Taunusdrivers Beuntoko: '62er Thunderbird '70er Taunus 17M V6, '73er Taunus coupe, '75er Taunus, '93er Sierra kombi GT en '04 Mondeo >>FordFreaks 2019 wederom geslaagd!<<

Gepost door Taunusdriver 
Ik heb de wiki-pagina over de Comet gelezen en het blijkt een best interessante auto. Hij was ontworpen als Edsel, maar dat merk werd geschrapt door uitblijvend succes. De Comet werd vervolgens via de Mercury-dealers verkocht, maar niet als Mercury. In 1960 en 61 was Comet gewoon de algehele naam voor de auto smiling smiley
[en.wikipedia.org]
Haha leuk die reactiesthumbs up

In eerste instantie de Comet maar eens schoonmaken en de boel verder wat terecht maken.

Gisteren was de Granada ook weer klaar met nieuwe hoofdremcilinder, en hij remt iig al beter, maar het pedaal moet je naar mijn idee nog redelijk ver intrappen.. Maar een noodstop is nu wel goed te doen.

Het is wel weer een genot om ermee te rijden, en ook power zatcool smiley

Er komt nog een Ghia grille in, en denk dat de 16" BBS velgen er ook leuk onderstaan. En dan natuurlijk de einddemper nog vervangen voor een fijne CJ eindpijpsmiling bouncing smiley

Verder vd week nog even met de Comet gangs gegaan, en ik weet nu hoe het werktnut smiley

Maar nog steeds niet starten.... Maar eens bij de bedrading gekeken, en er zat een draadje losnut smiley

Spul aangesloten, en..... Nog niet......
toen wat remreiniger in de carburateur gespoten, geprobeerd en...... Hij dut t!cool smiley De V-snaar was kapot gegaan, dus heb em niet zo lang laten draaien, maar hij doet t iig weersmileys with beer

Was weer druk bij de Beuntokospinning smiley sticking its tongue out
Die Comet is gaaf zeg! Vooral die achterkant is zo apart met de schuine lichtjes, benieuwd hoe die er goed gepoetst uit ziet! Ben het er wel mee eens dat die mooi origineel moet blijven ;-)
Bedankt Wouter, en dan heb ik de bruine 17M ook nognut smiley

@Tinman:
Ben zelf ook wel benieuwd, binnenkort eerst maar eens vakantie vieren, en quality time met m'n gezinnetje, das ook belangrijkthumbs up

Ik weet niet wat voor steek zo'n ding heeft, dus doe er voorlopig wat velgen betreft niks meeeye popping smiley En de uitlaat blijft voorlopig ook zoals ie isspinning smiley sticking its tongue out
Weer eens een berichtje mijnerzijds.

De vakantie was nogal verregend, dus eerder weer Zu Hause gegaan. Thuis nog mooi vanalles terecht geknooid, en natuurlijk ook nog met de auto's bezig geweest.

Vorige week rook ik tijdens het rijden een sterke benzinelucht, en de oorzaak was snel gevondennut smiley

Bleek een stukje benzineleiding bij de benzinepomp verspocht te zijnnut smiley

Verder heeft de Granada nu een Ghia snuit, en leuke oldskool 16" BBS velgen eronder. Staan retegaafsmiling bouncing smiley

Onlangs postte ik een foto van een Thunderbird, en vanochtend eindelijk wezen kijken.

Mooie auto, en zekers de moeite waard, maar niet voor mijeye popping smileyconfused smiley

De auto heb ik uitvoerig bekeken, en ook onder de auto gelegen om de bodem en evt lekkages te bekijken.

Rondom viel me op dat hij bij de achterste zijramen de lak wat blaasjes heeft. De auto is ooit eens overgespoten, en een paar blaasjes is opzich niet erg. Verder zat er in de kofferbak, en de goot waar het kofferbakrubber inzit, nog serieus wat werk zit om dat weer netjes te krijgen.
Heb het idee dat ze met overspuiten niet overal alles even goed voorbewerkt hebben.

Het interieur was nog netjes, maar ook nét niet wat ik hoopte. Toch een naadje in de hemel die loszit, een naad van het zitvlak vd achterbank die losligt, schuim vd voorstoelen vergaan en de deurpanelen ook nét niet.

Er is zekers wat van te maken, en als je hem kenteken en apk klaarmaakt, kun je zekers lekker toeren met t ding, maar ik zoek toch een netter/harder/beter exemplaar.

