VW Tiguan Comfortline 2018/2019 Composition Colour

Gepost door Jeroen Baak001 
Goedendag,

Weet iemand of er op de standaard radio in de Tiguan Comfortline bluetooth zit? In dit model zit de Composition Colour, maar kan nou nergens terugvinden wel/geen bluetooth, en in de configuratielijst staan ook geen opties ervoor. Heb het nagevraagd bij de dealer, en die geeft aan dat het er wel op zit..

Kon het zo nergens terugvinden op het fora.

Gr. Jeroen
ik denk dat de dealer er naast zit.

Afbeelding van de Nederlandse VW Tiguan site

Op deze VW site staat duidelijk dat deze radio geen bluetooth heeft.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-11-2018 10:11 door Carfanatic.
Hij is nog niet besteld, morgen proefrit en nogmaals vragen.. Het zal jammer zijn als het er niet op zit, terwijl ze zeggen dat het wel zo zal moeten zijn.. :-)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-11-2018 10:47 door Jeroen Baak001.
Jeroen Baak001
Hij is nog niet besteld, morgen proefrit en nogmaals vragen.. Het zal jammer zijn als het er niet op zit, terwijl ze zeggen dat het wel zo zal moeten zijn.. :-)

Goede reden om goed vast te leggen in het koopcontract of gewoon geen vw kopen..
Wij hebben een T-Roc met "Composition Media" . In de T-Roc folder staat dat deze dezelfde mogelijkheden heeft als de "Composition Colour" EN telefoonvoorbereiding voor Bluetooth.
Bij de omschrijving van de "Composition Colour" wordt Bluetooth niet genoemd.

Ik ben bang dat er dus geen Bluetooth op zit. Overigens is dit op de VW site erg onduidelijk, ook bij de configurator.
Waarom ga je niet voor het aktiemodel Comfortline Business?
Ik loop ook even de prijslijst door en het lijkt er inderdaad op dat ie geen bluetooth heeft.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close