Anonieme bezoeker
Re: Mercedes W124
02-02-2010 17:38
meen je dat nou echt weide1? Wim Kok onze vakbondsman op het museumplein
de hele misjpoge toespreken,hand in hand kameraden enz. en nu voor de commissie
de topsalarissen en bonussen verdedigen. Of bedoelde je het ironisch?
02-02-2010 17:46
flop

Ik vind dat altijd zo'n rare redenering. "Je bent links dus je mag geen geld verdienen." Laat ze dan die PvdA en SP opheffen, want al die Kamerleden verdienen ook bakken met geld. Lekker allemaal thuis gaan zitten op een bijstandsuitkerinkje.

Maar goed, daar ging het hier niet over.
02-02-2010 17:48
Snipe
flop

Ik vind dat altijd zo'n rare redenering. "Je bent links dus je mag geen geld verdienen." Laat ze dan die PvdA en SP opheffen, want al die Kamerleden verdienen ook bakken met geld. Lekker allemaal thuis gaan zitten op een bijstandsuitkerinkje.

Volgens mij ging het hier over een W124.......................................grinning smiley
02-02-2010 17:50
flop

Wim Kok sprak voor de onderzoekscommissie als voormalig commissaris bij de ING. En in dat licht begrijp ik zijn mening. Om kwaliteit voor de ING te krijgen, en te behouden, zul je tot de buidel moeten. Andes gaan die jongens naar de concurrent. En doe je je eigen bedrijf tekort. Met alle (mogelijke) gevolgen van dien. Is niks ironisch aan.

Icebrain
Volgens mij ging het hier over een W124.......................................grinning smiley

Sorry, jij hebt volkomen gelijk.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-02-2010 17:51 door Weide1.
Anonieme bezoeker
02-02-2010 18:19
Snipe
flop

We hebben het er al eerder over gehad en had me heilig voorgenomen me niet meer in dergelijke discussies te mengen maar goed het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Links zijn en geld verdienen is geen punt. Links zijn en heel erg veel geld verdienen vind ik hypocriet. Zeker wanneer je een politiek leven lang tegen het grootkapitaal hebt gefulmineerd. Dan ben je wat mij betreft geen knip voor je neus waard en heb je de integriteit en de moraliteit van een aardworm.
02-02-2010 18:32
Om kwaliteit te krijgen, en te behouden, zul je fatsoenlijk geld moeten besteden.

Kwoot van de dagthumbs up
02-02-2010 19:33
Haha,

als je die aantekening van Weide voor politici, ambtenaren en topfunctionarissen laat gelden moet ik heel even een dag aan de zuurstof.
02-02-2010 19:39
Vlinderstrik
We hebben het er al eerder over gehad en had me heilig voorgenomen me niet meer in dergelijke discussies te mengen maar goed het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Links zijn en geld verdienen is geen punt. Links zijn en heel erg veel geld verdienen vind ik hypocriet. Zeker wanneer je een politiek leven lang tegen het grootkapitaal hebt gefulmineerd. Dan ben je wat mij betreft geen knip voor je neus waard en heb je de integriteit en de moraliteit van een aardworm.

Je hebt gelijk. Stimuleren van zelfstandig ondernemerschap, meer investeren in onderwijs, vergroten van de kansen voor kleine bedrijven, investeren in de aanpak van jeugdwerkloosheid, grotere cultuurparticipatie, een ambitieus architectuurbeleid: daar kun je allemaal vóór zijn, maar als je teveel verdient ben je geen knip voor de neus waard en heb je de integriteit en moraliteit van een aardworm.
Neem nou zo'n Derk Sauer. Hoe hypocriet. Verdient bakken met geld en dan dat geld een beetje gebruiken om noodlijdende krantjes overeind te houden of politieke partijtjes te ondersteunen. Doodschieten moesten ze zo'n man. Want zoiets achterlijks als het creëren van gelijke kansen voor iedereen is natuurlijk helemaal niet links. Het gaat maar om één ding: afgunst en jaloezie. De rijken zijn rijk en dat is niet eerlijk. Betalen zullen ze, die smerige honden. Het grootkapitaal zal op de knieën!

* zingt de Internationale *
02-02-2010 19:43
Individual
Haha,

als je die aantekening van Weide voor politici, ambtenaren en topfunctionarissen laat gelden moet ik heel even een dag aan de zuurstof.

Wat geldt voor roerende en onroerende zaken, geldt ook voor mensen en hun kwaliteiten. Daar staat een prijs op. Ik ben trouwens 24/7 aan de zuurstof.
02-02-2010 20:43
W124STER, wat heb je me een droom van een topic geopend!! Sappige discussies, mooie plaatjes van een geweldige wagen en gewoon een genot om te lezen.

