Harm78: Citroën BX 19 GTi 1987: Weer te koop!

Gepost door Harm78 
Anonieme bezoeker
Re: Harm z'n BX GTi
05-02-2006 23:08

Toen nog zonder die afzichtelijke koplampsproeiers.

Nu heeft ie ze nog steeds niet, als je wil dat ie z'n bx niet verknalt, probeer het dan uit z'n hoofd te pratentongue sticking out smiley

Ik vind ze eigenlijk wel stoer staan!
Anonieme bezoeker
05-02-2006 23:18
Een rijdende BX...thumbs up
Ik weet niet wat het is hoor winking smiley Maar hoe meer ik naar die BX kijk hoe mooier ik m ga vinden.

greetz
R.L.
Anonieme bezoeker
06-02-2006 00:40

RENAULT LAGUNA II schreef:
hoe meer ik naar die BX kijk hoe mooier ik m ga vinden.

Ik blijf het een afzichtelijk hok vinden maar het is super hoe Harm er mee bezig is thumbs up
Ook die koplampsproeiers: briljant! Het ziet er niet uit en Erica Terpstra in bikini is mooier, maar er op bouwen die meuk.. Past perfect bij die auto. En zoals Harm zelf al eerder zei: het gaat er niet om of het mooi is of niet, als anderen er maar jaloers op zijn! grinning smiley
Anonieme bezoeker
06-02-2006 01:03

Erica Terpstra in bikini is mooier

De 18e een uitgebreidde poetsbeurt voor het witte racemonster....ziet ie er weer als nieuw uitthumbs upcool smiley
Anonieme bezoeker
06-02-2006 20:09

Erica Terpstra in bikini is mooier

En die wordt gelukkig niet zo vaak gepost in dit forum. grinning smiley
06-02-2006 22:44

De 18e een uitgebreidde poetsbeurt voor het witte racemonster....ziet ie er weer als nieuw uit

Ben erg benieuwd... smiling smiley Maar als ik airco heb is 't pas echt een fijne auto!
Anonieme bezoeker
07-02-2006 16:55
@Harm, je moet die koplampsproeiertjes omdraaien en er ranja in doen! smileys with beer
Anonieme bezoeker
07-02-2006 17:14
Prachtig zo'n BX. M'n opa heeft er nog een gehad, een rooie...denk daar nog steeds met een goed gevoel aan terug. thumbs up "t verhaal was btw ook geweldig.smileys with beer
Anonieme bezoeker
07-02-2006 17:23

@Harm, je moet die koplampsproeiertjes omdraaien en er ranja in doen!

Kan ie nog geld verdienen met z'n bxthumbs upsmiling bouncing smiley
Anonieme bezoeker
07-02-2006 19:19
Had 'ie in z'n stoutste dromen niet gedacht!
Anonieme bezoeker
07-02-2006 21:35

grensrijder schreef:
Had 'ie in z'n stoutste dromen niet gedacht!

Laten we het niet over Harm z'n stoutste dromen hebben.. eye rolling smiley
07-02-2006 21:38

Laten we het niet over Harm z'n stoutste dromen hebben..

Jij en je drempelridder komen er niet in voor tongue sticking out smiley
Anonieme bezoeker
07-02-2006 22:34
Anonieme bezoeker
07-02-2006 23:02

Harm78 schreef:
Jij en je drempelridder komen er niet in voor

Gelukkig niet tongue sticking out smiley
zeg harm...als jij nou de kosten van het afspuiten betaald en de pizza dan laten we de rest gewoon zitten....je weet wel waar ik t over hebwinking smileythumbs up
09-02-2006 13:35

zeg harm...als jij nou de kosten van het afspuiten betaald en de pizza dan laten we de rest gewoon zitten....je weet wel waar ik t over heb
Ik niet? En aangezien dit tegen Harm gezegd is, vind ik de woordkeuze soms iets onzorgvuldig gezien zijn geslachtsvoorkeur smiling smiley winking smiley
whahaha jah was ik al bang voor dat dat zo zou vallennut smiley

Juist uhm....ging dus niet over iets wat met seks te maken heeft grinning smiley
Anonieme bezoeker
09-02-2006 21:36
10-02-2006 16:28
[koopjes.marktplaats.nl]
Laat die koplampsproeiers maar zitten, je bent al niet meer de enige! big smile smiley
Anonieme bezoeker
11-02-2006 15:47
Gewoon spijkerbanden om die BX zetten. Ben je vast wel de enigste thumbs upspinning smiley sticking its tongue outgrinning smiley
Anonieme bezoeker
11-02-2006 20:56
Oh guttekes, nóg een met koplampsproeiers!
Anonieme bezoeker
11-02-2006 20:58

Oh guttekes, nóg een met koplampsproeiers!

Je vind ze geloof ik wel prachtig he grensrijder?grinning smiley Misschien passen ze ook wel op een cxthumbs up
Anonieme bezoeker
11-02-2006 21:10
Schei uit! :x:x:x

grinning smiley
Toevallig heb ik er vandaag ook alweer 2 zien rijden met die geinige sproeiers.
Misschien toch niet zo bijzonder hea tongue sticking out smiley

greetz
R.L.
Anonieme bezoeker
11-02-2006 21:19

Toevallig heb ik er vandaag ook alweer 2 zien rijden met die geinige sproeiers.
Misschien toch niet zo bijzonder hea

Was het niet toevallig een en dezelfde die je 2 keer passeerde?
Ow dat kan ook nog wel eens zijn ja tongue sticking out smiley
Die dingen lijken ook zoveel op elkaar tongue sticking out smiley

greetz
R.L.
11-02-2006 23:08
waarom ziet iedereen unieke bxen behalve ik? ik heb pas ooit 1 bx met sproeiers gezien. en VfL ziet overal digits, sports, ouranes, enz enz
Ik heb nog maar 1 digit gezien. En dat was in die boeren schuur.

