Voor een Mazda best te pruimen.... Maar is dat nu een stoffen dak of een pvc-tje?eye popping smiley

Voor een Mazda best te pruimen.... Maar wat is dat nu voor een stoffen mannetje?

diegene die er naast staat is BRG.grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-07-2006 22:38 door vectra2000-driver.
En als er nu nog eens iemand durft beweren dat BRG kaal is ...

Bedankt Veccie ... thumbs up
Was reuze gezellig ...
Als er nu nog eens iemand de gastvrijheid van Hollanders durft in twijfel trekken ... of zijn Zeeuwen en reserve-Belgen anders ingesteld ... confused smiley

Ben wel al een tijdje terug thuis, maar alvorens dat dakje t'rug dicht was ... en moest dan eerst nog m'n hond uitlaten ...
BRG, er schuilt nog een toefje Indisch bloed in me...daar komt die gastvrijheid vandaan.winking smiley
maar Zeeuwen en Belgen zijn idd ook anders afgesteld ingesteld dan de "echte" Hollanders.grinning smiley

BRG + vec = "mini"-meeting ... alvorens iemand anders met die opmerking komt aandraven ...grinning smiley
smiling bouncing smileysmiling bouncing smiley LOL, erg scherp wederom, BRG, erg scherp.grinning smiley
Gezien het perspectief van de foto neem ik aan dat Veccie op de puntjes van zijn tenen moet hebben gestaan...grinning smiley
BRG, je mag wel eens naar de kappert... cool smiley

Kan iemand een paar foto's in het topic plaatsen?
Die website is hier een "blocked page"! crying smiliecrying smiliecrying smilie

ZEN schreef:

BRG, je mag wel eens naar de kappert...

Pure jaloezie van jouw kant tongue sticking out smiley

kan je ze nou zien, ZEN?

@Ralf, ik stond ook nog op een verhoginkje.grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-07-2006 12:00 door vectra2000-driver.

British Racing Green schreef:

QuoteZEN schreef:

Pure jaloezie van jouw kant

idd, BRG, ZEN zou er maar wat voor over hebben om in zo'n Cabrio met wapperende manen rond te touren.grinning smiley

vectra2000-driver schreef:

kan je ze nou zien, ZEN?

Ik denk het niet ... angry smily
"mijnalbum" is een op zijn werk geblokkeerde site ... en die hierboven had ik al in m'n eigen photobucket neergezet ...winking smiley
gloeiende, al mijn werk voor niets dus....

vectra2000-driver schreef:

gloeiende, al mijn werk voor niets dus....

Neen hoor ...
nu zijn er eindelijk die plaatjes met een "goede" camera waar ze enkele posts geleden al om smeekten cool smiley
ik kom nog wel eens langs om bij jou in de buurt een mooie foto-sessie te maken.de omgeving bij jouw woon en verblijfplaats is nl mooiergrinning smiley

Opgeruimd staat netjes ...
Hardtop hangt tegen het plafond ...

Je hebt er ook al een stoeprandje mee gepakt zie in, BRG. Maar verder ziet ie er nog strak uit. thumbs up

GSI Fahrer schreef:

Je hebt er ook al een stoeprandje mee gepakt zie in, BRG.

Ik niet ...
Velgen staan niet in showroomstaat ...
Kan ook moeilijk ... de vorige eigenaar heette "Anneke" ... winking smiley
Lol big smile smiley De mijne zitten ook helemaal onder van de vorige eigenaar hoor tongue sticking out smiley

Door British Racing Green (IP bekend)

ZEN schreef:

Pure jaloezie van jouw kant

Nee hoor, een beetje zelfspot mag! winking smiley

@Veccie: of ik de foto's op mijn werk kan zien weet ik niet, maar nu -thuis- wel. thumbs up
Dus het is zeker niet voor niets geweest. Mijn dank grenst aan hondsdolheid... winking smiley

Overigens doet photobucket het thuis niet en op mijn werk wel.
Met picturetrail is het weer net andersom, om moe van te worden! eye rolling smiley

Kan ook moeilijk ... de vorige eigenaar heette "Anneke" ...

grinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smiley Daar heb ik een leuk filmpje over:

[s77.photobucket.com]
grinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smiley

Vet grinning smileygrinning smiley

Overigens zijn die tellerringen denk ik ook niet standaard, BRG, of wel?

D@vid schreef:

Overigens zijn die tellerringen denk ik ook niet standaard, BRG, of wel?

Voor zover mij bekend zijn die helemaal standaard.
Nieuwe matjes gehaald ...
Geen speciaal dure zaken,
maar ordinaire universele aftermarket ...
met Disney-logo ...

en dan nogmaals m'n wagenpark voor de deur ...

Bovenaanzicht :

en langs straatkant :
Het is de goeie versie met de klaplampies thumbs up toppie!
Deze morgen met de MX-5 naar de keuring geweest.
Heb hem dus al zowaar een jaar ...
Weer voor een jaartje goedgekeurd ...
Weliswaar een van de koplampen binnenkort eens iets lager laten afstellen ...
En er zit een kleine inkeping in de flank van een van de voorbanden ... oppervlakkig zonder enige beschadiging van het harnas, op te volgen dus.
Kortom,
hij heeft me in een voorbije jaar op technisch vlak geen cent gekost ... thumbs up
Anonieme bezoeker
Re: BRG goes ... "BRG" (new pics p. 2)
13-06-2007 10:22
Hele leuke auto heb je.thumbs up Goed om te lezen dat je auto het ondanks hij 11 jaar oud is het nog prima doet.thumbs up
Update :
Batterij naar de verdoemenis.
Dat krijg je natuurlijk als de wagen een winter lang binnen staat.
dan maar op zoek naar een batterij van het originele kleine formaat zodat ze weer achter de bekleding van de kofferruimte kan ...
Update 2 :
Zwart/beige zetelhoezen gekocht,
staan beeldig bij het beige dakje.