Als ik me ook even in de discussie mag mengen:

Hoe het zit met de kwaliteit van de verschillende Youngtimerhandelaren, daar heb ik geen enkele ervaring mee en daar zal ik dan ook geen uitspraak over doen, maar feit mijn mening is dat 500E wel een geweldige "sfeer" creëert op zijn website, en waarschijnlijk ook in zijn showroom (waar ik nog altijd wel een keertje verlekkerd wil rondlopen) en daardoor een leuke business opgezet heeft. Briljante marketing, en gezien het aantal tevreden klanten hier op het forum en ander fora, zal de kwaliteit ook wel in orde zijn. Maar verkoop blijft een vak apart en degene die het echt snappen zijn per branche maar op een paar handen te tellen: het gaat om de beleving, de persoon (en dus het gunnen), passie voor/vertrouwen in het product en een beetje de naam die je langzaam opbouwt. Het product is hieraan ondergeschikt. Ik durf te wedden dat 500E nog de spreekwoordelijke koelkast aan een Eskimo verkoopt, mits hij ervan overtuigd is dat het een pracht van een koelkast is (zeg maar de W124 onder de koelkasten smiling smiley)

Zo, ik heb gesproken. Ik ga weer lekker verder lezen.
02-02-2010 20:53
Bart81
(waar ik nog altijd wel een keertje verlekkerd wil rondlopen)

Het is verslavend kan ik je melden............................thumbs up
02-02-2010 20:55
Waarom denk je dan dat ik er tot nu toe weg ben gebleven?????
02-02-2010 20:57
Eskimo's nemen doorgaans met minder geen genoegen. Een zo goed als nieuwe koelkast moet het zijn; niet eentje met een heleboel vlieguren. Een koelkast van een gerenommeerd merk, want hij moet bedrijfszeker zijn. Een eskimo sleutelt doorgaans liever niet aan zijn koelkast, maar koopt een exemplaar die altijd naar behoren functioneert. Hij betaalt voor garantie en nazorg graag iets extra en als de eskimo in kwestie zijn koelkast goed onderhoudt dan neem ik de koelkast graag weer terug voor een goede prijs. Bij de BCC geeft men er doorgaans maar 75,= voor.

Niet verwonderlijk dat ik veel eskimo's tot mijn klanten reken.
02-02-2010 20:58
Ik lees overigens met plezier de geplaatste reactiessmileys with beer Maar tracht ook de iets minder positieve argumenten intern te verwerken. Dat houdt je scherp.
02-02-2010 21:00
Maar aan sommige reacties moest je maar niet te veel tijd besteden....
02-02-2010 21:00
Bart81
Waarom denk je dan dat ik er tot nu toe weg ben gebleven?????

smiling bouncing smiley
Anonieme bezoeker
02-02-2010 21:04
500 E
Eskimo's nemen doorgaans met minder geen genoegen. Een zo goed als nieuwe koelkast moet het zijn; niet eentje met een heleboel vlieguren. Een koelkast van een gerenommeerd merk, want hij moet bedrijfszeker zijn. Een eskimo sleutelt doorgaans liever niet aan zijn koelkast, maar koopt een exemplaar die altijd naar behoren functioneert. Hij betaalt voor garantie en nazorg graag iets extra en als de eskimo in kwestie zijn koelkast goed onderhoudt dan neem ik de koelkast graag weer terug voor een goede prijs. Bij de BCC geeft men er doorgaans maar 75,= voor.

grinning smiley Fantastisch !...Begin er al "spijt" van te krijgen mijn W124 niet bij jou gekocht te hebben...thumbs up
02-02-2010 21:05
wibi
500 E

grinning smiley Fantastisch !...Begin er al "spijt" van te krijgen mijn W124 niet bij jou gekocht te hebben...thumbs up

Geld overigens ook voor zijn BMW's..............................grinning smiley thumbs up
02-02-2010 21:07
Ik ga er wél van uit dat je, als je eens in de buurt bent, dat rookzilveren gevaarte even komt showen.
Anonieme bezoeker
02-02-2010 21:12
Graag, maar Castricum (?) ligt aan de andere kant van Nederland...
02-02-2010 21:12

