JoŽl D. | Alfa Romeo 155 1.7 TS '94 | BMW Z4 2.5i '03 - ///M Tuning!

Trauma valt wel mee hoor. Hij staat niet in de weg, gebruik hem nog regelmatig. Verder blijft het een hele fijne auto om in te rijden. Dus als niemand hem wil, tsja dan niet he.
Joe met trema l D met punt
TYN
(...)
Verhaaltje tik ik tzt wel. smiling smiley

Dat verhaaltje komt pas als de Civic is verkocht? grinning smiley
Ik denk dat inderdaad het 3-deurs een dingetje is, daarnaast moet het model je maar net aanstaan en laat dat in Nederland nu net een ding zijn, daar moet het vooral geen bijzonder vormgegeven auto zijn en het liefst eentje van een bekend Duits merk of zo'n betrouwbare andere Japanner met vooral geen bijzondere vormgeving. tongue sticking out smiley

Inruilen is met de auto ook niet interessant?
Inruilen is lastig want ik kan in Nederland niet vinden wat ik zoek voor een fatsoenlijk bedrag. Ja, een keer, maar die was binnen 12 uur weg.
Heb even naar je Civic gekeken net uit nieuwsgierigheid. Ik vind het dus wťl een heel leuk model en de prijs is ook best netjes! Daar zou het hem bij mij niet aan liggen smiling smiley

Waar ik wel tegenaan zou lopen (en dit is gewoon feedback hoe ik het zou zien he, dus vat het niet als een aanval op, dit is vanuit het oogpunt van, ik ken jou niet en ik ken de auto niet winking smiley ) is dat het een geÔmporteerde auto is en jij deze ruim minder dan een jaar in bezit hebt voordat je hem alweer te koop aan hebt geboden.

Zodoende, ik ken je niet en ik geloof best dat je de auto goed behandeld hebt en dat je hem niet met slechte intenties (a.k.a. verborgen gebreken) te koop hebt gezet.
Maar dat zouden dus voor mij twee soort van "red flags" zijn; de combinatie import auto en particulier die hem vrij kort in bezit heeft en alweer een schop geeft, waardoor ik hem persoonlijk ws zou overslaan.
Was nog niemand die dit gezegd had in dit topic dus ik geef gewoon mijn eerlijke visie, is nogmaals niet gemeen of aanvallend bedoeld, maar ook om je een beeld te geven van hoe sommigen er tegenaan zouden kunnen kijken. Hoop van harte dat de verkoop in ieder geval alsnog snel zal lukken thumbs up
Snap ik wel. Maar boekjes zitten erbij, kilometerstand klopt aantoonbaar en er is dus niets mis met de auto. Maar ja, iemand met die vooroordelen zal ik toch niet kunnen overtuigen.

Overigens toevallig net wel een, voor mijn gevoel, serieuze reactie gekregen, dus wie weet.
Het is wel een heftig model. Je zag ze een tijd erg veel maar ze zijn erg zeldzaam ondertussen. Hopelijk is die dan binnenkort toch naar een andere eigenaar, ik blijf er echt fan van.
Ik zag ze eigenlijk dagelijks wel rijden, moet ik zeggen. Volgens mij heb ik alle kleuren wel af kunnen vinken. Inclusief wit, blauw en oranje.
Snap ik wel. Maar boekjes zitten erbij, kilometerstand klopt aantoonbaar en er is dus niets mis met de auto. Maar ja, iemand met die vooroordelen zal ik toch niet kunnen overtuigen.

Overigens toevallig net wel een, voor mijn gevoel, serieuze reactie gekregen, dus wie weet.

Denk ook niet dat het de gemiddelde potentiele koper afschrikt, want ik zie heel veel geimporteerde tweedehands auto's te koop staan. En een eerlijke auto is een eerlijke auto, of hij nu geimporteerd is of niet.
Mooie auto, maar het is een 3-deurs en die zijn minder populair. De 5-deurs is een stukje praktischer en ziet er ook sportief uit.
Fijn! thumbs up Nu echt de ruimte om toe te slaan wanneer er iets leuks voorbij komt. big smile smiley
Goed nieuws. thumbs up Heeft redelijk exact 2 maanden te koop gestaan dan?

