Aansluiten Pioneer GM-D1004 op Discover Pro (Golf 7)

Gepost door Nomis 
Beste Autoweek leden,

Ik heb momenteel een Pioneer GM-D1004 (plug&play versterker) aangeschaft omdat ik mijn geluid van mijn Golf 7 iets wil upgraden. Ik hoop hiermee dat de geluidskwaliteit iets beter wordt, dan hoe het momenteel fabrieksaf is.

Echter heb ik nu de versterker ontvangen, maar loop ik tegen het volgende probleem. De speakerkabel weet ik met de versteker te verbinden, waarbij ik daarna de versterker weer terug laat lopen naar de Volkswagen Infotainment systeem in het dashboard van de Discover Pro. Echter heeft de versterker ook voeding nodig, en staat in de beschrijving dat je vaak hiervoor de voeding van het huidige audiosysteem kan gebruiken.

Echter zit er geen kan kan ik geen vergelijkebare voedingskabel vinden op de quadlock aansluiting op het volkswagen infotainment systeem. Ik heb de volgende kabels bij de Pioneer GM-D1004 gelevered gekregen (waar je dus de orginele voeding op aan kan sluiten en weer door kan laten linken naar de discover pro). De linkerkabel is de kabel waar ik voeding op tussen dien te zetten, en welke ik ook op de speakerkabel aansluit.

Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een tussenversterker op een Volkwagen Infotainment systeem van Volkswagen? Hopelijk dat jullie me verder kunnen helpen met het aansluiten van deze tussen-versterker.

Groeten,

Simon
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close