R-Link 2 Cockpit Weergave

Gepost door Erik Ferwerda 
Beste mede R-Link gebruikers,

Eind mei jl. kon ik mijn Renault Megane Bose dCi bij de dealer ophalen. Als extra optie heb ik gekozen voor: LED-koplampen, dodehoek alert en stoelverwarming. Inmiddels een kleine 22.000 km verder en ik kan wel stellen dat ik erg tevreden ben.

Cockpit weergave:
Ik heb een eigen profiel aangemaakt en ik kan dus zelf de cockpit weergave instellen. Je hebt verschillende standen, lees; Eco, Sport, Neutral enzovoort. Nu wil ik hem standaard instellen op Sport. Echter; elke keer als ik de auto uit doe en later die dag weer aan doe, is de cockpit weergave versprongen naar Neutral. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Zelf heb ik al gekeken, en ik zie dat ik een favoriet kan kiezen. Ik kies dan Sport, maar als ik de auto weer uitdoe en later weer aan, staat die weer op Neutral.

Wie kan mij hierbij helpen? Het lijkt er wel op dat je hem standaard niet op Sport kan instellen.
Om heel kort te zijn: klopt. winking smiley

Kijk even naar je perso-profiel-instellingen. Als daar ik meen aandrijving oo Sport staat krijg je dit. Maar zeker weten doe ik het niet.

Had ik ook bij mijn IV GT, maar sinds een vier maanden niet meer. Kijk morgen even voor je hoe het staat ingesteld.

Nog een tip: er zijn topics over vooral op meganeclub.nl en renaultforum. Maar ook in het Megane IV topic hier vind je info.

Beter kun je dus daar je vraag stellen ipv een nieuw topic openen.

Tot slot: hij zal altijd na herstart blijven vragen of je in Sport wil blijven. Reageer je niet dan gaat ie terug op Neutral.

Dat lijkt op te lossen door Rlink in DevlopersMode aan te passen. Zal zo even de video zoeken die ik maakte hoe je in de 'achterkant' (Rlink draait op Android) komt.
Oké, dus dat die terugvalt naar Neutral klopt dus. Je bedoelt de perso instelling die tussen de keuze Sport, Neutral etc staat? Die kan ik eventueel aanpassen naar aandrijving Sport etc? Zodat die blijft staan?

Hoor het graag van je hoe jij dit hebt ingesteld en dat het blijvend is. Dank alvast.
Ik heb zojuist nogmaals even gekeken. De Perso instellingen kan ik helemaal zelf wijzigen, dus ook alles naar Sport zetten. Zal die dan blijven staan? Of gaat die dan ook weer terug naar Neutral?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close