AsconaGT: Mercedes Benz C350e (2015) - VW Move Up! (2018)

Gepost door AsconaGT 

n. En het is wel een stuk rustiger dan een vergelijkbare 3 serie. Mijn auto is stuk nerveuzer en voelt ook scherper met als gevolg dat ik standaard erg sportief rij. Ik denk dat ik hierna voor iets meer comfort en rust ga.

In sport+ vind ik de benz ook vrij nerveus, hij komt dan ook iets lager bij de grond en stugger. Maar op een of andere manier past het de auto wat minder. Misschien wel door het gewicht ook. Ik rij wel eens in gewoon sport. Of eigenlijk best vaak; want dan gaat de auto niet telkens 'zeilen' als ik even gas los laat op de snelweg + dat de elektromotor actief mee doet als ik wat extra's vraag. Dan rijd hij eigenlijk heerlijk.

Maar qua sturen is de BMW vooral veel lichtvoetiger. Heb er ook uitgebreid in gereden bij een familielid (320i met M-sport onderstel). En ik vind de automaat in de BMW ook net wat soepeler nog. Niet dat de mercedes slecht is maar de BMW is nóg beter.

Van een 320i (wat ook geen stakker is) haal ik de stoplichtsprintjes wel. maar met een 328i of 330i zullen de verschillen minimaal zijn denk ik. Maar ook dat; heel enkel doe ik dat wel eens maar de auto laat zich vooral lekker comfortabel, soepel, sovereign sturen zonder gelijk log of zweverig te zijn overigens. Had dat met luchtvering wel verwacht, maar is dus totaal niet zo.

Grootste nadeel van de 3 serie was dat ik geen mooi exemplaar kon vinden, relatief kaal uitgerust in mijn budget of als het een mooi exemplaar was, was het veel te duur. Aanvankelijk was het budget 15.000 euro of als de inruil goed was en ik het een mooie dealer onderhouden auto vond 18.000 euro als uiterste max inclusief garantie, etc. Dan word de spoeling dun. in het premium segment.
Wel grappig hoe de beleving dan weer verschilt. Ik vind mijn 320i alleen in Sport echt sportief. In Comfort vind ik het een hele rustgevende auto. Schakelt vroeg op, draait maar weinig toeren en besturing wordt wat lichter. Veel relaxter dan de Mazda 6 hiervoor die je op toeren moest houden en die behoorlijk straf geveerd was met 19 inch. Heb nu 18 inch en dat vind ik groot zat. Het M-Sport onderstel is sportief afgestemd, maar toch veel verfijnder als de Mazda.
Nerveus of onrustig vind ik de BMW nooit.
Ik had het niet zozeer over de motor. Ik rij heel vaak in Sport, maar in Comfort kan je er heerlijk mee cruisen. Dan nodigt de motor ook niet uit tot sportief weggedrag. Ik doelde eigenlijk meer op het onderstel. M onderstel icm 19” is erg scherp en echt fantastisch voor het betere stuurwerk, maar bij gewoon rijden vind ik het wel erg gevoelig en direct, bijvoorbeeld bij spoorvorming (daar is het zelfs wel irritant gevoelig). En ook op de snelweg is het wat minder neutraal.

Valt me nu meer en meer op omdat ik ook wel regelmatig met de e-Golf met ballonbanden van mijn vriendin rijd als zij de 330i mee heeft.
Dat gevoel heb ik dus met name in sport+ bij mijn auto, zelfs met slechts 17 inch waar ik nu op rij. het stuur word te direct, bij het nerveuze af en past zeker niet bij mijn auto. in gewoon sport heb ik dat niet. Daarom zet ik hem nooit in Sport+.

De BMW waar ik een aantal keer mee heb gereden vind ik wel heel aangenaam lichtvoetig (18 inch, M-sport onderstel). Dat had de laguna overigens ook. En dat heeft de mercedes niet. En natuurlijk door de power en RWD kun je er een flink potje mee sturen met de Benz en gaat het beter dan veel andere auto's. Maar je merkt gewoon dat de BMW 3-serie dat meer van nature wil en nodigt meer uit ook.

