A3-White: Blauw op straat!

Gepost door A3 White 
Heb jij het nummerje dan al van ketel?

Volgens mij waren die juist in NL minder kostbaar.
oh, dat laatste wist ik niet.
Nummers had Vincent al op het forum gezet toch ?
Yep, nummertje gehad, zojuist naar de dealer gestuurd, zal ze meteen bestellen.

Die gaspedaal is niet op voorraad in NL. Dus vandaar DE proberen. heb ook BM geprobeerd, maar die heeft niets op zijn site staan, dus neem aan ook niet voorradig.
Anonieme bezoeker
Re: A3-White ; A3 PLB ; Foto's P9!!!
07-01-2008 22:31
A6-Red Schreef:
-------------------------------------------------------
> White,
>
> Als je er een in Essen (D) weet te vinden dan kan
> ik ze vrijdag evt voor je oppikken ?
> Zit toch in Essen voor een kort beurs bezoekje.

Stelletje kakelkoppen, ga toch msn'en big smile smiley

Hieronder het adres van Audi Zentrum Essen:
Gottfried Schultz GmbH&Co.KG
Altendorfer Str.50
45143 Essen
Tel:0201/8317-693
Fax:0201/8317-689
e-Mail:arnulf.mattheus@audi-zentrum-essen.de
www.gottfried-schultz.de

Had adres toevallig in de mailbox zitten omdat ze me een offerte hadden gemaakt winking smiley
Anonieme bezoeker
08-01-2008 09:23
Heerlijke audi's weer.
Niks meer aan doen !
Vandaag de 1000 km gepasseerd (staat nu reeds op 1350 km).

Speed warning;

Anonieme bezoeker
08-01-2008 18:57
oke.. speed warning? wat houdt dat precies in als ik vragen mag? flitspaaldetectie of is het begrenzing?
Verteld dat je harder rijdt dan een gesteld maximum; Je hoord een piepje en ziet deze info,

er kan ook nog een tweede worden ingesteld, alleen deze zal per rit moeten worden ingesteld.
@White
Op deze pagina kun je ze vinden. Even scrollen.
[www.polo9n.info]
Top Fast, dank je, had ook al wat van ketel op easterwood, nr doorgegeven aan de dealer en heb nog geen bericht, maar zal er morgen eens langs rijden.

Update ;
Vandaag over de 500 km gereden ; 5.3 ltr/100 km ; 1;18.8 - gemiddelde 78 km/uur - B-wegen - snelweg - stad - dorp.

Zeer content hiermee, zeker want het is toch een litertje minder dan met de Golf, OK daarin werd misschien het gaspedaal ook wat meer beroerd, kan ook liggen aan de roetfilter welke ik naderhand (bij 90.000 km) onder de golf heb geplaatst en niet af fabriek zoals nu.
@White

Ik moest van onze dealer de complimenten voor de keuze van wit op je A3 overbrengen.
Had de link naar het Easterwood Topic gemailed en ze hebben zitten smullen van de foto's

Mijn vaste verkoper was helemaal weg van je witte White.
Ga op zijn verzoek een een Cd'tje branden van de foto's van de meeting en van de Red-introductie.
Kan hij eea in de showroom visueel maken voor zijn klanten
@ A3-White

Thnx voor de PB. Locatie bekend. Misschien straks nog ff kijken...

Witte A4 is € 800,-- minder restwaarde dus die mag ik van de lease ("met een witte blijve we zitte", grappenmakers...) maatschappij dan direct aftikken.

Tis opties sportonderstel en elektrieke inklapbare spiegels of een witte A4...

confused smiley
b82b

De Huur 4 waarin ik 3 maanden heb gereden had ook een sportonderstel en 17 inch wielen
kan het je niet aanbevelen, kids wagenziek van het gestuiter.
Vond zelf als bestuurder wel lekker maar niet op bv de fly-over van Rotterdam naar Dordt
Daar stuiterde ik met de 4 alle kanten op en met de 6 neem ik die in vliegende vaart, ook met de vorige 6.

Eldctrische inklapbare spiegels heb ik zelf nooit genomen, hoe vaak gebruik je die nou echt ?
Op straat inklappen doe ik nooit. Rijdt er iemand tegenaan dan klapt je spiegel gewoon mee en zoveel smaller is je auto, als ze ingeklapt zijn, nou ook weer niet.
Klap me spiegels eigenlijk alleen maar in op de ferry van Italy naar TR en dat doe ik dan graag met het handje.

Zou eerder wit nemen en sportonderstel + electro klapspiegels laten vervallen.
Dacht dat White bij dezelfde LM zat als jij, how come ?
Ik vervang standaard LMV door 19" 255 en zonder verlaging zit er naar mijn smaak teveel ruimte tussen wielkast en wiel.

Maar ik zou ook nog achteraf kunnen verlagen hoewel je dan risico loopt dat de auto op een gegeven moment echt desintegreert (gehad met Alfa 156 en kortere veren niet af-fabriek die stuiterde op een gegeven moment van ellende uit elkaar --- letterlijk).

