Speaker los krijgen Passat B5

Gepost door gerrit547 
Hallo,

Mijn speaker links achter van mijn Passat B5 uit het jaar 2000 werkt niet goed meer. Soms moet ik er een klap tegenaan geven, voordat er goed geluid of überhaupt geluid uit komt. Ik denk dus eerst maar eens de bedrading controleren. Heeft iemand een idee hoe ik deze speaker los kan krijgen? Dank!

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-01-2019 08:04 door gerrit547.
de deur bekleding eraf halen en dan de schroefjes rond de speaker los maken. dan valt die er zo uit.
Als het goed is zit het rooster erop geklikt. Deze eraf klikken en dan worden schroeven zichtbaar en kan je de speaker eruit schroeven om de bedrading te controleren. Denk niet dat het nodig is om al meteen je volledige bekleding er af te halen.
michel1975
Als het goed is zit het rooster erop geklikt. Deze eraf klikken en dan worden schroeven zichtbaar en kan je de speaker eruit schroeven om de bedrading te controleren. Denk niet dat het nodig is om al meteen je volledige bekleding er af te halen.
Als ik het goed zie moet werken. Het lijkt er namelijk op dat het rooster erop ligt en niet zoals vanaf de fabriek meer in je deurbekleding.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close