A3-White: Blauw op straat!

Gepost door A3 White 
Auto is geproduceerd, dus op weg richting alba, wanneer deze daar aankomt is mij nu nog onbekend.

Deze week niet al te veel op pad (ma - amersfoort, di - kortrijk , wo - kantoor, do - kantoor, vrij - almere / katwijk / de meern, dus denk vrijdag ook even langs alba te gaan)

Zit nu toch te denken aan 17", maar in Bi color, kom ik op de S6 ATP, en wil niet een A6 Rood wannabe zijnspinning smiley sticking its tongue out. Of dan toch de standaard 17" Ambition velgen.
DSGRIJDER Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zit nu toch te denken aan 17", maar in Bi color,
> kom ik op de S6 ATP, en wil niet een A6 Rood
> wannabe zijnspinning smiley sticking its tongue out. Of dan toch de standaard 17"
> Ambition velgen.

Gewoon doen man, die ATP S6 zijn een juweeltje.
Staan onder een witte A3 helemaal thumbs up

Standaard 17" Ambition was je toch niet echt van plan he ?!?

Ja ja ja, heb nog een week of 4 om te besluiten, zal morgen eens de lease bellen, wat 17" meer kost in de maand.

Misschien laat ik de winterbanden dan maar vervallen, ben iets minder onderweg in het buitenland (DE/DK - 2 x per winter) en hier in Nederland-Belgie, nou als het gaat sneeuwen kan ik alleen de weg op als het moet. Ik zit gelukkig in die positie dat ik kan doen wat ik wil.

En met een witte auto in de winter, deels ingesneeuw en ik sta er tot de dooi invalt
daarom neem ik een rode, valt lekker op in een metertje sneeuw smiling bouncing smiley

Mijn collega A6-Avant Red heeft R32 velgen bij Reedijk uitgezocht en toch als direct-set kunnen aanschaffen. Beetje extra onderhandelen bij de dealer.

zie volgende link Reedijk

Tabje "Showroom"
Tabje "Fits Audi/VW/Skoda/Seat

Deze kan je normaliter ook als directset via je audi dealer krijgen.
Huidigsetje 16" Euro 888 zag ik vrijdag, incl. inwissel staal + banden, 400 euro meer en heb 17",

Zojuist Reedijk bekeken, nee niet iets wat ik wil, of het is huidige keuze en anders de S6.
Zou zeker voor de 17 inch gaan, in de lease ca. 8.- p.mnd extra ?

Vond zelf bij Reedijk ook niet wat ik wilde.
Audi dealer kwam met de S6 Bicolor en was direct verkocht.

Hoe breed worden je sloffen ?
Anonieme bezoeker
Re: Nieuwe lease auto / A3 of GOLF
02-12-2007 23:34
Ik begrijp dergelijke topics nooit zo goed en dat kan echt aan mij liggen. Niet priverijden met zo'n (dure) auto is jammer, zeker als je 2de auto veel minder mocht zijn. Het is dan gewoon van a naar b rijden op een virtueel spoorlijntje. Maargoed, ik ken je situatie dus niet.
@sheik

55.000 km/jaar zijn heel wat uurtjes. Is zeg maar TS zijn buro
Kan je die uurtjes toch veel beter in een lekkere wagen besteden dan in een of ander koekblik waar je eind van de dag gebroken uitkomt stappen.

En geen bijtelling willen hebben is toch niets mis mee. grinning smiley
Zakelijk alleen al 55000 per jaar, en dan is het lekker om je in het week-einde te laten rijden. Voor wat betreft deze auto; Baal ervan dit ik geen openhaard in de auto heb, de geur van smeulend eiken, heerlijk, net als op kantoor, hahahahaha.

In het week-einde back to basics, hutje op de hei, flesje Barolo en een auto zonder airco uit 1996, heerlijk om dan op maandag weer te beseffen wat een geluk ik heb. Heerlijk, geen bijtelling!

17" = 11 euro, niet al te veel, denk dat ik het maar moet doen.
Zeker doen....in S6 bicolor ?

Trouwens gaat niets boven smeulend rubber....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-12-2007 13:46 door A6-Red.
Niet met 105 PK op twee wielen......

Moet even offerte maken voor de Ikea Delft. Kijken of die S6 wieltjes los komen.
Ikea Delft ????
Zit je in de bouw ???
je hebt PM, maar ik weet niet of het werkt zie niets terug.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-12-2007 15:39 door DSGRIJDER.
Werkt...zie antwoord in je Prive bus
Het aftellen is begonnen, nog 30 dagen en dan staat de A3 voor de deur.

