Blue&Me audio

Gepost door TomDuyf 
Blue&Me audio
05-06-2018 15:29
Hallo allemaal,

Ik kon zo snel niet een vergelijkbaar topic hierover vinden hier, dus maar een gestart. Toch wel, dit topic kan eventueel weg.

Ik ben in het bezit van een Fiat Bravo, bouwjaar 2011. Dit heeft het Blue&Me bluetooth en audio systeem aan boord, werkt allemaal prima. Alleen kan het geen audio stream vanaf je telefoon ontvangen. Na wat onderzoek lees ik dat dit komt doordat het A2DP protocol ontbreekt. Nu ben ik op zoek gegaan naar een workaround om toch media zoals Spotify en Google Maps te kunnen streamen via de autoradio, maar tot dusver weinig geluk. Ik kom in vele oude fora uit 2010-2014 waarbij van alles ingebouwd moet worden etc.

Aangezien we nu in 2018 leven, vroeg ik mij af of er inmiddels een goed alternatief is om toch te kunnen streamen of dat er mensen zijn met een werkende oplossing?

PS: Ik ben wel tevreden met de carkit & stuurbediening functie van Blue&Me, dus de workaround moet dit niet opheffen.
PPS: Mijn Fiat Bravo bevat enkel een USB socket, geen aux.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-06-2018 15:42 door TomDuyf.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.