Micha's Dierentuin - Panda, Panda, Pony, VOLVOOOOOOOOOO

Gepost door Micha D 
Thanks Rob! Het gaat allemaal veel langzamer dan ik zou willen, en ik heb helaas nog maar twee weken vakantie. Maar ach, het is leuk om te doen en ik vermaak me, daar gaat het om!
Grote update deze keer. Nu de bumpers er toch afwaren de bumpersteunen en omliggende delen maar meteen gespoten.

S29A1 by Micha Panda, on Flickr

S29A2 by Micha Panda, on Flickr

S29A3 by Micha Panda, on Flickr

S29A4 by Micha Panda, on Flickr

En dat ziet er dan zo uit.

S29A5 by Micha Panda, on Flickr

S29A6 by Micha Panda, on Flickr

Tussendoor ook de beugels van de achterbumper gespoten. Aan de voorkant had ik al eens gedaan, maar achter was er eentje in beduidend slechtere staat.

Aardig wat uurtjes schuren later.

S29A7 by Micha Panda, on Flickr

In de Hammerite (eerste laag)

S29A8 by Micha Panda, on Flickr

Toen de motorkap aan begonnen, daar zat ook flinke roest op.

S29A9 by Micha Panda, on Flickr

Schuren en afplakken
S29A10 by Micha Panda, on Flickr

Ik had een nieuwe spuitbus laten mengen op basis van een kleurmeting, maar die klopte niet helemaalÖÖ.. Kan dus weer opnieuw beginnen. Ben wel terug gegaan en heb inmiddels weer een nieuwe, of die goed is weet ik nog niet.

S29A11 by Micha Panda, on Flickr

Frontlip had ik vorig jaar al eens gedaan, maar ik was alles behalve tevreden, de verf liet los en op een plek kwam weer een beetje roest door, dus helemaal, volledig kaal gemaakt.

S29A12 by Micha Panda, on Flickr

Daarna antisteenslag erop en dan lak eroverheen. Het lijkt heel vlekkerig op de foto, in het echt is dat een stuk minder. Op de een of andere manier hechtte de kleur op de ene plek meer dan de andere. Ach, de bumper zit er toch grotendeels voor smiling smiley.

S29A13 by Micha Panda, on Flickr

S29A14 by Micha Panda, on Flickr

Achterbumper er ook weer op (inclusief nieuwe, gespoten slotbouten).

S29A15 by Micha Panda, on Flickr

En de stoelen opnieuw opgebouwd. Origineel is het een band, bij mij nu dus twee.

S29A16 by Micha Panda, on Flickr

S29A17 by Micha Panda, on Flickr

Vervolgens een tuinkussen versneden en die er tussen gedaan voor extra comfort.

S29A18 by Micha Panda, on Flickr

S29A19 by Micha Panda, on Flickr

S29A20 by Micha Panda, on Flickr

S29A21 by Micha Panda, on Flickr

En van vrijdag op zaterdag Ďs nachts om 3 uur richting Zeeland getogen voor een fotomeeting.

S29A22 by Micha Panda, on Flickr

S29A23 by Micha Panda, on Flickr

S29A24 by Micha Panda, on Flickr

S29A25 by Micha Panda, on Flickr

S29A26 by Micha Panda, on Flickr

S29A27 by Micha Panda, on Flickr

Hij rijdt weer voortreffelijk, stoelen zitten lekker (na 350km nergens last van), lampen geven een bak licht waar je bang van wordt. Ik ben tevreden smiling smiley.
stomme vraag wellicht, maar waarom knal je ipv Hammerite er niet een middeltje op die de roest niet enkel afsluit van zuurstof en vocht, maar ook echt penetreet en stopt? Brunox bijvoorbeeld is prima overschilderbaar, en kruipt in de kleinste hoekjes en naden, Hammerite niet.
Omdat ik het zo doe en niet anders.
Weer een hoop werk verzet. Ziet er echt piekfijn uit zeg. Mooie plaatjes ook! Zijn die niet in Zeeland gemaakt? winking smiley
Micha D.
Omdat ik het zo doe en niet anders.