Vind (persoonlijk) alleen de reflectorplaat en de velgen een afbreuk doen aan het model, maar misschien dat dat i.r.l meevalt...............????
Anonieme bezoeker
02-02-2010 21:17
Ben ik voor 50% met je eens...die reflectorplaat vind ik (smaken verschillen) juist mooi, maar de velgen zijn van BBS (denk ik) en niet mooi...kijk wel effe een jaartje aan voordat ik dat wijzig...
02-02-2010 21:22
Velgen voor een W124 hoeven niet duur te zijn......................................grinning smiley

W124 putdeksels
02-02-2010 21:27
ET49 is voor een W201, geloof ik.
02-02-2010 21:30
500 E

Ik ging af op de adv, en het feit dat ze onder een W124 kunnen zitten, ET:waardes e.d dat weet jij beter......................grinning smiley
02-02-2010 21:31
ET waardes is voor mij ook nog een vaag gebied.
02-02-2010 21:41
500 E

Volgens dit schema ook voor de W124:
[www.mercedes-benz.de]
02-02-2010 21:49
Bart81
W124STER, wat heb je me een droom van een topic geopend!! Sappige discussies, mooie plaatjes van een geweldige wagen en gewoon een genot om te lezen.

Zo is het maar net.
02-02-2010 21:49
Het past ook wel, maar dan steken ze verder naar binnen of zo. Of het is zo dat ET41 onder een W201 wat verder naar buiten steekt.
Anonieme bezoeker
02-02-2010 21:51
Snipe
Vlinderstrik

Je hebt gelijk. Stimuleren van zelfstandig ondernemerschap, meer investeren in onderwijs, vergroten van de kansen voor kleine bedrijven, investeren in de aanpak van jeugdwerkloosheid, grotere cultuurparticipatie, een ambitieus architectuurbeleid: daar kun je allemaal vóór zijn, maar als je teveel verdient ben je geen knip voor de neus waard en heb je de integriteit en moraliteit van een aardworm.
Neem nou zo'n Derk Sauer. Hoe hypocriet. Verdient bakken met geld en dan dat geld een beetje gebruiken om noodlijdende krantjes overeind te houden of politieke partijtjes te ondersteunen. Doodschieten moesten ze zo'n man. Want zoiets achterlijks als het creëren van gelijke kansen voor iedereen is natuurlijk helemaal niet links. Het gaat maar om één ding: afgunst en jaloezie. De rijken zijn rijk en dat is niet eerlijk. Betalen zullen ze, die smerige honden. Het grootkapitaal zal op de knieën!

Jammer dat je zo reageert.
Ook jammer dat je belachelijk maakt en me in een hoek plaatst waar ik niet thuis hoor.
Het zij zo.
02-02-2010 21:52
Nou, het ging niet specifiek over jou, maar meer over linkse mensen in het algemeen. Het klinkt altijd zo jaloers en afgunstig.
Anonieme bezoeker
02-02-2010 21:53
500 E
Om kwaliteit te krijgen, en te behouden, zul je fatsoenlijk geld moeten besteden.

Kwoot van de dagthumbs up

Fatsoenlijk geld zeker.
Maar exorbitante bonussen kunnen op termijn averechts werken.
02-02-2010 21:58
Ik had het meer over materiaal. Ik haalde selectief aan.
Anonieme bezoeker
02-02-2010 22:03
Snipe
Nou, het ging niet specifiek over jou, maar meer over linkse mensen in het algemeen. Het klinkt altijd zo jaloers en afgunstig.

Ben niet links en al helemaal niet algemeen en behoor dus niet tot linkse mensen in het algemeen.
Nog niet zo lang geleden werd ik voor geldwolf versleten en ook dat gebeurde naar aanleiding van één opmerking.
Je staat blijkbaar nogal snel met je oordeel klaar. Dat klemt temeer daar je oordeel je in de steekt laat.
02-02-2010 22:07
Vlinderstrik
Ben niet links en al helemaal niet algemeen en behoor dus niet tot linkse mensen in het algemeen.

Reden te meer om aan te nemen dat het niet specifiek over jou gaat smileys with beer
Anonieme bezoeker
02-02-2010 22:17
Snipe
Vlinderstrik

Je reageert specfiek op mijn quote en herhaalt bovendien een deel van mijn woorden?
Maar het gaat niet specifiek over mij?
02-02-2010 22:26
Kennelijk is de kwoot in zijn algemeniteit toepasbaar.
Anonieme bezoeker
02-02-2010 22:34
500 E
Kennelijk is de kwoot in zijn algemeniteit toepasbaar.

