Voedingskabel versterker peugeot 107

Gepost door Nobeltje87 
Wie kan mij helpen!!!!!!!

Ik heb sinds kort een 2e auto erbij, een peugeot 107 uit 2008.
Vorige week wilde ik mijn versterker aansluiten maar ik kom nergens met mijn voedingskabel vanaf de motor(accu) naar binnen toe (interieur)
Heeft iemand hier ervaring mee en weet waar ik toch naar binnen kan.
Er zit wel een rubbertje maar die zit achterin bij de veerpoot en daar kom ik dus niet tussen terwijl deze dus naar binnen gaat.

Let me know!!!!!

Groeten Ray

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-12-2018 11:10 door Nobeltje87.
Ik heb het bij een 2011 Aygo gedaan en weet nog dat het totaal geen probleem was, staat me daarom ook niet meer bij hoe en wat. Als er rare capriolen uitgevoerd moeten worden blijft het beter hangen. cool smiley

Kan je niet bij een bestaande doorvoer er naast prikken?
Dat is dus het probleem, ik kan niet echt een goede doorgang vinden. Er zit wel een rubber maar dar loopt een kabelboom en door dat rubber kom je niet doorheen tenzij je gaat boren, en met een kabelboom op de loer vind ik dat zelf niet echt verstandig. Ik heb echt een heerlijke set liggen maar kan hem dus (nog) niet aansluiten.
Je moet ook niet boren maar voorzichtig met een priem oid door het rubber steken. Dan beschadig je de kabelboom ook niet. Ik gebruik vervolgens een installatie (VD) draad omdat die redelijk star zijn waardoor je makkelijker overal langs komt.
Thanks voor jullie reactie.
Ik ga (als ik werk) even kijken of ik het op die manier kan proberen.
Als de versterker en subwoofer erin zitten ben ik benieuwd of het achterraam erin blijft zitten.
Alleen bijsteken door rubber, of anders een rubber doorvoer maken. Ten eerste moet de doorvoer gasdicht zijn, ten tweede wil je geen doorgeslepen isolatiemantel hebben...
Nobeltje87
Thanks voor jullie reactie.
Ik ga (als ik werk) even kijken of ik het op die manier kan proberen.
Als de versterker en subwoofer erin zitten ben ik benieuwd of het achterraam erin blijft zitten.
je moet of wel een hele dikke dure installatie hebben of een belabberde achterruit hebben wil die eruit gaan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close