A3-White: Blauw op straat!

Gepost door A3 White 
Heb 2½ jaar een grijze DS3 gereden, dan wel diesel handbak. Fijn ding!
(Weer)Dubbel, vreemd ik dacht dat dat niet kon.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-02-2017 08:18 door speedtouch.
Kleine update, zit een vreemde plakantenne aan de binnenzijde van de voorruit, geen idee wat het is, zie geen speaker voor Bluetooth, radio is de RD4. Denk dat de BT module niet in de auto zit, even kijken hoe we dit gaan oplossen.

Auto trok ook iets naar links, opnieuw uitlijnen en nieuwe MOT word door de garage verzorgt. Het is een hele nette auto, we gaan Er veel plezier aan beleven, Kleine modificaties, maar eens de boekjes en eBay goed bekijken.
Gefeliciteerd, lekker snel gekocht ook. Mooi interieur in zo'n DS3
Plakantenne is voor de DAB+

Leuke keuze, gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Ah, geen idee hoe dat werkt of wat het is. Dit is de antenne, men schrijft android, maar Ik heb een iphone, Ik Ben een leek.

[www.ebay.co.uk]

Iemand een idee of 5-6 mm winterbanden zin hebben?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-02-2017 23:56 door A3-White.
Daar kan je nog wel een seizoen op rijden.
Ik weet het, een beetje laat, maar alsnog veel succes (en plezier) in het VK!

Leuke auto zo'n DS3, ook daar veel plezier mee.
5-6 mm gaat prima. Advies overal is bij 4 mm vervangen. Leaser hier zit onder de 4 op de voorbanden, maar pas bij 2 mm wordt er wat vervangen door leasemij.
Nog 1 seizoen inderdaad, en als het enkel regent kun je ze ook gerust tot 3 mm rijden, enkel in de sneeuw hebben ze dan geen zin meer.
Stof tot nadenken, ligt een leuk setje in Tilburg, nu ken Ik daar iemand, maar even kijken of hij, "snel", tijd heeft om een oordeel te geven.
Morgen de DS3 ophalen, heb er zin in.

We rijden ju overigens een TSI, Golf DSG met ACC, werkt mooi, maar met de rotondes dan wil de ACC iets anders dan nodig. Is daar niet voor gemaakt, dat weet ik, wel leuk om met het systeem te spelen en te vertrouwen.