Vandaag 600 km door NL en Belgie gereden. Heerlijk TMC, alleen als het nou ook in Belgie zijn werk deed, stond ik niet voor Antwerpen in de file, dus toen de Liefkenshoektunnel. In NL knooppunt Moerdijk richting R´dam afslag afgesloten. Richting A27, knooppunt rijnsweerd 2 rijbanen dicht, dus toen A15 - A2 - A12 en op de A6 nog even naar de 195, de koffie was nog warm.

Hoop dat TMC ook in de A3 zo lekker werkt.
In België werkt het allemaal maar vervelend met de TMC, in de Vectra met opel dvd nav 90 doet ie het in nederland wel, maar belgië niet.
Navman doet het overigens wel!
Er zijn daar ook weinig TMC ondersteunde radiozenders. Waar krijgt Navman zijn info vandaan?

Iets voor de regereringsonderhandelingen in BE>
Ja, TMC meldingen in het Frans of Nederlands (Vlaams)
Kan er ook nog wel bij.
Even naar Hoorn voor twee afspraakjes geweest, daarna naar Almere voor afspraak maken ivm uitbouw en inbouw handsfree kitje.

Zit nu te denken aan een slurfje aan de hoofdsteun of zo'n los speakertje (heb ik nu en ben zelf te spreken).

Wie adviseerd?
Waarom niet bluetooth via je radio of heb je geen af fabriek systeem genomen ?
Hoe zit je met navi ?

In de A6 telefoonvoorbereiding van Audi genomen (onderdeel vd Pro Line Business)
Mic zit trouwens in de plafond console weggewerkt, werkt super !

Als je geen Audi systeem heb kan ik je het Avic in Dash systeem van Pinoeer aanbevelen
Navi (met geheugen, kan je tevens DVD kijken terwijl je toch navigeert), bluetooth
Speelt ook MP3's af etc....

Als je het scherm wilt gebruiken, 1 druk op de toets en het klan naar buiten.
Navi was trouwens beter, duidelijker en correcter dan het Audi systeem maar op de A6 zit je met
het MMI

Auto weg, Pioneer eruit en in de volgende wagen laten zetten.
Heb af fabriek monochroom navigatie (std proline business) maar niet tel voorbereiding (ja ik weet het ketelapper gaf me ook al een uitbrander).

Wel de console besteld orginineel audi, niet zo'n brodit apparaat met M16 bouten tbv het dashboard

In de Golf werkt de nokia inbouw OK, speaker zit niet erg lekker, dus denk aan zo'n lolly aan de hoofdsteun, of A-stijl.

In en uitbouw behoud huidig systeem ; Euro 125.00, niet al te slecht denk ik zo.
Filmpje ; Hoe produceer ik een Audi A3.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-12-2007 15:53 door DSGRIJDER.
Vandaag 11/12 naar Alba geweest, om de leerinbouw te gaan bekijken. Tenminste, dat was de bedoeling, mijn toekomstige auto stond er niet (meer).

Wel stonden er erg veel auto's, stuk of 110 (Audi/VW!!!), allemaal voor inbouw, men heeft daar veel werk, en het zag er allemaal spik en span uit.

Vriendelijk geholpen, mijn complimenten. Nu de dealer maar een mailen of de A3 bij hun staat.
Die van mij staat bij de dealer, gespot door A6-AVant Red
Leer zag er perfect uit ! drinking smiley

Ben benieuwd...

Hopelijk heet A6-Avant Red deze week nog ff tijd om een foto'tjes te schieten voordat hij weer weg is.

Entertainment set + privacy glass + Caractere pijpjes + Difuser moeten nog gedaan worden grinning smiley
Voel me witjes als ik al die opties zo lees.
Ach, je hebt Caractere of niet he......smiling bouncing smiley

A3 uitvoering kan ook

En als je dan toch bezig bent meteen ff verlagen grinning smiley

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-12-2007 21:39 door A6-Red.
Nee laat maar,

een keer op de bouw van ikea, en ze zien het handel in uitlaatjes.
Kan je geen passtuk van je eigen handel erop zetten grinning smiley
Zitten al wel aan mijn huis als hemelwaterafvoer.
Moet dan ook als afvoer pijp onder je 3 kunnen.

- Is een hemelse auto
- Afvoer aanwezig
- Water = diesel

dus....

Nieuwe Nickname thumbs up
Mag niet liegen, dus weer aangepast.

Maar moet even een offerte maken voor een Bakkerijtje (9000m2), dus ben even aan de klus. Morgen Dirksland, dan naar Drongen (BE) dan via Breda naar Flevoland, de laatste KM's in de Golf.

