Android auto

Gepost door Mvd 7885435 
Android auto
21-05-2020 00:22
Beste lezer.

Ik heb sinds kort in mijn auto een radio geplaatst met android auto. Hartstikke leuke app scheelt een hoop boetes met de telefoon achter het stuur. Er is ook een functie van android auto dat die je berichten voor leest. Nadat die je bericht heeft voorgelezen zegt die dit. Om op het bericht te reageren druk op het microfoontje en zeg beantwoorden. Nou ik braaf op het microfoontje klikken en beantwoorden roepen. Android auto heeft daar het volgende antwoord op: deze functie is niet geinstalleerd of moet geupdate worden. En dat is het punt wat ik niet begrijp mijn whatsapp is up to date en mijn adroid auto is de nieuwste versie. Zou iemand mij kunnen helpen? Moet ik nog iets van een app installeren die ik mis? Moet ik google iets van toestemming geven? Ik ben erg benieuwd maar de reacties ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mvg,

Mvd
Re: Android auto
21-05-2020 15:09
Wat voor telefoon heb je?
Re: Android auto
21-05-2020 15:32
Heb je in de Android Auto app toestemming gegeven voor het gebruik van de microfoon van je telefoon?

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.