CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

Gepost door CorZa 
Best mooie velgen maar op 1 of andere manier lijkt het wel 16" te zijn op deze foto's.

Een goede foto van de zijkant zou helpen denk ik.
ze ogen kleiner door de hoek waaruit de foto is genomen.
ik heb ook een paar foto's van mijn auto en dan denk ik ook dat ik 16 inch erop heb liggen.
we wachten maar af tot ie uitgeracet is en weer achter de pc zitbig smile smiley
die luchtfilter maakt overuren volgens mijsmiling bouncing smiley
het is zondag, wat heb je nu anders te doen dan het forum wat vervuilenconfused smiley
Marco is nu lekker aan het genieten van een hele hoop mooie VW's, Audi's en concerngenoten...

VW-Mania! winking smiley
Anonieme bezoeker
Re: CorZa: Seat Leon Topsport 1.8 20VT (Sportec wielen pag. 5+6)
13-08-2006 13:50
jah, lekker, gisteren hoorde ik dat het veld waarop de auto's staan, vol water stond...gezellie...heb je je bolide gepoetst, sta je daar tot je assen in de modder.
en CorZa is nog modderhater ook.grinning smiley
ow, sja heb geen vw meer dus van zo'n treffen ben ik niet meer op de hoogte.

en waarom zit jij dan nog in landgraaf???
Goeie vraag eigenlijk, Wally... Was niet verkeerd geweest om een kijkje te nemen...

Nja, ik vind het niet erg. Ben al enkele dagen zwaar verknetterd. thumbs down
Eerder de combinatie ziek, vermoeid, en de alcohol van de afgelopen dagen. thumbs down
toevallig niet op het bekkerveldfestival geweest? eye rolling smiley
Neen. Jij wel lijkt me...? winking smiley
Goed bezig. smileys with beer

Reed van de week overigens nog achter je in Heerlen. Vast niet gezien, want ik reed incognito. (auto van ouders van 'n vriendin) winking smiley
'n vriendin hewinking smiley
zal dan ook wel gelijk de laatste keer geweest zijn dat je mijn brulpijp gezien hebt. EN wellicht ook de velgen.
Ik las het... Wordt weer iets lastiger herkennen dan. winking smiley
volgend jaar herken je me wel weerwinking smiley
Erg mooi die Sportecs. Wat voor bandenmerk heb je er om laten zetten?
Hehe.... duurde ff. Lag net tot half 1 in bed. (schaam schaam).

@wally, hoezo? Volgend jaar uit? winking smiley

@vertmaori, er zaten Goodrich banden rond. Zou niet mijn eigen keus geweest zijn, maar moet zeggen dat ze me qua grip bij zowel droog als nat weer reuze mee vallen. Ze maken wel aardig wat afrolgeluid, maarja, je kan niet alles hebben big smile smiley

Gisteren inderdaad naar VW Mania geweest. En weet je wat? Het was echt heeeeeerlijk weer. We hebben, geloof het of niet, de hele dag stralende zon gehad.

Mijn foto's:
[www.mijnalbum.nl]

Foto's van een vriend van me:
[www.mijnalbum.nl]

zoveel foto´s en geen enkele van jouw leon van de zijkant :x

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-08-2006 16:26 door wally.

zoveel foto´s en geen enkele van jouw leon van de zijkant

Idd niet te begrijpen hé... nut smileynut smileynut smiley

big smile smiley
[www.mijnalbum.nl]

Prachtige wielen, zeker onder een VWPH zoals ik laatst zag!thumbs up
Ziet er wel aardig uit...
Ik had ze alleen minimaal een maatje groter genomen. En een verlaging zou geen luxe zijn.smileys with beer

Foto's van een vriend van me:
[www.mijnalbum.nl]
Foto's van Vec ofzo? Ze zijn zó laag genomen! smiling smiley
Heb ik al gezegd dat ik de velgen TOP vind? big smile smiley

Ben blij dat je naar mn advies hebt geluisterd. grinning smiley Nu nog de rode remklauwen hé! big smile smiley
@Barri, whahahahahahaha grinning smiley Nee. Vriend van me in de Golf GTI G60. smiling bouncing smiley

@PG, jawel ik heb braaf geluisterd (naar mezelf vooral). Rode remklauwen.... mwa, kweetnie. Denk eerder een set Brembo klauwen en geperforeerde schijven als deze versleten zijn winking smiley
Ok, stelletje zeuren.....

