navigatie update Opel Astra

Gepost door Moovy 
Wil mijn GPS updaten die dateerd van 2012.Er is nu een aktie bij Opel voor een nieuwe kaart voor 99 euro.Heeft er daar iemand ervaring mee?Moet ik gewoonweg die nieuwe kaart in de plaats van de oude steken en is dat dan ok?Graag je ervaring hiermee.
Rij even bij de dealer langs, die zal je graag helpen.
Heb reeds navraag gedaan bij dealer maar die rekent nog een niet nader te bepalen bedrag aan voor een MDI toestel nodig voor de programmatie van die update.Dit begrijp ik niet goed,dus graag iemand met ervaring ivm een nieuwe SD kaartje.
kijk op de website van Here welke update je voor jouw Astra nodig hebt. Ook bij Here kost de update volgens mij 99,Euro. Bestellen en dan installeren.
Ik heb hier nooit wat mee.
Ik bedoel negen van de tien mensen navigeert via hun telefoon.
Dit is altijd up to date en kost nagenoeg niets, bij Google kun je zelfs je kaart voor een maand opslaan, je kunt dan online werken.

Vaak worden auto,s met een schreeuwerige term aangeboden geduidt op hun navi.
Als die auto van 2008 is heb je dus een navigatie van 10 jaar.
En de dealer maar grof geld vragen.
Heb je een CD500 MY2011 model navigatie?
Stuur me dan een PM, ik heb de update CD liggen van 2017, mag je gratis en voor niks lenen als je wil smiling smiley
Heb ondertussen toch een nieuw SD kaartje aangeschaft van 2017-2018 ,zelf oude eruit en nieuwe in de GPS gleuf gedaan,en het werkt perfekt.Aan allen die gereageert hebben hartelijk bedankt om te reageren.
24 7
Ik heb hier nooit wat mee.
Ik bedoel negen van de tien mensen navigeert via hun telefoon.
Dit is altijd up to date en kost nagenoeg niets, bij Google kun je zelfs je kaart voor een maand opslaan, je kunt dan online werken.
...
En de dealer maar grof geld vragen.

En Google maar je locatiegegevens doorverkopenwinking smiley

On board navi heeft ook erg veel voordelen hoor, ik wil het nooit meer missen. De voornaamste reden is dat het meteen werkt. Snelkeuze 1 is thuis, 2 kantoor. Nul kabels, nooit lege accu's, geen houders, muziek dimt bij instructies, pijlen en borden op je voorruitprojectie, goede fysieke knoppen voor zoom of alternatief selecteren etc..

Alleen al het uit je zak halen van je telefoon als je zit is een crime óf je hebt je handen niet vrij bij instappen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close