GPS Tracking

Gepost door Richard Janssen 
GPS Tracking
16-04-2018 13:57
Beste lezers,

Velen van jullie vragen zich soms wel af waar je je auto hebt neergezet als je ‘m ergens parkeert. Of je auto is gestolen en wilt graag eens een kijkje nemen waar die precies heen gaat. Hiervoor heb ik een goed werkende GPS Tracker gevonden. Dit heeft mij vaak geholpen met bijvoorheeld mijn auto terugvinden of als ik mijn auto uitleen aan iemand (niet dat ik m’n vrienden niet vertrouw, maar gewoon uit nieuwsgierigheid benieuwd ben waar ze precies uithangenspinning smiley sticking its tongue out).
De prijs valt ook niet tegen, heb veel concurenten gezien die toch iets duurder adverteren en niet zo fijn werken als lovetracking.com
Moraal van ‘t verhaal: GPS-Trackers voor in je auto kunnen heel fijn zijn in alle omstandigheden. s een dikke aanrader!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-04-2018 19:32 door Terence.
Re: GPS Tracking
16-04-2018 14:00
Klinkt gelukkig helemaal niet als reclame...
16-04-2018 14:21
@Schaduw e.a.: de website - vol taalfouten, wel een Nederlands 040-nummer maar enkel een adres in een Litouws provinciestadje - ziet er ook heel betrouwbaar uit...
16-04-2018 16:36
Ik gebruik liever: [www.trackjackeurope.com] echt NL bedrijf, goedgekeurde rittenregistratie voor de belastingdienst en diverse tracker opties.
16-04-2018 19:32
Niet nodig hoor deze reclame.

Terence
Autoweek moderator
Deze discussie is gesloten.

close