A3-White: Blauw op straat!

Gepost door A3 White 
Heb 2½ jaar een grijze DS3 gereden, dan wel diesel handbak. Fijn ding!
(Weer)Dubbel, vreemd ik dacht dat dat niet kon.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-02-2017 08:18 door speedtouch.
Kleine update, zit een vreemde plakantenne aan de binnenzijde van de voorruit, geen idee wat het is, zie geen speaker voor Bluetooth, radio is de RD4. Denk dat de BT module niet in de auto zit, even kijken hoe we dit gaan oplossen.

Auto trok ook iets naar links, opnieuw uitlijnen en nieuwe MOT word door de garage verzorgt. Het is een hele nette auto, we gaan Er veel plezier aan beleven, Kleine modificaties, maar eens de boekjes en eBay goed bekijken.
Gefeliciteerd, lekker snel gekocht ook. Mooi interieur in zo'n DS3
Plakantenne is voor de DAB+

Leuke keuze, gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Ah, geen idee hoe dat werkt of wat het is. Dit is de antenne, men schrijft android, maar Ik heb een iphone, Ik Ben een leek.

[www.ebay.co.uk]

Iemand een idee of 5-6 mm winterbanden zin hebben?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-02-2017 23:56 door A3-White.
Daar kan je nog wel een seizoen op rijden.
Ik weet het, een beetje laat, maar alsnog veel succes (en plezier) in het VK!

Leuke auto zo'n DS3, ook daar veel plezier mee.
5-6 mm gaat prima. Advies overal is bij 4 mm vervangen. Leaser hier zit onder de 4 op de voorbanden, maar pas bij 2 mm wordt er wat vervangen door leasemij.
Nog 1 seizoen inderdaad, en als het enkel regent kun je ze ook gerust tot 3 mm rijden, enkel in de sneeuw hebben ze dan geen zin meer.
Stof tot nadenken, ligt een leuk setje in Tilburg, nu ken Ik daar iemand, maar even kijken of hij, "snel", tijd heeft om een oordeel te geven.
Morgen de DS3 ophalen, heb er zin in.

We rijden ju overigens een TSI, Golf DSG met ACC, werkt mooi, maar met de rotondes dan wil de ACC iets anders dan nodig. Is daar niet voor gemaakt, dat weet ik, wel leuk om met het systeem te spelen en te vertrouwen.
Alvast veel plezier met de aanwinst! Ben ook benieuwd naar het nieuwe werk, wanneer is de aanvang?
OK dus het is al officieel. Snel de draad weer opgepakt!thumbs up
Wat is de handel nu dan, Adrie? Weer tegels?
adinsx
5-6 mm gaat prima. Advies overal is bij 4 mm vervangen. Leaser hier zit onder de 4 op de voorbanden, maar pas bij 2 mm wordt er wat vervangen door leasemij.

Dit gaat toch niet over winterbanden? Bij 4 mm. (volgens sommige berichten 5) zijn het geen echte winterbanden meer!

@A3: Heb de DS3 altijd een leuke auto gevonden. Mooi design thumbs up
Uit de tegels als zal ik ze nog wel zien. Nu meer in de RVS, hoogbouw afwateringen, F&B.

Nog een paar uurtjes dan staat de DS3 voor de deur.
Hele toffe auto, zo'n DS3! thumbs up Geniet ervan en ik hoop dat alles in de UK net zo mooi op z'n plek valt als in de VS.
Zaterdagmorgen, de eerste week in ons huis zit erop. Allemaal een stuk kleiner, wat niet een nadeel is, er is ook minder on te verwarmen, schoon te maken, best tevreden dus. Was het afgelopen zaterdag de IKEA klus dag is het vandaag chill and relax.

Het rijden gaat eenvoudig, snap alleen niet waarom er een achteruitkijkspiegel in de auto zit, je kijkt er gewoon niet in....

Afgelopen woensdag en donderdag in Denemarken geweest, Vrijdag in Penrith tegen Schotland aan.

Het werk, helemaal goed, vrouw en zoonlief hoorde mij fluitend binnen komen, relaxte baan met volle aandacht voor creativiteit om de verkoop te stimuleren. Mijn ding!!

Zoonlief heeft as Woensdag zijn tweede afspraak voor een school, word UTC Leeds, trots op hem!, kanjer op gebied van presentatie en "nail it down" mentaliteit.

Vandaag de Golf maar even wassen, het is een vies ding.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-02-2017 09:27 door A3-White.
Lekker relaxen dan! Heb je wel verdiend met alle drukte de laatste weken. De Vette is nog onderweg denk ik? En wanneer komt de Volvo?
Goeie berichten vanuit de UK dus! Dat komt helemaal goedthumbs up
Zo hey leuke wagen de DS3, tip zet de locatie voorziening van je iphone 6s uit winking smiley
Kan precies zien waar je foto's zijn gemaakt door de exif gegevens.
[www.google.com]

Mooi wonen was het daar vlak aan het fox chase park drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-02-2017 23:40 door Bofkont.
de link die je stuurt is niet bij mij in de buurt....
Goed te lezen dat het bevalt tot nu toe. Al een beetje van de mooie omgeving verkend?
@sketcher, gisteren een paar uurtjes op pad geweest:

Ripley word volgend week end bezocht,
A3-White
de link die je stuurt is niet bij mij in de buurt....

Nee klopt, dat is de plek waar de DS3 waarschijnlijk te koop stond.
Je oude woning locatie in de VS aan het fox chase park heb ik niet gedeeld om privacy redenen.
daar heb je gelijk in, snap het wel maar lig er niet van wakker. Het zijn niet exclusieve auto's om te hebben en onderdelen zijn makkelijk te krijgen.