duidelijk...
Rob0032
Weer een hoop werk verzet. Ziet er echt piekfijn uit zeg. Mooie plaatjes ook! Zijn die niet in Zeeland gemaakt? winking smiley
Thanks! Ja toevallig wel! Hoe wist je dat smiling bouncing smiley.
Wauw gaaf zeg Micha!!! Mooi geworden, heel netjes, EN mooie foto's...
ENNNN je bumpers, ik heb dat helemaal gemist, wat zijn ze mooi!!!!!!!eye popping smiley

Nu moet ik nog harder mijn best doen om mijn stadsvlo er voor zondag netjes bij te krijgen!
Micha D.
Rob0032

Wilde gok. Lijkt op Neeltje Jans....
PjŲtr
Wauw gaaf zeg Micha!!! Mooi geworden, heel netjes, EN mooie foto's...
ENNNN je bumpers, ik heb dat helemaal gemist, wat zijn ze mooi!!!!!!!eye popping smiley

Nu moet ik nog harder mijn best doen om mijn stadsvlo er voor zondag netjes bij te krijgen!

Rob0032
Micha D.

Wilde gok. Lijkt op Neeltje Jans....

Hou op schei uit. Dit is eng.
- Quatrelle -
stomme vraag wellicht, maar waarom knal je ipv Hammerite er niet een middeltje op die de roest niet enkel afsluit van zuurstof en vocht, maar ook echt penetreet en stopt? Brunox bijvoorbeeld is prima overschilderbaar, en kruipt in de kleinste hoekjes en naden, Hammerite niet.

Goede waardevolle tip thumbs up

Heerlijk bezig Micha thumbs up
Anonieme bezoeker
Re: Micha en JoŽl D.- Het wagenpark
11-08-2015 18:24
Wat ziet de Panda er toch strak uit!
Micha, ik reserveer de plek naast jouw Panda zondag, aangezien jij eerder bent, misschien moet jij mijn plek bewaken smiling smiley
Thanks Renť en Gijs.

Zal ik doen Peter thumbs up.
Mooie foto's daar in Zeeland. Ben benieuwd naar je Panda zondag !
Bedankt Rob! Ben ook heel benieuwd naar jouw Swift. Altijd al begerenswaardige cabriootjes gevonden thumbs up.
Wat een leuke topics op dit forum! Dit was ook weer genieten geblazen, hoe je met je Fiat om gaat is gewoon erg leuk om te proeven in de stukken tekst en foto's. Prachtige foto's ook trouwens!

Ben wel benieuwd naar je foto's van de meeting afgelopen weekend winking smiley Jammer dat ik je geen gedag meer heb gezegd maar vond het top je te ontmoeten.

Het was niet een shoot, maar wel staan ze gebroederlijk op de foto smiling smiley

Ik kan je niet genoeg bedanken voor de werkelijk prachtige hoedenplank! Leuk je in het gesproken te hebben!

En bedankt dat ik even mocht rijden in de Panda! Superleuk!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-08-2015 18:58 door PjŲtr.
Ben gisteravond ook door dit topic heen gebladerd. Prachtig wagenpark hebben jullie daar thumbs up. Die Honda Accord Tourer vind ik ook een prachtige verschijning tussen de andere moderne auto's. Onterecht dat ze zo zeldzaam zijn, maarja misschien 'te apart' voor de meeste mensen en afgezien van de Duitse merken laatste jaren sowieso een lastiger segement...Maar las dat jullie deze inmiddels niet meer hebben. Wel dikke opvolger, die E350!

