Taunusdrivers Beuntoko: '62er Thunderbird '70er Taunus 17M V6, '73er Taunus coupe, '75er Taunus, '93er Sierra kombi GT en '04 Mondeo >>FordFreaks 2019 wederom geslaagd!<<

Gepost door Taunusdriver 
Het kenteken laat ik mooi zo, je kan wel een "historisch kenteken" aanvragen, maar heb daar geen behoefte aanwinking smiley

Koppakking is opzich nog wel een keer te vervangen bij die V6 motoren, maar tis weer "effe" wat werk. En er zit nog wat meer werk aan te komen om hem in strakke staat te krijgen. Zekers de moeite waard, maar heb geen behoefte aan nog een auto met werk, heb nog eea staan.
En de achterlijke belasting die er weer voor betaald moet worden..... Vindt het met 1 Sierra in de belasting al genoegspinning smiley sticking its tongue out
Goed dat je dat niet gedaan hebt met de sierra, blijft leuk maar ja weer een project.
Wat mij betrefdt ga je je helemaal uitleven op de mk1
Goed bezig weer!thumbs up
Dat gaat ook zekers wel goedkomen! Heb nog een maandje om hem klaar te maken, dus moet goedkomen!

Afgelopen week was het weer mooi hooi weer, dus woensdag de TC1 weer uit de garage gehaald, en er de rest vd week lekker mee rondgetoerdcool smiley

Het baggerweer duurde me alweer lang genoeg, en omdat ie 40+ is, geen last van de belastingbeperking.

Afgelopen dagen merkte ik dat de TC1 trok in het stuur tijdens het remmen, dus de remklauwen maar schoongemaakt en gangbaar gemaakt. Het is al stukken beter, maar nog niet helemaal weg. Hopelijk verdwijnt dat nog, anders de boel reviseren/vervangen.

Daarna de TC1 gewassen en in de garage gezet, aangezien hij woensdag nog een belangrijke rol heeftsmiling bouncing smiley

De zon scheen gisteren ook weer lekker, dus ook de 17M maar uit z'n winterslaap gehaald, deze pakte na wat moeite weer lekker aan op gas, en heb er alweer mooi een paar kilometers mee rondgetoerdcool smiley



Het raammechanisme van de 17M was nog steeds niet voor elkaar, dus ook daar nog mee aan het stoeien geweest.

Het mechanisme is een spiraal in een geleider, en de spiraal wordt dmv een tandwiel waar de raamslinger aanzit, bediend. Aan het uiteinde van de spiraal zit een bevestigingsplaatje voor de ruit zelf.

Vorig jaar heb ik het tandwiel al vervangen voor een goede, maar toen hielp het niks, en is waarschijnlijk de spiraal wat uitgerekt, waardoor het tandwiel er overheen schiet.
Nu had ik nog een tip gehad om het bevestigingsplaatje los te halen, en aan de andere kant vd spiraal weer te monteren.

Dus hiermee aan het stoeien geweest, en het eerste bevestigingsplaatje heeft het niet overleefdspinning smiley sticking its tongue out
Maar had gelukkig nog een paar mechanismen, dus van een andere wel netjes het plaatje los kunnen halen.




Alles weer in elkaar gezet en....... Nog niet naar mijn zineye popping smileyeye rolling smiley

Hij draait op een paar plekken door, maar de ruit blijft nu gelukkig wel omhoog en dicht.... Stapje voor stapje komen we er wel!

Mooie projekten,maar moet je eens kijken wat die Engelsen uithalen in hun Y-T filmpjes.
V8's in hun Anglia's, Escorts MK1en2,Sierra en Granada,schitterend gewoon!
Zodan, ben ff afwezig geweest, maar ik leef nogspinning smiley sticking its tongue out

@Pauli Bedankt! Engelsen, maar ook Duitsers kunnen flink wat power uit een Ford blokkie halencool smiley
@StefanV6, dat is leuk! Waar ergens?

Ondertussen een stuk verder met de Granada, de motorkap weer opgehaald, en bezig met het laswerk links- en rechtsachter.
Linksachter is toch wat slechter dan gedacht, dus gaat iets meer tijd inzitten dan gehoopt.... Maar gaat vast wel goedkomen!

Heb de foto's nog niet geupload, komt binnenkort wel!