BMW weet wel zo te doen dat de auto ook nog steeds redelijk comfortabel blijft met een M-sport onderstel. goede mix. Ik weet niet hoe het met de modernere audi's is, maar de A4's met S-line onderstel (FWD) waar ik mee heb gereden waren vooral stug en bonkig op sommige stukken. Zag er mooi uit met iets verlaging, maar vond het gewoon erg onaangenaam sturen en stuiteren. Ik zou in het geval van een audi ook altijd een niet-s-line onderstel willen hebben, maar misschien dat het tegenwoordig wat beter is maar dat heeft BMW gewoon prima in de vingers.
Hoe zwaar is jouw benz eigenlijk, Joost? Die extra kilos zijn natuurlijk ook niet bevorderlijk voor een strak stuur/ weggedrag. Denk dat een conventionele 3 serie dan ook niet echt te vergelijken is met jouw 350e. Rechtdoor zal een hybride wel snel zijn maar als het om bochtjes gaat wordt het met het hoge gewicht een stuk lastiger.
Die sport+ stand gaat in mijn auto ook nergens over (C300h). Dan is ie zo achterlijk nerveus, niet mee te rijden. Sport rijd ik ook wel vaak op de snelweg, eigenlijk vooral omdat ik de uitval van de dieselmotor niet zo prettig vindt bij gas los. En Mercedes zal het allemaal wel goed geregeld hebben, qua smering van de turbo enzo, maar toch, elke keer uit bij flinke belasting, nee.

Het verschil tussen BMW en Mercedes begint al bij het weg rijden. De Mercedes automaat reageert, volgens mij bewust, een fractie later. De BMW automaat pakt meteen. Daar moet ik altijd aan wennen als ik weer es in een BMW zit.

Hoe zwaar is jouw benz eigenlijk, Joost? Die extra kilos zijn natuurlijk ook niet bevorderlijk voor een strak stuur/ weggedrag.

1 belastingtarief zwaarder dan een gewone C klasse weet ik wel. Ik dacht iets van 150 kilo of zo zwaarder. Daarom hebben ze standaard luchtvering, met gewoon rijden heb je er ook geen last van daardoor. Altijd perfect gedempt en super strak rijgedrag. Ik heb nog nooit zelf met een gewone C-klasse gereden maar met stevig bochtenwerk ga je dat waarschijnlijk wel wat voelen inderdaad. Maar denk dat ook een gewone C-klasse minder gewillig laag omgooien. Ondanks hij dat prima kan.

Die sport+ stand gaat in mijn auto ook nergens over (C300h). Dan is ie zo achterlijk nerveus, niet mee te rijden. Sport rijd ik ook wel vaak op de snelweg, eigenlijk vooral omdat ik de uitval van de dieselmotor niet zo prettig vindt bij gas los. En Mercedes zal het allemaal wel goed geregeld hebben, qua smering van de turbo enzo, maar toch, elke keer uit bij flinke belasting, nee.

exact ook mijn idee, zo doe ik het dus ook smileys with beer
Auto terug van de garage, alle 4 de deurgreepverlichting onder garantie vervangen. Heel blij mee smileys with beer Als het er op zit, moet het ook gewoon werken vind ik. Ook die gene die wat zwakker brandde is vervangen.

Nu staat de auto werkloos in de verwarmde garage. Door corona en vakantie word er amper gereden met de auto en voldoet de Up. Dus even wat dingen bijgepoetst en ik heb een andere grille gekocht!

Dat stond op de planning voor dinsdag als de kinderen naar de opvang gingen. Maar die zijn nu dicht en dus moet ik even zien of ik er aan toe kom.

Gewoon wat leuke plaatjes;

Kofferbak schoonmaken

De gerepareerde handgreepverlichting

De kleinste word chique vervoerd. Normaal veel te duur, maar na een half jaar zoekopdracht op marktplaats tegen een koopje aangelopen en gelijk toegehapt cool smiley

Ambient verlichting vanuit onderen gezien. geeft een prachtige sfeer in de auto

Had iets kleurrijker gemogen, maar het materiaalgebruik, sfeer en gevoel van kwaliteit is echt een super sterk punt

Gewoon mooi

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-12-2020 10:04 door AsconaGT.
Fijn dat alle lampjes onder garantie zijn vervangen thumbs up

Tussen neus en lippen door lees ik iets over de grille maar welke het geworden is vermeld je niet. Welke is het geworden? En is 'ie OEM of van ALI?
Work in progress;

Bumper er af gepakt

De speelkamer maar gebruikt om rustig te prutsen op de grond om alles goed, netjes en schadevrij te (de)monteren

Was toch wel iets meer werk dan verwacht, zo zonder brug ben je wel wat meer aan het klooien soms. dik 3 uur werk. Volgende keer gaat het mij in 2 uur ook wel lukken, dus als ik er op uitgekeken ben kan ik alles zo weer terug zetten

resultaat volgt zsm cool smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-12-2020 13:28 door AsconaGT.
AsconaGT
ik heb een andere grille gekocht!

