A3-White: Op naar Nederland, keuzes, keuzes, eentje minder

Gepost door A3 White 
Anonieme bezoeker
Re: A3-White ; A3 PLB ; Foto's P9!!!
05-01-2008 22:04
Prachtig interieur. Helemaal mijn smaak qua kleurstellingen. Uiterlijk was mooier geweest met S-line als je hem in het wit hebt en met vollere/grotere velgen
@MCW,
In het budget paste al geen metallic, dus ook geen S-line of 18". Ben nu blij met mijn ziet uit als 14" spinning smiley sticking its tongue out

Stel je rijd 10000 km per jaar en wil een diesel!! Aan nieuwe auto's is al niet veel te verdienen, maar aan het onderhoud op deze manier ook niet.
FASt Schreef:
-------------------------------------------------------
> NOPE is not OEM style. Kun je tankdeksel ook wel
> laten paintbrushen.
>
> Wat betreft tankdop. Als hij er is wil ik passen
> op de Passi. Kunnen we maandag wel even doen met
> de huidige doppen.

Vind wel een grappig item.
Zet maar op Redje grinning smiley white

Pedaaltjes ga ik volgende week ff navragen.
Kijken of we 2 setjes kunnen scoren, voor Avant-Red ook grappig om te hebben denk ik zo.
A3-White Schreef:
> @MCW,
> In het budget paste al geen metallic, dus ook geen
> S-line of 18". Ben nu blij met mijn ziet uit als
> 14" spinning smiley sticking its tongue out
>
> Stel je rijd 10000 km per jaar en wil een diesel!!
> Aan nieuwe auto's is al niet veel te verdienen,
> maar aan het onderhoud op deze manier ook niet.
> [i252.photobucket.com]
> fb011.jpg?t=1199567712

Pas op wat je zegt White, direct afkloppen
Stond met mijn vorige 6 tussen iedere 5 en 10k bij de dealer met @#@#@##
Hopelijk hebben we hier beiden met onze bolides geen last van winking smiley
die S6 pedalen zijn van oude model sad smiley (code 4B... huidige is 4F...)

maar ik zal eens in nieuwe S6 kijken, wie weet eye rolling smiley goede tip!

FASt: ETKA wordt door Vdub aan gewerkt winking smiley
Anonieme bezoeker
06-01-2008 00:32
Hoor ik dat goed? Dus om een stukje te gaan rijden ga met je auto op de zaak via kilometers op de zaak koffie op de zaak halen in de PC? Hoe marginaal big smile smiley
Neem je dan wel de kortste route ? of maak je de BD ook nog eens wijs dat er een omleiding was grinning smiley

Enne....parkeergeld declareer je dan toch zeker ook bij je baas smiling bouncing smiley

Als de BD wat te zeggen heb al je gewoon je goedgekeurde decl. erbij, dan is het echt een zakelijke rit geweest en kunnen ze niets doen.
Er zijn ook zat KM die ik met de Lancia maak, zoals even naar de post en daarna boodschappen doen etc. etc. Even naar de glasbak om de kerstcadowijn met onsmakelijk gedrag en dito geur te retourneren.

BD is niet moeilijk zolang je maar betaald, en voor een tech. adv. betaal ik er veel, erg veel, met alle plezier.

Zoonlief wil zwemmen, dus denk dat ik white even in het pierebad zet voor een chloorbehandeling, moet de lak toch tegen kunnen kan alleen maar witter worden.
Heb hier nog wat zwembandjes liggen van mijn kids, gebruiken ze niet meer.
Is dat wat voor om white zijn pootjes te doen, blijft ie misschien drijven.
Is zo zonde anders van je zwarte hemel,is die opeens ook spierwit (jakkie)

grinning smiley
Is niet nodig heb winterbanden met voldoende afwateringscapacteiten, en anders plaats ik er nog een paar putjes met terugslagklep in.

Rooster al gevonden; ja met een witte auto moet je wel van water houden.
heb pedalen voor A6 gevonden...

op motor-talk.de incl. onderdeelnummers + montagehandleiding thumbs up
[www.motor-talk.de]

morgen dealer bellen en zaterdag even uurtje knutselen!

Komt ook op mijn lijstje te staan.
Moet de dealer toch bellen voor de daglicht instelling + alarm piepje activering.

Ga meteen 2 setjes bestellen, nl. ook meteen voor Avanti-rouge een setje ritselen.
1K1723503N
Onderdeelnummer van het gaspedaal S3, morgen even de dealer bellen wat dit mag kosten.

Voetsteun is moeilijker, die van een TT (nw model), past wel, maar is niet helemaal top.
8J1864777B

Volgende meeting : Audi Alu Pedals Meeting?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-01-2008 16:08 door A3-White.
A3-White Schreef:
> 1K1723503N
>
> Onderdeelnummer van het gaspedaal S3, morgen even
> de dealer bellen wat dit mag kosten.
>
> Voetsteun is moeilijker, die van een TT (nw
> model), past wel, maar is niet helemaal top.
>
> Volgende meeting : Audi Alu Pedals Meeting?