De motor wilde ook niet aanpakken, mede door de stilstand, en de hoofdremcilinder is lek.

Als de auto er nog superstrak in de lak zit, had ik hem waarschijnlijk wel gekocht, maar alles bij elkaar is het net niet wat ik zoek....

Jammer, maar ik zoek rustig verder. Een kennis van mij rijdt al 30 jaar met een Bullit Bird, dus kent alle kwaaltjes van dit model. Hopelijk binnenkort tijd om daar eens heen te gaan, en mocht dan ook eens in zijn Tbird rijden. Dan weet ik waar ik op moet letten bij aanschaf van zo'n machinesmiling bouncing smiley
Precies, het is ook dat zo'n Thunderbird in een compleet andere prijsklasse valt, en onderdelen hier in Europa niet voor het oprapen liggen.

Voor mijn huidige auto's haal ik, als ik wat nodig heb, wel op binnen een straal van 20km en met een paar tientjes ist klaargrinning smiley Dan is het nog een keer leuk.
Met de auto's die ik gehad heb, heb ik ook wel eens met m'n hart gekocht, maar dat zijn andere bedragen waar je eigenlijk niet veel op kan verliezen, alleen meer tijd dan gehooptnut smiley

Komend weekend organiseert de TaunusMClub in België weer het campingtreffen in Zonhoven (cool smiley.
Aangezien ik de smaak sinds een paar jaar weer te pakken heb, ga ik ook dit jaar weer die kant opan.
Zaterdagochtend vertrekken we met een clubje auto's vanuit Nieuwleusen en toeren mooi die kant opansmiling bouncing smiley

De groene Taunus gaat mee, en m'n kameraad neemt de Granada mee. Dus gaat helemaal goedkomencool smiley

Vanmiddag alvast gewassen, was wel nodignut smiley en verder de boel nog bij elkaar rapen, tentje, bier, vlees en nog wat dingetjescool smiley

Vorig weekend dus naar Zonhoven in België geweest, was weer gezelligcool smiley

Met 10 auto's die kant opan gereden, en weer veel leuk spul gezien, en weer veel bekenden gesproken.

We zijn zondag met de helft teruggereden, de rest bleef nog wat langer, en hebben nog een paar dagen daar de buurt onveilig gemaaktnut smiley

Trokken toch nog aardig bekijks onderweg, kon ook niet anders, zien de mensen weer eens fatsoenlijke auto's rijdenthumbs up

De Taunus heeft zich goed gehouden, en het verbruik was 1op11, dus netjes. M'n maat had de Granada mee, en heeft t ook prima gedaan
De Mercury Comet had ik te koop gezet, aangezien ik toch een V8 wil.

Afgelopen week contact gehad met een Duitser, en was serieus geinteresseerd.
Na wat foto's gestuurd te hebben, was de koop snel beklonkeneye popping smiley

De auto gaat naar Duitsland, en wordt de auto voor z'n vriendincool smiley Kan ze in stijl boodschappen doenbig smile smiley

Nu nog afspreken wanneer ze de auto op komen halen, en gaat de Comet na 56 jaar naar Duitsland.
Enerzijds jammer, maar vanuit Nederland geen enkele reactie....

Dan heb ik weer wat ruimte, en kan ik iig weer een eigen auto binnenzetten.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-09-2017 19:01 door Taunusdriver..
Je zou de laatste Ford Crown Victoria kunnen overwegen als daily-driver.
Deze wagens zijn echt bullit-proof en onverslijtbaar,iemand in mijn dorp heeft er een.
Simpele techniek en alles nog te bestellen.
Wel een LPG-bom erin natuurlijk.
Zo heb jij weer wat centjes en ruimte!
Wij weer wat leesvoer.
Jij kan weer je droom achterna.
En wij weer wat leesvoer.smileys with beer
Het is niet anders dat ie naar Duitsland gaat, was geen enkele serieuze reactie uit Nederland....

Zo schrijf je dat de Comet verkocht is, en zo staat de volgende er alweernut smiley

Vrijdagavond wat aan het kijken op internet, en zag een advertentie voorbijkomen:

"Ford te koop, harde auto"

En ik meende daar op de foto een Taunus station te zien, dus even de advertentie bekijken, en inderdaad, een Taunus TC3 station!

Op de aanhanger, laag stof erop, en slechts 1 fotoeye popping smiley
Toch maar een berichtje naar de verkoper gedaan, en kreeg vrij snel een antwoord op mijn vragen.
De auto stond al 11 jaar stil, een 2litert, en de motor is los.

