A3-White: Op naar Nederland, keuzes, keuzes, eentje minder

Gepost door A3 White 
Een foto toont altijd anders dan IRL.
Anonieme bezoeker
Re: A3-White ; A3 Pro Line Bus. : Foto´s P4
02-01-2008 11:59
Nogmaals zeer fraai!!!

Klein detail, maarre, valt me in deze kleur op dat de achterdeur wel erg kort is... Is me bij mijn vorige auto, A3 SB in dolfijngrijs niet zo opgevallen.
Zie ik het nu juist en zijn de dopjes in de velgen nu met de 4 ringen? Dank je Red, heb jouw foto doorgemailed, en warempel hebben we toch nog iets iedentiek aan de auto.

@dutchnik ; balen dat jullie probleempjes hebben, hoop niet dat het aan de kleur ligt.

Volgens mij maak ik straks ook nog een proefrit in een R8, ipv die slagroomtaart - ben aan het bakkeren geslagen.
@kermit,

Poetsen ; je mag het komen doen, zal je belonen naar arbeid en prestatie.

Klopt ik heb de nieuwste uitvoering ; SWB en niet SBspinning smiley sticking its tongue out

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-01-2008 12:06 door A3-White.
Anonieme bezoeker
02-01-2008 12:28
big smile smiley

Ahum, wat heb ik gezegd... Maar voordat ik ga poetsen moeten we we elkaar wel eerst beter leren kennen, etentje, wijntje, bioscoopje, enfin je kent het wel. smileys with beer

De door jou gekozen kleur inspireert mij wel bij de keuze van mijn volgende auto!
Anonieme bezoeker
02-01-2008 12:41
We horen niets, bus gemist of zo ?
Anonieme bezoeker
02-01-2008 16:42
Waarschijnlijk sneeuwt het in Zwolle
Is zijn waxinelichtjes aan het aanzetten.
Meer dan een halve meter anders kon White zijn auto nog herkennen aan de Bi-colors grinning smiley

Is nu zoekend naar een zwart vinnetje wat boven de sneeuw uitsteekt.
Heeft waarschijnlijk al een stuk of 10 auto's uitgegraven.

Verkoper heeft natuurlijk niet gezegd dat zijn White-ride in de werkplaats staat en staat lekker te wachten tot alle wagens sneeuw-vrij zijn voor de andere klanten

grinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smiley
Anonieme bezoeker
02-01-2008 16:46
Zou er een standkachel in z'n auto zitten.....
En zijn winterbanden liggen er ook nog niet onder.

Arme White

White na 10 auto's sneeuwvrij maken :
Anonieme bezoeker
02-01-2008 16:48
Hoop wel dat-ie vuur heeft meegenomen...
Anonieme bezoeker
02-01-2008 16:49
Zou die z'n oorwarmers nog bij zich hebben ?
White is schijnbaar ondergedoken:
We zijn thuis! Een verademing, wat rijd dat zo anders dan een Golf. Al het geld dubbel en dwars waard.

Heb meteen een patatje in de wagen gegeten, dan gaat die leerlucht er een beetje uitspinning smiley sticking its tongue out

Aflevering goed gegaan, goede uitleg over alles, maar er miste wel wat;

Hill Hold!!

Zal wel horen hoe dit wordt opgelost. Zal eens zoeken of dat dit achteraf kan worden ingebouwd, iemand enige kennis hierover?

Morgen zal ik even wat fototjes maken.
Toch zeker wel een patatje oorlog he, meteen een paar goede vlekken maken en lekker thuis voelen.

Kan Kermit meteen de binnenboel ook voor poetsen grinning smiley

Beetje bestuurder heeft zo knopje niet nodig grinning smiley
Maar je, je komt niet voor niets uit een golf he drinking smiley, daar had je dat soort hulpmiddelen keihard nodig.

Ps:

Op de elctro handrem zetten.
Dot gas geven en voila je prefecte hellingproef
Uiteraard wel met het gordeltje om, ander kom je geen meter vooruit.

Heeeeel veeel rijplezier en hou hem heel thumbs up

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-01-2008 17:01 door A6-Red.
zal even op motor-talk.de gaan zoeken,

zit veel nuttige info op.
Morgen Rivanov!

Zal ook even door een modderpoel rijden, kijken hoe White er dan uit ziet.

Zo nu aan de taart!

Trouwens ; wel mooie opgelegde letters op de platen. Doen ze altijd bij Pouw!!
Anonieme bezoeker
02-01-2008 18:32
Toppie en gefeliciteerd dat je de nieuwe auto hebt! Denk maar zo, geen foto te veel!

