CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

Gepost door CorZa 
Supervelgen. Zo´n beetje het mooiste wat er te koop is voor de VAG-merken, vind ik. thumbs up Staat goed, alleen inderdaad, lager dat ding. cool smiley
Zal ik een topic openen "help CorZa zo snel mogelijk zijn wagen te verlagen"

(financieel he... niet dat er dadelijk een pallet cement op m'n dak staat)

Zet mijn naam er dan ook maar bij, want de mijne moet ook zakken! big smile smiley
Erg mooie velgen, véél mooier dan de namaak RS6 velgen. thumbs up
Zozo, ziet er goed uit, CorZa! thumbs up

Práchtige Leon. cool smiley

Die GTI hierboven is ook niet verkeerd eigenlijk! thumbs up
Anonieme bezoeker
Re: CorZa: Seat Leon Topsport 1.8 20VT (Sportec wielen pag. 5)
12-08-2006 00:37
staat netjes, chief.
jammer genoeg kon ik niet mee..werken he.sad smiley
maar ik kom ze binnenkort wel ff i.r.l onderkwijlen bekijken.
Nice job!thumbs up

Eindelijk iemand die 'mijn' tips niet in de wind slaat. Nu die maffe limbo nog!grinning smiley

Welke banden heb je eromheen?

CorZa schreef:

De kleur is mooier (echt zilver, lichter dan de RS6)

Dat zullen vast hele dure velgen zijn geweest eye popping smiley grinning smiley

Prachtige velgen, staat hem erg goed thumbs up idd verlaging en dan is het helemaal af thumbs up

Pim911cool smiley
eye popping smileyeye popping smileyeye popping smileyeye popping smileyeye popping smiley

thumbs upthumbs upthumbs upthumbs upthumbs up

Echt prachtig Marco !!!

Beste keuze die je kon maken.

Idd ff verlagen en je hebt helemaal een ubergeile leon.

Veel plezier ermee.

@ Vec: Was jij ook uitgenodigd ? big smile smiley
Erg mooie keus uiteindelijk, Corza! thumbs up Ik weet nog dat deze velgen ook ter sprake kwamen toen je de Leon net had en over velgen begon. Leuk dat het uiteindelijk dan ook deze zijn geworden. Het is inderdaad tijdloos en na de verlaging komen ze helemaal mooi uit.

Lichte(re) wielen hebben inderdaad een positieve invloed op het rijgedrag. smiling smiley Gelukkig dus niet voor de replica's gegaan!

Hoeveel inch heeft Jeroen Dik eigenlijk onder zijn Leon Topsport?

19"..??

Koen

(financieel he... niet dat er dadelijk een pallet cement op m'n dak staat)

"..." begin maar met hongeren, deste sneller heb je je verlaging

drinking smiley
Goeie keuze Marco. Zou ook mijn keuze zijn geweest! thumbs up

indobesar schreef:

Nice job!

Eindelijk iemand die 'mijn' tips niet in de wind slaat. Nu die maffe limbo nog!

Moet ik mij aangesproken voelen? (check m'n 'mijn auto' topic dan maar eens..)

winking smiley
Brute velgen, CorZa! Die Sportec's zijn echt prachtige velgen. Ik vind het er op de foto nog niet zo super uitzien, maar na de foto van Koen ben ik overtuigd!

Is die wagen van Jeroen Dik trouwens geen Cupra R (luchtinlaat onder Seat logo, grote voorbumper en aparte uitlaat)
Dat is inderdaad een Cupra-R, of de bumperset ervan.
Mooie velgen, CorZa. thumbs up

Het design vind ik erg fraai, de inscriptie iets minder. winking smiley

Na de verlaging zal er waarschijnlijk supergoed uitzien!