De remklauw vd TC1 is nog steeds niet fijn, dus gooi ik er binnenkort, als ik tijd heb, er een gangbaar setje op. Kan ik daar ook weer mee rijden!
@Stefan V6: Toen ging ik weer vant werk op de keet an. Meestal mooi voor de drukte uitcool smiley

@Pascal: Bedankt! Ik probeer toch wel regelmatig wat aan m'n wagens te doen, maar de tijd is gewoon wat minder, dus moet ik geen grote projecten meer aanhalen, alhoewel dat soms wel moeilijk is om ze te laten staaneye popping smiley

Afgelopen weekend druk met de 2.8i geweest. Er zat wat laswerk aan achter bij de dorpels/onderaan de wielranden.

Natuurlijk valt dat altijd tegen als je ermee begint te trekken, maar het is weer klaar.

Rechtsachter alleen deze foto, ook de dorpel eronder was verrot, hier is ook een nieuwe stuk ingezet.


Linksachter:



En ook bij de reservewielbak zat wat rottigheid:



Heb de gelaste plekken in de menie gezet, en hoop ze eerdaags, en anders komend weekend, verder af te kunnen werken, en uiteindelijk weer in de juiste kleur te verven.

Verder de motorkap weer gemonteerd, die moet nog wat afgesteld worden


Krijg er opzich weer zin in om mee te gaan rijdensmiling bouncing smiley

Als laatste, heb ik afgelopen weekend nog een stukje puur, orgineel, onverprutst Hollandsch Cultureel Erfgoed uit 1971 gekochtcool smiley

Ga het zaterdag ophalen, en hier alvast een sneak previewspinning smiley sticking its tongue out



Kan het toch niet laten smileys with beerdrinking smileysmileys with beer
Een heuse kip??? Zeg, die 2.8i, wat voor vermogen heeft dat eigenlijk? Ik heb ook een 2.8i, maar die is van 1980 en van een ander Duits fabrikaat. Ben benieuwd.
Het is geen KIP caravan, maar een Martens caravan.

Had er nog nooit eerder van gehoord, bouwden tot begin '80 zelf caravans, daarna zijn ze overgegaan op importeren van andere merken. Het bedrijf bestaat nog steeds!

Morgen haal ik em op, en dan volgen er meer foto's.

Volgens de papieren heeft deze Granada 2.8i zo'n 150pk. Het is een onderblok van een gewone 2.8, met koppen van een amerikaanse 2.8V6, en daarop de injectie.
De latere Granada's hebben een iets ander injectiesysteem, en de Europese koppen, en ook zo'n 150pk.
Eigenlijk zijn de Ford V6 blokken niet echt efficiënt, een 2.0 V6 heeft bijvoorbeeld maar 90pk, een 2.3 heeft 115pk, en de 2.8 heeft 135pk. En de 2.8I heeft 150pk.
Maar zijn sterke blokken, met voldoende koppel om door te blijven trekkencool smiley

Verder hing er vandaag op het werk een papier aan het prikbord, dat er een Transit brandweerbus te koop was, met krap 57000km op de teller.
Als Ford fanaat interessant, dus wat verdere informatie gevraagd.



De Transitbus is ooit bij de firma op een ander locatie gekocht, en heeft daar altijd dienst gedaan als brandweerbus/vanalles en nogwat bus.
Heeft altijd binnengestaan, en gezien de pre-gaik platen al een poos geen apk. Ook de database van de RDW kent het kenteken nietnut smiley Maar is gezien het kenteken eentje van begin 1979, dus binnen 2 jaar vrij.

Verder nog bar weinig info, aangezien de contactpersoon over alle vestigingen gaat, en ook niet alles weet.... Wist niet eens of het een benzine, of diesel wasnut smiley

Heb iig geld geboden, en eind volgende week hoor ik hoe of wat, aangezien er meerdere gegadigden waren...
De bus staat dus helaas niet hier in de buurt, dus even kijken zit er niet in. Als ik heenga, is het met kar, en neem hem wel of niet mee. Als er niet teveel op geboden wordt....

Afwachten dus!
De Transit is helaas niet wat geworden.... Was een handelaar die em samen met de VW T3 opgekocht heeft, en blijkbaar aardig wat geboden had....

Enerzijds jammer, anderzijds ist maar goed ook, aangezien ik nog meer heb staannut smiley


De Granada 2.8i heb ik afgelopen weken verder terecht gemaakt.