Ik had niet eerder tijd, dus duurde ff, maar uiteindelijk dan toch een foto van de zijkant winking smiley

drinking smiley
Een maatje groter had toch ook nog wel gekund? Voor de rest top thumbs up
Wow, zo ziet het er wel heel mooi uit, CorZa!! thumbs up
Hij schreeuwt om een verlaging!winking smiley
ik wil niet zeuren maaruhhhhhh, 19 inch rs6 onder een leon.....eye popping smiley

dit ziet er ook heel erg goed uit, daar niet van
Ja 19" kan en ja die verlaging komt er....

@wally, ik weet het. Maar naast elkaar onder de auto gehad en ik vond dit mooier staan. Hebben we dan toch een smaakverschil? winking smiley

Raar, op de één of andere manier lijken ze op de foto kleiner dan in het echt....

Maar goed, ik ben er blij mee big smile smiley
Netjes hoor! RS6 wielen horen onder een Audi big smile smiley
Hahahaha, thanx Anton. Je klinkt als MCW. Die zei dat ook al.

Het is trouwens te merken dat de velgen erg licht van gewicht zijn. Op één of andere manier voel je dat... heel apart. Went snel denk ik...
Dit staat gewoon erg goed. Je ziet hier ook nog wat band. Gister een A4 met 20 inch RS6. Dat zag er werkelijk niet uit. Mijn collega dacht dat ie lekke banden hadbig smile smiley
Ik vind 'm helemaal perfect zo (op de verlaging na)! 19" zou te zijn. Dit is nog netjes en toch sportief en onderscheidend! thumbs up

Als 'ie verlaagt is, is het een perfecte Leon. smiling smiley

Corza, waarom heb je eigenlijk (nog) geen Cupra-R-lip onder de voorbumper?

CorZa schreef:
Het is trouwens te merken dat de velgen erg licht van gewicht zijn. Op één of andere manier voel je dat... heel apart. Went snel denk ik...

Koen schreef:
Lichte(re) wielen hebben inderdaad een positieve invloed op het rijgedrag. Gelukkig dus niet voor de replica's gegaan!
Koen
@Koen, thanx voor je comments. Inderdaad, het is merkbaar. Dat leek me altijd overdreven, maar het is dus echt zo.

Die Cupra R lip is wel mooi, maar toch, je ziet dat ie voor de Cupra R is. Omdat die 'uitsparing' net zo breed is als de onderste grill van de Cupra R. Maar staat wel mooi. En als ik em ga verlagen denk ik dat ie er zo af ligt..... nut smiley

CorZa schreef:
Omdat die 'uitsparing' net zo breed is als de onderste grill van de Cupra R.
Dat is mij eigenlijk nooit opgevallen! Als totaal plaatje vind ik het wel wat toevoegen.

CorZa schreef:
En als ik em ga verlagen denk ik dat ie er zo af ligt....
Ik denk altijd maar: liever schade aan die lip van €40,- dan aan de bumper. Het beschermd de bumper ook. winking smiley

Koen

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-08-2006 20:41 door Koen.
@ corza, hoemeer ik ernaar kijk hoe mooier ik ze ga vinden. je moet ook een beetje door de hoge ligging heen kijken, als hij dadelijk mooi verlaagd is ziet het er alleen maar beter uit.
alleen wel nog even zilveren ventieldopjes kopen, zodat die vieze zwarte doppen weg zijn, detailneuker hewinking smiley
Door verlaging lijken de velgen al een stuk groter:

