman sprak toen hij een nieuw huis kocht (met grote boerenschuur) : "Je hebt een schuur gekocht waar toevallig een huis bij zat!" nut smiley
JoostM
Mijn hemel, je hebt ruimtes en je hebt ruimtes, dit is de overtreffende trap eye popping smiley Gefeliciteerd, echt heel mooi.

Dank smiling smiley Kost wat, maar dan heb je ook wat...

Brent®
Haha, woow! Doet me denken aan de woorden die de schoonmoeder van mijn oude buurman sprak toen hij een nieuw huis kocht (met grote boerenschuur) : "Je hebt een schuur gekocht waar toevallig een huis bij zat!" nut smiley

Dat was ook mijn insteek, maar in dit geval is het huis ook zeer de moeite waard en had ik ook daar voor kunnen vallen als ik geen autoverzameling kwijt "moest" winking smiley

PascalD
Wow!!! Ik zie dat er ruimte is voor meer Sierra's. Zullen we alvast voor je gaan zoeken?

Hoeft niet hoor, ik weet vrij precies wat ik nog wil smiling smiley

In november eerst dit maar eens verder inrichten en aankleden en de auto's mooi plaatsen. En oja, ook zelf verhuizen en alles regelen nut smiley
In het kader van de opvulling van de nu toch wat leeg ogende garage (smiling smiley) èn het toevoegen van een paar bijzondere exemplaren:

[www.marktplaats.nl]

3-deurs, 2 liter 4 cilinder, automaat, Laser-uitvoering, 1984 (oude neus): deze heeft alles wat jouw huidige Sierrae niet hebben!
(wat wat werk aan de winkel en de prijs lijkt me in guldens...).

[www.marktplaats.nl]
Geen ONK, maar wel apart, zo'n 2.0i S. Heb je ook nog niet!
Sorry grinning smiley

Halverwege...

En de Van mocht even stevig aan de bak, aan de Pak'n Bak welteverstaan. Berging in Den Haag grotendeels leeggehaald en alvast naar Roosendaal gebracht.
Ik zie wel veel mogelijkheid voor uitbreiding... Dit zijn Jay Leno achtige stallingen. En net als hij heeft met Deusenbergs (Leno bezit meer dan 50% van de Deusenbergs die er nog bestaan) heb jij straks het meerendeel van de in NL bestaande Sierra's.
Nog anderhalve week smiling smiley

Gisteravond met behulp van Granadavey een mooi transport opgezet om de Stellar en de P100 over te brengen.

De Stellar staat al sinds maart geschorst. Ook had hij een ernstig olielek, in korte tijd is er veel uitgelopen. Met behulp van de P100 startte hij echter vlot om de garage uit te kunnen rijden.

De P100 staat iets korter stil, maar daar had ik de accu van afgekoppeld. Die sloeg gelukkig op eigen kracht weer aan.

Buiten wachtend op wat komen gaat smiling smiley

Granadavey met een oprijwagen en ambulance thumbs up

Stellar er op...

P100 er achter.

Tussenstop bij De Gouden Bogen.

Past precies.

Weer een stuk completer, nog drie te gaan smiling smiley

De twee serviceauto's nu netjes naast elkaar.

Vreemde-eend Corvette naast de XR.

Licht uit, spot aan!
Het begint er steeds meer op te lijken, die loods komt nog wel vol zo!
Die laatste foto is wat mij betreft redelijk briljant.
Wat een gave stek zeg! Heel veel plezier met je nieuwe loods ....en huis natuurlijk.
Gevaar van ruimte is dat je gauw de neiging hebt om uit te breiden. Kun je voorlopig dus vooruit. big smile smiley
Leuk om jou, en de rest van de EMW-mannen gesproken te hebben.

In het oktober-nummer van het Duitse Youngtimer Magazine staat een test van een Sierra en van een Opel Ascona.

Ook leuk, er staat een artikel in over een Polo Harlekin. Het schijnt dus dat er in Duitsland ter ere van het 25 jarig bestaan van de MAC een prijsvraag is geweest en dat elk filiaal eentje weggaf.
Insgelijks beide!