Vervolgens gevraagd naar een prijsidee, en ik moest maar bieden.... Dus een bedrag genoemd waarvoor ik em zowiezo op kom halen, en de verkoper wilde 5 tientjes meer dan wat ik boodnut smiley Mij ook best, dus zaterdagochtend een kar geregeld, en zaterdagmiddag de Taunus bekeken en meegenomennut smiley

Aangekomen de auto bekeken, en bleek nog bijzonder netjes, geen rottigheid op de bekende plekken, en inderdaad een 2 litert die nog los issmiling bouncing smiley

De auto heeft iig meer dan 11 jaar stilgestaan gezien de oude platen, en de verkoper moest een garagebox leeghalen, en daarin stond onder een hoop spullen de Taunus. De garagebox stond onder een appartementencomplex, en de verwarmingsbuizen liepen er ook langs, dus het was altijd goed droog in de garagebox. Dit verklaard ook de nog nette staat van de autocool smiley

Leuke bijkomstigheid is, dat het een orginele "grijs kenteken" betreft, maar als "combinatiewagen" op papier staat. Er zit dus wel een achterbank in!

Na een wasbeurt, ziet hij er alweer een stuk beter uit:

De auto staat zowiezo al 17 jaar stil, is rijdend weggezet, en de remmerij is nog los! Ze hebben 1 band op hoeven pompen, uitlaat die eronder zit, ziet er nog bijzonder goed uit, en de body is nog snoeihard.
Rondom wat krasjes/gebruikerssporen maar op de bekende plekken is hij nog hard. Achterklep heeft wat vliegroest onderaan, en nog een andere lakbeschadiging.

De rubbers zien er zo ook nog netjes uit, wel moeten de voorste stabirubbers vervangen worden, en verder de motor aan de praat zien te krijgen.

Enerzijds was het niet de bedoeling hem te houden, maar gezien de staat van de auto.....
Leuk ding, een paar dikke wielen (lichtmetaal uit de jaren 80) en rijden.
Oh ja eerst ook nog even de motor gezond maken.
leuk om in de winter mee te rijden.
Taunusdriver.
Vrijdagavond...... zag een advertentie voorbijkomen:

Hoe doet tie het? Gewoon snel handelen dus. thumbs up smileys with beer

Taunusdriver.
.....Enerzijds was het niet de bedoeling hem te houden, maar gezien de staat van de auto.....

Tuurlijk, de blauwe erin en de groene eruit.....
grinning smiley
Apat ding, heur!spinning smiley sticking its tongue out
Een soort VAN, maar ook niet helemaal. Het is een 2.0 L. De echte VAN was er alleen als 1600, maar uiterlijk lijkt deze wel op een VAN. Ben wel benieuwd naar het interieur. Sowieso mooi ding, station, grijs kenteken. Mooi houden, geen dikke velgen, maar dat is smaak spinning smiley sticking its tongue out

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-09-2017 20:36 door 244-55.
Bedankt voor de positieve reactiesthumbs up

Meestal als ik wat zie, reageer ik, of vraag naar een prijs. Als de prijs goed is, ophalen en dan zie ik wel wat t is. Valt het tegen, wordt het onderdelengeld, valt het mee, heb ik geluk (of pech dat er weer wat anders wegmoetnut smiley)

@ 244-55: Hij staat echt op kenteken als "Taunus 2.0 VAN" en bij inrichting staat "combinatiewagen" Schijnt in die tijd een of andere belastingregeling te zijn.

Er is al enorm veel interesse getoond in de auto, en weet écht nog niet of ik em nou wel of niet hou... Maat van me heeft ook serieuze interesse, wat het dan wel weer lastig maaktnut smiley

Hopelijk morgen tijd om eens te kijken of er nog leven in het apparaat zit...

Ben al aan het rondvragen naar onderdelen, maar zelfs hier opt dorp nog niks gevondennut smiley

Zoek nog een setje nette stoelen, evt nette deurpanelen en een blauw vloertapijt

Verder vanmiddag bij de RDW geweest om de Comet voor export aan te melden, en gelijk maar eens gevraagd hoe het nou zit met het kenteken vd Taunus.

Het kenteken kan ik weer "activeren" zonder complete herschouwing, dus dat scheeltcool smiley
Maar dan het punt.... Grijs kenteken icm achterbank.... Dat kan dus NIET meer op kenteken houden....