Koen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-08-2006 23:54 door Koen.
auto heeft een flinke poetsbeurt gekregen zegwinking smiley

staat bijzonder strak zo
Ja, zo is het in een keer toppiethumbs up

Koen schreef:

Door verlaging lijken de velgen al een stuk groter:

Koen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging om 15-08-06 23:54 door Koen.

whooooow! dat staat hem echt hendig goed big smile smiley dus begin maar met hongeren corza, deste sneller heb je de verlaging drinking smiley

wally schreef:
auto heeft een flinke poetsbeurt gekregen zeg
grinning smiley LOL

Bij de 2e foto heb ik wat met contrast/brightness getoverd (om stiekem mijn 'shop-kunsten' te verhullen).

Het geeft een aardig beeld zo, toch?

Koen
Verlaging staat idd érg mooi! thumbs up
Die velgen zijn echt een goede keuzethumbs up

Ik zou de auto ook verlagen als ik jou was want het ziet er heel erg strak uit .... en idd de velgen lijken zo ook groter big smile smiley

smileys with beer
Hey marco, mooie velgen zo. vind ze persoonlijk erg veel op de mijne lijken (Ouragan van peugeot) deze zijn wat dikker, maar voor de rest lijken ze der wel op. Ze misstaan m zeker niet. En die verlaging tja je weet mijn mening erover he.

Zelf zou ik ook de ramen een tintje geven. Niet zo heel erg veel donkerder, maar gewoon wat iets beter staat bij de kleur van je auto.
Ik neem mijn woorden deels teruggrinning smiley. Zo met verlaging ziet er best gaaf uitthumbs up. Toch blijf ik erbij dat 18 inch RS6 velgen dikker staan.

Hoeveel cm ga je hem ongeveer verlagen Marco?!

<MP>
@Koen, thanx man. Ziet er meteen beter uit he. Daarom ga ik hem ook verlagen. Moet alleen wel die wielen een tikje af laten draaien dan. Ze lopen anders iets aan. Paar milimeter maar...
En die lip komt eronder..... heb mezelf overtuigd nut smiley

@wally, volgens Nameless, ben ik altijd de detailneuker.... dus om die naam eer aan te doen ga ik andere velgbouten nemen (die matchen) en idd andere ventieldopjes.

@Jean-Pieteke, ik ben mezelf al aan het uithongeren, maar schiet niet op...

@Nissan Skyline hupperdepup, ze lijken idd wel wat op jouw wielen. Viel mij ook al op. De ramen een tintje.... ach, dat is misschien voor later. Staat idd wel beter, maar dat heeft geen prioriteit.

@Mugen Power, thanx. Ik vind de RS6 ook nog altijd dik staan, maar toch.... dit smoelde echt beter vond ik. En je ziet het minder cool smiley
Ik denk dat ik een schroefset neem. Airride is me net ff te duur. Maar veel verlagen hoeft niet. Ik denk max 40mm. Maar met een schroefset kun je nog zeggen dat ie b.v. 5mm hoger of lager kan. Of voor een meeting ff zakken ofzo winking smiley

Zooo, op alles wel geantwoord... pffff, auto's nut smileygrinning smiley

CorZa schreef:
@Koen, thanx man. Ziet er meteen beter uit he. Daarom ga ik hem ook verlagen. Moet alleen wel die wielen een tikje af laten draaien dan. Ze lopen anders iets aan. Paar milimeter maar...
En die lip komt eronder..... heb mezelf overtuigd
No thanks! Ik speelde eigenlijk maar wat met photoshop, maar het resultaat laat wel goed zien wat een verschil de verlaging maakt. smiling smiley Eén klein probleempje: ik heb geen idee hoeveel mm ik 'm verlaagd heb. tongue sticking out smiley

Heb je jezelf overtuigd van die lip? Ik heb daar helemaal geen deel van uit kunnen maken? tongue sticking out smiley

Koen
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.