A3-White: Op naar Nederland, keuzes, keuzes, eentje minder

Gepost door A3 White 
b82b Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ok, ik ben om... Ik neem ook een witte! big smile smiley

Reactie leasemij:

Kleur wit heeft een negatief effect op de restwaarde en dus op de leaseprijs.

crying smilie crying smilie crying smilie
Anonieme bezoeker
Re: A3-White ; A3 PLB ; Foto's P8!!!
04-01-2008 10:38
Edraket31 Schreef:
> mmmm, na al dat geneuzel over die witte skelter

oh, laat ik ook nog een reactie geven op "die skelter"
Ik vind het een erg mooie configuratie, velgen zien er ook mooi uit (staan beter op een A3 dan een rooie A6 denk ik winking smiley grinning smiley )
Toch mis ik iets aan de achterkant......
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar als ik naar die foto's kijk die schuin van achteren genomen zijn mis ik iets bij het achtergedeelte. Alsof er nog iets ontbreekt/nog niet helemaal af is bij de overgang dak/achterklep.
Heeft denk ik gewoon met de lijn van de auto te maken, maar voor mijn gevoel zou een heel klein achterspoilertje het helemaal af maken.

Mooie bak thumbs up
Edraket31: Je hebt PB terug!
Anonieme bezoeker
04-01-2008 11:37
Heb net de dealer gebeld waar mijn A3 blijft.

Computersysteem van PON is nog niet ge-updated, druk, bla bla.
Mischien dat ie toch al bij de leerinbouwer staat. Het is toch wel moeilijk om een antwoord te geven op een simpele vraag van een klant. Ze zouden al 2 keer terugbellen, dat gebeurt dus niet.

@ White: nu ik de foto's van jouw A3 zie wordt ik errug ongeduldig...

Maar ja ik mocht de 7e toch niet komen met mijn grijze A3 tongue sticking out smiley

Heb ook nog een Ambition uitvoering, dus dat wordt kotsende vrouw + kind (gelukkig is leer makkelijk schoon te maken).

Mischien dat ik een paar van jullie wel op de bouw tegenkom.

Red + Avant kom ik zeker tegen grinning smiley
Anonieme bezoeker
04-01-2008 11:53
Ambition is schöne uitvoering! Gelukkig ook zonder sportonderstel te bestellen winking smiley En Mike73, nog ff geduld en maar genieten van voorpret!
@mike73 ; Alle Audi´s en zusjes zijn welkom, andere merken ook mits niet flets, zwart of grijs tinten!

@b82b ; weet niet welke LM je hebt maar bij Leaseplan kost het niets meer dan een zwarte. Wit is in!

@Edraket ; een trekhaak, fietsendrager, type plaatjes? Hij ziet er inderdaad kaal uit, maar ja dat is wel vaker zo met het achterwerkspinning smiley sticking its tongue out

@Xtrailrijder ; Over drie jaar kan je hem kopen, denk rond de 15.000 euro!, je mag hem ook van mij gaan poetsen, net zo strak als jouw cherry uiteraard, misschien iets voor in maart bij de volgende mini meet. Kan je een showtje geven, en orders boeken!!

Laatste wijziging;
Zojuist op de A1 Amsterdam - Bussum de thumbs up gekregen!! Jawel, van een ruziend stelletje die zojuist een Zwarte A3 hadden opgehaald (zei toch dat je een witte moest nemen). Kenteken 42-ZD-SV

Als je dit leest ; Veel plezier met de auto!!

Ook in Ams nog ; 17-TV-SJ - Passat 3.6 ltr - US import - kleine platen.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-01-2008 14:11 door A3-White.
dan rij ik al mijn nieuwe nissan skyline R35 voor dagelijks gebruikdrinking smiley
Geweldig dat je een witte A3 hebt besteld!

Ik moet toegeven dat ik wit enorm mooi vind, maar ik zit nog in de hoek van zou ik het nou wel doen of niet...

Veel fijne kilometers toegewenst! thumbs up
Niet mieren mier!! Gewoon doen,

@Xtrail ; kom je nou poetsen of niet??
Anonieme bezoeker
04-01-2008 14:20
@ Mier: doe maar niet.. 1 zo'n dwaas met een witte auto is wel genoeg tongue sticking out smiley
@ BoerBosgoed:

smiling bouncing smiley

@ A3-White:

Ik heb gelukkig wegens positieve omstandigheden nog even om te 'mieren'. Maar een witte A6, SRX, 5-serie, CLS of Touareg heeft wel wat. Maar aan de andere kant het valt zo op!

Zoals ik al zei nog genoeg tijd om te mieren! yawning smiley

Wat heeft bij jou de doorslag gegeven voor wit?
Het interieur!!