Vandaag naar de IKEA geweest, heerlijk druk, terug een heerlijk ritje door Yorkshire, werkelijk mooi zoveel qua rijden als de omgeving.

Setje backup sensors ontvangen voor de DS3, maar eens gaan monteren.

Vrouwlief is ook aan het rijden en komt akelig dicht bij de stoepranden, best link en verwacht Dan ook wel als banden / velgen schade. Even gekeken in de kofferbak en enkel een spuitbus, nu kan je een reserve wiel en alle andere toeters bij de dealer kopen, maar ook hier werkt eBay dan. Wiel is een thuiskomertje, en die is al binnen, nu het gereedsschapssetje nog.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-02-2017 19:31 door A3-White.
A3-White
daar heb je gelijk in, snap het wel maar lig er niet van wakker. Het zijn niet exclusieve auto's om te hebben en onderdelen zijn makkelijk te krijgen.

Vandaag naar de IKEA geweest, heerlijk druk, terug een heerlijk ritje door Yorkshire, werkelijk mooi zoveel qua rijden als de omgeving.

Setje backup sensors ontvangen voor de DS3, maar eens gaan monteren.

Vrouwlief is ook aan het rijden en komt akelig dicht bij de stoepranden, best link en verwacht Dan ook wel als banden / velgen schade. Even gekeken in de kofferbak en enkel een spuitbus, nu kan je een reserve wiel en alle andere toeters bij de dealer kopen, maar ook hier werkt eBay dan. Wiel is een thuiskomertje, en die is al binnen, nu het gereedsschapssetje nog.

Ebay is hier heel groot, Gumtree een goede 2de bootsales vind je ook de raarste dingen.

Mijn ouders waren op bezoek en hadden een huurauto. Idd, een stoeprand er mee geraakt, die heb ik vorige week dus nog vervangen. Zelf gelukkig niet meegemaakt maar mijn hoge banden kunnen wel wat hebben en vrouwlief rijdt niet in de Alfa.

Denk ongeveer een jaar na ik verhuisd was reed ik plots een keer weg uit een parkeerplaats, aan de rechterkant van de weg, boos tutetend naar die idioot die aan de verkeerde kant reed winking smiley Duurde even voor ik door had dat ik die idioot was. Blijven opletten dus tongue sticking out smiley
Weekje verder, vandaag wat pax en element in elkaar geschroeft, ik verbaas mij altijd weer hoe IKEA Alles verpakt en engineered, werkelijk goed.

De D4 is op de 13de bij de dealer, zullen dan bellen om het af te leveren, kan kiezen tussen op kantoor of thuis.

De container is in het land, als het een beetje mee zit as donderdag of vrijdag lossen.

Deze week naar Denemarken, en dagje London, tenminste als de container we donderdag niet is
Alle goederen zijn ingeklaard, de C3 staat as woensdag bij een classic car garage in de buurt.
Gaaf thumbs up
Inmiddels al wat gewend??
Lijkt me toch een enorme omschakeling weer.
Bofkont, daarom rijden we automaat is de omschakeling een stuk makkelijker.

Gaat goed, zoonlief is zeer tevreden op school, UTC Leeds, hands on en de nieuwste technieken. En dat met een Nederlands paspoort en geen kosten.....I love the UK!!
Gaaf hoor, ben zelf al heel lang niet meer in de UK geweest, wel zin om binnenkort weer eens een uitstapje te maken. Ook met huurauto dan, lijkt me zeer interessant en leerzaam (ook wel beetje eng in het begin tongue sticking out smiley ) om dan links te moeten rijden... nog geen ervaring mee.
@omni - nu met brexit vanaf 01.04 Gaan eerst alle vrachtwagens rechts rijden een maand later volgen de autos, PSA / GM hebben dit als eis gesteld met de overname

@bof, zekers, Alles voor zoonlief.
Heer en meester is er;

Morgen even zelf kijken
Eigenlijk niet, ik snap de confusion, auto is bij classiccarlab.co.uk voor de MOT.
Fijn dat alles goed gaat en jullie je draai vinden. En heerlijk de 'vette weer te kunnen rijden, bijna dan.
Heer en meester was wel een verdomd goede serie. Kun je die nog terugkijken bij de NPO?

Helaas enkel NPO plus, maar mocht je een onbewaakt ogenblik vinden ergens in de vakantie.

big smile smiley Gekheid, fijn dat de Vette weer op t vasteland staat.
@Nico - paar jaar geleden, ik meen can Bart de link naar easy hide gekregen, kan je Mooi je IP veranderen en bijna alles zien.

Vandaag een tweede achterwielaandrijver gekocht;

Kan mee naar ieder land..........
A3-White
@Nico - paar jaar geleden, ik meen can Bart de link naar easy hide gekregen, kan je Mooi je IP veranderen en bijna alles zien.

Mooi dat je dat nog weet thumbs up

Veel succes in the UK!
Vrouwlief was stellig overtuigd dat auto rijden in Engeland eerst met rijlessen moet beginnen, na verschillende telefoontjes en een eerste afspraak over 3 weken.....automaat lesauto...... was niet naar de zin, dus vandaag in de auto gestapt en een mooi rondje gereden. Ben trots!!

Niets geraakt, en ter voorkoming hulpmiddel aan het installeren; Parkeer sensoren - zelfde als op de Avenger een jaar of 7 terug.

Heb een spanningzoeker nodig voor de bedrading, nu zit deze in de container, en het mooie is dat deze morgen word afgeleverd, strakke planning!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.