Zo tussen de foto's weggestopt; had er gewoon overheen gelezen.
Welke grille wordt het nu??? confused smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-12-2020 13:28 door BRG.
Ha, heb je nou een oude intercitybank als bankstel? Wat heerlijk.

Ik ben verder weer zeer benieuwd!
Haha, cool, ik heb dezelfde banken op kantoor. Ben erg benieuwd naar die grille!

Ha, heb je nou een oude intercitybank als bankstel? Wat heerlijk.

Klopt, ik wilde expleciet een bankje uit dit specifieke treinstel omdat ik er goede herinneringen aan heb en het is super degelijk skai achtige bekleding. En vind de kleur mooier dan blauw stof wat veel gebruikt word.

Leuk detail was dat de asbakjes dicht waren gepopnageld. Die heb ik weer open gemaakt en vond daar een stukje krant uit 2004 grinning smiley toen was het dus gebeurd met roken in de trein

Na heel wat schoonmaakwerk en een fame maken staat hij nu in de speelkelder en zitten we er ook vrij vaak op

Verder ben ik geinspiteerd door de suzuki S-cross drinking smiley grinning smiley

Foto's volgen!
Dit dus, maar met Suzuki-logo winking smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-12-2020 10:43 door BRG.

Dit dus, maar met Suzuki-logo winking smiley

klopt cool smiley

Omdat de mercedes binnen staat rij ik wel eens in de up. voornamelijk korte stukjes.

Inmiddels lopen ook hier de kilometers redelijk op;

En het verbruik blijft gewoon keurig netjes! Dit is het verbruik sinds de aanschaf.
Ik las vandaag dat die grille door een journalist werd aangezien voor het masker van Hannibal Lector. Die link had ik nog niet eerder gelegd smiling smiley

Ik las vandaag dat die grille door een journalist werd aangezien voor het masker van Hannibal Lector. Die link had ik nog niet eerder gelegd smiling smiley

Nu kan ik nooit meer normaal naar de voorkant van mijn eigen auto meer kijken, en bedankt grinning smiley winking smiley

De auto is net uit de garantie, een week of zo, en krijg ik de laadklep niet open. Ik vermoed dat dat kleine motortje die open moet springen bij de centrale vergrendeling niet meer lekker werkt. Ik zag dat wel meer mensen hier last van hadden. Ik heb de auto toch maar even naar de garage gebracht bij mijn werk om de hoek. Is van het zelfde concern namelijk.

Hopelijk kunnen ze dit relatief eenvoudig oplossen en valt dit nog onder garantie. Achteraf ook dom, want ik had al eerder soms last dat het klepje niet lekker open ging, maar niet aangegeven toen de auto in de garantie was. Dus ben benieuwd.

Deze C350e met meer dan 500.000 km op de teller geeft mij wel hoop dat de auto nog lang mee zal gaan drinking smiley optisch en interieur ziet er in ieder geval nog heel prima uit
Mijn oude Astra staat ook te koop. Kan wel wat liefde gebruiken thumbs up

advertentie
Oeh, daar is Sjonnie lekker op losgegaan.... maar qua body is het allemaal nog niet slecht, toch? Qua onderhoud vrees ik het ergste. In die prijsklasse.is vaak de keuze òf goed onderhouden òf verlagen en goedkope maar grote velgen... Lijkt me duidelijk hier...
Ach, voor een auto van 20 jaar oud en 250.000 km ziet het er prima uit toch? Zie ook geen roest. Volgens mij was deze generatie astra ook best goed in elkaar gezet

Destijds werkte ik bij de opel dealer en er was een OPC bumper besteld ipv een normale voor een schade auto. Na 3 jaar te verstoffen in het magazijn was het afgeschreven en kon ik hem voor een symbolisch bedrag in de fooienpot overnemen. Dat had ik toen gedaan en gelijk het middenconsole wat erg krasgevoellig was en lelijk was geworden meegenomen en alles in kleur van de auto laten mee spuiten.
Dat zit er dus nog steeds in thumbs up en het ziet er nog steeds goed uit.