Zal het beestje missen.
De laatste KM in de golf ;
13-12 ; warmenhuizen - tuitjehorn
14-12 ; alblasserdam
16-12 ; vildbjerg denemarken
17-12 ; retour naar NL
18-12 ; lisse / schiedam / alblasserdam / lisse
19-12 ; mijdrecht

20-12 ; joure
21-12 ; telefoon uitbouwen
22-12 ; brugge
24-12 ; kantoor
29-12 ; winterbanden omwisselen / navigatie uitbouwen
30-12 ; inleveren bij

Schatting ; 167.000 km / 34 maanden / geen noemenswaardige problemen, en goede dealer!! Rapportcijfer 9

De eerste Km in de A3
02-01 ; 14.00 uur ; Auto halen in Zwolle
03-01 ; telefoon inbouwen / winterbanden

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-12-2007 19:21 door A3-White - in spe.
04-01 Oosterhout : Showtime grinning smiley

Planning A6-Red

02-01 : Auto afhalen in Capelle ad IJssel
03-01 : Kantoor Oosterhout
04-01 : Kantoor Oosterhout
05-01 : AUTOBAHN PROEF FARHEN grinning smiley

08-01 : Garage ?? (afhankelijk van het weekendje D Fahren grinning smiley)

Hoop de dealer voorlopg niet meer te zien.
Mijn vorige A6 2.0 TDI MT heeft 3x op een trailer gestaan en nee niet omdat ik er benzine in gegooid had !!! en stond om de 10.000 bij de dealer en nee niet voor de show....
04-01 zal niet lukken, denk eerder aan maandag 07-01 omstreeks 11.30 uur, mini meet, en lunch om het werkende jaar goed te starten.

Op kosten van mij; rij tenslotte goedkoopsmiling bouncing smiley
@A3-white - in spe / DSGrijder
Heeft de af fabriek monochroom navigatie (std proline business)geen line in voor de telefoon? Bij de VW radio's en navi's is dit wel het geval. Je telefoon gaat dan netjes over de navi.
Nu (RNS 300) gaat de radio uit, navigatie blijft door gaan, echter kan niet het volume veranderen van telefoongesprek met de volume knop op de radio, maar met losse Nokia CKW7? Heb dus wel een losse speaker.

Deze was ingebouwd bij de KPN, op zich goed werkend maar de KPN was technisch niet van alles op de hoogte.
A3-White - in spe Schreef:
-------------------------------------------------------
> 04-01 zal niet lukken, denk eerder aan maandag
> 07-01 omstreeks 11.30 uur, mini meet, en lunch om
> het werkende jaar goed te starten.
>
> Op kosten van mij; rij tenslotte goedkoopsmiling bouncing smiley

Sterk plan, staat in de Reds agenda's !!
OP dat moment is het trwouens A6-Red en A4-Avante Blue want A6-Avant Red krijgt de zijne in feb. 2008

Maar staat wel leuk : Rood-Wit-Blauw

S@#t, had de vlag verkeerd beet bij het poseren...
Heb je een wasstraat in de buurt, moet toch wel strak in het wit op de foto.
Brandspuit doet wonderen.

Word er alleen zelf ook wat nat van

PS :

Van Dongen Autopoetssalon VOF
De Wetering 81
4906CT Oosterhout nb
0162 462226

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-12-2007 10:06 door A6-Red.
Besloten ; Velgen blijven de ATP's 16"!!

Donderdag middag even naar Zwolle om de eerste foto's te maken.

Het aftellen begint nog 17 nachtjes.

@mod ; kan dit topic naar mijn auto worden verplaatst, heb geen idee hoe dit moet.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-12-2007 12:58 door A3-White - in spe.
Berichte naar de Mods gestuurd om je Topic te laten verplaatsen.
Kan je meteen de titel ook aanpassen !?!

WAUW !!!

computer wizzard !!!
Nog 16 nachten wachten.

Gisteren naar DK gereden, tegen laagvliegen aan 715 km, 5.45 uur, vandaag terug 735 km, 5.45 uur / verbruik 9.2 ltr / 100 km, en dat voor een 105 pk diesel. Veel sneller kan niet, beperkingen en verkeer gooit roet in het eten. Zonder enig pijntje uit de auto gestapt, toch lekker die comfortline stoelen in de Golf.

Zie er naar uit om begin volgend jaar even op en neer te gaan met de Audi, ik hoop met nog meer plezier in het rijden dan nu.
Gemiddelde van 127.826086956 km/h op de terugweg.
Wist niet dat een golf harder dan 120 liep smiling bouncing smiley
Anonieme bezoeker
Re: A3-White ; A3 Pro Line Business
18-12-2007 10:23
Zal zeker een mooie A3 worden.thumbs up
@A6-Red,
Rem met links, het gaspedaal vast gezet met een stok onder de stoelverstelling, ASR uit. kan het iedereen aanraden.smiling smiley

@bandensmoker,
kan je iets geheims vertellen, hij is al klaar en staat in Zwolle.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close