Dus óf de achterbank eruit, en hem als grijs kenteken houden, óf achterbank erin en dan krijgt ie een nieuw kenteken....

Dat laatste is dus NIET de bedoeling, en op grijs kenteken betaal ik dus gewoon voor een "geel kenteken" of evt de overgangsregeling.
Het fiscale gedeelte geloof ik allemaal wel, maar nu wil ik erachter zien te komen of het verder toegestaan is om de achterbank er dan later wel weer in te zetten, en dat er evt wat meer volk mee kan. Belastingtechnisch maakt het niks uit, aangezien ik toch de volle mep belasting betaal, maar misschien verzekeringstechnisch? Dat wil ik nog een keer uitzoeken.... Mocht de Taunus al die tijd nog wel rondgereden hebben, kan dat dus blijkbaar ook gewoon, dus waarom zou het nu ineens niet kunnen?
Taunusdriver.
Het kenteken kan ik weer "activeren" zonder complete herschouwing, dus dat scheelt cool smiley
Dat verbaasd mij, want 't kenteken is 'gedemonteerd': even de tenaamstelling overschrijven zal niet lukken.
Lijkt mij dat de RDW de auto wil zien, voordat ze 't kenteken weer vrijgeven.
Ze willen de auto wel zien, maar als de achterbank eruit Is, en het verder klopt kunnen ze het kenteken weer activeren. Dus geen complete voertuig identificatie&#128521;
Dat heb ik iig wel begrepen bij de RDW, dit zou €65,- kosten, en een complete identificatie zou veel duurder zijn...

Gisteravond met de Kombi gangs geweest, accu erop en bijna alles doet t gewoon!
Verlichting op 1 remlicht na, en de alarmlichten doen het niet.
Ruitenwissers, sproeierpomp, aanjager doen het gewoon meteencool smiley

Ook maar eens gekeken of de motor er nog zin in heeft, en na wat benzine in de carb gegoten te hebben, kreeg ie wel weer zin om te starten.
Vervolgens wat peut in de tank gedaan, en toen was de zin tot aanpakken minder....

Dus brandstofpompje even gewisseld, en hij kreeg weer zincool smiley Maar nét niet....
Vervolgens de rotor en verdelerkap losgehaald, die waren wat ingebrand, en had toevallig nog een beter setje liggen.

En daarna liep ie gelijk mooi rondsmiling bouncing smiley

Dat de auto goed gestaan heeft, blijkt wel. Niks uitgedroogd, niks verstaft of vastgeroest of geoxideerd.

Binnenkort even wat onderdelen bestellen, waterpomp, distributieriem, V-snaar etc.

Dan hoop ik toch dat ie weer vrij snel op de weg komtcool smiley
Heb tot nu toe weinig met een TC3, maar dit is wel erg leuk zo, heb er wel zin insmiling bouncing smiley
Een hele leuke Taunus! Toch klopt er iets niet. De 'L' hoort brede strips over de deuren te hebben, maar deze heeft de striping die bij de Custom hoort.
Als ik dat vd stripjes had geweten, had ik em laten staannut smileynut smiley

Misschien zijn de grijs kenteken varianten als L ook deels custom?

Gisteren is de Comet opgehaald, en de Duitse eigenaar is er blij mee!

Verder kwam er afgelopen donderdag nog iemand kijken voor de blauwe mk1 Granada, ding heb ik al een flinke poos te koop staan, en heb donderdag een deal kunnen sluiten!

De Granada blijft in de buurt, en komt wel bij een liefhebber terechtcool smiley

Krijg ik weer wat ruimtethumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-09-2017 11:01 door Taunusdriver..
De afdeling Miereneukerige Details meldt zich nut smiley:

- striping (geplakte strips) en velgen zijn zoals de VAN ze had (en de Custom ook). De L had in '80 de smalle rubberstrips met chroom, in '81 de brede rubberstrips.
- bumpers VAN (en Custom) waren zwart, dus niet verchroomd, zoals hier. De verchroomde bumpers passen weer bij een L (of duurder).
- dashboard (geen bergvakje voor de pook, tweespaaks stuur) past bij de VAN en de Custom en L van '80. De L kreeg in '81 het vierspaaks stuur.
- deurpanelen achter passen bij een VAN (en een Custom en L 1980), de deurpanelen aan de voorkant zijn van een L of Bravo '81 (twee kleuren, chroomstrip, kaartenbak).
- achterbank lijkt van een Custom of L 1980 (effen bekleding), de voorstoelen zijn van een '81 Bravo (stipjes bekleding).