Heb je kans dat ze allemaal met een doosje pedaal covers in de kofferbak langs komen grinning smiley
Anonieme bezoeker
06-01-2008 14:12
Dan zou ik de schroevendraaiers maar klaar leggen tongue sticking out smiley
We zoeken nog een vrijwilliger, niets voor jou BBG
Pedaal rubber is 15 seconden werk, dealer was verbaasd!!

Ik zou het bij je eerste beurt door de dealer laten doen, doe ik ook met het gaspedaal. Stel je voor dat je gas moet loslaten om harder te gaaneye popping smiley
Anonieme bezoeker
06-01-2008 15:32
Aanstaande maandag wordt dan niet wat ivm school en 's avonds nieuwjaarsborrel tongue sticking out smiley De 20e zou ik er best even naar willen kijken. Misschien wil ik dan ook nog wel de handen uit de mouwen steken winking smiley
De 20ste kan ik niet naar Thorn komen, te ver weg.

Misschien ga ik met zoonlief naar het audi treffen in Houten. Beetje afhakelijk van vrouwliefs planning.
Anonieme bezoeker
06-01-2008 16:45
Mooie auto. Maar ik had toch een vraagje over dat wit. Is het nu een beetje schoon te houden? Want het is prachtig als het schoon is en het zonnetje schijnt, maar als het vies winterweer is en er is gestrooid....
Met dat weer wordt iedere auto vies, ja en op een witte zie je het meteen.

Het mooie is, als je de wagen schoonmaakt zie je echt het resultaat en blijft ie niet vies zwart zoals veel auto´s al zijn.
Anonieme bezoeker
06-01-2008 17:08
Ik zou er denk ik gek van wordeneye rolling smiley

Zo had ik vrijdag mijn donkerblauwe auto netjes gewassen en in de was gezet. Moest ik dus gisteren in zo'n vinexwijk in aanbouw zijn. Uiteraard moest ik daar een beetje zoeken dus hij zat dus van voor tot achter helemaal onder de moddersad smiley Ik ben dan zo dat ik hem meteen weer afgespoten heb.

Ik neem trouwens aan dat je hem weer voor een 2,5 jaar houdt? Dan is het natuurlijk wel te overzien. Tegen de tijd dat je de kleur echt zat begint te worden ruil je hem weer in.
3 jaar en dan is White weg, voor een............

diesel automaat airco navigatie duits, mee wensen heb ik niet!
He over 3 jaar Kan je Red overnemen grinning smiley
NOP,
Denk eerder een eigen toko: Renault, Kango en Betonboringengrinning smileygrinning smiley Daar wordt ik echt blij vanbig smile smiley

Hoef geen dik salaris, dikke auto, en een nog dikkere buikspinning smiley sticking its tongue out

Moet aan mijn marktimago werken!
A3-White Schreef:
> NOP,
> Denk eerder een eigen toko: Renault, Kango en
> Betonboringengrinning smileygrinning smiley Daar wordt ik echt blij vanbig smile smiley
>
> Hoef geen dik salaris, dikke auto, en een nog
> dikkere buikspinning smiley sticking its tongue out
>
> Moet aan mijn marktimago werken!

Dikke auto thumbs up
Dik salaris thumbs up
Dikke buik......grinning smiley....had je me een jaar geleden moeten zien, nu echt niet meer. drinking smiley
Anonieme bezoeker
06-01-2008 19:50
Dikke auto thumbs down
Dik salaris thumbs down
Dikke buik thumbs up Maar die moet toch ook maar eens gaan verdwijnen dit jaar eye rolling smiley
Zal avanti-red PB sturen.

Zojuist White nog even gespot, en laatste "hebbeding" geplaatst!

@A6-Red ; heb je de dealer al gemailed met onderdeel nummers van het pedaalsetje?
Nog niet want komt nog meer bij grinning smiley

Ben alles aan het verzamelen big smile smiley
Las zojuist in de manual dat je de AV ingangen hebt op de MMI die je met een special kabel kan benutten. Kan je meteen DVD kijken etc...op het MMI scherm
Denk wel dat dat kan enkel alleen onder de 5 km/uur! ; Dus voor 2009: chauffeuze, bij voorkeur blond met oversized top!

Weet je, heb het boekje ergens liggen, maar zal het niet meer lezen. Drukke tijden komen er aan, tot de vakantie begint op 30-06. Dan moet 80% van het laar zijn ingevuld.

Voor morgen; 70% kans op regen ; White wordt niet gewassen aangeleverd!!
Za'n blokkering is altijd te omzeilen.