Technisch was het ook een matige auto toen ik hem kocht, heb er toen heel wat uurtjes in gespendeerd om alles weer top te krijgen, heb het idee dat er de laatste jaren weinig is gebeurd, dus dat mag wel weer gebeuren volgens mij. De motorafdekplaat is ook weg en zie nog wel meer geknutsel achteraf onder de motorkap. Ook rode remklauwen is later gebeurd. Nieuw fris stuur mag er wel in en denk gewoon dat de auto wat liefde nodig heeft om hem weer prima te krijgen. thumbs up
Waar is die foto van de nieuwe grille eigenlijk? winking smiley

Mijn oude Astra staat ook te koop. Kan wel wat liefde gebruiken thumbs up

advertentie

Oei..daar heeft geen liefhebber in gereden...zonde...best veel achterstallige dingen die eenvoudig te verhelpen zijn.
Hij heeft dan ook een - voor een cabrio respectabele - 250.000 km ervaring.
Ik was altijd al weg van de bordeauxrode kap in combinatie met de koetswerkkleur.
De huidige staat van de kap is evenwel eerder een tegenindicatie dan een troef crying smilie
Inderdaad, die rode kap stond heel mooi met het exterieur. elk jaar behandelde ik het dak met een speciaal reinigingsmiddel en daarna speciale cabrio impregneer omdat ik hem als dagelijkse auto gebruikte. Kap zag er ook heel mooi uit destijds.

Nu is de kap precies zoals de rest van de auto, niet meer zo fris. Ik ken de technische staat verder niet uiteraard maar met wat poets en polijstwerk, dak weer mooi reinigen, interieur goed schoonmaken. fatsoenlijk 2e hands stuurtje er in en het oogt allemaal al weer heel stuk beter.

Blijft in de basis nog steeds wel een hele mooi auto vind ik nog steeds. Als er geen kinderen waren als ik zo weer een grotere cabrio als dagelijkse auto willen rijden. Nu is dat met een Up er naast met kinderen niet zo handig. grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-01-2021 13:22 door AsconaGT.

Waar is die foto van de nieuwe grille eigenlijk? winking smiley

Hey jah inderdaad..smiling smiley Kwam gisteren een C tegen met een diamond grille. Stond ook fraai!
AsconaGT
Inderdaad, die rode kap stond heel mooi met het exterieur. elk jaar behandelde ik het dak met een speciaal reinigingsmiddel en daarna speciale cabrio impregneer omdat ik hem als dagelijkse auto gebruikte. Kap zag er ook heel mooi uit destijds.

Nu is de kap precies zoals de rest van de auto, niet meer zo fris. Ik ken de technische staat verder niet uiteraard maar met wat poets en polijstwerk, dak weer mooi reinigen, interieur goed schoonmaken. fatsoenlijk 2e hands stuurtje er in en het oogt allemaal al weer heel stuk beter.

Blijft in de basis nog steeds wel een hele mooi auto vind ik nog steeds. Als er geen kinderen waren als ik zo weer een grotere cabrio als dagelijkse auto willen rijden. Nu is dat met een Up er naast met kinderen niet zo handig. grinning smiley

Ook niet als hobbyauto voor erbij in de weekenden? Heb deze de laatste tijd soms rond Beetsterzwaag zien rijden. cool smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-01-2021 15:15 door Jay DoubleYou.
Wij hebben al 2 auto's bij de deur wat al een beetje overdreven is. Mijn vrouw heeft de up als leasebak. voor die 120 euro bijtelling is een lachertje. daar word de prive auto aardig mee ontlast, zeker die korte ritjes. De Up is voor 90% van de ritjes prima maar er moet een station bij naast voor als de ruimte nodig is of langere afstanden of als we soms beide weg zijn. De mercedes staat dus wel veel stil en nu helemaal met corona. Maar we kunnen niet zonder, of de vakanties worden wel heel minimalistisch grinning smiley

Maar om er daarnaast ook nog een carbio bij te hebben vind ik zonde. Bovendien; als er een 3e auto komt dan wil ik ook echt een roadster zoals een Boxter, Z4, SLK, etc. Een cabrio als 2e auto mag/moet wel praktischer zijn.

misschien als mij vrouw ooit een grotere leaseauto krijgt met ruimte genoeg voor het gezin dan ruil ik de Mercedes misschien wel in voor een 4 persoons cabrio. Maar dan word het geen astra G meer, maar een cascada vind ik wel erg mooi. Een C- of E Klasse cabrio vind ik ook mooi. We zien wel

Hey jah inderdaad..smiling smiley Kwam gisteren een C tegen met een diamond grille. Stond ook fraai!