Elk Merk Waardig was dus aanwezig op ClassicsNL in Leeuwarden en mijn Custom was een van standauto's. Trok nog behoorlijk wat aandacht, aardig wat leuke gesprekken gevoerd over de auto.

En dan een mijlpaal: de huurstalling is leeg! Gisteravond de GL alsnog aan de praat gekregen en naar mijn tekoopstaande appartement gereden en aldaar in de garage gezet. De L met de BMW er uit gesleept wat veel makkelijker ging dan ik had gedacht. Buiten stond een gehuurde kar klaar die achter een niet alledaagse trekauto was gehangen, een 407 Coupé HDi V6 big smile smiley En zodoende is ook de L over, dat was de grootste uitdaging dus ik was erg opgelucht toen we die in de nieuwe hal konden duwen. Vervolgens de acht sleutels in de brievenbus van de huurtoko gegooid en dat was dan het slot van zes jaar parkeerplaatsen huren thumbs up Om logistieke redenen staat de Custom nog in Friesland, die komt komend weekend terug. Dan moeten we nog een keer de Combi en de GL ophalen en dan staat het hele circus op de nieuwe bestemming smiling smiley

Er was dit keer onvoldoende parkeerplek, dus het hele spul maar op de stoep gezet grinning smiley

Rare gewaarwording, al mijn auto's weg uit de garage.

De L is over cool smiley
Kijk eens aan! Mooi dat het toch allemaal gelukt is... Wanneer krijg je nu precies de sleutel van het woonhuis?
Ben even de tel kwijt...hoeveel auto's heb je nu? Ik sta vol bewondering te krijgen naar de prachtige stallingsruimte die je gekocht hebt.
PascalD
Ben even de tel kwijt...hoeveel auto's heb je nu? Ik sta vol bewondering te krijgen naar de prachtige stallingsruimte die je gekocht hebt.

Dank je smiling smiley De teller staat op 11 moody smiley
Wouter82

Het valt me ineens op dat je je territorium nu ook uitgezet hebt, het is nu officieel een autohuis! big smile smiley
Gewoon Dirk
Het valt me ineens op dat je je territorium nu ook uitgezet hebt, het is nu officieel een autohuis! big smile smiley

Ja de Van had last van incontinentie na zware inspanning grinning smiley Helaas precies op het looppad, even kijken of dat nog enigszins schoon is te krijgen...
Je hebt van dat speciale zand wat olie opneemt.

NOG EEN NACHTJE WOUTER, ZO SPANNEND! Veel plezier morgen smiling smiley!
Wouter82
...even kijken of dat nog enigszins schoon is te krijgen...

Kattenbaksteentjes

[nl.m.wikihow.com]

En een extra rooie in de stalling. Is deze meegekomen van de EMW Leeuwarden?
Micha D.
Je hebt van dat speciale zand wat olie opneemt.

NOG EEN NACHTJE WOUTER, ZO SPANNEND! Veel plezier morgen smiling smiley!

Dank je smiling smiley

Altai
Wouter82
...even kijken of dat nog enigszins schoon is te krijgen...

Kattenbaksteentjes

[nl.m.wikihow.com]

En een extra rooie in de stalling. Is deze meegekomen van de EMW Leeuwarden?

Goeie tip, zal er eens naar kijken. En ja die Oldsmobile heb ik meegenomen in plaats van de Custom omdat er wat grote spullen mee moesten. Tijdelijke logee smiling smiley
Nu alles nog buiten de looppaden opstellen en je hebt je eigen museum. (Zo lijkt de ruimte natuurlijk ook sneller vol, wie weet helpt het tegen de drang om het vol te gooien,haha.)

Wat een geweldig gezicht! drinking smiley
Brent®
(Zo lijkt de ruimte natuurlijk ook sneller vol, wie weet helpt het tegen de drang om het vol te gooien,haha.)

Voor eenieders vermaak acht ik het niet wenselijk dat die drang op enige wijze gehinderd wordt.drinking smiley
Brent®
Nu alles nog buiten de looppaden opstellen en je hebt je eigen museum.

Dat is uiteraard het plan, ik loop al weken op te studeren op een mooie indeling winking smiley

Vandaag de sleutels van het huis in ontvangst genomen smiling bouncing smiley

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.