Ben benieuwd naar volgende updates. cool smiley
Mooi dat ie verkocht is.
Je ziet dat als je een realistische prijs vraagt het wel lukt.winking smiley
Ik had dan ook verwacht hem te verkopen 1.000 Euro onder de vraagprijs, niet voor de vraagprijs zelf. winking smiley

Zo weg. smiling smiley Verkocht aan een gozer van mijn leeftijd ongeveer. Had nu een (verrotte) MX-5 en zocht iets verstandigs, maar nog wel leuk. Precies wat ik zocht dus. Klein rondje erom heen gelopen, klein rondje gereden, boekjes bekeken en klap erop. Nog 50 Euro eraf gedaan omdat de APK in oktober verloopt. Nog afgesproken dat ik van Waddinxveen (mijn nieuwe woonplaats) naar mijn ouders in Bennebroek kon rijden zodat ik de Alfa op kon halen en dat was geen probleem. smiling smiley

Heb ook nog een set winterbanden liggen, dus mocht iemand nog interesse hebben?

Nu op zoek naar iets onverstandigs!
Gefeliciteerd met de verkoop thumbs up

Ik ben benieuwd smiling smiley

Hoef je niet lang te zoeken, stond al achter de civic geparkeerd tongue sticking out smiley
Nou, waarschijnlijk de opvolger al gevonden.

Hint: Rood en achterwielaandrijving. tongue sticking out smiley
Merlotrot.

Overigens is er nog niets rond, maar ik heb onder voorbehoud van de onderhoudsgeschiedenis (die krijg ik morgen in te zien) een bod van de vraagprijs gedaan, dus wie weet. smiling smiley
Gaaf! Merlotrot is de mooiste kleur voor dit model, wel met beige kap hoop ik dat maakt hem echt af thumbs up hopelijk is de historie goed smiling smiley
Tydelyck
Welke motor zit erin, als ik mag vragen?

2,5 liter. M54B25 dus.

@wouter82, die kleur ja, alleen wel met zwart interieur en kap. Anders vind ik het net even wat te veel 'ouwe lullen'.

die kleur ja, alleen wel met zwart interieur en kap

Klinkt bekend. grinning smiley Mooi man, hoop voor je dat je het rondkrijgt vandaag. thumbs up
Een Z4 is wel heel gaaf. Vorig jaar op een forum meeting het exemplaar van 'Witje' eens goed bekeken, en sindsdien weet ik : ik wil ook een Z4.
Zadelsnuiver
Merlotrot is de mooiste kleur voor dit model,

Van de standaardkleuren misschien wel, maar anders toch Techno Violet. Ongeacht op welke model grinning smiley

Leuk Z4 is een gaaf ding. Destijds vonden een hoop mensen het design lelijk, maar nu wordt het wel echt een klassieker met een hoop fans. Neem iig een 6 cilinder, nu kan het nog cool smiley
Ik ben altijd al fan geweest van het Bangle desugn, op details na, zoals het missen van het gekromde dash in de e9x en e6x, de koplampen van de e63, maar verder? Lekker hoor. Zo'n Z4 was echt ook weer een stap voorwaarts tov de z3, hoewel ik die wat lichtvoetiger vind nog.

Hoop dat je eruit komt met de verkoper!
Gefeliciteerd met de verkoop! 2 maanden in de verkoop is nog netjes. smiling smiley

En een BMW Z4, wat een fantastische "onverstandige" keuze! Het design van die auto blijft zo fantastisch, de beste vriend van mijn schoonvader heeft er een tijdje terug ook een gekocht (3.0) heeft uiteindelijk zijn Clio aan zijn dochter "gegeven" omdat hij nooit meer in de Clio reed, haha.
2,5 liter. M54B25 dus.

Gelukkig. Zonder zescilinder zijn BMW's uit die periode natuurlijk geen echte BMW's. (Nu misschien ook niet, maar downsizing maatregelen zorgen dat ze toch nog oomph hebben met minder cilinderinhoud.)
Heel vet inderdaad! De Z4 coupť vind ik overigens echt ultiem. Zijn er niet heel veel van te koop en ze zijn vaak ook best stevig ad prijs maar, wat een gave auto om te zien is dat smiling bouncing smiley
(maar de reguliere cabrio Z4 is uiteraard ook gewoon tof winking smiley )
Kleur staat 'm goed, model op zich doet me niet zoveel om eoa reden.
Gefeliciteerd! Een Z4 heeft best wel wat, terwijl ik helemaal niet zo BMW minded ben.
De kleur is echt geweldig!
Gefeliciteerd, dat ging snel grinning smiley
En weer wat anders dan een zwarte of grijze thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.