Heb er 1

viel uiteindelijk toch tegen omdat ik op 1 plek met terug monteren niet lekker bij kwam onder de auto. 3 uurtjes werk. Als ik het nu weer doe zal het hoogstens 2 uurtjes werk zijn. thumbs up

Ik heb nog steeds een zoekopdracht voor de diamondgrille uit staan op marktplaats. Nu eerst deze omdat ik het voor 75 euro niet kon laten, misschien over een tijd de diamond grille als ik er aan eentje kan komen voor een leuk prijsje, want die vind ik ook nog steeds heel erg mooi
AsconaGT
Heb er 1

foto

viel uiteindelijk toch tegen omdat ik op 1 plek met terug monteren niet lekker bij kwam onder de auto. 3 uurtjes werk. Als ik het nu weer doe zal het hoogstens 2 uurtjes werk zijn. thumbs up

Ik heb nog steeds een zoekopdracht voor de diamondgrille uit staan op marktplaats. Nu eerst deze omdat ik het voor 75 euro niet kon laten, misschien over een tijd de diamond grille als ik er aan eentje kan komen voor een leuk prijsje, want die vind ik ook nog steeds heel erg mooi

Ziet er eigenlijk best goed uit, terwijl ik er vooraf best huiverig voor was. Voor € 75,- kan je er geen buil aan vallen thumbs up
Wel een klein beetje als een Audi S5 badge op een 2.0, maar dit ziet er dan nog iets fraaier uit. Ik vind nu vooral de wielen wat afsteken, die mogen wel een inch groter wat mij betreft met zo'n sportieve grill. Leuk dat je zelf aan de slag gaat, heel simpel zitten ze ook niet meer in elkaar!
Wat heb jij tegen een S5 badge op een 2.0 eye popping smiley
Hij zit erin! Das mooi. Weet nog niet zo goed of ik het een verbetering vind. Moet ik wat betere foto's zien.
Ik ga voor de originele grille, maar dit is niet gek. Weer eens wat anders smiling smiley
Ik vind het wel mooi, ik vraag mij wel af of ik hem over een jaar of 2 nog mooi vind, misschien dat ik er dan wat anders in zet

Wat heb jij tegen een S5 badge op een 2.0 eye popping smiley

grinning smiley
Voor 75 euro kun je er geen buil aan vallen en een nieuwe snoet is dan leuk natuurlijk: ik vind het stoer staan. Zet dikke velgen eronder en klaar big smile smiley
Ik vind de grill geen verbetering, het degradeert deze mooie en originele Mercedes tot een wannabe AMG-GT.

Daadwerkelijk een andere badge (C63 AMG, of S5 op een standaard 2.0) is overigens nog erger, als volwassen kerel doe je zoiets niet.

Ik zou de originele grill maar goed bewaren, uiteindelijk gaat er niets boven een Benz in originele staat.
Wel mee eens. Bij een Mercedes of BMW balanceer je al snel op rand van goed of fout. Zie het ook bij autobedrijf van Rijt in Uden waar Mercedesen allemaal van een Panamericana grille worden voorzien. In een Vito ziet dat er behoorlijk lachwekkend uit.
Ik twijfel bij mijn eigen auto ook nog weleens over de zwarte nieren en die zijn zelfs origineel.
Ik vind het ook zonde. Deze grill vind ik sowieso niet mooi, maar ook de een andere AMG grill moet eigenlijk ook gepaard gaan met de bredere wielkasten en de andere achterbumper / diffusor die bij het AMG exterieur pakket horen. Dan klopt het hele plaatje, in mijn ogen. Vooral die bredere wielkasten missen hier, waardoor de grill niet echt lekker past.