De bestuurdersdeur hing door, dus die opnieuw afgehangen, en hij ging moeizaam open via de klink. Bleek het deurslot versleten te zijn, dus die vervangen voor een beter exemplaar.
Verder vd bestuurdersdeur alles doorgesmeerd, dus het werkt weer zoals het hoort!

Tijdens het testrijden merkte ik een behoorlijke onbalans in de aandrijflijn. Vooral tussen de 30km/u en 50km/u was niet gezond, en als ik de koppeling intrapte, werd het al minder.

Na een kleine inspectie bleek er speling op een kruiskoppeling van de cardanas te zitten....
Toevallig had ik nog een nieuwe liggen, dus die gemonteerd.





Verder bleek er nog een kentekenplaatverlichting het niet te doen, bleek een massaprobleempje te zijn.



Heb em afgelopen weekend bij het keuringsstation neergezet, ben benieuwd!


Ook mijn TC1 weer eens tevoorschijn gehaald, en daarvan ook nog wat kleine dingetjes terecht gemaakt.

Raammechanisme bijrijderskant ging moeizaam, bijrijdersdeur sloot na het monteren van nieuwe deurrubbers ook niet helemaal fijn, en het deurslot bestuurderskant ging behoorlijk zwaar.

Allemaal een kwestie van doorsmeren en afstellen, maar dingetjes die er wel eens bij inschieten....

Vervolgens de interieurpanelen weer eens opgepoetst


Glimt weer als een verse keutel in de maneschijn cool smiley

Vorige week heb ik nog een setje 14" Ghia velgen, orgineel voor een Mustang, opgehaald. Setje was goedkoper dan de 2 nieuwe banden die erop zitten, dus heb ik iig weer een setje met 4 goede banden.

Heb ze eens onder de TC1 gezet, en ben er nog niet helemaal over uit, enerzijds staat het wel leuk, anderzijds hoort er wat onder te glimmen.
Ga iig de Wolfracevelgen weer polijsten, en dan gaan die er wel weer onder denk ik.




Of een keer een ander setje zwarte velgen (met contrasterende velgrand oid) opscharrelendrinking smiley
Zodan weer eens een update, Bassie leeft nognut smiley

De Mondeo had onlangs wat "perikelen". Hij lekte koelvloeistof, en het leek ergens bij het expansievat vandaan te komen. Dus of hij bouwt druk op, óf expansievat lek, of de dop niet goed meer.

Voor de zekerheid nog compressie gemeten, en die was op alle cilinders nog netjes. Verder viel het mij op dat de koelfan niet aansloeg, en dit bleek een kapotte 40A zekering te zijn....
Natuurlijk geen standaard zekering, dus moest ik later maar regelen.

Na wat verder zoeken, bleek er een scheurtje in het expansievat te zitten, en als hij druk opbouwt, kiert hij iets, met lekkage tot gevolg....

Gelukkig stond er hier opt dorp een sloper, dus op een avondje daar het expansievat, zekeringen, voor de zekerheid de koelfan, en nog wat klein grut wat kapot was bij onze Mondeo (knipperlicht in voorscherm, klepje vd asbak en dat soort klein prul).

Na het vervangen van het expansievat, en een nieuwe zekering erin, doet alles het weer zoals het hoort!


Verder ook niet stilgezeten, afgelopen weekend nog een "dikke" Sierra opgehaald.

Kwam via een forum voorbij, en de beste man nam na 12 jaar afscheid van z'n Sierra.
Hij heeft hem in de loop vd tijd van standaard 'CL' oid omgebouwd naar bijna full options. GT interieur, lederen achtebank, electrisch verstelbare voorstoelen uit een Scorpio, regelbare ruitenwisserinterval, instapverlichting met vertraging, RS bumpers, electrisch verstelbare spiegels, electrische ramen voor etc etc etc

De reden van verkoop is dat de man een lekkage vd automaatbak zag, en er vanwege gezondheid dat niet meer kan/wil repareren.

Dus heb ik de beste man maar voortgeholpen door de auto + 12 jaar aan onderdelen verzamelen, op te halen.

Door de RS bumper paste hij zo niet op de kar, dus de voorbumper gedemonteerd om hem erop en eraf te rijden.







De auto zit volgepakt met onderdelen, dus interieurfoto's volgen nog!

Bij het op- en afladen leek het erop dat de lekkage niet bij de automaatbak vandaankomt, maar waarschijnlijk een slang naar de oliekoeler.
Hopelijk is dat het enige, en kan hij daarna weer lekker rondrijden.