En het enthousiasme waarmee je de Panda laat zien is geweldig!cool smiley. Heb persoonlijk niet zo heel veel met het model, maar ben er toch zeer door geboeid door je enthousiasme en prachtige foto's. Was ook leuk om je auto en verhaal zondag te zien/horen, hij staat er heel mooi bij vergeleken met toen je hem kocht!thumbs up.
Marc-827-vitesse
Wat een leuke topics op dit forum! Dit was ook weer genieten geblazen, hoe je met je Fiat om gaat is gewoon erg leuk om te proeven in de stukken tekst en foto's. Prachtige foto's ook trouwens!

Ben wel benieuwd naar je foto's van de meeting afgelopen weekend winking smiley Jammer dat ik je geen gedag meer heb gezegd maar vond het top je te ontmoeten.

Thanks Marc! De topics zijn zeker de moeite waard smiling smiley. Ik zal ze binnenkort bewerken en online gooien. Was zeker leuk om je te ontmoeten!

PjŲtr
Het was niet een shoot, maar wel staan ze gebroederlijk op de foto smiling smiley

Ik kan je niet genoeg bedanken voor de werkelijk prachtige hoedenplank! Leuk je in het gesproken te hebben!

En bedankt dat ik even mocht rijden in de Panda! Superleuk!

Thanks Peter voor de leuke foto. En de hoekenplank was uiteraard geen probleem, heb er zelf ook nog een leuk contact aan overgehouden. En het rijden in de Y10 was ook geweldig, wat rijdt zo'n CVT lekker thumbs up.

Bofkont
Leuke foto thumbs up

Vind ik ook Renť, twee totaal verschillende auto's met beide hun charme.

Thomas3006
Ben gisteravond ook door dit topic heen gebladerd. Prachtig wagenpark hebben jullie daar thumbs up. Die Honda Accord Tourer vind ik ook een prachtige verschijning tussen de andere moderne auto's. Onterecht dat ze zo zeldzaam zijn, maarja misschien 'te apart' voor de meeste mensen en afgezien van de Duitse merken laatste jaren sowieso een lastiger segement...Maar las dat jullie deze inmiddels niet meer hebben. Wel dikke opvolger, die E350!

En het enthousiasme waarmee je de Panda laat zien is geweldig!cool smiley. Heb persoonlijk niet zo heel veel met het model, maar ben er toch zeer door geboeid door je enthousiasme en prachtige foto's. Was ook leuk om je auto en verhaal zondag te zien/horen, hij staat er heel mooi bij vergeleken met toen je hem kocht!thumbs up.

Ahhh jij bent Thomas, ik heb wel eens een paar keer voorbij zien komen op het forum.

De Accord was echt een prachtige auto, zowel op de plaatjes als in het echt. Een aantal kleine schoonheidsfoutjes voor lief genomen (de achterwielen konden wel een spacertje gebruiken). Het is jammer dat het zo'n dure auto was. Het is ook gewoon meer een lifestyle combi dan echt een ruimtewonder (wat zijn voorloper wel was). De kwaliteit was bijzonder goed, in die jaren nooit wat mee gehad buiten het reguliere onderhoud om, hij reed echt heerlijk en behoorlijk pitten met 200pk. Het kwaliteitsgevoel daarentegen kan gewoon echt niet tippen aan de Duitser, het geluid van de deuren als je ze sloot klonk als een Alto oid., heel blikkerig. Dat soort dingen vind ik dan wel jammer.

Bedankt voor je complimenten nog smiling smiley.
Mooie foto's bij de haven. Panda ziet er netjes uit zo. Vind het persoonlijk alleen beetje jammer van de nummerplaten dat deze niet 'blind' zijn opgehangen.

Qua hammerite, dit werkt voor een paar jaar. Daarna moet je het opnieuw verven, anders roest het gewoon verder. Ik heb mijn carterpan en trommelremkappen met hammerite geverfd, maar na 4 jaar zie je toch weer dat gevreesde rood/bruine kleur weer. Sterker nog, het roest gewoon verder, de hammerite bladert na 4 jaar er gewoon af sad smiley . Beste oplossing is (voor de losse onderdelen) laten zandstralen en poedercoaten. Alleen je moet 'even' iemand vinden die dit soort kleine klusjes aanneemt.