VW Golf Rulezz schreef:
Moet ik mij aangesproken voelen?
Volgens mij heeft Indo het over die jongeman met die gewallyficeerde BMW 3-serie. winking smiley

Meneer Dik heeft toch een 1.8T'tje met zo'n 350pk? Heerschend. cool smiley
Denk niet dat Indo sportecs aanraadt aan een BMW-rijder.

winking smiley
Nee, daar heb je gelijk in. En ik heb de zoekfunctie gebruikt: Indobesar raadde je op 23 maart jongstleden aan om Sportecs te nemen.
En ook ik sloeg dat advies niet in de wind. Ben namelijk afgelopen week een setje misgelopen. thumbs down
Zijn advies was toch niet om een setje Sportecs mis te lopen?
Joh... winking smiley

Bedoelde eigenlijk dat ik ook daadwerkelijk met Sportecs bezig was, maar dat ik het setje misgelopen ben. (de alcohol slaat toe)
Iemand anders op het forum heeft onlangs een setje 18" Sportecs aangeschaft, maar nadat hij de wielen van Jeroen Diks' Leon zag heeft hij besloten door te sparen voor een maatje groter. Misschien kun je dan later zijn 18"-ers overnemen. Of past dat niet met ET-waardes etc.?
Geen idee? Heb in ieder geval steek 5x112 nodig...

ET-waardes maak ik mij nooit zo druk om. winking smiley
De details van die 18" Sportecs weet ik niet precies. Anders moet je maar even een pbtje sturen naar diegene die ze onlangs onder zijn auto's heeft gemonteerd. Het is die jongen met een zwarte Leon. Met Sportecs. Jij bent toch wel op zoek naar 18" of wil je 19" onder de Passaaaat?
Lekker horthumbs up

Alleen vind ik persoonlijk de RS6 dikker over komen!

Deze moet je bijna wel in 19 inch hebbenwinking smiley

Eerst verlagen, dan stel ik denk ik mijn mening wel weer bij..thumbs up Want het zijn wel plaatjes de velgen.

Redline schreef:

De details van die 18" Sportecs weet ik niet precies. Anders moet je maar even een pbtje sturen naar diegene die ze onlangs onder zijn auto's heeft gemonteerd. Het is die jongen met een zwarte Leon. Met Sportecs. Jij bent toch wel op zoek naar 18" of wil je 19" onder de Passaaaat?

Liever 19, maar ach, als ik tegen een net setje 18ers aanloop. winking smiley

VW Golf Rulezz schreef:

Goeie keuze Marco. Zou ook mijn keuze zijn geweest!

Quoteindobesar schreef:

Nice job!

Moet ik mij aangesproken voelen? (check m'n 'mijn auto' topic dan maar eens..)

Nee hoor, al heb ik je er wel ooit op geattendeerd.winking smiley

Redline schreef:

Volgens mij heeft Indo het over die jongeman met die gewallyficeerde BMW 3-serie.

Klopt.

VW Golf Rulezz schreef:

Denk niet dat Indo sportecs aanraadt aan een BMW-rijder.

Dat deed ik ook niet.big smile smiley

VW Golf Rulezz schreef:

En ook ik sloeg dat advies niet in de wind. Ben namelijk afgelopen week een setje misgelopen.

Aii, dat is jammer. Een setje Audi Parabool velgen staan eigenlijk nog beter onder dat model Passat. Of MTM BiMoto'scool smiley
Anonieme bezoeker
Re: CorZa: Seat Leon Topsport 1.8 20VT (Sportec wielen pag. 5)
12-08-2006 10:36

@ Vec: Was jij ook uitgenodigd ?

jep.grinning smiley

Poekoek schreef:
Is die wagen van Jeroen Dik trouwens geen Cupra R (luchtinlaat onder Seat logo, grote voorbumper en aparte uitlaat)
Nee, origineel was het een 1.8T 180pk Topsport. Maar hij verdient nu zeker de Cupra-R look. Ketelapper weet het aantal pk's.