Dan is het de vraag wat ik ermee ga doen, enerzijds mag ie weer door, anderzijds zou het wel een leuke "nieuwe" daily zijn, als opvolger van de mk1 Sierra.
Iets meer luxe, weer eens wat anders, automaatje (das wel een dingetje) dakraam, leer, trekhaak....

Dus nog een dilemma wat overwonnen moet wordendrinking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-05-2017 21:11 door Taunusdriver..
Ondertussen niet zoveel gedaan, maar heb iig de "Dikke" Sierra uitgepakt, manman wat een onderdelen erbij zeg.

Dus ook eindelijk een paar foto's vd binnenkant










De oorzaak vd lekkage is ook al gevonden.




Heb gisteren een nieuwe slang laten maken, en komende week weer monteren, en kan ie mooi mee naar de FordTreffen 10 en 11 juni hier opt dorp.

Zit er toch aan te denken om hem wel weer te verkopen, ding wordt me te duur in de belasting als daily, dan ga ik 2 treden omhoog in MRB... Dat is me eigenlijk te gek....


Verder zitten de matzwarte velgen nog onder de Taunus, en ik kan er niet aan wennen, dus heb ik vd week alvast 2 Wolfrace velgen weer wat opgepoetst, en nu de andere 2 komende week, en kunnen de glimmers er weer ondercool smiley
Ondertussen weer een paar weken verder, en weer bijgekomen van het Ford Treffen vd FordFreaks

Vrijdag de Wolfrace velgen weer onder de Taunus gezet, en de 17M en Taunus gewassen, verder geen auto's gewassen vanwege de regen 's ochtends.



Eind vd middag met een kameraad en m'n vriendin de kroam naar het terrein gebracht en neergezet.

Er waren 5 auto's uit Engeland, en later 's avonds kwam er nog een Duitser met z'n Granada coupé.

Kamp "Taunusdriver"


En wat sfeerfoto's







Was supermooi weer, en al met al zo'n 100 auto's geweest het hele weekendcool smiley

Weer behoorlijk wat mensen gesproken, blijgemaakt met onderdelen, en weer wat nieuwe contacten.

Alle foto's zijn hier te vinden:

FordFreaks 2017
Het was zekers een supergeslaagd weekendcool smiley

Was deze keer niet de enige met een Sierracool smiley

Wel de enige met een P7 cool smiley

De paarse Granada was net een dag voor het treffen afgemeld voor de apk, ding heeft 5 weken bij het keuringsstation gestaan. Was de eerste keer bij dat station, en ook gelijk de laatste keer...

Er zat remverschil op de achterwielen, en de eerste keer was het rechtsachter, de dag erop linksachter....
Dus ik had gezegd dat ze het maar terecht mochten maken, aangezien ik geen remtestbank heb, kunnen hun dat mooi terecht maken. Zo spannend kan het niet zijn.....

Toch wel..... Ze hebben nagenoeg alles op de achteras vervangen, en het bleek uiteindelijk een flexibel slangetje naar de achteras te zijn....
Hier zat aardige levertijd op, en eenmaal binnen, spul gemonteerd en bleek ineens de andere kant achter weer niet goed.... Dus het andere slangetje naar de achteras besteld, en wederom een paar weken verder....

Dus ik de vrijdag voor het treffen de auto ontschorst en opgehaald. Stap in de auto, zit het rempedaal nagenoeg op de bodem, en remt ie voor geen metercrying smilie

Bij een noodstop kun je beter uit de auto springen, dan ben je beter af.....

Tijdens het rijden pompend remmen bouwt ie geen druk op, en ik kwam er achter dat de rembekrachtiger druk opbouwtnut smiley

Ik haalde het vacuümventiel los, en hij siste erover..... De druk uit de rembekrachtiger, en ik had weer wat druk op het pedaal.
Na een keer pompen was dat ook alweer weg, en zat er weer druk in de rembekrachtiger....

Toen weer de lucht eruit, en met ingedrukt rempedaal de auto gestart, en het pedaal viel wat verder weg. Dit zou betekenen dat de rembekrachtiger nog goed is....

Heb er verder nog geen idee van wat het precies is, dus moet verder onderzocht worden voordat ik ermee ga rijden...
Een Cortina is idd ook wel leuk spul, ze zijn er hier in NL ook wel, maar niet zoveel als de TC1's

Vorige week nam een kennis van me contact met me op, en vroeg naar de "dikke" Sierra.
Hij heeft zelf eerder ook met sportievere Sierra's sedan gereden, een paar 2.9's en het kriebelde hem weer.

