MWH: CitroŽns, Fiat en: Rover 45 x 2 ?!

Gepost door MWH 
Het was leuk om je BX eens in het echt te zien. Stiekem wel leuker dan een Rover; alhoewel die meer EMW is waarschijnlijk.
Zoals gezegd staat de BX mooi in de lak!
Vorig weekend een tochtje met de Tractionclub gemaakt, een ritje met picknick door Salland. Daarvoor eindelijk de auto maar eens iets beter gewassen, zodat de Hemelvaartzooi er vanaf is. Als een stel echte jandoedels achter elkaar aan gereden dit keer, met 13 auto's. Ook wel eens geinig, dat uitzicht voor en achter je.

Zo lijkt hij bijna zwart. smiling smiley

De Panda is vorige week gekeurd. Een lampje van het groot licht deed het niet (Dom, niet gecontroleerd. Maar ik durf ook te beweren dat we die het afgelopen jaar nooit gebruikt hebben). En de schokdempers zijn een adviespuntje. Dat had ik qua gevoel ook wel kunnen gokken, hij deint iets bij flinke drempels. Ach, dan lijkt hij iets minder stoterig, ook wel weer fijn. tongue sticking out smiley

Volgende week is de BX aan de beurt voor de keuring. En deze week heb ik weer plezier van mijn airco-Rover. smiling smiley
En ook de BX is in ťťn keer geslaagd voor de keuring, die mag weer twee jaar. Ik realiseerde me pas ineens dat de Panda volgend jaar ook een tweejaarlijkse APK krijgt, wat een oud hok is dat eigenlijk...

En de rode, vierkante hokken van meneer en mevrouw staan fijn voor de deur. smiling smiley

CitroŽn BX 19 GT 1984 & Fiat Panda 1000 CL i.e. 1990 by MilanWH, on Flickr

Zoals gezegd, de Rover staat een paar straten verder, buiten het vergunninggebied, omdat ik liever zicht heb op de BX.
Mooi tijdsbeeld toch! smileys with beer Past beter bij elkaar dan de Aygo van mijn vriendin en de Clio. big smile smiley
@Nico; das ook een tijdsbeeld toch?

On-topic: Goed nieuws over de APKs dus weer! Toch makkelijk die 2-jaarlijkse APK. Scheelt een hoop werk.
Wat een leuke foto's van dat evenement maar de foto van de twee tomaten in de straat vind ik nog leuker. thumbs up winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.