White had al metallic lak standaard waar hij geen restitutie voor heeft gekregen geloof ik. Dus de schadepost voor witte lak is al verrekend in z'n tarief. Helaas, helaas...
1) 19 inch en verlagen, ziet er wel vet uit winking smiley
zou wel adviseren om hier eerst een proefrit mee te maken voordat je dit definitief bestel.

2) Uit elkaar vallen van de wagen kan niet echt de bedoeling zijn. was er tijdens de productie tape gebruikt grinning smiley

3) Ja, je hebt helemaal gelijk. Metallic zat in zijn pakket en heeft hij niet benut maar geen reductie voor gehad. Was dus zijn extra bijdrage voor wit.
2) Zal wel aan het merk hebben gelegen... big smile smiley
Barendrecht mannen: Kom ik vanavond bij de auto zie ik dat deze niet is gewassen!!

Stond toch naast die 335I, schuin tegenover 2 x 911, MB SEL en RR Sport.

Heb nu 1500 km vol! Gaat lekker, vrijdag antwerpen, dus wie weet stop ik voor koffie in Easterwood.

@Red ; royalties??

Heb toch een 2 kleine probleem met de auto:
1 - bij veel stuuruitslag een bonk (hoor je met inparkeren)
2 - zojuist bij 200 km/uur en gas los - toerenteller zakt met 2 stappen, en daarna vloeiend. Geen foutmelding of zo.

Morgen dealer maar eens bellen wat hij voorsteld om te doen (misschien even aan een testkast om uit te lezen)

PS; die klapper rond 17.00 uur bij Amsterdam was een echte!! Was net voor mij gebeurt, kon er dus nog door voordat hulpdiensten er waren.
Anonieme bezoeker
10-01-2008 00:31
Las het net op nieuwnieuws.nl, schijnt idd een aardige klapper geweest te zijn ja. Waar heb je die 200 km/h dan gereden?
Kom op mannen, geen 19". Wordt het een (stuiterende) sjonniebak. 18 is het maxiumum!
Bij niet te massieve velgen en matige verlaging kan de auto wel 19" hebben vind ik...

@b82b ; ja, staat goed, maar zal wel stuiteren. Reactie emmertje??

@bbg ; A6 - Almere-Buiten naar L'stad, nooit druk na 23.00 uur.
Vandaag slotbouten (helaas past geen origineel op - ondanks direct set) op de wielen laten zetten en de kapjes op de wielbouten - passen niet op de slotbouten)

Voor de liefhebber: heb nog 4 kapjes tbv slotbouten over ; 4F601 173 A Z37 - Misschien iets voor A6-Red / dito Avant.

Zal nog een foto plaatsen, maar een wasbeurt dient eerste te worden gedaan.

Ook gaspedaal besteld hier bij de locale dealer, hoop dat deze dinsdag arriveerd.

Voetensteun wil ik nog even op wachten, hoop met de facelift dat hier dan ook een std optie voor is, en niet een mod TT2 unit.
A3-White Schreef:
> Barendrecht mannen: Kom ik vanavond bij de auto
> zie ik dat deze niet is gewassen!!
>
Vriend:

Moet je de volgende keer maar doorgeven waar je staat drinking smiley.
Had een emmertje sop + sponsen etc...klaat staan maar niemand gezien of gehoord.

Koffie staat klaar, ben zelf in D aan het scheuren maar Avanti is we wel.
Maandag nog persoonlijk aan je verteld en op PB naar b82b.

Maar ja dat is ouderdom of selectief doof.
Anonieme bezoeker
10-01-2008 13:51
Ook wel oost-indisch doof smiling smiley
@BBG - Ben je aan het studeren of aan het werk?
Voor jou aan het studeren.

Voor mij aan het werk grinning smiley
En maar klagen over de brandstofprijzen.
Tis geen witte geworden...
A4-Black (Formerly Known As b82b)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-01-2008 18:28 door A4-Black-FKA-b82b.
En geen 19"?

Sprak vandaag iemand met een Passat 19", alles werd ziek in de auto behalve de man. Vrouw besloot om met de kinderen naar de wintersport te gaan, hij met de auto voor het lokale vervoer. Toen werden de winterbanden op 16" geleverd.

Tijdens de wintersport is er niemand ziek geworden, en reden ze met zijn allen in de auto naar huis.

Nu denkt hij eraan om het hele jaar door op de winterbanden te rijden.

max. 2 maten meer dan standaard!
A4-Black-FKA-b82b Schreef:
> Tis geen witte geworden...
> A4-Black (Formerly Known As b82b)

Gefeliciteerd !!!

En de rest van je configuratie ?
Wanneer komt ie ?
Ga je nog een eigen Topic openenen ?

Volgende Easterwood Meeting gaat gelden voor alle VAG producten, ook zwart en zwart betaald.
Dus we passen eea gewoon ff aan.
A3-White Schreef:
> En geen 19"?

Hhmm, weet ik nog niet.
Ik ga in het weekend praatje maken met de velgenboer is goede kennis.

Wel gekozen voor 20 mm. verlaging.
Dus moet ook ff kijken of die 255 banden goed gaan passen.
Denk eigenlijk dat het geen probleem is.