Jij weet ook wel dat hij me in die categorie schaarde.
Is niet leuk wanneer je belachelijk wordt gemaakt en je een bepaald gedachtegoed wordt toegedicht.
Denk dat jij dat ook niet zou waarderen en al helemaal niet wanneer het dan als een algemeniteit wordt afgedaan.
02-02-2010 22:34
mezelf
W124STER, wat heb je me een droom van een topic geopend!! Sappige discussies,[...]

Ik heb het een beetje over mezelf afgeroepen.... Ik noem het een mooi topic en vrijwel direct verandert het in een kinderachtig welles-nietes spelletje van het niveau jij hebt gezegd dat ik stom ben en nu vind ik jou stom, terwijl we al 8.5 pagina's goed met elkaar op konden schieten en het hadden over een grote gemeenschappelijke deler: de liefde voor de W124.

Kortom, kunnen we weer lief tegen elkaar zijn of de persoonlijke onenigheid elders uitvechten en het topic laten voor wat het is - een ode aan een prachtig automobiel?
02-02-2010 22:35
Wij zeggen hier altijd: "Zij die zich aangesproken voelen, melden zich vanzelf!"
Anonieme bezoeker
02-02-2010 22:37
Weide1
Wij zeggen hier altijd: "Zij die zich aangesproken voelen, melden zich vanzelf!"

Zou jij je niet aangesproken voelen wanneer ik je quote en daar een verhaal onderhang dat niet op jou van toepassing is?
02-02-2010 22:39
Ach, wij hebben ook wel 'ns wat 'gehad' over proefritten. Ik laat dan jouw mening bij jou. En mijn mening bij mij. Zoiets zou jij ook moeten doen.
02-02-2010 22:39
Weide kan veel hebben.
02-02-2010 22:42
Zo is het, Bartsmileys with beer

W124STER: hoe klonk de Becker vandaag?
Anonieme bezoeker
02-02-2010 22:42
Snipe
Weide kan veel hebben.

Oh, nu reageer je wel.
02-02-2010 22:46
We moeten van Bart weer lief zijn tegen elkaar. Cheer up!
Anonieme bezoeker
02-02-2010 23:02
Snipe
We moeten van Bart weer lief zijn tegen elkaar. Cheer up!

Goedkope reactie maar so be it.
De W124......
Anonieme bezoeker
02-02-2010 23:10
... het heeft even geduurd, maar ik mag het forum weer op. Om 8:00uur weggereden, 14 km file verder op m'n werk en net thuis. Druk dagje, maar wel ervaren dat de W124 ook in de file geen krimp geeft. Ondanks dat de radio te gebruiken was, heb ik vooral geluisterd naar de motor tijdens 'het stilstaan en optrekken' ritueel. Mooi en door de automaat was het geen vermoeiende bezigheid.

Tja, en dat het W124 topic. Wat een discussies.... van leuk tot minder leuk. Van leerzaam tot opmerkelijk. Van meningen tot feiten. Maar ja, geld en mensen gaan meestal niet samen (ik ben wat jaren verantwoordelijk geweest voor het incasseren van veel geld per maand en weet daar alles van...), dus daar voeg ik geen mening meer aan toe. Nou ja, één dan; "Het principe is zo groot als de portemonnee ruimte biedt".

Vergeef mij dat ik mij dus concentreer op de auto, het merk, het type. Maar, eerlijk is eerlijk; ik lees met veel genoegen mee!winking smiley

Morgen weer aan 't werk; weer een lange dag, maar ja, geen enkele auto rijdt op lucht of kan daarvoor gekocht worden. Dat bevalt me wel; mijn W124ster is zelf verdiend en ik gunde de verkopende partij zijn winst (en kreeg daar kennis, aandacht en respect voor mijn keuze voor terug). Boeiend, niet waar?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-05-2010 23:58 door W124STER.
Anonieme bezoeker
02-02-2010 23:10
Vlinderstrik
Snipe
Vlinderstrik

Jammer dat je zo reageert.
Ook jammer dat je belachelijk maakt en me in een hoek plaatst waar ik niet thuis hoor.
Het zij zo.

Ik lees er totaal niet in dat je belachelijk wordt gemaakt dan wel in een hoek geplaatst. Zeker nu Snipe direct erna nog zegt dat linkse mensen jaloers en afgunstig kunnen klinken, moet je juist constateren dat Snipe jou begrijpt en aan jouw kant staat.
Anonieme bezoeker
02-02-2010 23:13
Vinnievw
Hij ziet er inderdaad mooi uit, de 300DT. Heb je nog post ontvangen?

... dank je, en ja, ik heb post ontvangen (zie PB ). Helemaal top en hartelijk dank! thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-02-2010 23:14 door W124STER.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.