Goedenmiddag luitjes,

ben hier nieuw, en heb een account aangemaakt eigelijk om deze vraag kwijt te zijn. Zal wel proberen om actief te zijn smiling smiley

Maar dus ik heb een Golf 6 2012 1.6 TDI en ik wil een apple carplay navigatie erin laten bouwen, hebben jullie ervaring met deze systemen?

Nou zag ik op deze webshop [carplayshop.nl]
Een rcd330 staan, en wil ik die proberen. Is het een handig functie? En kan je de carplay functie ook zonder usb kabel gebruiken ?

Ik hoor graag jullie mening

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-12-2018 14:00 door Donny Ratink.
Je zal moeten verbinden met de usb kabel, reviews zijn wel op youtube te vinden. Prijs kan wel wat beter als ik zo op Ebay kijk.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-12-2018 15:00 door Carfanatic.
Super, bedankt.

Ebay is volgensmij wel wat langere levertijd, op deze webshop kan het binnen 1 dag + ingebouwd worden, dat scheelt ook weer met de garantie.

Ik ga er eentje bestellen, overige advies welkom smiling smiley
Je hebt tegenwoordig ook systemen die CarPlay via WiFi hebben. O.a. VAG auto’s kun je bestellen met die optie. Het zou me dus niet verbazen als er op de after market markt ook al dergelijke systemen aangeboden worden of dat binnenkort zullen worden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close