Nu al poetsen en met "odor eliminator" aan de gang! eye rolling smiley

"Hill hold", zou me niks verbazen als het een knopje plaatsen + elektronica activeren is (gezien ook de relatief bescheiden meerprijs).

Eigenlijk zou je twee witte kentekenplaten bij moeten bestellen. winking smiley
Anonieme bezoeker
02-01-2008 18:38
Kermit Schreef:
-------------------------------------------------------

> Eigenlijk zou je twee witte kentekenplaten bij
> moeten bestellen. winking smiley

Heeft dat wel zin zonder (zo te zien) trekhaak?
Kermit doelt op de witheid van de platen op een witte auto.
Het staat mooier dan die knalgele Hollandse platen denk ik. smiling smiley
Lekker zo'n "klein" taartpuntje spinning smiley sticking its tongue out

Ben benieuwd naar de detail foto's van het interieur en dan vooral ook van de "alu" dingetjes waarover je niets wil loslaten.

Passen de pedaalcovertjes trouwens. Wil maandag ff kijken hoe dat eruit ziet, wellicht wat voor mijn Red ?!?

White door modder = Black & White

Als je echt ff door de modder wil weet ik nog wel een leuk plekje:

Zullen maandag je white er ff doorheen jagen grinning smiley
Anonieme bezoeker
02-01-2008 18:52
Het zou voor een fietsendrager kunnen...

MAAR,

Ik bedoelde natuurlijk dat het heel fraai staat, witte platen met zwarte letters.
Mag dat met duitse plaatjes rondrijden eye rolling smiley
Anonieme bezoeker
02-01-2008 18:59
Als je in Duitsland woont wel..
Anonieme bezoeker
02-01-2008 19:05
Als je kentekenplaten weg zijn, rij je - tijdelijk - met witte platen. Tijdelijk wordt dan een rekbaar begrip winking smiley
OK, maandag jatten wij zijn plaatjes wel ff, kan ie witten aanvragen grinning smiley
Wij zijn altijd bereid een handje te helpen smiling bouncing smiley
Kermit Schreef:
> De door jou gekozen kleur inspireert mij wel bij
> de keuze van mijn volgende auto!

Moet nu kiezen tussen zwart of wit voor de nieuwe A4 en hierdoor ga ik toch wel weer twijfelen hoor!

Wit of zwart... Zwart of wit... Toch maar wit?

Alleen dat schoonmaken... 60k snelwegkilometers per jaar... Zucht...
Hill Hold ; denk toch dat het erop zit, er is geen knop voor zoals in de passat.

Pag; 121 ; Het systeem is ingeschakeld als het rempedaal enkele seconden wordt ingetrapt. Na het loslaten van het rempedaal wordt de remkracht kort vastgehouden.....

Zal het morgen eens testen met de stopwatch.

@b82b ; Neem een witte, wordt veel mooier op de weg! 60.000 km per jaar doe ik ook. Ik wilde geen zwarte auto, dakar beige of wit. Die auto is je kantoor! 60.000 per jaar / 70 km/uur / 7.5 uur per dag werken = 114 werkdagen!! Maakt het gezellig, kijk naar deze A3, kijk naar A6-Red.

Zwart wordt gebannen op de mini audi meets!!
Rem: kan kloppem hoor White, voor zover ik gemerkt heb met mijn 6 werkt het inderdaad zo. Of ff je rem ingetrapt houden of gewoon op de electro rem zetten.

@b82b

Absoluut: op onze mini meetings absoluut geen zwarte bakken !!

Breng kleur op de weg, breng kleur in je leven thumbs up

Kiezen tussen wit en zwart, neem het beste van 2 werelden, doe zelde als Whitie, witte wagen, zwarte hemel.

Koop een abbonnement voor de wwasstraat, is je auto altijd schoon. Kan me nl. niet voorstellen dat je met 60.000km per jaar iedere week je auto met 't handje sta te wassen.

Horen 't wel he ?

De klokkenwinkel.

Trouwens even een up-date over de leerinbouw;

1 - Zijwangen zijn dubbel gestikt

2 - Schouderhoogte is voorzien van een ril, dus eerste foto's zijn een beetje misleidend.

BoerBosGoeg ; Nog iets ; Rubber van het rempedaal heb ik reeds vervangen! Komt uit de Golf (beetje sentiment) Dealer keek raar op, vond het wel wat hebben.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-01-2008 20:04 door A3-White.
Wauw, waar ben je geweest vandaag ?