Veel Panda plezier smiling smiley .
Bedankt. Ik had ze ook graag blind willen ophangen, maar ik verafschuw kentekenplaathouders op dit type Panda, ziet er niet uit. Daarom maar zo.

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met hammerite, ik hoor heel veel verschillende verhalen, sommige heel positief en anderen niet.
Binnenkort weer een aantal leuke updates als het goed is smiling bouncing smiley.
Micha D.
Binnenkort weer een aantal leuke updates als het goed is smiling bouncing smiley.

Leuk!! thumbs up Ben benieuwd! Ik zag ook erg leuke Panda plaatjes winking smiley
Zaterdag mín nieuwe auto opgehaald! Ik was stiekem al een tijdje aan het rondkijken en zoeken naar een winterautootje, maar toen ik deze tegen het lijf liep was ik toch wel verliefd. Wil dit zeggen dat dit mijn winterauto gaat worden? Nee, in tegendeel. Deze gaat net als de Panda niet in de winter gebruikt worden.

Sommigen van jullie kennen de auto ongetwijfeld, het is namelijk de ex van Twan en Eelco (929V6).

Maar wat is het nou? Een Citroen Visa Leader (stickers, lekker veel kunststof en een ander interieurtje) met 54.000 kilometers uit 1987.

SV1A1 by Micha Collection, on Flickr

SV1A2 by Micha Collection, on Flickr

SV1A3 by Micha Collection, on Flickr

SV1A4 by Micha Collection, on Flickr

SV1A5 by Micha Collection, on Flickr

SV1A6 by Micha Collection, on Flickr

SV1A7 by Micha Collection, on Flickr

SV1A8 by Micha Collection, on Flickr

SV1A9 by Micha Collection, on Flickr

SV1A10 by Micha Collection, on Flickr

SV1A11 by Micha Collection, on Flickr

Plannen: niet zoveel, vooral de linkerdeur aanpakken of vervangen. In het interieur zijn er een paar lampjes die niet helemaal lekker werken, net als het klokje. Contactslot en achterklepslot moeten vervangen worden. Kachelklep weer gangbaar maken. KVS vervangen (op aanraden van de vorige eigenaar).

Verder heel misschien nog ooit een rechter buitenspiegel plaatsen (toch handig in de Randstad) en verder heel veel rijden!

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-10-2015 20:10 door Micha D..
Succes met de nieuwe, comfortabele auto!
Hee wat leuk! Mooi dat de Visa in goede handen is gekomen. Heel veel plezier ermee!

(Is de achterklep nog af te stellen, of is die af-fabriek er zo scheef ingehangen?)
Leuk hoor. thumbs up Had eigenlijk iets voor JoŽl verwacht. big smile smiley
Gave Visa hoor, die ziet er echt nog puik uit! Na al die forummers die je voorgingen (winking smiley) staat er nog steeds maar een bescheiden 55k km op de teller. Doe er maar voorzichtig mee, een pekelbak zou inderdaad zonde zijn.
Nogmaals mijn felicitaties ten aanzien van je nieuwste aanwinst. Leuk dat 'ie bij jou terecht is gekomen. Ik denk niet dat de auto zich een beter baasje kan wensen, hoewel z'n vorige eigenaren natuurlijk ook niet de eerste de beste bezitters waren. Veel geluk ermee en veilige kilometers gewenst. thumbs up
Erg leuk man, had het al op facebook voorbij zien komen.
Erg leuke en vooral eigenzinnige wagen, ook geweldig dat een jonge vent zoals jij hier voor valt thumbs up
Caspian
TOF!thumbs up
Dat vond ik dus ook big smile smiley!

speedtouch
Succes met de nieuwe, comfortabele auto!
Merci! Waarbij de Panda nog wel lekker aan het gas hangt en (je zou het niet zeggen) uitnodigt tot vlot doorrijden is deze zo onthaastend smiling bouncing smiley.

rzasa
Hee wat leuk! Mooi dat de Visa in goede handen is gekomen. Heel veel plezier ermee!