Ik vind deze C, met deze kleur wel geschikt voor een andere grill trouwens, maar dan de "elegance" grill met de ster op de neus. En dat dan in combinatie met de originele veelspaaks velgen die daarbij horen (17" geloof ik). Zou em prachtig staan. Hele sjieke gedistingeerde auto met veel vermogen onder de kap. Benz waardig. thumbs up

Maar goed, smaken verschillen enzo. thumbs up
Ah toch nog iemand anders die ook de Elegance grille kan waarderen!
Prima grille hoor Joost, niks meer aan doen! thumbs up ( zeker voor die 75 Euro een goede koop, kan altijd nog teruggedraaid )
Barri
Ah toch nog iemand anders die ook de Elegance grille kan waarderen!

Hier ook nog 1 hoor. Helaas zijn ze als occasion schaars vandaar dat ik een Avantgarde rijd.

Deze rode staat al een tijdje tussen m'n favorieten, mijns inziens erg fraai...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-01-2021 20:18 door Skeep.

Hier ook nog 1 hoor. Helaas zijn ze als occasion schaars vandaar dat ik een Avantgarde rijd.

Wat een bijzonder fraai exemplaar die rode! eye popping smiley niet alleen de kleur maar de hele auto is erg mooi (ook erg duur tongue sticking out smiley ) Ik vind de elegance ook wel wat hebben hoor, dat zeker!

Alleen is dat niet alleen de grille maar rook de bumper. Als ik ooit een elegance / exclusive voorkant kan overnemen in tenorite grey dan ben ik misschien wel te verleiden om dat eens te proberen thumbs up Ook dat is 2 a 3 uurtjes werk. Prima te overzien. Ik vind het overigens wel de donkere kleuren goed staan. In het zilver of wit staat de elegance niet.

zoals gezegd, ik ben er wel blij mee big smile smiley maar sluit zeker niet uit dat er nog een keer een diamond grille in komt. Maar alleen als ik er voor weinig aan kan komen
Skeep

Ik reed ook een Avantgarde. Met AMG exterieur, interieur. Elegance was niet te vinden. En een elegance grill op een C met AMG pakket kan ook weer niet hè.

Die rooie is fraai zeg!
Ohjee,

Ik heb al een zoekactie op marktplaatst staan voor de diamond grille origineel. grinning smiley
Kristian
Wel mee eens. Bij een Mercedes of BMW balanceer je al snel op rand van goed of fout. Zie het ook bij autobedrijf van Rijt in Uden waar Mercedesen allemaal van een Panamericana grille worden voorzien. In een Vito ziet dat er behoorlijk lachwekkend uit.
Ik twijfel bij mijn eigen auto ook nog weleens over de zwarte nieren en die zijn zelfs origineel.

Mee eens. Ik zie het steeds vaker. Net bij de AH parkeerde tegenover me een nette stijlvolle E maar dan wel zo’n chromen grille erin. Niet mijn ding.

Op een AMG (line) kan het net, maar dan ook wel de zwarte versie ipv het chromen hekwerk. Volgens mij bedacht voor de Chinese markt, net als de wanstaltige nieren van nieuwste BMW’s.
Ik lees trouwens net op een duiste pagina dat er een terugroepactie komt, ook mijn auto lijkt betrokken ivm brandgevaar

met langer dan 10 minuten stationair laten lopen kunnen er problemen komen

terugroepactie

ik heb er nog geen NL artikel over gelezen
AsconaGT
Ik lees trouwens net op een duiste pagina dat er een terugroepactie komt, ook mijn auto lijkt betrokken ivm brandgevaar

met langer dan 10 minuten stationair laten lopen kunnen er problemen komen

terugroepactie

ik heb er nog geen NL artikel over gelezen

Heb je je VIN al even gecheckt? MB.nl/recall

Overigens las is ik dat je op het MB-forum specifiek sprak over de M274 2.0 turbo. Weet je zeker dat het alleen om 2.0 gaat? Ik lees alleen M274 en deze is er in verschillende uitvoeringen. Ik heb in mijn C180 de M274 1.6 156pk.
had het dacht ik ergens gelezen dat het de 2.0 turbo motoren zouden omvatten, maar kan het nergens terug vinden. Heb het dus aangepast. ze melden alleen de M274 wat ik nu zie

Bij de VIN check word nog niets vermeld. Ik denk omdat het te vers van de pers is. Neem aan dat zulke zaken ook door de RDW word opgepakt. Ik maak mij er verder niet zo druk om, maar hou het wel een beetje in de gaten
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.