A3-White: Op naar Nederland, keuzes, keuzes, eentje minder

Gepost door A3 White 
Hoef je met die Uno niet eens aan te beginnen.
Komt geeneens bovenaan de Gulpenberg grinning smiley
Anonieme bezoeker
Re: A3-White ; A3 Pro Line Bus. : Foto´s P4
02-01-2008 22:08
Kallem aan he.. Ook die A6 van jou kan van de weg afgedrukt worden tongue sticking out smiley
Kom dan als je kan, kan me toch niet bijhouden: 235 PK !!!
Anonieme bezoeker
02-01-2008 22:13
Volgens mij heeft die huur-A4 van jou helemaal geen 235 PK tongue sticking out smiley Je hebt niet eens een eigen auto tongue sticking out smiley
Nee, maar die 6 straks wel.
En is wel eigen auto want 6 is van de zaak en de zaak is van mij

Maar denk dat White straks weer Rood wordt omdat we zijn Topic zitten te vervuilen grinning smiley
Ons hellingproef examen was inderdaad belabberd, wij zijn van het type motorisch gestoordspinning smiley sticking its tongue out, en hebben derhalve andere capaciteiten om onze tekort komingen te compenseren.

Een voorbeeld ;
The First Easterwood Abort Black Audi Mini Meet!

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-01-2008 22:46 door A3-White.
Anonieme bezoeker
02-01-2008 22:26
Aha, dat wist ik dan weer niet dat je een eigen zaak had tongue sticking out smiley
A3-White Schreef:
-------------------------------------------------------
> @b82b ; Neem een witte, wordt veel mooier op de
> weg!

Ziet er wel mooi uit he zo in het wit...

Anonieme bezoeker
03-01-2008 11:24
@ A3-wit: toevallig al mijn rubbertjes geregeld? drinking smiley
Mooi man, Bi-Color ATP's eronder S6 model !!

Superstrakke bak.

thumbs up
@b82B ; behoeft geen commentaar; Stuur de order maar ik bestel hem wel!

@bbg ; te koud om op de sloop rond te lopen.

Was vandaag bij de bandenboer voor de winterbanden. Nadat de auto binnenstond komt een monteur naar me toe: U heeft schade aan de wielen. Ik ^$^$*$%*&#%$*@, en loop als een rode stier achter hem aan. Kijk naar de velg en zie niets. Ik zeg, sorry waar zit het? Ja hier, zie je die krassen. Ik zeg; lijkt me niets om me hiervoor te waarschuwen.

Telefoon ook ingebouwd, werkt goed over de boxen van de radio, geluid is in te stellen via volumeknop radio. Console zelf is niet wat ik had verwacht, zal de dealer hier nog even op aanspreken.

Nog even ee klantje bezocht; dus we zitten over de 400 km. Zo even mijn rijbewijs ophalen, foto's makne van de auto en dan morgen de eerste "grote" rit naar Belgie.
Zit te denken aan Audi S5 19" velgen...

(sorry A3-White voor het posten in je topic...de auto op de foto is iig wel wit!)

(Edit: mmhh, velg bij nader inzien niet echt goed zichtbaar; zal wel ander plaatje proberen te vinden...)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-01-2008 15:16 door b82b.
Anonieme bezoeker
03-01-2008 15:19

A3-White Schreef:

Zo even mijn rijbewijs ophalen,

Had je dat niet al moeten doen voor je de auto ophaalde? tongue sticking out smiley
Nee, had te veel gedronken tussen kerst en nieuwjaar, dus krijg hem nu terugspinning smiley sticking its tongue out

Had een nieuwe aangevraagd, en is klaar, krijg er meteen het brommerrijbewijs bij, toch aardig van die dame op het stadhuis!

@b82B ; Als je een witte besteld is het je vergeven.
Anonieme bezoeker
03-01-2008 16:48
zucht, pomdiedomdiedom... waar blijven de foto's? cool smiley

Las net in andere topic je reactie mbt de demping. De A3 is inderdaad van nature al strak gedempt. Was je dat bij je proefrit niet opgevallen?

In het verleden met mijn vrouw een proefritje gemaakt in ambition uitvoering + 18 inch wielen. De 2.0 tdi was fun, maar oh zo hard gedempt. Vreselijk en mijn vrouw misselijk. Nooit meer een A3... Ze begon ook weer groen en geel te zien toen ik zei dat ik als voorloopauto van mijn werkgever een A3 SB 2.0 TDI mee kreeg. Uiteindelijk is het goed gekomen, alhoewel de demping zoals gezegd als strak kan worden aangemerkt. Voor jezelf als bestuurder wen je er aan. Passagiers zullen er echter niet aan kunnen wennen. Bijzonder wel dat men kan rijden in dergelijke "skelters".