(Is de achterklep nog af te stellen, of is die af-fabriek er zo scheef ingehangen?)
Thanks! Volgens mij hangt de achterklep niet zo zeer scheef maar zijn de kieren gewoon gigantisch.

JW01 (vanaf een Appel)
Leuk hoor. thumbs up Had eigenlijk iets voor JoŽl verwacht. big smile smiley
Haha, daar mag hij zelf verslag over doen.

der Magistrat
Gave Visa hoor, die ziet er echt nog puik uit! Na al die forummers die je voorgingen (winking smiley) staat er nog steeds maar een bescheiden 55k km op de teller. Doe er maar voorzichtig mee, een pekelbak zou inderdaad zonde zijn.
Thanks! Kilometerstand is echt geweldig en bijna ongelooflijk. Ik probeer nog wel een stalling te zoeken voor de winter, maar dat is niet echt goedkoop helaas sad smiley. Dus als iemand nog iets weet in de omgeving van Haarlem/Aalsmeer/Leiden voor een klein bedrag per maand dan hoor ik het graag.

Rob0032
Nogmaals mijn felicitaties ten aanzien van je nieuwste aanwinst. Leuk dat 'ie bij jou terecht is gekomen. Ik denk niet dat de auto zich een beter baasje kan wensen, hoewel z'n vorige eigenaren natuurlijk ook niet de eerste de beste bezitters waren. Veel geluk ermee en veilige kilometers gewenst. thumbs up
Thanks Rob! Dat gaat wel goed komen smiling smiley.

Bofkont
Erg leuk man, had het al op facebook voorbij zien komen.
Erg leuke en vooral eigenzinnige wagen, ook geweldig dat een jonge vent zoals jij hier voor valt thumbs up
Bedankt Renť, het is zeker een leuke auto, eigenlijk niet te geloven dat er niet meer jongeren voor vallen drinking smiley.
Wat gaaf, ziet er inderdaad uit om door een ringetje te halen en past ook goed bij de Panda, vind ik. De carrosserie lijkt heel netjes, misschien op de bestuurdersdeur na dan. De naad bij de achterklep lijkt me aan de linkerkant vrij groot, of zou dat horen? Het interieur is lekker excentriek en dat motiefje van de stoelbekleding is echt heerlijk!
In een staat als deze is het bijna industrieel erfgoed. Gefeliciteerd met de aankoop.

Maarre, wat wordt nu de pekelbak?
Nogmaals gefeliciteerd Micha!! Wat een leuke auto is het toch ook! Ik ben er zeker van dat ie in jouw handen, of onder jouw vleugels (ik weet nog niet welke uitspraak ik mooier vind) een prima huis heeft gevonden, niets ten nadele van de bekende eerdere baasjes natuurlijk! smiling smiley

Ik heb een ontzettende zwak voor de Visa, mooi qua design is ie niet, als in een natuurlijke schoonheid, maar in het totaal plaatje vind ik hem toch zeker erg fraai, een beetje een "ultieme bejaarden auto" uit de jaren '80. Gebreide WC-rol-houder erin en het beeld is af smiling smiley
Toen ik de Y10-zoektocht deed, zijn er ook een paar Visa's de revue gepasseerd. Die waren lang zo netjes niet als deze, want anders had er wellicht een Visa op m'n onze stoep gestaan.

