Harm78: Kia Ceed 2020, Citroën XM 2.0 Turbo CT, Citroën Xantia V6 Exclusive; beige leer en cruise control

Gepost door Harm78 
Mooi is anders.

Edit: BMW 320d ling:

WOF

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-04-2009 12:19 door Wings of freedom.
Anonieme bezoeker
Re: Harm78: BMW 320D 1998
14-04-2009 12:06
Zijn er al updates? M6 wielen, witte knipperts, Hartog ijs-tuning?
Man ik heb de halve Autostyle catalogus al besteld! Al wist ik niet helemaal of je er nou blote vrouwen kon bestellen of onderdelen. Ik werd helemaal verblind door al die prachtige soorten booskijkers, skirts, spoilers, bumpers, interieurverfraaiiingen, en mijn favoriet, een haaievinnetje met lampje erin!

But seriously... daarnet maar eens een Brodit (bah!) houdertje gemonteerd voor mijn nieuwe Sony Ericsson X1. Welke idioot ontworpen heeft dat ze alleen een mini-usb aansluiting maken, LINKSBOVEN op het toestel... SE levert er zelf helemaal niks voor, Brodit heeft iets dat wel werkt, maar je zit dus altijd met een draadje dat je moet inpluggen.
Zit nu tijdelijk even vastgeschroefd in gaatjes die er al zaten, maar ik heb zo'n mooie lederen console besteld.
Anonieme bezoeker
14-04-2009 18:37
Geen flauw idee, boeit me ook niet zo...
Anonieme bezoeker
15-04-2009 14:01
Coole avatar trouwens! grinning smiley De Wuppie-killerrrr!! tongue sticking out smiley
Gewoon de telefoon op z'n kop in de houder...
Anonieme bezoeker
15-04-2009 19:11
in de hand houden kost 150 eurietjes.spinning smiley sticking its tongue out
Zo, de console van echt kunstleer zit erin, pasvorm is prima smiling smiley Ik zal binnenkort wel eens een fotootje maken, het staat eigenlijk best wel netjes.
Harm78
Man ik heb de halve Autostyle catalogus al besteld! Al wist ik niet helemaal of je er nou blote vrouwen kon bestellen of onderdelen.

Staan er onderdelen in de Autostyle catalogus?

WOF
Weinig te melden met de BMW, behalve dat ie nog steeds bevalt smiling smiley
Vandaag heb ik een (bijna) nieuwe pookknop gehaald, de oude was nogal afgesleten:

en klikte bovendien niet meer echt goed vast. Nu is het dus zo:

Ook had ik dus de nepleren telefoonconsole gemonteerd, met houder voor mijn Sony Ericsson Xperia. Dat ziet er zo uit:

Ofwel was er stiekum tegenlicht, ofwel is zo'n Xperia beter als telefoon dan als camera...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-10-2017 19:07 door Harm78.
Anonieme bezoeker
23-04-2009 11:34
Een hele verbetering inderdaad.
stuk beter!
een slechte pookknop maakt een interieur zoveel lelijker winking smiley
Anonieme bezoeker
23-04-2009 17:11
Dat heb je in die stomme citroenen niet.
Foto time...

Gister bij Harm op de koffie geweest en gelijk maar eens een paar plaatjes geschoten van de BMW.

Anonieme bezoeker
27-04-2009 13:50
Prachtige foto's. Jammer dat de auto niet eerst helemaal gepoetst was smiling smiley
Wess
Prachtige foto's. Jammer dat de auto niet eerst helemaal gepoetst was smiling smiley

eens.
Anonieme bezoeker
27-04-2009 13:54
Khad geen zin om te bellen dat hij hem nog ff moest poetsentongue sticking out smiley
Wat artistiek!

Vandaag ben ik bij de dealer maar eens wezen shoppen. Heb een nieuwe pookhoes gekocht (de oude had 2 gaatjes en ze hadden 'm voor 20 euro zomaar op voorraad) en een rollobakje voor in de middentunnel besteld. Dat wordt weer genieten smiling smiley
Poetsen gaat Bob woensdag doen tongue sticking out smiley
Anonieme bezoeker
27-04-2009 13:56
Erg leuke foto's. Kleur groen komt ook mooi uit zo. Alleen jammer dat de auto stijf staat van de hologrammen en swirls zoe op de eerste foto te zien
Hij is me slecht gepoetst, woensdag zal ik hem even mooi verwennen met een lekker polijstbeurtje!
Anonieme bezoeker
27-04-2009 14:02
Harm of zijn BMW, Bob?tongue sticking out smiley
Erg leuke foto's. Kleur groen komt ook mooi uit zo. Alleen jammer dat de auto stijf staat van de hologrammen en swirls zoe op de eerste foto te zien

Dat is ook de reden dat ik de foto's zelf een stuk minder vind. Maar aangezien we om 23.00 weer terug moesten zijn in huize Harm voor Family guy, Hadden we geen tijd om een mooi locatie uit te zoeken. Zodoende werd het tussen twee lantaarnpalen big smile smiley
Niet zo zemelen over dat gepoets. Zijn gewoon leuke foto's. thumbs up
Anonieme bezoeker
27-04-2009 14:40
Zo is't maar net.
Anonieme bezoeker
27-04-2009 15:47
De Schaduw
Niet zo zemelen over dat gepoets. Zijn gewoon leuke foto's. thumbs up

Het zijn ontzettend leuke foto's thumbs up. Tsja da poets gedoe valt je gewoon op als poetsfreak eye rolling smiley
Gisteren heeft Bob TDI in samenwerking met mezelf en een beetje x-trailrijder de BMW flink gepoetst. Eigenlijk zag ie er vantevoren niet uit met veel swirls en hologrammen. Na een paar keer polijsten met verschillende machines en 2 lagen wax is er echt weer een hele mooie auto onder vandaan gekomen. Ook heeft de aanwezige spotrepairder 2 storende beschadigingen een heel stuk minder zichtbaar gemaakt.