Kortom, een mengelmoes, maar ook een speciaal ding. Een VAN was er niet als 2-litert, een Custom ook niet. Custom is in Nederland ook niet verkocht (wel op papier, maar ik heb er nog nooit een gezien). Dit lijkt wel een auto op speciale bestelling en een mix van de eenvoudigste 2.0 (de L), met een VAN. Zal ook wel een fiscaal verhaal zijn, omdat er wel een achterbank in zit.
Ik denk dat de voorstoelen en de portierbekleding vòòr niet origineel zijn, de rest van de auto wel.

Tot zover.... (achterlijk dat ik dit soort info zo oplepel, wat heb je eraan......., maar ja, ik ben altijd wel een TC3-fan geweest smiling smiley.)
Doe ermee wat je wilt......

O ja: heeft-ie een klokje en/of een sigaretteaansteker?
Haha das bij mij altijd een dingetje.... Blijf toch aant slepen met auto's en onderdelenspinning smiley sticking its tongue out

Verder dank voor de info, hij heeft dacht ik wel een sigarettenaansteker, en iig wel een middenconsole met bakje.

Heb al vaker gehoord dat je bij Ford alles kon krijgen zoals je het hebben wilde. Zo is er bij de mk1 Granada nog wel eens de discussie of orgineel de A-stijlen ook met skai bekleed horen te zijn, of niet....

Het verhaal dat een VAN niet als 2litert geleverd is, ontkracht ik bij deze.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-09-2017 20:58 door Taunusdriver..
Blijkbaar wel apartigheidnut smiley heb ik weer....

Afgelopen week heb ik de Granada 2.8i even uitgeleend aan een goede kennis van me.

Zijn maat ging trouwen, en ze wilde met zoveel mogelijk Granada's een trouwstoet vormen.

Dat is opzich wel gelukt met 26 Granada'snut smileycool smiley

En de naar verluid enige 3 rijdende Granada limo's in Nederland

En alle Granada's rijden ook in deze buurt rondcool smiley

Zaterdagmiddag werd de blauwe mk1 opgehaald, de jongens waren uitgefeest, en hij werd in stijl opgehaaldcool smiley

Kunnen weinig mensen zeggen dat ze een auto met een limo ophalenspinning smiley sticking its tongue out

De blauwe Granada komt goed terecht, en in de buurt, wat ook wel leuk is uiteraardthumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-09-2017 14:48 door Taunusdriver..
Zat ook te denken dat de Limo eerst van Grensrijder was.

En weer leuke dingen om te lezen. De Van, maar ook de meeting Granada's.

Ga zo door!
Het is inderdaad de oude van Grensrijderthumbs up

Een poosje terug kreeg ik een berichtje van n kennis van me, en vroeg me wat een Sierra P100 mocht kosten. Nja geen idee, ligt aan motor/staat/ rijdend of niet etc etc.

Dat wist hij allemaal niet precies, en had daarna weinig gehoord, tot vd week ik een appje kreeg, of ik belang had bij die P100.grinning smiley

Altijd leuk, zo'n ding, maar heb je meer info? Hij is als bedrijfauto gebruikt op de hobbyboerderij, optisch wat werk en apk tot ergens in november, een vraagprijs en een telefoonnummer.

Dus contact opgenomen, en ben vervolgens afgelopen donderdag wezen kijken, hij stond zo'n 40 minuten hier vandaan, dus is goed te doen.

Als zo'n ding als bedijfsauto is gebruikt, kan dat betekenen dat ie óf bijgehouden is, óf uitgewoond.
heme
Aangekomen stond ie daar, de neus zag er op de motorkap na nog netjes uit, bumper er nog netjes voor, knipperlichten nog heel, dus het lijkt wel mee te vallen.

De auto eens goed bekeken, de bak heeft een paar opneukers gehad, linkerkant een foeks naar buitennut smiley en aan de rechterkant heeft de hoek van een schuur ooit eens aangetikt.

De dorpel rechts is al eens gelast, en zit nog een roestgaatje van 4x4cm, en is verder nog hard, binnenschermen hebben een klein plekje, en verder istie nog hard!

Het betreft een P100 met 2,0 OHC met lage compressie, dus een benzinevariant. Wat het interessant maakt.

De huif op de laadbak is van glasvezel, is nog waterdicht, en het achterraampje gaat ook wel open. De achterklep heeft wat laswerk nodig, maar de bak lijkt verder wel hard.