British Racing Green Schreef:
-------------------------------------------------------
> Update : Batterij naar de verdoemenis.
> Dat krijg je natuurlijk als de wagen een winter lang binnen staat.

Dan moet je je ballen uit de kapperswinkel halen en een kekertje in dit topic posten: [www.autoweek.nl]

winking smiley
Is dat een grap die stoelhoezen? smiling bouncing smiley
Die stoelhoezen zijn ook niet helemaal mijn ding, voor de rest een leuke auto!
Het plaatje van die hoezen heb ik ff via internet gezocht ...
Irl staan ze beeldig in de wagen in combinatie met de donkergroene carrosserie, het beige dak en het zwarte interieur.
Droom nog altijd van een houten stuurtje,
maar ja ... nu ik een nieuwe vriendin heb, zijn er andere prioriteiten ...
Wow, weer een update in je topic! winking smiley

Maar die hoezen... heb je er ook foto's van van in de wagen?

En een nieuwe vriendin is toch geen excuus om geen houten stuurtje te kopen? Valt me tegen van je winking smiley

(ik snap het... zit in hetzelfde schuitje winking smiley )
Hm, ik weet idd niet wat ik van die hoezen moet vinden. Ben ook benieuwd naar een plaatje hoe het staat!
Heerlijke auto MX-5, de enige echte cabrio naar mijn mening. Mijn moeder heeft een d.blauwe 1.6 uit 2003. Lekker snel, ligt heerlijk op de weg.

Die matten vind ik denk ik niet zo mooi staan maar dat moet ik in het echt zien.
British Racing Green Schreef:
> Het plaatje van die hoezen heb ik ff via internet
> gezocht ...
> Irl staan ze beeldig in de wagen in combinatie met
> de donkergroene carrosserie, het beige dak en het
> zwarte interieur.
> Droom nog altijd van een houten stuurtje,
> maar ja ... nu ik een nieuwe vriendin heb, zijn er
> andere prioriteiten ...

Alweer een nieuwe vriendin? En H. dan? nut smiley

Maar, ahum, beeldig is wel een erg "female" uitdrukking in NL... tongue sticking out smiley
Tijd voor andere velgen ?
Twijfel over volgende originele Mazda-velgen (Twins-wielen velgmaat 16x6,5):

Zoekertje : MX-5 velgen

Kan ze "viavia" van deze koper wellicht aan een iets lagere dan de vraagprijs krijgen ...

To do ???
Prijs valt mee maar denk je niet dat deze velgen te modern ogen bij jou MX-5?
originele Mazda-velgen (Twins-wielen

Mazda - Twins ... kan niet anders dan MCW/Anton velgen! drinking smiley
Ze zijn idd schitterend (heb ze al irl aanschouwd), maar vrees ook een beetje over het moderne uitzicht ... vandaar de advies-aanvraag (tenzij iemand natuurlijk in de gauwte even een shopje kan maken).
Met die beige bekleding is 'ie toch al niet origineel meer, go for it zou ik zeggen. Een MX-5 kan heel veel hebben voordat 'ie er echt verkeerd uit gaat zien!

Maar de mijne blijft origineel!
En het ding lijdt nu ook aan het typische MX-5-kwaaltje ... roest aan de kokerbalken net voor het achterwiel aan beide zijden.

Bij het achterste deel van de kokerbalken onder het achterspatbord kan in de achterliggende ruimte water terecht komen en eventueel blijven staan, waardoor dit deel van de kokerbalken die deels uit twee en drie lagen plaatstaal bestaan op deze plek kunnen doorroesten. De oorzaak hiervan is vaak gelegen in niet goed functionerende afwatering van de waterafvoeren van de softtop aan een of beide kanten van de MX-5. Deze afvoeren zijn toegankelijk aan beide zijden achter de hoofdsteunen en kunnen eenvoudig worden doorgestoken. Een lekkende of niet goed gemonteerde softtop of een defecte rainrail aan de achterzijde van de softtop kan ook zorgen voor lekkage buiten het afvoersysteem om die op termijn ernstig roestvorming tot gevolg heeft die lastig is te repareren (euro's!).

Heb nu een jaar tijd (tot de volgende autokeuring - in NL apk) om na te denken of ik het laat herstellen dan wel de wagen dump ...
Wel via relaties al in het bezit van een helemaal niet onaardige prijsofferte voor professionele herstelling door een carrosseriebedrijf ... (slijpen, vervangen, spuiten) ; wordt dus wellicht tijdens de winter herstellen en vanaf het voorjaar verder genieten ...
Of tijd voor iets nieuws, altijd leuk smiling smiley
Maar een auto verkopen met rotte kokerbalken is ook niet alles, laten herstellen zou ik dus sowieso doen winking smiley
B-Real Schreef:
> Of tijd voor iets nieuws, altijd leuk smiling smiley
> Maar een auto verkopen met rotte kokerbalken is
> ook niet alles, laten herstellen zou ik dus
> sowieso doen winking smiley

't Is maar het plaatwerk, de dragende delen zelf is niks mis mee ... anders ging hij er nu meteen uit.
Maar toch, als het eenmaal roest gaat het hard.

Ralf is back! eye popping smiley

S2000 is wel een supergoede opvolger thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.