Dus hij is wezen kijken, en heb de auto doorgedaan aan m'n kennis. Hij heeft de plannen er al voor klaarliggen, en zal er zekers goed voor zorgen. Dat is iets wat ik wel belangrijk vind.

Verder afgelopen maandag de Mondeo voor de keuring gehad, en het viel me iets tegen....

- gordels linksvoor, rechtsvoor en linksachter
- flexibele stuk vd uitlaat gescheurd
- remleiding boven tank ontroesten

Valt opzich mee, maar de gordels had ik niet aan zien komen.... Hij snisterde al wat, dus de uitlaat had ik deels wel verwacht.

Vanavond een rondje in de omgeving en ik heb bij een paar bangerjongens weer goede gordels opgehaald, en het flexibele stuk draaien ze er morgen ff voor me onder vandaan.cool smiley Mooi dat het allemaal zo kansmileys with beer

Ook mk3 mondeo's gaan tegenwoordig de cross in. Het complete subframe met motor gaat eruit, en er komt een subframe met motor van een mk1 of mk2 Mondeo onder. Dit is vrij eenvoudig pas te maken.

Komende paar avonden en zaterdag alles terechtmaken, en dan kunnen ze hem maandag afmelden.

En volgende week breng ik de Sierra ook weg voor de apk, ben benieuwd...
Volgens mij zijn ze niet in Amsterdam gebouwd, maar zover gaat mijn kennis nietnut smiley

Mijn foto-emmer heeft kuren, schooiers vragen grof geld voor het doorlinken van foto's..... Slecht te pas overangry smily

Dus maar even geen foto's, en maar opzoek naar een goed alternatief, en hopen dat ze bij de foto-emmer het terugdraaien....


De Mondeo heb ik verder klaargemaakt, en is vorige week maandag weer afgemeld. Dus die mag weer een jaartje.

Vervolgens de Sierra bij het station gebracht, en daar kwam het volgende uit:
- Middelste gordel vd achterbank 'ontbreekt'
- Verstralers in bumpers doen het niet, dus of maken, of schakelaar er ff uithalen
- lekkage bij uitlaatspruitstuk

De eerste paar punten waren zo klaar, en ik meende dat het spruitstuk lekte bij de cilinderkop, dus daar het spul losgehaald, en iets vloeibare pakking aan beide kanten vd pakkingen gedaan.

De Sierra weer teruggebracht, en de keurmeester bedoelde dat de pakking tussen spruitstuk en downpipe lektenut smiley
Dat heeft hij even tijdelijk verholpen, en heb een goede pakking besteld.

Als laatste, de remmerij vd Granada 2.8i was nog niet goed, dus teruggebracht naar de garage, en daar hebben ze alles nog eens nagelopen, en het lijkt dat de hoofdremcilinder lek is.... Dus heb ook maar een nieuwe besteld, en komt hopelijk in de loop vd week binnen.
Dan kunnen ze hem erop zetten, en dan hopen dat het dan goed is.

En als het even meezit, komende week de Mercury Comet ophalen, en zien dat ik die weer aan de praat krijg. Dan mag die door naar een volgende liefhebber, want ik heb wat "beters" op het oogsmiling bouncing smiley
Quote
Taunusdriver.
Mijn foto-emmer heeft kuren, schooiers vragen grof geld voor het doorlinken van foto's..... Slecht te pas overangry smily
Dus maar even geen foto's, en maar opzoek naar een goed alternatief, en hopen dat ze bij de foto-emmer het terugdraaien....
[imgur.com] thumbs up
Thanks voor de tip Wouter, heb daar nu een account aangemaakt, ben benieuwd

@ Stif:

Zekersssssmiling bouncing smiley


Kan bijna niet wachten om te gaan kijkensmiling bouncing smileycool smileysmiling bouncing smiley

@Stefan:
Dan is de kans groot dat het A'dam is geweest, zijn verder volgens mij geen andere locaties waar Fords gebouwd in die jaren.