Foto's komen nog, die moet Bob nog even sturen smiling smiley

Eergisteren ben ik met de BMW naar Duitsland geweest. Leuk een bezoekje aan het Audi Forum in Neckarsulm, waar je een fabrieksrondleiding kon krijgen. Kwamen we daar aan, bleken ze werktijdverkorting te hebben en dus geen rondleidingen. Op zich leuk om te horen dat er geen A6'en meer worden gemaakt, maar we hadden wel 400 km voor niks gereden. Maar vooruit. De terugweg hebben we toen maar langs de toeristische weg gedaan, wat dan wel weer erg mooi was.
Uiteindelijk kwamen we uit op de Sauerlandautobahn. Dat was wel erg mooi: redelijk bochtig, mooie omgeving en heerlijk rustig. Dat is dus leuk rijden, en ik weet nu dat de 320D ongeveer net zo strak op de weg ligt bij hoge snelheid als de XM. Ik heb de top niet eens geprobeerd, maar 200 op de teller ging redelijk makkelijk.
En dan de foto's!

Zo zag het er eerst uit:

En zo na de poetsbeurt:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-10-2017 19:08 door Harm78.
Anonieme bezoeker
30-04-2009 11:25
/jammer, is dezelfde kleur gebleven.....tongue sticking out smiley
Ach zeur niet, ik ben blij dat ik eens wat anders heb dan dat eeuwige grijs of zwart tongue sticking out smiley
Zit er weer lekker strak uit. Kun je de 220k km niet aan afzien.thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-04-2009 11:46 door Daan..
229k km pas! En dat zijn nou niet echt km-standen die je aan een auto af zou moeten kunnen lezen, dat mag pas bij 3 ton of meer.
had hem net optijd gewijzigdwinking smiley Maar je ziet toch geregeld auto's die een stuk jonger zijn met minder km's die er een stuk beroerder uit zien.
Netjes Harm, komt de kleur net weer wat beter uit, maar mag jij niet bij X-trail aan huis komen.....................grinning smiley
Anonieme bezoeker
Re: Harm78: BMW 320D 1998 poetsen @p.3
30-04-2009 12:28
Harm78
229k km pas! En dat zijn nou niet echt km-standen die je aan een auto af zou moeten kunnen lezen, dat mag pas bij 3 ton of meer.

Dan nog niet.
Anonieme bezoeker
30-04-2009 15:36
Harm78
Ach zeur niet, ik ben blij dat ik eens wat anders heb dan die eeuwige Franse meuktongue sticking out smiley

thumbs up
ziet er mooie uit Harm.. Zo had ik hem afgelopen zaterdag wel ff willen zien.. heb je geen chrome-line meer nodigwinking smiley

Inderdaad, weer een bewijs wat goed poetsen kan doen met een auto..
Anonieme bezoeker
01-05-2009 10:55
Mooi werk Harm, de BMW ziet er weer fris uit.
Hij is weer heerlijk gepoetst! Mooi hoor! En die kleur past perfect bij de auto. Gewoon een heel sterk en evenwichtig beeld!
Mooie wagen, máár kan je niet beter even het deel van de achterlichten in de kofferklep vervangen? De achteruitrijlampen zijn zo geel, ziet er zo oud uit...
Keurig.

Iemand nog belangstelling voor een (h)eerlijke 3-touring?

320d € 8.950,=
Wel mooi hoor zo'n BMW. Dik 10 jaar oud en ziet er nog als nieuw uit, ook qua design thumbs up

Iemand nog belangstelling voor een (h)eerlijke 3-touring?

Een 3-serie met draaiknoppen voor de ventilatie... daarom alleen al zou ik 'm niet hoeven, dat ziet er wel erg armoedig uit!
Anonieme bezoeker
02-05-2009 08:46
Wel een mooi interieur... Maar ja, minder dan 6-cylinders dus eigenlijk nog geen échte BMW...grinning smiley
Ralf //M
Maar ja, minder dan 6-cylinders dus eigenlijk nog geen échte BMW...grinning smiley

Ik schud mijn hoofd nog maar eens.
Anonieme bezoeker
02-05-2009 09:01
Snipe
Ralf //M
Maar ja, minder dan 6-cylinders dus eigenlijk nog geen échte BMW...grinning smiley

Ik schud mijn hoofd nog maar eens.

Jij vind het overdreven? Mijn pa heeft onlangs een Z4 gekocht. In de showroom een 2.5iS uit 2003 , en een 2.0i uit 2006, zelfde prijscategorie. Toen de verkoper beide auto's had gestart, was de keuze gemaakt, al voordat de auto de showroom uit was. 3x raden welke.......
Harm, icoon van veerbollenminnend Nederland. Ralf, symbool van tupperwareplakkende Opelaars, en beide aan de BMW. Het kan gek lopen in autolandthumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.