Kan ik weer goed een bochtje nemen!
Thanks.

A4 Pro Line + lichtpakket, opbergpakket, sportstuur, sportonderstel.

En dan achteraf Audi S5 velgen 19" 5-parallel spoke (replica's).

Toch maar geen auto inklapbare spiegels genomen.

Wanneer ie komt weet ik nog niet precies maar ik denk ergens in april...
Oh ja, en een auto dimmende binnenspiegel... (zit er niet meer standaard tegenwoordig en toch wel makkelijk)
Wat zit er in de Pro Line ?

Navigatie ? of zit dat in PL

Is het lichtpakket vergelijkbaar met dat op de A6 (sfeerverlichting in de deuren en bij de voetruimtes ?

Sportstuurwiel toch zeker wel Multi Functioneel ?

Geen inklapbare spiegels thumbs up

Bekleding ?

Meer details !!!!!

Levering APRIL, is dat de standaard momenteel 3 maanden sad smiley
Wordt zo een aardig rijtje A.-...

Over de levertijd ; 3 maanden wachten is niet zo erg, toch, je krijgt precies wat je wil, en niet iets wat ergens in NL op voorraad staat. Een bankstel duurt ook toch snel 3 maanden, bij een auto heb je er nog een dak boven.
Anonieme bezoeker
10-01-2008 20:40
@ A3-White: heb vandaag van 10.15 - 11.45 op school gezeten.. Had me de eerste 2 uur verslapen eye rolling smiley
zeker te veel gewerkt gisteren. Ik ken een slavendrijver in een Audi!
Anonieme bezoeker
10-01-2008 20:47
Haha, nee ben tot 03.00 uur bezig geweest met een website ontwerpen voor mijn buurman.. Maar het wou niet bepaald lukken eye rolling smiley
Wat hanteren jullie hier een eigenaardige, bijna telegramstijl-achtige, schrijfwijze.

Korte zin. Lege regel. Volgende korte zin.

Easterwood. Niet in de buurt van Lillytown... winking smiley

Maar zeg eens A3-White, je bent zo aardig en open m.b.t. het aanbieden van een Zen-test in je A3, ergens heb ik het vage gevoel dat we elkaar al langer kennen. Kan het alleen niet plaatsen.

En dat irriteert me mateloos! smiling bouncing smiley:xwinking smiley
Gepost door: A3-White (IP gelogd)
@b82b ; ja, staat goed, maar zal wel stuiteren. Reactie emmertje??

@bbg ; A6 - Almere-Buiten naar L'stad, nooit druk na 23.00 uur.

Nog eentje: A27: tussen Huizen en knooppunt Almere. Daar 200 gedaan met de Thema en 306 sedan, 190 met 306 break. Focus haalt dat niet... crying smilie

Gepost door: b82b (IP gelogd)
Ik vervang standaard LMV door 19" 255 en zonder verlaging zit er naar mijn smaak teveel ruimte tussen wielkast en wiel.

Mijns inziens klopt dit niet, zei de indringer...
Immers, bij hogere velgen heb je plattere banden, de totale bandomtrek blijft nagenoeg gelijk. De ruimte tussen band en wielkast dus ook. Elementaire stereometrie... winking smiley
@Zen

Is onze geheim taal....smiling bouncing smiley

Visueel klopt dit wel, grotere velg, dunnere band, dus valt de ruimte tussen band en carroserie extra op.
Visueel wel, meetkundig niet. Kortom een Esscher-verschijnsel... tongue sticking out smiley

Geheimtaal, of gebrek aan woordenkennis tijd? grinning smiley
Anonieme bezoeker
10-01-2008 21:48
Doorstrepen wat van toepassing is winking smiley
lln hrzntl, nt vrtcl... drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-01-2008 21:57 door ZEN.
Anonieme bezoeker
10-01-2008 22:05
Van A4-Black kon ik het nog volgen.. Van ZEN niet meer spinning smiley sticking its tongue out
Alleen horizontaal, niet verticaal... tongue sticking out smiley
Sorry ZEN, maar ik ken je niet IRL.

Je manier van testen en het schrijven bevalt me wel. Die BMW "test", kort, maar wat een gezeur dat het geen echte test is. Het was van te voren al duidelijk dat je niet een 1 serie wil hebben.

Ik vind zelf dat je voor de C4 Picasso moet gaan, een kerel van 53 moet daar in zitten, opgehokt in een 1 serie of a3, doe het je zelf niet aan.

Blijf er wel bij dat je een rondje in mijn A3 mag rijden, heb je weer een indruk erbij.

Het forum is hier wel deels weg, zijn maar een handvol mensen die het in dit topic nog een beetje snappen.

Nog even over dat visuele wielen propaganda: Als je nou 18" BC neemt, dan ziet het er op foto's niet uit, maar IRL wel. Heb je toch weer 150 reacties in je topic.

Nog even over dat visuele wielen propaganda: Als je nou 18" BC neemt, dan ziet het er op foto's niet uit, maar IRL wel. Heb je toch weer 150 reacties in je topic

En als je op die reacties reageer komen er zo maar nog eens 300 bij grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close