Koen
@CorZa:
van harte met de keuze smileys with beer goed dat je toch voor "echt" ben gegaan ipv replica thumbs up
frappant vind ik wel dat op de foto's de 18" kleiner lijken dan de originele seat 17" eye popping smiley verlaging dus maar snel aan Sinterklaas vragen grinning smiley

de Leon van JD zit, meen ik, zelfs ver over de 350pk... staat mij iets bij van 385 dat hij laatst vertelde. übergeile wagen om te zien staan, maar er is onder de motorkap nog nauwelijks iets origineel cool smiley
@ketelapper:
Weet jij ook hoeveel inch de Sportecs van JD zijn? Ik dacht eerst 18", maar als ik zo de foto's vergelijk van JD en Corza, lijkt het eerder 19". Of komt het door de verlaging/bumpers?

Koen
Kben niet zo overtuigd over de sportec velgen. Ik had liever de RS6en eronder zien staan. Als de auto lager ligt gaat het wrs wel properder staan. Die sportec velgen heb je toch ook in een donkere variant é ?

Ibiza_boy

ketelapper schreef:
de Leon van JD zit, meen ik, zelfs ver over de 350pk... staat mij iets bij van 385 dat hij laatst vertelde.
Netjes. Dat is dus een specifiek vermogen van iets meer dan 215pk per liter. thumbs up
zal wel fijn zijn op de voorwielen

ZZII
Zeer strakke volgen, CorZa. Het is denk ik alleen wel ff oppassen met stoepranden en dergelijke. Dat zou eeuwig zonde zijn natuurlijk. Verder is de Golf ook wel mooi, maar niet mijn smaak.

indobesar schreef:

Nice job!

gaat dit over mij?nut smiley haha, ik heb ook nog wat plannen maar goed, dat komt helemaal goed.

@ corza thumbs upthumbs upthumbs up hele goede keus. Als de leon nu nog wat verlaagt is staat het prachtig.

wally schreef:

Quoteindobesar schreef:

Nice job!

gaat dit over mij? haha, ik heb ook nog wat plannen maar goed, dat komt helemaal goed.

@ corza hele goede keus. Als de leon nu nog wat verlaagt is staat het prachtig.

Zou je denken?eye rolling smileygrinning smiley
je hebt ze me al eens geadviseerdwinking smiley
De "overdag foto's":

De foto's zijn wel met mijn GSM gemaakt, dus het is geen superkwaliteit....

En ja... die verlaging komt eraan..... nut smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-06-2011 08:41 door CorZa.
en toch, 19inch rs6............

maar de sportecs staan er ook erg strak onder. geen goede opzij foto?
Staat hij op transportblokken ofzo? tongue sticking out smiley
Owja, Jeroen heeft idd 19" onder zijn Leon. Auto produceert momenteel 380pk dacht ik.

Ik heb vandaag tevens mijn K&N vervangingsfilter gemonteerd. Straks ff proefrijden....

maar de sportecs staan er ook erg strak onder. geen goede opzij foto?

Dat dacht ik ook net...

Gefeliciteerd Marco, staan er super onder. thumbs upthumbs upthumbs up
durf te wedden dat corza nu buiten staat een foto te maken van de zijkantgrinning smiley

durf te wedden dat corza nu buiten staat een foto te maken van de zijkant

Nadat ie een proefritje heeft gedaan om de K&N filter te testen dan wel waarschijnlijk...
big smile smiley
ow ja, uiteraard, helemaal vergeten al.
of zou ie met de K&N filter en de sportecs naar de plaatselijke tuningshop zijn gereden voor een verlagingssetje te halen?winking smiley
Eerlijk gezegd vind ik ze niet zo... Op zich een hele mooie velg hoor, maar 18 inch RS6 velgen vind ik nog altijd het mooist voor de Leon. Op de foto lijken ze trouwens verdomd klein!

Ik ben benieuwd hoe het er na een verlaging uit zietgrinning smiley.

<MP>
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.