Bmw E46 Bluetooth Adapter audio streaming oplossing?

Gepost door J Pieters001 
Beste Forumers,

Heb sinds kort een Bmw E46 en bevalt helemaal top! Nu ben ik op zoek gegaan naar een bluetooth oplossing in de auto om muziek te streamen vanaf mijn telefoon. Nu wil ik graag mijn auto helemaal origineel houden en geen rare after market radio installeren.
Na een beetje zoeken ben ik deze twee adapters tegen gekomen:

Bluetooth adapter radio

Bluetooth adapter Cd Wisselaar

De een kan gemonteerd worden achterop de radio voorzien van Cd wisselaaringang en ronde pin, de ander kan op een cd wisselaarkabel achterin de kofferbak worden gemonteerd.

Nu had ik een cd wisselaar die het niet meer deed zoals velen volgende mij hier zo te lezen dus heb ik die van adpater besteld voor op de cd wisselaar kabel. Na deze besteld te hebben had ik deze 2 dagen later in huis en heb ik deze direct gemonteerd. Ik kan niet anders zeggen dat het een perfect oplossing is! Koppeld direct en makkelijk met mijn Iphone X en ik kon muziek streamen via spotify en youtube.

Zoeken jullie nog iets om je audio bluetooth mee te streamen dan is deze oplossing echt magnifiek!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-12-2018 10:18 door J Pieters001.
Wat fijn dat je je speciaal geregistreerd hebt om ons dit te vertellen thumbs up
ik heb dit gekocht.

bol.com

UNIQ Bestseller Bluetooth FM Transmitter Grijs USB SD AUX - FM - inclusief afstandbediening [www.bol.com]

dit gebruikt een fm frequents om je muziek en telefoon gesprekken over naar je radio te brengen.

beste zender is 87.5

je kan ook de gps radio van bmw gaan zoeken(+/- 170 euro 2dehands) en die instaleren.
die hadden na een bepaald jaar bluetooth.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close