greetz
R.L.
Anonieme bezoeker
11-02-2006 23:26

en VfL ziet overal digits, sports, ouranes, enz enz

Meervoud nog welconfused smiley Het was maar 1 digit, 1 sport en een ouranewinking smiley
Anonieme bezoeker
12-02-2006 14:52
die sproeiers zijn juist grappigeye rolling smiley, heir vlakbij staat er ook een met koplampsproeiers ook en wittesmileys with beer
12-02-2006 14:57

heir vlakbij staat er ook een met koplampsproeiers ook en witte

Maak maar eens foto's dan, of noteer het kenteken smiling smiley

edit: of vertel eens waar precies dat ding staat, ik zie dat je ook uit breda komt

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-02-2006 15:00 door Harm78.
Anonieme bezoeker
12-02-2006 15:56
het is niet die van jouwgrinning smiley, het is geen gti en hij heeft andere velgen(dopen)smileys with beer, aan de foto's op jouw cu2 gezien woon jij in noord denkeye rolling smiley
12-02-2006 20:31

het is niet die van jouw, het is geen gti en hij heeft andere velgen(dopen), aan de foto's op jouw cu2 gezien woon jij in noord denk

Dat 't die van mij is wist ik, ik heb nog geen sproeiers smiling smiley Ik woon inderdaad in Breda-Noord, waar staat die BX dan ergens?
Anonieme bezoeker
12-02-2006 20:33

het is niet die van jouw, het is geen gti en hij heeft andere velgen(dopen), aan de foto's op jouw cu2 gezien woon jij in noord denk

Een paar straten van ons bedrijfje vandaan staat wel een witte cannes, maar zonder koplampsproeiers, maar wel met doppen.(in de haagse beemden)
Anonieme bezoeker
12-02-2006 20:34
Een BX Cannes met koplampspoeiers lijkt me wel vrij uniek. grinning smiley
12-02-2006 20:38

Een BX Cannes met koplampspoeiers lijkt me wel vrij uniek.

Mijn sproeiers komen uit een BX 14 TGE, ook een kale uitvoering. Maar wel met die sproeiers en stoelverwarming en recirculatie op de ventilatie
12-02-2006 20:41

Een paar straten van ons bedrijfje vandaan staat wel een witte cannes, maar zonder koplampsproeiers, maar wel met doppen.(in de haagse beemden)
Woon jij in de Haagse Beemden?

Vrienden van ons wonen daarzo. Hun buurman had altijd een Volvo 360 big smile smiley
Anonieme bezoeker
12-02-2006 20:45

Woon jij in de Haagse Beemden?

Vrienden van ons wonen daarzo. Hun buurman had altijd een Volvo 360

Ja, daar woon ik, alleen heb ik er nog nooit een 360 zien staan, wel toevalligbig smile smiley
12-02-2006 20:46

Ja, daar woon ik, alleen heb ik er nog nooit een 360 zien staan, wel toevallig
Op Grootzand stond ie, naast nr. 28.
Anonieme bezoeker
12-02-2006 21:14

Op Grootzand stond ie, naast nr. 28.

Ik ken die hele straat niet(haagse beemden is redelijk groot), maar ik zou er eens kijken, bedankt voor de tipthumbs up
Anonieme bezoeker
12-02-2006 21:15
Kijk maar uit dat je niet verdwaalt daar!
12-02-2006 21:19

Ik ken die hele straat niet(haagse beemden is redelijk groot), maar ik zou er eens kijken, bedankt voor de tip
Helemaal rechts als je langs dat winkelcentrum (voorbij de voetbalvelden) rijdt, steeds rechts aanhouden. Aan de kant van dat bos zeg maar?
Anonieme bezoeker
12-02-2006 21:21

Helemaal rechts als je langs dat winkelcentrum (voorbij de voetbalvelden) rijdt, steeds rechts aanhouden. Aan de kant van dat bos zeg maar?

Ah ok, ik weet al waar je bedoeld, vlak bij de asterdplas en het heksenwiel(dat winkelcentrum).
Hier in vogelzand staan er ook 2! Ik weet 't niet zeker, maar volgens mij was het een GLT uitvoering.
Ook een 200-serie polar uitvoering staat hier in de straat, vlak bij de strandslag 4 vanuit het noorden gerekend. En als je dan richting de deen gaat, dan de hele tijd naar rechts gaan. En dan kom je op een gegeven moment uit bij een stel voetbal velden en daar staat meestal die mooie 200-serie polar. Moet je maar eens kijken als je weer eens langs komt. Zeer mooi!

greetz
R.L.

grinning smiley
Anonieme bezoeker
13-02-2006 15:23
vfl, jij bedoelt ene andere(ik weet precies welke je bedoelt hij staat er altijd) ik bedoel een ander die er ene keertje toevallig stond, een straadje verderop, vfl een straat verder staat vaak ook ene grijs blauwe bx die wel is gezien, ik woon ook in de HB vlakbij die bx, even ene plaategrond zoekenconfused smiley
Anonieme bezoeker
13-02-2006 15:30
ik denk dat wij het hebben over degene bij het bovenste rode puntje, die andere staat bij het onderste rode puntjenut smiley

gloep mijn huis staat ook op de kaarteye rolling smiley
Anonieme bezoeker
13-02-2006 16:27
We moeten daar nog eens een puzzeltocht uitzetten, in dat doolhof. Kun je lachen! smileys with beer
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.