In het verleden met mijn andere systeem ook gelukt.
Was een simpel draadje wat kortgesloten diende te worden om net te doen alsof de handrem erop zit.
Weet je in de A6 zit toch meer ruimte dan de A3 voor al deze zaken.

Het begint bij de mogelijkheid om een koffiebeker met oor te plaatsengrinning smiley
Dension Gateway winking smiley versie 500 voor A6...

dikke auto, dikke buik, dik salaris eye rolling smiley wordt dat bedoeld met ABS confused smiley
ketelapper Schreef:
> Dension Gateway winking smiley versie 500 voor A6...
>

is toch voor aansluiting van de hard disk / USB stick / I-pod etc... ??
Niet te technisch in dit topic!

Deze A3 is een werkpaard en niet "thuis".
Re: Het begint bij de mogelijkheid om een koffiebeker met oor te plaatsen
Kan toch onder je rechter elleboog? (schuifluikje onder armsteun)
Volgens mij niet, past een blikje 33 cl in en 25 cl in, maar geen oor. Is wel mooi afgedekt met een schuifje, maar goed dat zie je morgen wel.
Anonieme bezoeker
07-01-2008 08:40
Ik moet zeggen dat ik hem er beter uit vind zien dan gedacht, toch vind ik heb super jammer van de velgen, want voor de rest is hij mooi.
Kijk en vergelijk!

Staat toch snel voor Euro 400.000 NW op straat!!
Gaaf he thumbs up

En nogmaals dat wit van jou is echt wit.
Denk dat zomers het nog mooier zal zijn als de zon er echt op schijnt.
Wordt zonnebrillen afdwingertje cool smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-01-2008 19:47 door A6-Red.
Yep, ben al aan het sparen voor een nieuwe bril.

Als je ziet hoeveel mensen naar de auto kijken als je gewoon rijd, whawhawha!

Vanavond even de 180 aangetikt, ging verbasend lekker en rustig. Morgen lange rit, Venlo op en neer en terug via Apeldoorn.

Prijsjes onderdelen;
Gaspedaal S3-Stronic ; 1K1723503N € 79,73 niet op voorraad PON
Voetsteun TT2 ; 8J1864777B € 50,81 2 op voorraad(kleur zwart)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-01-2008 19:54 door A3-White.
Heb jij dat ook, al die verdraaide nekken op straat, is echt lachen smiling bouncing smiley

180 mmmm op de terug he, pas je op voor je roze papiertje/pasje. Zeker waar jij morgen heen gaat kan de neiging om hem ff op de plank te zetten groot zijn maar daar staan ze zeker en je hebt al een x achter je naam dus toch maar 130 op de CC eye rolling smiley
A6 is een prachtweg om dit te doen, en heb er niet al te veel tijd voor nodig om het te halen. Aantikken en gaslos. Gem. zal dan niet zo hoog zijn.

Wel speedlimit ingesteld op 150. Leuk detail krijg je een mooi oranje rondje met 150 erin, en een piepje. Toch weer iets mooier dan op de Golf.
Als het goed is heb je er twee !

Kan je ook apart van elkaar instellen, wel zo handig om bv 120 en 140 in te stellen voor 100km en 120 km snelweg.

Deed in Duitsland vaak dat ik het instelde op 200 km/h en dat maar doortrappen totdat het piepje komt.
Duurde met de vorige 6 wel een behoorlijk stuk langer dan met Red
Klopt, zal de andere morgen ook eens instellen, op 70 km/uur.

Wel zo handig in L'stad. Rij hier de afgelopen dagen trouwens erg veel op CC.

Morgen dus over de 1000 km heen.
heerlijk NL-gezinde plaatjes, zo rood-wit-blauw grinning smiley

(tsja, sorry, er staat echt "wit" in het wit tussen eye rolling smiley zo onzichtbaar... heeft de auto zelf geen last van!)
Klopt, White is een mooie verschijning,

Was nog even aan het zoeken op polo9n, maar kon de dopjes voor de velgenbouten niet vinden. Heb uiteraard ook geen idee hoe je dit op zijn Duits noemt, dus als je je "papiertje" bij de hand hebt dan be ik je erkentelijk.

Weet je toevallig ook een dealer net over de grens bij Dusseldorf, want dan kan ik dat gaspedaal daar bestellen, zal ook wel weer een paar Eu billiger zijn.
White,

Als je er een in Essen (D) weet te vinden dan kan ik ze vrijdag evt voor je oppikken ?
Zit toch in Essen voor een kort beurs bezoekje.
@red,

kan je je eigen spullen daar dan ook niet beter bestellen?
Ga ik morgen denk ik maar eens proberen.
ff op internet een dealertje opzoeken.
Weet alleen niet of ze vrijdag dan alles al in huis hebben.
Moet ik, als ik een dealer vind, je dopjes meteen bestellen ?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close