BTW, toppunt van stevig geveerde auto's waarin ik wel eens heb gereden was een Punto Sporting (standaard zonder vering?)
Ligt gewoon aan de uitvoering. Attraction en Ambiente zijn normaal gedempt en hebben 16", Ambition (sportieve uitvoering) is verlaagd en stugger + heeft 17". Bij andere topics heb ik ook geadviseerd niet de Ambition te nemen. Vind persoonlijk het wel lekker rijden.
Over verlaging gesproken...

Ik heb 3 jaar in een Alfa 156 gereden met 5 cm. verlaging en 18"...dat was pas echt een skelter. Op een gegeven moment trokken de spatschermen helemaal krom door de trillingen...

Daarom in de huidige A4 alleen 18" zonder verlaging.

Echter...er zat wel "veel" (normaal) ruimte tussen wielkast en band. Ziet er m.i. niet echt goed uit.

Zit nu toch te twijfelen om 19" incl. 2 cm. verlaging uit de optielijst te kiezen...

Dat moet toch wel gewoon normaal rijden lijkt mij?
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4 / Hier zal de auto vaak te zien zijn : DE BOUW

Foto 5

Tijdens de proefrit was dit niet zo opgevallen, ondanks dat dit ruim 200 km was.

Om alle twijfels weg te halen ; Ik zou niet willen ruilen met de Golf, dit is totaal anders en geniet meer mijn voorkeur. De rust is fenomenaal!
Anonieme bezoeker
Re: A3-White ; A3 PLB ; Foto's P8!!!
03-01-2008 17:58
Altijd fijn met een witte auto op de bouw cool smiley

Je hoeft btw niet meer naar de sloop voor die rubbertjes smiling smiley Heb vanmiddag al nieuwe gehaald bij de dealert. Zie mijn topic.
@A3-White
Super auto. Nu nog een keer foto's van het binnenste. Heeft bij mij overigens ook nog op de shortlist gestaan. Echter heeft de Passat gewonnen op zijn ruimte. Stap van Touran naar A3 SB zou wel claustrofobie opgeleverd hebben. Wel jammer anders had ik 7 januari kunnen komen lunchen :x.
Men.......die foto's zijn goed

Volgende meeting doen we daar, zonnetje erbij en dan hebben we echt een prachtige photoshoot.
Schitterend met die achtergrond (nee, niet die van de bouw)

Graag alleen nog een paar foto's van het interieur.
Vooral ook van die zgn. bekerhouder, ben wel benieuwd hoe dat nou zit bij een 3

ATP's : thumbs upthumbs up
Anonieme bezoeker
03-01-2008 19:09
Fraai, heel fraai!!! thumbs up
Anonieme bezoeker
03-01-2008 19:09
Eigenlijk erg weinig daar voor "mannen" te beleven. Liggen een paar bootjes, een aantal winkels en geen kroeg of cafe; Je moet er alleen heen wanneer: handel dood, vrouwen ....

Maar nu on topic ;

@fast ; 07-01 ; is afhankelijk van de kleur ;
The First Easterwood Abort Black Audi and Sisters Mini Meet!

En ja als je de ruimte nodig hebt, dan neem je geen A3. Ik vond de passat te kostbaar (sept. Euro 43000 ), echter toen de 60 editie kwam had ik de A3 al besteld anders was dit het misschien wel geworden.

Interieur foto's zullen ook nog wel volgen, zal morgen eens kijken of er nog tijd is.
Tja met DSG moet je meteen naar de 2.0 TDI en dat scheelt meteen € 5.000. De mijn is ZilverGrijs en saai smiling smiley En ook geen kleur voor de wasser met 50.000 km per jaar.

Hoe laat lunchen jullie? Kijk of ik op mijn eerste dag ff wat tijd kan maken. Altijd gezellig.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-01-2008 19:44 door FASt.
@Fast, kom je toch ?? thumbs up
Adres heb je al, 11.30 / 12.00 verzamelen !
@fast, zeker komen, altijd goed om het begin van het jaar met bekende onbekenden een woordje te wisselen.

Speel niet zo de underdog, je hebt een mooie wagen, helemaal in SML uitvoering!

Laat morgen met PB even weten of je komt, kan ik nog wat broodjes regelen. A6-Red hoeft niets te doen, heeft nog koffiepads van de laatste beurs (dark roasted), poedermelk en suikerklontjes, en nog een verdwaalde fles cola (hoogstwaarschijnlijk in de burola van A6-Avant-Red)

A6-Red
Ketelapper
Meeuw
A6-Avant-Red in spe
Fast
A3-White

Ben ik nou nog iemand vergeten?
De buren grinning smiley

Henk : Audi A4 (helaas wel zwart crying smilie)
Bert : Volvo V70 smiling bouncing smiley

Hebben de V70 buurman gewaarschuwd zijn auto niet in de buurt van onze mooie bolides te plaatsen.
Oftewel, zijn plek voor zijn deurmoet hij afstaan aan een van onze bolides grinning smiley
Hij mag zijn Volvo bij ons naast het pand, uit het zicht, plaatsen, net naast de vuilcontainer.
Heeft trouwens dezelfde kleur als zijn Volvo smiling bouncing smiley
Stront aan de knikker!!

