Kristian: VW Up! Cup 2014 | BMW 320i Touring M-sport 2018

Gepost door Kristian 
Van harte Kristian thumbs up Hele mooie wagen! Erkend knap rij-apparaat natuurlijk en in heerlijke samenstelling. Smaken verschillen; ik ben juist wél een zilver-fan. Tijdloos, zowel chique als sportief te maken (bij jou met velgen en Schwarzoptik sportief). Prima uitrusting. Dus jarenlang genieten!

Sowieso leuk om hier even 11 jaar terug te lezen en nu nog steeds de gouwe ouwe bekenden langs te zien komen (MCdubbelU o.a.). Had er daar afgelopen week nog met Rembrandt over aan de telefoon. Leuk, jeugdsentiment smiling smiley
Zilvergrijs bij een M-pakket is eigenlijk altijd goed. Andere kleuren gaan uiteindelijk toch vervelen of ze geven een uitstraling die soms net over het randje kan zijn. Ik vind hem zo ook helemaal goed en ik zou die spiegelkappen ook fijn zo laten.
Oef, een hond in de auto. Veel succes met de haren.
Ik meende zo'n 'orangje' te zien laatst. Vond het erg flets en leek echt geen metallic lak
Nog proficiat met deze mooie aanwinst en veel rijplezier. En zo te horen is dat laatste al dubbel en dwars goed gekomen! thumbs up
Dank je! Auto is echt een genot om mee te rijden.

Het poetsen van de dealer stelde weinig voor. Zilvergrijs zie je toch niks op zullen ze wel gedacht hebben. Op het eerste gezicht ook prima, maar onder het licht van een lantaarnpaal bleek wel dat de lak nog wel de nodige aandacht nodig had.
Aangezien BMW lak behoorlijk hard is ook maar wat nieuw polijst-materiaal gehaald. Scholl S3 en zwart-witte sandwichpads van Scholl. Zojuist de motorkap gedaan. Prachtig resultaat. Superglad en een hele diepe glans en voor zover ik nu kan zien de meeste defecten ook verwijderd.
Meteen een laagje Soft99 Fusso Coat erop gezet zodat insecten ook minder hechten.
Binnenkort stap voor stap de hele auto doen.

Dealers zullen nooit de tijd en moeite in het poetsen steken zoals een professioneel poetsbedrijf dat doet.
Of een Kristian...
Carkiller
Dealers zullen nooit de tijd en moeite in het poetsen steken zoals een professioneel poetsbedrijf dat doet.
Of een Kristian...

De meeste dealers laten hun auto's voor aflevering professioneel poetsen, maar willen daar niet meer dan €100 - €150 per auto aan besteden. Pay peanuts etc.

Fraaie BMW Kristian. Gelukkig staat op deze pagina een van de details die ik erg fraai vind aan deze modelserie: de koplampen, en dan met name hoe ze richting grille lopen, met dat 'afdakje' erboven. Veel plezier ermee! smileys with beer
@pauze, leuk detail, Mazda doet het ook zo tegenwoordig.
A3 White
@pauze, leuk detail, Mazda doet het ook zo tegenwoordig.

Ik vind de huidige modellijn van Mazda ook zeer goed te pruimen!
Zie je bij meer merken. Door voetgangersveiligheid steekt aan de neus het midden verder uit dan de koplampen. Om dat optisch te verbinden kiezen erg veel merken voor een schuine hoek in de binnenzijde van de koplampen en buitenzijde van de grille.

Of dus gewoon de grille door laten lopen aan de koplampen
De manier waarop Audi (maar ook Lexus) het doet vind ik dus weer niks.
De BMW stond vandaag in goed gezelschap op de parkeerplaats bij de supermarkt.

Het rijden in de Dreier blijft echt genieten. Wat een heerlijk rijdende auto. Een geweldige reisauto op langere afstanden en heel veel rijplezier als je een keer wat sportiever wil rijden. Het kan allemaal.

15 juni logeert ie een weekje bij de garage en worden de bumpers herspoten. Blij mee want dan is ie helemaal strak.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.