Een zwarte of grijze wilde ik niet, dus kwam ik uit op Dakarbeige of Wit. Dakarbeige paste niet met Ammoretto leer, enkel met zwart. Heb toen een vriend gebeld, en zijn mening gevraagd. Hij baalde als een stekker van zijn 2 maanden oude 335I Coupe, zwart, was het maar een witte.

Toen stond het vast een WITTE.

Staan trouwens erg mooie foto's van een witte Touareg, met Ammo leer, volgens mij van Dutchnik. Zal proberen een linkje toe zoeken.

[www.autoweek.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-01-2008 14:53 door A3-White.
Leuk om lezen hoe je uiteindelijk op een kleurkeuze kan komen! Amaretto int. en Wit ext. zeer mooi.

Een van mijn medewerkers rijd in een witte 3-coupe en er is maar een woord voor: P...O! Weliswaar geen 335i en ook nog eens in België, maar het effect is er niet minder om. Zeer mooi.

Dank voor de link, ziet er zeker goed uit!
Anonieme bezoeker
04-01-2008 15:11
Even het topic opfleuren en daarmee te benadrukken dat wit echt heel erg mooi is. Dit keer in de Golf GT Sport variant, waarbij door het grote contrast de zwarte gril en zwarte koplampbehuizing heel mooi uitkomen:

Bron: Belgisch topic
A3-White Schreef:
> @b82b ; weet niet welke LM je hebt maar bij
> Leaseplan kost het niets meer dan een zwarte. Wit
> is in!

Ehm, ook Leaseplan! Huh, hoe kan dat nou weer?
Hoeveel auto´s hebben jullie rijden bij Leaseplan, praat eens met Paul Sterel, maakte er totaal geen probleem van. Wit is goedkoper dan metallic, maar zal echt niet Euro 1500 minder waard zijn na 3 of 4 jaar.

Boerbosgoed : kijk dat is nog eens een pedaaltje

Anonieme bezoeker
Re: A3-White ; A3 PLB ; Foto's P9!!!
04-01-2008 16:39
Mooi interieur hoor, prachtig!
Anonieme bezoeker
04-01-2008 16:45
Mooi pedaaltje hoor A3!

En de rest van het interieur mag er ook zijn winking smiley
A3-White Schreef:
> Hoeveel auto´s hebben jullie rijden bij Leaseplan,

Ongeveer 30 stuks.

Het zou sowieso een standaardkleur worden zwart, wit of rood. Geen meerprijs. Moet een beetje op budget letten. Ik kreeg te horen (uit 2de hand) dat wit en rood beide no-no's zijn. Dan rest mij maar 1 optie............

Mijn vorige auto's waren: zwart, zwart, grijs, zwart, zwart (kleurenpalet?) dus wit zou wel weer eens een leuk alternatief zijn. Dus ik ga het zeker nog ff navragen...

Is die carkit standaard Audi? Is netjes weggewerkt zo te zien. Bij mij ziet het (Nokia) er niet uit.
Jaa ik had het laat in de gaten maar poetsen kan natuurlijk altijdsmiling smileythumbs up Kan bij een speciale poetsmeeting zoals we die wel vaker hebben gehouden met autoweek en het kan op afspraak bij mij thuiswinking smiley En uiteraard volledig op wens van de klant!
@b82B - ik heb er een bij leaseplan. Wat het kan zijn is dat de A3 PLB standaard metallic heeft, en aangezien ik een standaard kleur neem en geen korting voor de non-metallic heb gekregen. Ik zou er wel wat mee doen, neem mijn auto maar als voorbeeld.

Achteraf leer had de lease ook geen probleem mee, heb ik overigens zelf betaald.

De carkit is standaard Nokia, met een beugel van Weaco, maar ben er niet helemaal tevreden over. Kom moeilijk bij de volumeknop, en handschoenenkast loopt er ligt tegen aan.

Ben nu bezig met een std audi houder, je kan dit goed vinden op de DE site / zubehor.

@Xtrail - stuur je wel een PB!
White, de standaard houder mag je ook uit de A4 van Avant-Red slopen vrijdag duh maandag natuurlijk.
Gebruikt hij nl. niet ivm bluetooth systeem.

Interieur is zeer netjes thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-01-2008 20:24 door A6-Red.
@A6-Red,
Dank je voor het aanbod, wacht nog even op de dealer, anders bestel ik er zelf eentje, en stuur de oude met factuur en al retour.

Deurtje Links

Deurtje Rechts

Net bij de Gamma geweest, White mee; Hej, ben je wezen stucken!! een of andere gogemerd.

Plankje 2 meter paste er wel in!!
A3-White Schreef:
> @b82B - ik heb er een bij leaseplan. Wat het kan
> zijn is dat de A3 PLB standaard metallic heeft, en
> aangezien ik een standaard kleur neem en geen
> korting voor de non-metallic heb gekregen.

Mja, dat zal het wel zijn dan. Hebben ze het op die manier verrekend/gecompenseerd. Vraag het nog wel ff na...
in een stuk, zonder raampje open, zonder kontje open ?