Het sneeuwt, heb zojuist de vlag van de driewieler gehaald schroevendraaier gepakt en op het dak geschroefd.

Zal nog wat plaatjes schieten!!
Hier nog niet, jammer.
Hoop wel dat het hier ok gaat sneeuwen.
Kunnen we straks nog ff een sneeuwballen gevecht houden en een maken !

Tip van de dag : Doe White alvast de kettingen om, kan je morgen direct wegrijden grinning smiley
Ok, ik ben om... Ik neem ook een witte! big smile smiley
Waarom geen rooie crying smilie
Gekheid, alles beter dan grijs of zwart.

Join the colour in your life club drinking smiley

Kettingen zijn niet nodig, de winterbandjes zullen het wel gaan doen. Morgen even naar een verlaten parkeerterrein ter grootte van een voetbalveld, esp af en spelen maar. Hoop trouwens dat ik me niet vergis met de locale ijsbaan!
Erg mooie A3! Een DSG staat ook bij mij hoog op het verlanglijstje, weet alleen nog niet in welk jasje. Eerst eind januari maar eens even met de baas om tafel. Maar een witte A3 zit er toch wel heel lekker uit!

Wat doe je in de bouw? Ben wel benieuwd, laat anders even weten via PB.

Groeten,
Wybe
Anonieme bezoeker
04-01-2008 00:06
Sneeuwt nog aardig daar zo te zien. Hier is niks gevallen..
Wybe,

jij ook in de bouw.
Kom maar op met die PB's

Bouwvergadering regelen ?

grinning smiley
Anonieme bezoeker
04-01-2008 00:11
Gaan jullie een carport voor mij bouwen? Ahh.. dat vind ik nou lief grinning smiley
Een witte auto op een bouwterrein nut smiley
Had mijn vader ook, en daar werd de auto niet schoner van big smile smiley Ook de lichtblauwe auto van m'n buurman verkleurt aardig op de bouwwegen. Maarja, welke kleur kan daar wel? Champagne/beige wellicht? cool smiley
BoerBosgoed Schreef:
> Gaan jullie een carportje voor mij bouwen? Ahh.. dat
> vind ik nou lief grinning smiley

was toch voor een UNO grinning smiley
Anonieme bezoeker
04-01-2008 00:24
Zolang de auto er maar droog onder kan staan vind ik het best winking smiley
4 lucifer houtjes en een tupperware deksel volstaat denk ik grinning smiley
Anonieme bezoeker
04-01-2008 00:29
Tsjah.. Wat zal ik hier nou op zeggen tongue sticking out smiley
A6-Red Schreef:
> Wybe,
>
> jij ook in de bouw.
> Kom maar op met die PB's
>
> Bouwvergadering regelen ?
>
> grinning smiley

PB verzonden!
Elke auto wordt vies op de bouw!

Klanten willen graag zien dat je de handen uit de mouwen steekt, dus als de auto vies is, dan denken ze dat je werkt.

Pure marketing die witte wagen.
Anonieme bezoeker
04-01-2008 09:35
Wybe Schreef:
> A6-Red Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Wybe,
> >
> > jij ook in de bouw.
> > Kom maar op met die PB's
> >
> > Bouwvergadering regelen ?
> >
> > grinning smiley
>
> PB verzonden!

mmmm, na al dat geneuzel over die witte skelter wordt het eindelijk interessant winking smiley
Nog effe en we gaan salesleads genereren via Autoweek-forum big smile smiley
Zit zelf in de "interieurwereld" en kom ook nog wel eens op die vieze smerige bouwplaatsen tongue sticking out smiley
Edraket31 Schreef:
>
> mmmm, na al dat geneuzel over die witte skelter
> wordt het eindelijk interessant winking smiley
> Nog effe en we gaan salesleads genereren via
> Autoweek-forum big smile smiley
> Zit zelf in de "interieurwereld" en kom ook nog
> wel eens op die vieze smerige bouwplaatsen tongue sticking out smiley

Interieur, doen wij ook veel in. Wat doe jij in de interieurs?
Mooie foto's! Het lijkt net of het wit lichtgevend is.
Anonieme bezoeker
04-01-2008 10:20
@ Wybe: PB verstuurd!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close