Ik zal eens de foto zoeken waar de Visa met de Y10 opstaat, maar aan de andere kant, een spontane foto-shoot is ook leuk (oeh en dan rondje in deze fraaie grijze postduif smiling smiley )

Anyhow, heel veel plezier ermee, en open je nu een zoektocht naar een bijpassende pekelbak? big smile smiley Iets wat zowel bij de Panda als de Visa past! smiling smiley
Ik vind de Panda veel leuker, evengoed veel plezier ermee.
Leuk zo'n Visa, we hadden er vroeger ook 1, een rode met zwarte accenten. Toen we een keer in de zomer naar huis reden na een dagje Antwerpen sprong spontaan de voorruit in honderdduizenden stukjes! Hopelijk zal dat met die van jou niet gebeuren, het was een hels karwei om al dat glas uit de auto te krijgen. Hoe dan ook wel een gebeurtenis die je nooit van je leven meer vergeet en das toch ook wel wat waard thumbs up

Veel plezier met de Visa!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-10-2015 10:21 door Zadelsnuiver.
Zadelsnuiver
Toen we een keer in de zomer naar huis reden na een dagje Antwerpen sprong spontaan de voorruit in honderdduizenden stukjes!

Maak die jongen eens niet zo bang! Hij heeft nog wel toegezegd dat als 'ie de Visa zou kopen, hij 'm een keer komt tonen hier in Antwerpen. Dat kan ik nu ook wel vergeten... winking smiley
Rob0032
Zadelsnuiver
Toen we een keer in de zomer naar huis reden na een dagje Antwerpen sprong spontaan de voorruit in honderdduizenden stukjes!

Maak die jongen eens niet zo bang! Hij heeft nog wel toegezegd dat als 'ie de Visa zou kopen, hij 'm een keer komt tonen hier in Antwerpen. Dat kan ik nu ook wel vergeten... winking smiley

LOL! Nu, om het goed te maken: wij hebben ook jaaaaren een gele C15 bestel gehad, volgens mij tot aan de B-stijl exact dezelde auto als deze Visa, en daar is de ruit altijd netjes van blijven zitten. Ook na een dagje 't Stad big smile smiley
Zadelsnuiver
Rob0032
Zadelsnuiver

LOL! Nu, om het goed te maken: wij hebben ook jaaaaren een gele C15 bestel gehad, volgens mij tot aan de B-stijl exact dezelde auto als deze Visa, en daar is de ruit altijd netjes van blijven zitten. Ook na een dagje 't Stad big smile smiley
Een c15 heeft dan ook een gelaagde ruit. De Visa had een geharde.
Behalve mijn C15 indertijd dan.
Leuke aanwinst. Een vriend van mij zit diep in de Visa en Axel wereld en heeft er een zeer leuk en interessant boek over geschreven. Zeer het aanbevelen waard. Hij is nu wel uitverkocht maar zou hem via de site eens contacteren.

http://www.citrovisie.nl/citroen-visa-en.html
D-C
Wat gaaf, ziet er inderdaad uit om door een ringetje te halen en past ook goed bij de Panda, vind ik. De carrosserie lijkt heel netjes, misschien op de bestuurdersdeur na dan. De naad bij de achterklep lijkt me aan de linkerkant vrij groot, of zou dat horen? Het interieur is lekker excentriek en dat motiefje van de stoelbekleding is echt heerlijk!
Bedankt Rutger! Past zeker goed bij de Panda big smile smiley. De bestuurders deur en stoel zijn beide wat minder dan de rest, maar ik stoor me er niet echt aan eigenlijk. De deur wil ik wellicht eens gaan vervangen of opknappen. Ik zal eens een goede foto maken van achteren voor die kier.

Twix
In een staat als deze is het bijna industrieel erfgoed. Gefeliciteerd met de aankoop.

Maarre, wat wordt nu de pekelbak?
Bedankt! Ik heb een hele mooie oude Gazelle drinking smiley.