Niet slecht, dat had ik niet verwacht.
Zie je maar weer zo'n A3 is toch weer groter dan men denkt.
Het leer ziet er zo wel strak uit! Is het nu aan de achterzijde van de stoelen enkel of dubbel gestikt? Maar vind het echt mooi!
Dank je Meeuw;

Deels met ril,

Deels dubbel gestikt,
Anonieme bezoeker
04-01-2008 22:25
Wybe Schreef:
> Edraket31: Je hebt PB terug!

Beetje laat, maar je hebt antwoord!
Even door de PC Hooftstraat gereden en geparkeerd. Geen bekenden gezien, wel wat mensen die hun hoofd omdraaiden om White te zien.

Nespresso winkel bezocht en weer terug.

Je moet wat doen om 55000 km per jaar te rijden.
amaretto is juist zo supermooi met dakarbeige thumbs upthumbs upthumbs up is zowat meest verkochte combinatie op allroads. maar nu heb je een echte Hingucker winking smiley

die pedaaltjes... past dat ook in A6?
Anonieme bezoeker
05-01-2008 15:47
A3-White Schreef:
> Even door de PC Hooftstraat gereden en geparkeerd.
> Geen bekenden gezien, wel wat mensen die hun hoofd
> omdraaiden om White te zien.
>
> Nespresso winkel bezocht en weer terug.
>
> Je moet wat doen om 55000 km per jaar te rijden.

en creatief boekhouden want je wilde toch geen bijtelling?
Durfde jij je wagen daar te parkeren met al die vrouwen achter het stuur van SUV's ?
ben vandaag Rotetrdam ingeweest en heb Red lekker asocial op 2 pakeerplaatsen in de parkeergarage geparkeerd.

1 zijde muur en dan 2 plekken benutten, Moet wat doen om deur schade te voorkomen grinning smiley
Anonieme bezoeker
05-01-2008 17:05
Heb je ook 2 kaartjes gekocht dan? 1 onder elke kant van de voorruit?
nee tuurlijk niet, ons ben zunig grinning smiley
@Edraket ; Koffie voor de zaak uiteraard!! Heb kantoor aan huis!!

@Ketel ; Ammo en dakar durfde ik niet aanspinning smiley sticking its tongue out
Anonieme bezoeker
05-01-2008 20:15
A3-White Schreef:
> @Edraket ; Koffie voor de zaak uiteraard!! Heb
> kantoor aan huis!!
>

Dat zeg ik: creatief zijn! thumbs up nut smiley
@A6-Red,

Maandag even kijken of mijn rempedaaltje in die van jou past. Ketel wil het graag weten, maar als ik zo jou foto's heb bekeken, lijkt het zo niet te passen. Overigens komt deze uit een Golf V GTI.
Niet alleen Vincent, Avant-Red en ik ook hoor...vind wel leuk zo hebbedingetje.
Deze passen zeer zeker!!

Oliedop R8 tbv A3

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-01-2008 21:17 door A3-White.
Pedaaltjes zijn leuk, waar haal je die vandaan en quanta kosta

Oliedop is ook grapig maar ziet toch niemand ?

Hoe zit White eruit ?
Red is aan een wasbeurt toe crying smilie
[cgi.ebay.de]

Kijk maar even. Is van een S6, dus ook via de dealer te krijgen, moet alleen wel willen zoeken naar de nummers.
White moet ook worden gewassen, denk gewoon door de wasstraat, wij hebben hier zo'n lappenwasser.

De Golf is er vanaf dag een doorheen geweest, en ook al mijn voorgaande autos. In alle plaatsen waar ik gewoont heb (A'foort - H'sum - L'stad) stond / staat zo'n straat, eerste met de hand=hogedruk voorwassen, dan op de moeilijke plekker met een zwabber, en dan door er maar door heen.

Dus maandag eerste de lunch ophalen, dan door de wasstraat, mits het droog is, en dan op naar Easterwood.
Aaaaahhhhhhhhhh die oliedop is fabeltastisch. Juist omdat het niemand ziet! Je weet het alleen maar grinning smiley En dan vooral die kop van de monteur één keer in de 30.000 km. Ik lijk wel gek. Maar ik wil hem. Vincent, hebben we deze in ETKA staan?????
A3-White
gewoon door de wasstraat

Wit is welliswaar de hardste lakkleur, maar met de hand (WASSEN!!!) lijkt me bevredigender.
Die oliedop zal er wel komen, maar nog niet as maandag.

Wat dacht je hiervan; Handschoenenvakgreep ; belicht, en van alles mogelijk qua ontwerp.
NOPE is not OEM style. Kun je tankdeksel ook wel laten paintbrushen.

Wat betreft tankdop. Als hij er is wil ik passen op de Passi. Kunnen we maandag wel even doen met de huidige doppen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close