Afgelopen week de Mondeo maar eens uit laten lijnen, de voorwielen stonden niet goed, met schuin afgesleten banden tot gevolg. De banden waren toch aan vervanging toe, en er zit sinds een paar weken nieuwe banden onder, dus het werd tijd.
Hij had aan beide kanten zo'n 5mm toespoornut smiley
Heb hem uit laten lijnen bij een bedrijfje vlakbij mijn werk, die doen veel uitlijnen en richtwerk van auto's, vrachtwagens en richten eigenlijk alles wat kromgereden is.... Mooi om te zien hoe ze dat doen.
Jups, inderdaad een Thunderbird.

Tis een '63er, en staat al hier in Nederland, redelijk in de buurt en hen positief contact met de eigenaar.

Zit al een poos te kijken, maar ongezien ga ik niks kopen uit de VS.
Ben ook erg benieuwd.

Ooit eens op een oldtimershow gezien, en Was meteen verliefdcool smiley zo'n auto zal er ooit eens komen.

Misschien wordt t deze wel.... Wie weet.....



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-07-2017 08:44 door Taunusdriver..
Staat die Granada van jou langs de weg Ommen-Zwolle bij een bedrijf daaro? Daar zag ik een paarse Granada staan en zoveel zullen daar ook weer niet van zijn winking smiley
@ Stefan:
Dat klopt, daar staat ie inderdaad. Heb zaterdag een nieuwe hoofdremcilinder ontvangen, en deze daar maandag gebracht, mogen ze de boel weer terecht maken, en hopelijk ist dan goed.

@Wrangler:
Momenteel ff rustig, ik wacht nog op enkele foto's, de verkoper heeft geen haast, ik opzich wel en niet, maar binnenkort nog een keer vakantie, dus ik zie het wel.


Afgelopen vrijdag de '61er Mercury Comet maar eens opgehaald en afgestofd. Heb em een jaar geleden ongeveer gekocht, en nu toch maar eens opgehaaldnut smiley

Ik had gehoopt dat ik em vrij makkelijk aan de praat kon krijgen, maar helaas, het contactslot was vernaggeld, en de vorige eigenaar had een knop en schakelaar ingebouwd om em te starten.

Heb er een nieuwe accu opgezet, en er kwam weer eea tot leven, verlichting, claxon, en de startmotor ging ook wel rond.
Brandstof komt er ook wel in de carburateur, maar hij vonkt niet, en volgens mij zit de stationairsproeier vd carburateur ook dicht...

De auto stond 4 straten verderop, dus hebben hem naar de Beuntoko gesleept met de Sierra.







De Beuntoko staat nu wat voller dan normaalnut smiley Ding is toch nog zo'n 5meter

Hopelijk in mijn vakantie tijd om hem verder aan de praat te krijgen, en misschien nog wat verder afbouwen, zoals sierlijsten e.d.

Dan zie ik wel wat ik ermee ga doen, denk dat ie wel weer weggaat, aangezien ik toch een V8 wil.
Als je het mij zou vragen:
Afbouwen, APK erop, gordels erin ( kan de Maxicosie ook mee) ernstig poetsen, een paar leuke wielen en lekker onthaasten. Als je goed let op de opgestoken duimpjes onderweg ben die je die T-Bird zo vergeten.
Leuk ding man, uniek in NL.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-07-2017 12:35 door eerriikk.
Quote
eerriikk
Als je het mij zou vragen:
Afbouwen, APK erop, gordels erin ( kan de Maxicosie ook mee) ernstig poetsen, een paar leuke wielen en lekker onthaasten. Als je goed let op de opgestoken duimpjes onderweg ben die je die T-Bird zo vergeten.
Leuk ding man, uniek in NL.

Mee eens..... behalve die "leuke wielen". Ik zou zeggen: hou 'm origineel smiling smiley
Sorry, maar de Comet kan met poetsbeurt en apk wel eens op weg zijn voor een nieuwe liefhebber.
Waardoor juist de weg vrij komt voor een dondervogel.
Quote
244-55
Quote
eerriikk
Als je het mij zou vragen:
Afbouwen, APK erop, gordels erin ( kan de Maxicosie ook mee) ernstig poetsen, een paar leuke wielen en lekker onthaasten. Als je goed let op de opgestoken duimpjes onderweg ben die je die T-Bird zo vergeten.
Leuk ding man, uniek in NL.

Mee eens..... behalve die "leuke wielen". Ik zou zeggen: hou 'm origineel smiling smiley

Nee, zeker niet deze wielen weggooien!
Gewoon net als bij die groene Taunus, uiterlijk origineel houden met leuke wielen eronder.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close