PjŲtr
Nogmaals gefeliciteerd Micha!! Wat een leuke auto is het toch ook! Ik ben er zeker van dat ie in jouw handen, of onder jouw vleugels (ik weet nog niet welke uitspraak ik mooier vind) een prima huis heeft gevonden, niets ten nadele van de bekende eerdere baasjes natuurlijk! smiling smiley

Ik heb een ontzettende zwak voor de Visa, mooi qua design is ie niet, als in een natuurlijke schoonheid, maar in het totaal plaatje vind ik hem toch zeker erg fraai, een beetje een "ultieme bejaarden auto" uit de jaren '80. Gebreide WC-rol-houder erin en het beeld is af smiling smiley
Toen ik de Y10-zoektocht deed, zijn er ook een paar Visa's de revue gepasseerd. Die waren lang zo netjes niet als deze, want anders had er wellicht een Visa op m'n onze stoep gestaan.

Ik zal eens de foto zoeken waar de Visa met de Y10 opstaat, maar aan de andere kant, een spontane foto-shoot is ook leuk (oeh en dan rondje in deze fraaie grijze postduif smiling smiley )

Anyhow, heel veel plezier ermee, en open je nu een zoektocht naar een bijpassende pekelbak? big smile smiley Iets wat zowel bij de Panda als de Visa past! smiling smiley
Bedankt Peter! Heb de Visa altijd al leuk gevonden, net als de Axel, gewoon lekker eigenzinnig en heerlijk CitroŽn. Die pekelbak blijft denk ik nog wel even uit x'D.

Wrangler
Ik vind de Panda veel leuker, evengoed veel plezier ermee.
Niets overtreft Gerrit cool smiley.

Zadelsnuiver
Leuk zo'n Visa, we hadden er vroeger ook 1, een rode met zwarte accenten. Toen we een keer in de zomer naar huis reden na een dagje Antwerpen sprong spontaan de voorruit in honderdduizenden stukjes! Hopelijk zal dat met die van jou niet gebeuren, het was een hels karwei om al dat glas uit de auto te krijgen. Hoe dan ook wel een gebeurtenis die je nooit van je leven meer vergeet en das toch ook wel wat waard thumbs up

Veel plezier met de Visa!
Gaaf! Als je nog eens foto's kunt vinden zie ik ze graag. Ik hoop dat mijn voorruit het wel gaat uithouden big smile smiley.

Rob0032
smiling bouncing smiley

Sketcher
Leuke aanwinst. Een vriend van mij zit diep in de Visa en Axel wereld en heeft er een zeer leuk en interessant boek over geschreven. Zeer het aanbevelen waard. Hij is nu wel uitverkocht maar zou hem via de site eens contacteren.

http://www.citrovisie.nl/citroen-visa-en.html
Geweldig boek, ik ken het wel. Voor nu is 40 euro me een beetje veel, maar misschien over een tijdje, of voor m'n verjaardag!
Leuke aankoop Micha, gefeliciteerd!smileys with beer Ook fijn dat hij binnen EMW is gebleven.
Gaaf ding! Ben nog wel meer fan van je Panda denk ik smiling smiley
Phoenixrood74
Leuke aankoop Micha, gefeliciteerd!smileys with beer Ook fijn dat hij binnen EMW is gebleven.
Merci! Dat vind ik ook wel big smile smiley!

Bhuddymahn
Gaaf ding! Ben nog wel meer fan van je Panda denk ik smiling smiley
Bedankt, ik stiekem ook drinking smiley. Maar ik heb ook nog niet veel gereden met de Visa, dus komt vast nog!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-10-2015 19:39 door Micha D..
Leuke auto, de Visa. Die zie je echt niet meer veel rondrijden. Veel plezier en veilige kilometers ermee. thumbs up
Bedankt Rob!

Morgen naar m'n eerste CitroŽn-meeting toe smiling bouncing smiley.
Ik zie dit nu pas nut smiley GE-WEL-DIG deze Visa. Hopen op mooi weer morgen dan, en camera mee he? big smile smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.