Het interieur is ook nog netjes, geen instapschade, hemeltje nog netjes etc.

De auto heeft altijd buiten gestaan, en dat is te ziennut smiley Heeft alleen opt dorp rondgereden, dus 1500km per jaar hooguitnut smiley
Hij heeft wat aandacht nodig, deurscharnieren, raammechanismen, slotmechanisme etc doorsmeren, en motorisch even wat onderhoud geven, bougies, kabels, rotor/verdelerkap olie en filters. Denk dat ook de carburateur even wat gereinigd/gangbaar gemaakt moet worden.

En vandaag opgehaald, en gewassen:

Drentse grondnut smiley

Ik zal em nog wel een paar keer moeten wassen/poetsen voordat t weer wat lijkt, en binnenkort maar eens voor de apk gooien, ben benieuwd!
Grappig zo'n p100, je ziet ze in het verkeer niet/nauwelijks meer terwijl er hier op het forum wel 2 zijn en dan ook nog een diesel en benzine variant. Het doet me wel een beetje denken aan de peugeot 504 waar ook een pick up variant van is gemaakt.
Haha tis ook voor de hebnut smiley

Toch weet ik nog zo'n 10 P100 in Nederland.

Kreeg gister nóg een P100 benzine aangebodennut smiley

Verder een beetje aan het rondkijken voor onderdelen, en toevallig staat er nog een witte Sierra hier opt dorp om plat te jagen.

Dus hopelijk vd week even 'shoppen' en als het even kan ruil ik de motorkap om en neem ik de meegespoten spiegels en meegespoten voorbumper ook mee. Dan toont het wat mooier&#128077;
Opneukers en een foeks..... smiling smiley
Leuk van lelijkheid, die P100
Moar, wat mu'j d'r met?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-09-2017 08:42 door 244-55.
Hahaspinning smiley sticking its tongue out

Tis voor de fun, en voor erbij, heb weinig met t "nieuwe" spulnut smiley en permanent belasting betalen is ook niet mijn ding....

Ik maak em weer wat netter, knal er apk op, en dan zie ik het wel.

Woensdagavond kijken bij de motorkap, die is niet zuiver strak, maar iig beter dan wat er nu opzit. De meegespoten bumpert was kapot, en de spiegels moet ik even kijken of dat nog wat is.

Wordt vervolgd!
Soms lopen dingen zoals ze lopen.....

Afgelopen weekend zag ik in Noord Holland een '65er Thunderbird te koop staan. De prijs was te goed om waar te zijn, maar na contact met de eigenaar kon de auto wel eens bijzonder netjes zijn.

Ik wilde graag een afspraak maken, aangezien ik begin vd week geen tijd had, maar de eigenaar hield niks vast. "Zolang hij er is, istie er"
Dus afgesproken als ie dinsdagavond nog te koop is, ik woensdag kwam kijken. Maar natuurlijk dinsdagmiddag verkochtcrying smilie

Nou goed, dan zoek ik rustig verder, en prompt, woensdag zie ik een '62er Thunderbird te koop aangeboden worden. Wel in de VS, maar het lijkt me wel wat.
Contact met de eigenaar gezocht, en heeft mij nog vele foto's gestuurd van de auto. De auto is 17 jaar geleden overgespoten, en de afgelopen 3,5 jaar dat de beste man de auto heeft, eea vervangen zoals delen vd ophanging, radiateur, stuurbekrachtigingspomp, banden en nog wat dingetjes.

Mooi rood van buiten, en nog een supernet, wit interieur.

De achterlichtensmileys with beer

Ben er bijzonder goed te pas over, tis en blijft wel een gok om zo een auto te kopen, maar gezien het contact, voelt het wel goed aan.

Komende week transport regelen, en dan komt ie hieropansmiling bouncing smiley

Omdat dit voor mij wel de overtreffende trap is, gaan er wel enkele auto's weg.
De P100 heb ik vd week al verkocht, en de TC3 kombi, en de Granada zullen ervoor wegmoeten....
Dat is leuk spul ja. Stoer ding. Gefeliciteerd. Hoop dat hij in het echt ook zo mooi en gaaf is. Een paintjob in de US is wat anders dan overspuiten op z’n Hollands. Ze willen wel eens wat rottigheid camoufleren met een dikke laag plamuur.
Misschien kan A3-White je helpen aan een betrouwbaar importbedrijf.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-10-2017 08:20 door eerriikk.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close