Proefritje van 1070 km nut smiley en ook balen dat je meteen geflitst bent.
Toch wel jammer dat je die meldingen altijd na het flitsen krijgt en nooit ervoor smiling bouncing smiley
wijkt eea nou nog af van je Golf of zijn de familie ook hier aanwezig ?
Anonieme bezoeker
02-01-2008 20:03
109 km al weer? Doe je goed smiling smiley
De A3 is krapper en lager, maar is wel stiller, BC is uitgebreider, en heb nu de nav.aanwijzingen in de BC staan.

Bekerhouder is slecht, dus geen MC drink meer, maar enkel koffie bij de klant.

Wat eigenlijk erg slecht is; De instructie boeken passen niet in het dashboardkastje! Heb al een plaatsje bij het reservewiel gevonden, want onder de stoelen passen ze ook niet.
White, heb je geen opbergvak onder je dash bij het stuur ?

Waar zitten je bekerhouders, zo'n uitklapding in het dash board of in je middenconsole
In de A4 is het nl. ook zo'n onding in het dashboard en bij de 6 perfect in de middenconcole (2 stuks zelf), past zelfs een kleine thermos in.

Is de A3 echt kleiner dan de golf, zou je niet zeggen hoor.
Anonieme bezoeker
02-01-2008 20:24
Ik vond bekerhouder wel prettig, idd niet voor al te grote bekers

??? boekje groter cq. dashboardkastje kleiner geworden? Design gaat bij de A3 voor praktisch nut... Tijdje terug bij verhuizing leek A3 automatisch kleiner te worden zodra ik met stoel en dozen in de buurt kwam. nut smiley
Dat met het instructieboekje viel mij ook tegen bij de A3. Bij de A4 kun je het netjes in een speciale gleuf onder je stuur schuiven.
Dat vuil worden met wit valt wel mee. Ik heb verschillende witte auto's gehad. Met zwart is het net zo erg. Trouwens witwassen is toch wel leuk?
@A6 - Niets onder het stuur; Kijk een A6 heeft een stuur als een vrachtwagen, dus daar past een boekje wel onderspinning smiley sticking its tongue out

Bekerhouders zitten onder de middenarmsteun, dus deze dien je naar boven te klappen, schuif open en dan passen er twee blikjes in. In de deur past geen geopend blikje (in de golf wel, en als het eruit klotste dan kon er een goudvis in zwemmen.

Voor wat betreft verhuizen en grote pakketten: www.flevobird.nl ; fantastisch bedrijf, en hoef er niet naar om te kijken.
Waarom heb je eigenlijk een hill hold nodig bij een automaat? Je hoeft dan alleen je rem los te laten en de auto gaat vanzelf. Dus misschien is het wel helemaal niet leverbaar bij een automaat).

(ik neem aan dat een hill hold een hulpje is bij een heuvel op rijden en dus niet af rijden)
Klopt, maar ook in de file (heb proefgereden in een passat en die had dit ook, echter werkte met een knop op het dashboard), ga het morgen eens proberen.

A6-Red-je :Bose??

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-01-2008 21:19 door A3-White.
Alleen het opschrift of ook de inhoud ?
Je had toch geen bose besteld ?
Anonieme bezoeker
02-01-2008 21:58
Ik mag aannemen dat de inhoud ook van Bose is.. En A6-rood: Hij heeft er 109 km mee gereden. De 107.0 die daarboven staat is de dagteller..
meeuw Schreef:
> Dat met het instructieboekje viel mij ook tegen
> bij de A3. Bij de A4 kun je het netjes in een
> speciale gleuf onder je stuur schuiven.

Kon. Bij de nieuwe A4 kan dat ook niet meer...
White, he he ik snap hem !!!

Gij heeft helemaal geen electronische handrem maar een mechanische nut smiley.

Nog ff de foto's zitten bekijken en zag die handrem hendel opeens zitten, duh nut smiley

Ben zelf ondertussen gewend aan de electronische handrem op mijn 6.
Net gauw ff gekeken en die huur-4 heeft ook een mechanische, nooit gebruikt omdat ik de P van de automaat misbruik bij het parkeren eye rolling smiley

Met file rijden gebruikte ik in de 6 nooit de electronische handrem, wel bij optrekken uit stilstand op een heveltje en dan was het zoals eerder gezegd, handrem inschakelen (via schakelaar naast MMI) gas erop en de handrem wordt gedeblokeerd.
Anonieme bezoeker
02-01-2008 22:05
Kunnen jullie geen hellingproef zonder handrem? Tss.. thumbs downeye rolling smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close